Ens vastaavat et "kivaa kun vastasit, tutustutaan vaan lähemmin" ja sit ei vastata mitään enää kun vastaa takas.
Naiset on kyl ihme vässyköitä
26
442
Vastaukset
- 4+4
Sellaisiahan ne netin akat on juu, mutta ihan pikkuvihjeenä, että tuolla ulkona on onneksi ihan oikeata elämää ja ihan oikeita naisia. Niitä naisia, joiden kanssa voi syntyäkin jotain suhteen tapaista....
Ei netin naisiin kannata tuhlata aikaa. - vanhaks elän yksin
Ulkona olevat naiset on pahinta laatua olevia lepakoita.
- Kirjoittakaa kirjoit
Ihan vaan utelen, mitäs mahdoit vastata takasinpäin?
Naisena oon tykännyt kun mies jaksaa kirjoitella, kysellä niitä näitä ja mitä pitemmät kirjoitukset sen paremmat vastaukset ja kirjoitukset.
Kysymysten luonne muuttuu, on niin paljon asioita mitä on toisesta hyvä tietää ja niin helppo kun ja jos vaan jaksaa naputtaa.Siitä on sitten helppo siirtyä ajatukseen treffeistä ja trefeillä on paljon helpompi olla kun on jo jotain jutunjuurta josta jatkaa.
Parhaat treffit kestivät 3 tuntia kahvittelua ja keskustelua, vaikkei siitä mitän syntynytkään, molemmat todetiin että kivaa on mutta se jokin jäi puuttumaan.
Ja hassua että siitäkin voitiin puhua avoimesti, oli tosi tyytyväinen olo molemmilla.
Joten, maltti on valttia.... - peloton.
Naiset ei kyllä jaksa oikein mitään vastata. Pari riviä ja se on siinä. itse kyllä olen vastannut ihan kunnolla. Jos nainen vastaa parillä rivillä niin vastaan että "kiitos ja näkemiin, ei sua varmaan kiinnosta tutustua"
- taas tätä
^ Kuinka monelle olet sitten kirjoittanut voidaksesi yleistää?
- mamikset ruikuttavat
Olette te valittavat miehet raukkiksia!!!!!!
Tiedättekö ollenkaan, miten miehet kohtelevat naisia?
Jos ette tiedä, niin aiotteko ottaa selvää?
Jos olisin samanlainen yleistäjä ja ruikuttaja, voisin kirjoittaa pitkästi miehistä ja miesten käytöksestä nettideittailussa.- no?
No kerrohan miten ne miehet kohtelevat naisia
- mamis vai
Vai että mamiksia me miehet ollaan. Hah hah...
Joku ystävällinen nainen voisi hieman opastaa meitä "mamismiehiä", millaisia viestejä te haluatte miehiltä?
Itse olen ollut viestitellyt kymmenien naisten kanssa ja naiset aina salaperäisesti katoavat johonkin ensimmäisen tai toisen viestin jälkeen. Välillä kun profiilini on ollut kuvaton, moni nainen on pyytänyt kuvani ja sen saatuaan on viestittely loppunut.
Tämä nettideittailu on oikeasti aivan hölmöläisten touhua. Istua nyt esim. kauniina kesäiltana kotona ja selailla toisten ihmisten profiileja. Mutta kun ikää on lähes 40, niin ei niitä sinkkunaisia vain enää löydy mistään. Vai olenko väärässä?
Tänäänkin kävelin kaupungilla ja yritin ottaa katsekontaktia naisiin. Ainoa nainen, joka hymyili minulle, oli ruokakaupan kassaneiti. Että repikää siitä. - sinkku40v
mamis vai kirjoitti:
Joku ystävällinen nainen voisi hieman opastaa meitä "mamismiehiä", millaisia viestejä te haluatte miehiltä?
Itse olen ollut viestitellyt kymmenien naisten kanssa ja naiset aina salaperäisesti katoavat johonkin ensimmäisen tai toisen viestin jälkeen. Välillä kun profiilini on ollut kuvaton, moni nainen on pyytänyt kuvani ja sen saatuaan on viestittely loppunut.
Tämä nettideittailu on oikeasti aivan hölmöläisten touhua. Istua nyt esim. kauniina kesäiltana kotona ja selailla toisten ihmisten profiileja. Mutta kun ikää on lähes 40, niin ei niitä sinkkunaisia vain enää löydy mistään. Vai olenko väärässä?
Tänäänkin kävelin kaupungilla ja yritin ottaa katsekontaktia naisiin. Ainoa nainen, joka hymyili minulle, oli ruokakaupan kassaneiti. Että repikää siitä.Katsekontakti ei vielä riitä, pitäähän sinun ensin hymyillä, jos meinaat saada hymyn takaisin.
Nelikymppisiä sinkkunaisia toisella tai vaikka millä kierroksella on pilvin pimein.
Mitäs jos kohentaisit ulkomuotoasi näin ensi alkuun.. Parturiin, lenkille, punttikselle ja uudet vaatteet.. ;) mamis vai kirjoitti:
Tänäänkin kävelin kaupungilla ja yritin ottaa katsekontaktia naisiin. Ainoa nainen, joka hymyili minulle, oli ruokakaupan kassaneiti. Että repikää siitä."Välillä kun profiilini on ollut kuvaton, moni nainen on pyytänyt kuvani ja sen saatuaan on viestittely loppunut."
Jos olisit saanut kuvan lähettämisen jälkeen vastauksen "kiitos, mutta et ole minun tyyppiäni" niin veikkaan, että valittaisit siitäkin.
Oman kokemukseni mukaan juuri naisia on kaikkialla, ruokaravintoloissa, baareissa, kahviloissa, elokuvissa, teattereissa, risteilyillä, harrastuksissa, puistojuhlissa, näyttelyissä... Missä ikinä liikunkin niin näyttää olevan vain naisia.- mamis vai
helka kirjoitti:
"Välillä kun profiilini on ollut kuvaton, moni nainen on pyytänyt kuvani ja sen saatuaan on viestittely loppunut."
Jos olisit saanut kuvan lähettämisen jälkeen vastauksen "kiitos, mutta et ole minun tyyppiäni" niin veikkaan, että valittaisit siitäkin.
Oman kokemukseni mukaan juuri naisia on kaikkialla, ruokaravintoloissa, baareissa, kahviloissa, elokuvissa, teattereissa, risteilyillä, harrastuksissa, puistojuhlissa, näyttelyissä... Missä ikinä liikunkin niin näyttää olevan vain naisia.Niin, kyllähän niitä naisia tapaa kaikkialla, kunhan jaksaa olla sosiaalinen eikä jämähdä neljän seinän sisään.
Ongelma on siinä, että lähes kaikki kolme-neljäkymppiset naiset ovat varattuja. Väitätte mitä vain. Useimmilla sen ikäisillä naisilla pyörii pienet lapset jaloissa...
Ja se lähestymisen vaikeus! Miten voi ventovierasta naista lähestyä? Varsinkin jos tämä ei ole huomaavinaan sinua. Kaiken lisäksi nuoret naiset ovat nykyään vihaisen/ynseän/yrmeän/tympääntyneen näköisiä. Useimmat räpläävät esim. puhelintaan tai juttelevat kaverinsa kanssa. Kuinka sellaista ihmistä voi lähestyä?
Tässä nettideittailussa on se hyvä puoli, että lähestyminen on helppoa. Ikävää vain, ettei naisilta tule vastausta. - sinkku40v
mamis vai kirjoitti:
Niin, kyllähän niitä naisia tapaa kaikkialla, kunhan jaksaa olla sosiaalinen eikä jämähdä neljän seinän sisään.
Ongelma on siinä, että lähes kaikki kolme-neljäkymppiset naiset ovat varattuja. Väitätte mitä vain. Useimmilla sen ikäisillä naisilla pyörii pienet lapset jaloissa...
Ja se lähestymisen vaikeus! Miten voi ventovierasta naista lähestyä? Varsinkin jos tämä ei ole huomaavinaan sinua. Kaiken lisäksi nuoret naiset ovat nykyään vihaisen/ynseän/yrmeän/tympääntyneen näköisiä. Useimmat räpläävät esim. puhelintaan tai juttelevat kaverinsa kanssa. Kuinka sellaista ihmistä voi lähestyä?
Tässä nettideittailussa on se hyvä puoli, että lähestyminen on helppoa. Ikävää vain, ettei naisilta tule vastausta."lähes kaikki kolme-neljäkymppiset naiset ovat varattuja. Useimmilla sen ikäisillä naisilla pyörii pienet lapset jaloissa"
Onko sinulle ihan uutta, että sinkuillakin voi olla lapsia?! Jos haet lapsetonta nelikymppistä sinkkua, niin sitten voi ollakin haasteellista löytää sellainen.
Tee itsestäsi haluttavan näköinen, live-elämässä ja netissä! Itsevarmuus, komeus ja pilke silmäkulmassa saa naiset kiinnostumaan sinusta.
Kännykkää räpläävää naista on helppo lähestyä, kun menet kysymään vaikka jotain tietoa, minkä voi katsoa puhelimesta.. Laita tympeä nainen hymyilemään kommentoimalla hänen ulkonäköään kauniiksi.
Ei ole todellakaan naisten vika, jos SINÄ et ole kiinnostava ja vedä puoleesi. Ole kiinnostava ja haluttava, hymyile ja sano kauniita sanoja tuntemattomille naisille kassajonossa! - mamis vai
sinkku40v kirjoitti:
"lähes kaikki kolme-neljäkymppiset naiset ovat varattuja. Useimmilla sen ikäisillä naisilla pyörii pienet lapset jaloissa"
Onko sinulle ihan uutta, että sinkuillakin voi olla lapsia?! Jos haet lapsetonta nelikymppistä sinkkua, niin sitten voi ollakin haasteellista löytää sellainen.
Tee itsestäsi haluttavan näköinen, live-elämässä ja netissä! Itsevarmuus, komeus ja pilke silmäkulmassa saa naiset kiinnostumaan sinusta.
Kännykkää räpläävää naista on helppo lähestyä, kun menet kysymään vaikka jotain tietoa, minkä voi katsoa puhelimesta.. Laita tympeä nainen hymyilemään kommentoimalla hänen ulkonäköään kauniiksi.
Ei ole todellakaan naisten vika, jos SINÄ et ole kiinnostava ja vedä puoleesi. Ole kiinnostava ja haluttava, hymyile ja sano kauniita sanoja tuntemattomille naisille kassajonossa!"Tee itsestäsi haluttavan näköinen"
Naiset eivät miestä lähesty, vaikka tämä olisi kuinka komea tahansa!
Aloitteenteko on miehen vastuulla. Jos mies ei osaa lähestyä naista, niin hyvin suurella todennäköisyydellä hän saa elää koko elämänsä yksin. mamis vai kirjoitti:
Niin, kyllähän niitä naisia tapaa kaikkialla, kunhan jaksaa olla sosiaalinen eikä jämähdä neljän seinän sisään.
Tässä nettideittailussa on se hyvä puoli, että lähestyminen on helppoa. Ikävää vain, ettei naisilta tule vastausta."Niin, kyllähän niitä naisia tapaa kaikkialla, kunhan jaksaa olla sosiaalinen"
Eiköhän tuo ollut se ratkaisevin asia: kunhan jaksaa olla sosiaalinen. Ja sinä et jaksaisi?
Tuo on luultavasti yksi suurimmista syistä siihen, että niin paljon ihmisiä on nykyisin sinkkuna; etenkään miehet eivät jaksa olla sosiaalisia. On paljon mukavampaa istua siellä näytön takana klikkailemassa profiileja ja näpyttelemässä viestejä kuin tapailla ihan oikeita, eläviä ihmisiä.
Sitten sitä voi ihmetellä, miksi naiset eivät kiinnostu. Ei ole ystäviä, ei harrastuksia, ei vuorovaikutustaitoja, yksin hiipparoidaan kadulla yrittäen ottaa katsekontaktia ihmisiin...- mamis vai
helka kirjoitti:
"Niin, kyllähän niitä naisia tapaa kaikkialla, kunhan jaksaa olla sosiaalinen"
Eiköhän tuo ollut se ratkaisevin asia: kunhan jaksaa olla sosiaalinen. Ja sinä et jaksaisi?
Tuo on luultavasti yksi suurimmista syistä siihen, että niin paljon ihmisiä on nykyisin sinkkuna; etenkään miehet eivät jaksa olla sosiaalisia. On paljon mukavampaa istua siellä näytön takana klikkailemassa profiileja ja näpyttelemässä viestejä kuin tapailla ihan oikeita, eläviä ihmisiä.
Sitten sitä voi ihmetellä, miksi naiset eivät kiinnostu. Ei ole ystäviä, ei harrastuksia, ei vuorovaikutustaitoja, yksin hiipparoidaan kadulla yrittäen ottaa katsekontaktia ihmisiin...Ihan oikeassa olet, Helka.
Ainakin omalla kohdallani työelämä on niin uuvuttavaa, ettei minulla yksinkertaisesti ole virtaa lähteä esim. arki-iltoina yhtään mihinkään. Korkeintaan lenkille.
Mutta eipä se taida sinullakaan erityisemmin flaksi käydä miesten kanssa, koska olet täällä kommentoimassa kuukaudesta toiseen. - Ei se kannata
helka kirjoitti:
"Niin, kyllähän niitä naisia tapaa kaikkialla, kunhan jaksaa olla sosiaalinen"
Sitten sitä voi ihmetellä, miksi naiset eivät kiinnostu. Ei ole ystäviä, ei harrastuksia, ei vuorovaikutustaitoja, yksin hiipparoidaan kadulla yrittäen ottaa katsekontaktia ihmisiin...Vaikka olis kuinka sosialinen niin ei tavis ruma mies saa naista kiinnostumaan koska naisille vain ulkonäkö merkkaa. Minulla on ainakin 150 naista kaverina ja kukaan niistä ei lähtis treffeille.
- yhteydetön yhteys
ihan vaan uteliaana kysyn että miten ne miehet kohtelee, kun naisia ei voi edes kohdella ilman yhteydenottoja, vai onko ne miehet jotka kohtelee niitä mielikuvitusolentoja ja kaikkien muiden miesten pitäisi tuntea sympatiaa näitä kohdeltuja naisia kohtaa, vaikka sillei sanattomasti ilman viestejä ja yhteydenottoja??
Ja onhan miehet miehet tietenkin raukkiksia kun eivät ymmärrä tätä naisten tuntoja miehistä jotka saavat niitä yhteyksiä heihin.
Miesten tietenkin pitää olla heti samalla aaltopituudella ja yhteydettömästi ymmärtää kuinka naisilla on vaikeaa saada yhteyksiä yhteydettömästi. mamis vai kirjoitti:
Ihan oikeassa olet, Helka.
Ainakin omalla kohdallani työelämä on niin uuvuttavaa, ettei minulla yksinkertaisesti ole virtaa lähteä esim. arki-iltoina yhtään mihinkään. Korkeintaan lenkille.
Mutta eipä se taida sinullakaan erityisemmin flaksi käydä miesten kanssa, koska olet täällä kommentoimassa kuukaudesta toiseen.Ei käy, ei, koska suomalaismiehiä ei tapaa missään. Siitähän olen kuukausikaupalla kirjoittanut, kuinka joka puolella on vain naisia. Mutta jahka kertaalleen siirtynyt kesälomani lopulta alkaa niin pääsen jälleen hakemaan muualta sitä, mitä Suomesta on niin vaikea löytää.
- km.
Kun laittaa kuvan heti näkyviin niin tietää että on ruma koska ei saa vastauksia koskaan vaikka kirjoittais rumille naisille. Naisia onkin jossain ulkona juhlissa ja teattereissa mutta niitä on turha kysyä treffeille.
Jos kaikki on turhaa (kirjoittaminen kuvan kanssa, kirjoittaminen ilman kuvaa, lähestyminen netin ulkopuolella) niin minun ymmärrykseni mukaan jää vain kaksi vaihtoehtoa:
Siirtyä laajemmille markkinoille eli ulkomaille
tai
hyväksyä, ettei saa ketään ja lakata tuhlaamasta aikaa.- Ei se kannata
helka kirjoitti:
Jos kaikki on turhaa (kirjoittaminen kuvan kanssa, kirjoittaminen ilman kuvaa, lähestyminen netin ulkopuolella) niin minun ymmärrykseni mukaan jää vain kaksi vaihtoehtoa:
Siirtyä laajemmille markkinoille eli ulkomaille
tai
hyväksyä, ettei saa ketään ja lakata tuhlaamasta aikaa.Luuletko olevas fiksukin helka?
Ei se kannata kirjoitti:
Luuletko olevas fiksukin helka?
Ainakin sen verran fiksu, etten itse edes tuhlaa aikaani suomalaisilla nettideittimarkkinoilla, kun se on tullut niin selväksi, ettei siellä käy flaksi. Näillä keskustelupalstoilla roikun silloin, kun on koneella istuttava muutenkin.
Ehdota sinä jotakin parempaa vaihtoehtoa ihmiselle, joka ei saa vastauksia kuvan kanssa eikä ilman kuvaa eikä kukaan suostu treffeille livenä. Minulla ainakin loppuu konstit. Jos hänelle ehdottaisi, että koetapa panostaa ulkonäköösi ja kehittää sosiaalisia taitojasi, niin vastauksena on luultavasti virtuaalinen huutoryöppy.
Se, että haukkuu vastakkaista sukupuolta näissä keskusteluissa, ei taatusti muuta tilannetta miksikään. En usko, että yksikään nainen tällä palstalla käytyään päättää alkaa käyttäytyä toisin. Tämä on pelkkää ajankulua.
- uljas adonis
Suomi treffeillä on etupäässä narsistisiä feminitejä. On ajan haaskausta heille kirjoitella. Tylsistyneitä kotirouvia joiden mies ei jaksa heitä tyydyttää. Muualtakaan eivät seuraa saa niin purkavat vihaansa täällä.
- Ei se kannata
Ei kannata netissä etsiä mitään. Suurin osa naisista on pinnallisia joille vain ulkonäkö merkitsee.
- panomies spermaa
Olisikohan jotain naista jota jyystää ja sit roiskuu spermat suuhun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685