Miksi ihmeessä jopa 50-vuotiaat miehet hakevat 35-vuotiaita naisia nettitreffeillä? Miksi 35-vuotiaat miehet hakevat max25-vuotiaita naisia?
Olen turhautunut kun omaikäisille ei tunnu kelpaavan.
Ei ihme että Suomessa on paljon sinkkuja vasten tahtoaan kun miehet tavoittelevat vain huomattavasti nuorempaa seuraa :(
Eikö naisessa kiinosta enää mikään muu kuin nuoruus ja ulkonäkö? Ettekö voi ostaa statussymboliksenne vaikka autoa nuoren naisen sijaan?
Harmittaa kun miehet eivät hae omanikäisiään kumppaneita
138
1619
Vastaukset
- yx-mies
Itse ainakin haen omanikäistä /-2-3v mutta en oikeinkelpaa heille, tyttären ikäisille kyllä. Mutta itseä ei tyttären ikäiset kiinosta.
- hiiolahei
KOSKA TE YLI NELJÄKYMPPISET NÄYTÄTTE AIVAN VI.TUN KARSEILTA.
Ainoat poikkeukset tähän ylläolevaan sääntöön ovat venäläiset naiset, joita suomalainen mies vielä sietää lähestyä. Tappakaa itsenne saa-tanan kurpat!
- -M-
Nuorena naiset hakevat itseään vanhempaa seuraa. Sitten jossain vaiheessa mieli muuttuu ja miehen pitäisikin olla omanikäinen. Eikö tällainen äkillinen mielipiteenmuutos tunnu vähän epäreilulta ja hämmentävältä?
- -N-
Nuorena miehet hakevat itseään vanhempaa seuraa. Jopa puumia pyydystävät. Sitten jossain vaiheessa mieli muuttuu ja naisen pitäisikin olla vähintään 10-20 vuotta nuorempi. Eikö tällainen äkillinen mielipiteenmuutos tunnu paljon epäreilulta ja hämmentävältä?
- -M-
-N- kirjoitti:
Nuorena miehet hakevat itseään vanhempaa seuraa. Jopa puumia pyydystävät. Sitten jossain vaiheessa mieli muuttuu ja naisen pitäisikin olla vähintään 10-20 vuotta nuorempi. Eikö tällainen äkillinen mielipiteenmuutos tunnu paljon epäreilulta ja hämmentävältä?
hohhoijaa...
- -N-
-M- kirjoitti:
hohhoijaa...
Faktaa!
- faktaa42
-N- kirjoitti:
Kyllä se näin on. Miehet haluaa monipuolisia seksikokemuksia, joita ei välttämättä nuorten naisten kanssa saa, mutta samalla haluavat viettää poikamieselämää.
Saan naisena yht. ottoja vain nuorilta miehiltä, jotka hakevat seksiseuraa ja itseäni erittäin paljon vanhemmilta, joille kyllä kelpaa parisuhdekin, mutta en itse ole heistä kiinnostunut. Oman ikäiset etsivät 28-35v naisia. faktaa42 kirjoitti:
Kyllä se näin on. Miehet haluaa monipuolisia seksikokemuksia, joita ei välttämättä nuorten naisten kanssa saa, mutta samalla haluavat viettää poikamieselämää.
Saan naisena yht. ottoja vain nuorilta miehiltä, jotka hakevat seksiseuraa ja itseäni erittäin paljon vanhemmilta, joille kyllä kelpaa parisuhdekin, mutta en itse ole heistä kiinnostunut. Oman ikäiset etsivät 28-35v naisia.Odotas...
Yhteydenottoja nuorilta miehiltä ja erittäin paljon vanhemmilta miehiltä...
Samanikäiset miehet siis hakevat sinua... Vanhempaa vai nuorempaa seuraa?
Annoitpa hauskan mietiskelypähkinän tuossa..
Voit olla keski-ikäinen, ehkäpä jopa 40 ja yli, jolloin "erittäin paljon vanhemmat miehet" olisivat... Ehkä 80 tai yli?
Voit toki olla nuorempi, 25 tai alle, koska korostat samanikäistesi miesten hakevan 28-35v naisia, jolloin korostat että ikäluokkasi etsii vanhemmasta ikäluokasta...
Toisinaan vastasit jo viestiin jossa puhuttiin miesten hakukiinnostuksista ehkäpä enemmän vanhempiin ikäluokkiin niin jälkimmäinen on oikea?
Lukitsen vastauksen B- eräsjokaamullaheräs
idompsu kirjoitti:
Odotas...
Yhteydenottoja nuorilta miehiltä ja erittäin paljon vanhemmilta miehiltä...
Samanikäiset miehet siis hakevat sinua... Vanhempaa vai nuorempaa seuraa?
Annoitpa hauskan mietiskelypähkinän tuossa..
Voit olla keski-ikäinen, ehkäpä jopa 40 ja yli, jolloin "erittäin paljon vanhemmat miehet" olisivat... Ehkä 80 tai yli?
Voit toki olla nuorempi, 25 tai alle, koska korostat samanikäistesi miesten hakevan 28-35v naisia, jolloin korostat että ikäluokkasi etsii vanhemmasta ikäluokasta...
Toisinaan vastasit jo viestiin jossa puhuttiin miesten hakukiinnostuksista ehkäpä enemmän vanhempiin ikäluokkiin niin jälkimmäinen on oikea?
Lukitsen vastauksen B@idompsu
42-vuotias on!
herätys, hänellä on nikissään ikänsä "faktaa42" eräsjokaamullaheräs kirjoitti:
@idompsu
42-vuotias on!
herätys, hänellä on nikissään ikänsä "faktaa42"Ai kas, huomenta... =D
Joko en huomioinut tuota 4:sta tai 2:sta mutta otappa kiitokseksi plussa-keksi =)- Ironiaako?
-N- kirjoitti:
Suomalaisessa yhteiskunnassa tämä "puuma-nais-teoria" ei kuitenkaan oikein toimi. Kuten joku täällä jo mainitsi niin suomalaiset naiset eivät pidä ulkonäöstään niin paljon huolta kuin rajojen ulkopuolella joten he jäävät siten ansiostakin huomioimatta.
Totta kai olisi mukava olla hyvin hoidetun ja mukavan suomalaisnaisen kanssa jonka ikäkin olisi about samaa luokkaa. Mutta kun se ei näytä vaan olevan niin.
Ei sille ***tu voi yhtään mitään.
Alan itse jo lähennellä viittäkymmentä, olen kuitenkin vielä sellainen "rokki-kukko", että nuoremmat naiset etenkin ulkomailla lähestyvät. En pidä sitä pahana kunhan ovat reilusti yli 20-vuotiaita.
Mutta. Mikään ei tunnu muuttuvan. Aika kuluu. Me kaikki vanhetutaan vuosi vuodelta ja lopulta meidät heiteään multiin.
Nettiin jää sitten näitä mitä "huvittavimpia kirjoituksia" joita sen ajan nuoret lukevat 20-30 vuoden päästä. - oisko noin?
Ironiaako? kirjoitti:
Suomalaisessa yhteiskunnassa tämä "puuma-nais-teoria" ei kuitenkaan oikein toimi. Kuten joku täällä jo mainitsi niin suomalaiset naiset eivät pidä ulkonäöstään niin paljon huolta kuin rajojen ulkopuolella joten he jäävät siten ansiostakin huomioimatta.
Totta kai olisi mukava olla hyvin hoidetun ja mukavan suomalaisnaisen kanssa jonka ikäkin olisi about samaa luokkaa. Mutta kun se ei näytä vaan olevan niin.
Alan itse jo lähennellä viittäkymmentä, olen kuitenkin vielä sellainen "rokki-kukko", että nuoremmat naiset etenkin ulkomailla lähestyvät. En pidä sitä pahana kunhan ovat reilusti yli 20-vuotiaita.
Mutta. Mikään ei tunnu muuttuvan. Aika kuluu. Me kaikki vanhetutaan vuosi vuodelta ja lopulta meidät heiteään multiin.
Nettiin jää sitten näitä mitä "huvittavimpia kirjoituksia" joita sen ajan nuoret lukevat 20-30 vuoden päästä.Niin, Suomen rajojen ulkopuolellahan kaikki naiset pitävät todella hyvää huolta ulkonäöstään. Esim. USA:ssa:
http://cache.pakistantoday.com.pk/2013/06/fat.jpg
Eiköhän joka maasta löydy sorkkaa joka lähtöön ja silleen... Me jotka olemme huolehtineet itsestämme tai olemme saaneet syntymässä helvetin hyvät geenit sitten tietenkin jaksamme rutkuttaa kuinka nimenomaan oman maan kansalaisissa on niin karseita ja niin sitä ja niin tätä porukkaa. - maria_10
Ironiaako? kirjoitti:
Nettiin jää sitten näitä mitä "huvittavimpia kirjoituksia" joita sen ajan nuoret lukevat 20-30 vuoden päästä.Oletko koskaan katsonut ikäisiäsi tai 50 suomalaisia miehiä. vastaan itse: et ole!
Suomalainen mies ei osaa pukeutua (kesällä shortsit läskimahan alapuolella ja mustat sukat ja sandaalit sekä mahan yläpuolelle jäävä printtipaita - hielle, kaljalle ja likaiselle haiseva....). Ei pidä puhtaudestaan huolta! Hoitamaton parransänki ja kamala puska leuassa!
Kun syksy saapuu, vaihtuu kesäasu tuulipukuun tai - vielä pahempaa - virttyneisiin verkkareihin.
Talviasu samaa luokkaa.
Ok. Myös keski-ikäisissä naisissa löytyy edellä kertomani kaltaisia :(, mutta enemmän kuitenkin kauniisti pukeutuneita, fiksuja naisia kuin miehiä.
Tällainen epäsuhta vaikuttaa siihen, että kumpikaan sukupuoli ei löydä kuin sattumalta kaltaisensa, sillä rujolle miehelle ei kelpaisi kuin siisti, fiksu nainen ja siiderivalaille naisille - ja voi miten suomalaiset naiset ovatkin lihoneet (ja potaskaa puhuvat siinä, että lihominen johtuu lapsien teosta - ei johdu, vaan kyltymättömästä ruokahalusta, syödään enemmän kuin kulutetaan! FAKTA!).
Itse olen koko ikäni painanut 48-50kg ja nyt keski-ikäisenä edelleenkin saman verran. Lapsia on, mutta söin odotusaikana - en kahden edestä, vaan kuten aina, juuri sen verran kuin kulutan.
Itseäni olen aina ilahduttanut pukeutumalla naisellisesti mekkoihin ja kotonakin ollessani meikannut kevyesti,... niin ja laadukasta hajuvettä ripaus.
Naisena on ihanaa kun sen oikein oivaltaa :)! - maria_10
maria_10 kirjoitti:
Oletko koskaan katsonut ikäisiäsi tai 50 suomalaisia miehiä. vastaan itse: et ole!
Suomalainen mies ei osaa pukeutua (kesällä shortsit läskimahan alapuolella ja mustat sukat ja sandaalit sekä mahan yläpuolelle jäävä printtipaita - hielle, kaljalle ja likaiselle haiseva....). Ei pidä puhtaudestaan huolta! Hoitamaton parransänki ja kamala puska leuassa!
Kun syksy saapuu, vaihtuu kesäasu tuulipukuun tai - vielä pahempaa - virttyneisiin verkkareihin.
Talviasu samaa luokkaa.
Ok. Myös keski-ikäisissä naisissa löytyy edellä kertomani kaltaisia :(, mutta enemmän kuitenkin kauniisti pukeutuneita, fiksuja naisia kuin miehiä.
Tällainen epäsuhta vaikuttaa siihen, että kumpikaan sukupuoli ei löydä kuin sattumalta kaltaisensa, sillä rujolle miehelle ei kelpaisi kuin siisti, fiksu nainen ja siiderivalaille naisille - ja voi miten suomalaiset naiset ovatkin lihoneet (ja potaskaa puhuvat siinä, että lihominen johtuu lapsien teosta - ei johdu, vaan kyltymättömästä ruokahalusta, syödään enemmän kuin kulutetaan! FAKTA!).
Itse olen koko ikäni painanut 48-50kg ja nyt keski-ikäisenä edelleenkin saman verran. Lapsia on, mutta söin odotusaikana - en kahden edestä, vaan kuten aina, juuri sen verran kuin kulutan.
Itseäni olen aina ilahduttanut pukeutumalla naisellisesti mekkoihin ja kotonakin ollessani meikannut kevyesti,... niin ja laadukasta hajuvettä ripaus.
Naisena on ihanaa kun sen oikein oivaltaa :)!... siis siiderivalaille (miesten keksimä nimitys lihaville naisille) kelpaa siis vain fiksut hoikat miehet (näin miesten puheiden mukaan)
- 19+12
Onko nää seuraa hakevat tuskastuneet nelikymppiset naiset niitä samoja, joille ei kolmekymppisenä kelvannut kukaan? Osat kääntyy?
- ....................
Omalta kohdaltani voin kertoa että 30 iässä ei ollut mitään syytä hakea ketään koska olin parisuhteessa. Sitten mieli muuttui miehen taholta että haluaako juuri minun kanssani olla, ja niinpä joutui muija mäkeen. Voit siis kiittää miestäni siitä että joudun vastoin tahtoani hakemaan miestä.
Aina olen pitänyt itseni ikäisistä tai jopa vähän nuoremmista miehistä. Maku ei sillä muutu että oman ikäisiä eli 40 miehiä ei kiinnosta suhde omanikäisen kanssa, eikä oikeastaan parisuhde ollenkaan. Miten sellaiseen ihmiseen mitenkään tutustut joka on jo etukäteen päättänyt että nyt vietään villiä, vapaata elämää? Ja koska en kuvittele ulkonäöstäni mitään ylimaallisia, en osaa itseäni 30 miehillekään tuputtaa. Jos joku sen ikäinen minut haluaa, niin en toki vastaankaan pane.
Kun seuraa miesten ilmoituksia ja huomaa miten he hakevat ikäistään huomattavasti nuorempaa, niin kyllähän siinä tulee väkisinkin samat ideat kuin ketjun aloittajalle. Ilmeisesti naista etsitään sillä mielellä että se pitää saada esitellä kavereille! "Olen minä aika SONNI kun sain itselleni näin nuoren tyttösen!"
Jos on kiinnostunut tutustumaan ihmisenä ihmiseen, pitää yhteensopivia persoonia tärkeänä, eikä saa mitään irti mistään pinnallisesta suhteesta jossa ollaan vaan sen takia että saa "esittää" olevansa parisuhteessa, niin aika yksin saa olla. - -M-
.................... kirjoitti:
Omalta kohdaltani voin kertoa että 30 iässä ei ollut mitään syytä hakea ketään koska olin parisuhteessa. Sitten mieli muuttui miehen taholta että haluaako juuri minun kanssani olla, ja niinpä joutui muija mäkeen. Voit siis kiittää miestäni siitä että joudun vastoin tahtoani hakemaan miestä.
Aina olen pitänyt itseni ikäisistä tai jopa vähän nuoremmista miehistä. Maku ei sillä muutu että oman ikäisiä eli 40 miehiä ei kiinnosta suhde omanikäisen kanssa, eikä oikeastaan parisuhde ollenkaan. Miten sellaiseen ihmiseen mitenkään tutustut joka on jo etukäteen päättänyt että nyt vietään villiä, vapaata elämää? Ja koska en kuvittele ulkonäöstäni mitään ylimaallisia, en osaa itseäni 30 miehillekään tuputtaa. Jos joku sen ikäinen minut haluaa, niin en toki vastaankaan pane.
Kun seuraa miesten ilmoituksia ja huomaa miten he hakevat ikäistään huomattavasti nuorempaa, niin kyllähän siinä tulee väkisinkin samat ideat kuin ketjun aloittajalle. Ilmeisesti naista etsitään sillä mielellä että se pitää saada esitellä kavereille! "Olen minä aika SONNI kun sain itselleni näin nuoren tyttösen!"
Jos on kiinnostunut tutustumaan ihmisenä ihmiseen, pitää yhteensopivia persoonia tärkeänä, eikä saa mitään irti mistään pinnallisesta suhteesta jossa ollaan vaan sen takia että saa "esittää" olevansa parisuhteessa, niin aika yksin saa olla.Yritetään vähän miettiä asiaa miehenkin näkökulmasta. 15-vuotiaana omanikäiset tytöt eivät kiinnostuneet, vanhemmat pojat olivat suosiossa. Sama juttu parikymppisenä. Kolmekymppisenäkin mies joutuu asennoitumaan siihen että ne naiset jotka ovat mahdollisesti kiinnostuneita, ovat yleensä omaa ikää nuorempia. Sitten kaikki muuttuu, pyytämättä ja yllättäen.
Kaiken pitäisi siis mennä juuri kuten naiset toivovat? Naisille pitäisi olla aina tarjolla seuraa juuri siitä ikäluokasta jota he sattuvat milloinkin suosimaan? Entä miesten toiveet - eikö nuoruuden kärsimyksistä voisi saada vanhempana edes vähän hyvitystä? - heheheh
tuskin se kääntymistä on, ei nää 50 miehet kelpaa nille kolmekymppisille....vai miksi roikkuvat vuosia-kymmeniä netissä. olin siellä 5 v sitten ja nyt laitoin vähäksi aikaa niin samoja ukkoja 50% kuin silloin...
- -N-
-M- kirjoitti:
Yritetään vähän miettiä asiaa miehenkin näkökulmasta. 15-vuotiaana omanikäiset tytöt eivät kiinnostuneet, vanhemmat pojat olivat suosiossa. Sama juttu parikymppisenä. Kolmekymppisenäkin mies joutuu asennoitumaan siihen että ne naiset jotka ovat mahdollisesti kiinnostuneita, ovat yleensä omaa ikää nuorempia. Sitten kaikki muuttuu, pyytämättä ja yllättäen.
Kaiken pitäisi siis mennä juuri kuten naiset toivovat? Naisille pitäisi olla aina tarjolla seuraa juuri siitä ikäluokasta jota he sattuvat milloinkin suosimaan? Entä miesten toiveet - eikö nuoruuden kärsimyksistä voisi saada vanhempana edes vähän hyvitystä?Mamis ruikuttaa, snirff, nyyh, yhyyy, äitiiiii, tytöt kiusiiiiii
Tytöt sitä, tytöt tätä. Sä voit puhua vain omasta puolestasi. Älä yleistä. Todella typerää olla etsivinään naista parisuhteeseen ja samaan aikaan vihata Kaikkia naisia.
Oliko edes äitis hyvä nainen?
Minä tyttö/nainen olen aina ollut omanikäisistä kiinnostunut ja avioiduinkin omanikäisen kanssa. Omanikäiseni mies alkoi hyljeksiä minua nelikymppisenä, vaikka kuopuksemme silloin ilman ongelmia odotin ja synnytin. Seksihaluja minulla oli enemmän kuin mies kykeni tyydyttämään. Ilkeillen kuitenkin haukkui minua vanhaksi. Niin se rakkaustarina päättyi eroon, Siihen aviomieheni selvästi pyrkikin käytöksellään.
Se oli ihme asenne hänellä, että nainen viimeistään menopaussin jälkeen on menneen talven lumia naisena, mutta mies senkun paranee ikääntyessään. Vaikka sängyssä tosiasiat kertovat aivan muuta.
No, okei, uutuuden viehätys puuttuu. Sitäkö mieheni kaipasi nostamaan alentunutta seksuaalista kykyään. Olisin tykännyt enemmän fiksusta miehestä, joka olisi laadulla, hellyydellä, suhdettamme syventämällä yhdessä kanssani vahvistanut suhdettamme. Mutta sitä onnea ei minulle suotu, varmaan joillekin naisille niinkin hyvin on onnistunut aviomiehensä kanssa. - ....................
-M- kirjoitti:
Yritetään vähän miettiä asiaa miehenkin näkökulmasta. 15-vuotiaana omanikäiset tytöt eivät kiinnostuneet, vanhemmat pojat olivat suosiossa. Sama juttu parikymppisenä. Kolmekymppisenäkin mies joutuu asennoitumaan siihen että ne naiset jotka ovat mahdollisesti kiinnostuneita, ovat yleensä omaa ikää nuorempia. Sitten kaikki muuttuu, pyytämättä ja yllättäen.
Kaiken pitäisi siis mennä juuri kuten naiset toivovat? Naisille pitäisi olla aina tarjolla seuraa juuri siitä ikäluokasta jota he sattuvat milloinkin suosimaan? Entä miesten toiveet - eikö nuoruuden kärsimyksistä voisi saada vanhempana edes vähän hyvitystä?Mutta koska olen itse aina ollut kiinnostunut ikäisistäni miehistä, tai nuoremmista, niin en kai minä voi katsoa edustavani jotain kollektiivista naiseutta? En voi tuntea syyllisyyttä sellaisesta asiasta johon en itse ole osallistunut millään tavalla. Eikä minusta tunnu reilulta että kun olin aina lääpälläni ikäisiini miehiin, että minulle pitäisi jotenkin kostaa se että naiset (muka) noin ylipäätään haluavat vanhemman miehen.
On toki paljon muitakin asioita joissa ihmiset hellivät juntteja idioottimaisia pakkomielteitään, ja koska en ole kiinnostunut tapaamaan mitään laumasielumiestä, niin ehkäpä se sitten on vain parempi että laumasielut tuovat sen oikean karvansa esille tavalla tai toisella. Vaikkapa siten että hakevat itseään puolta nuorempaa naista. - -M-
Mutta koska olen itse aina ollut kiinnostunut ikäisistäni miehistä, tai nuoremmista, niin en kai minä voi katsoa edustavani jotain kollektiivista naiseutta? En voi tuntea syyllisyyttä sellaisesta asiasta johon en itse ole osallistunut millään tavalla. Eikä minusta tunnu reilulta että kun olin aina lääpälläni ikäisiini miehiin, että minulle pitäisi jotenkin kostaa se että naiset (muka) noin ylipäätään haluavat vanhemman miehen.
On toki paljon muitakin asioita joissa ihmiset hellivät juntteja idioottimaisia pakkomielteitään, ja koska en ole kiinnostunut tapaamaan mitään laumasielumiestä, niin ehkäpä se sitten on vain parempi että laumasielut tuovat sen oikean karvansa esille tavalla tai toisella. Vaikkapa siten että hakevat itseään puolta nuorempaa naista.Eihän muiden tekemisistä kannata syyllisyyttä tuntea, mutta pakko se on myöntää että muiden tekemisillä on vaikutuksensa. Minäkin joudun kohtaamaan miehenä ennakkoluuloja joihin olen itse täysin syytön. Yritin vain vastauksessani kertoa miten asiat ovat - en sitä miten niiden tulisi olla.
- -N-
-M- kirjoitti:
Eihän muiden tekemisistä kannata syyllisyyttä tuntea, mutta pakko se on myöntää että muiden tekemisillä on vaikutuksensa. Minäkin joudun kohtaamaan miehenä ennakkoluuloja joihin olen itse täysin syytön. Yritin vain vastauksessani kertoa miten asiat ovat - en sitä miten niiden tulisi olla.
"Yritin vain vastauksessani kertoa miten asiat ovat"
Sinä omahyväisesti yleistät!
Et oikeasti tiedä kuin omalta ja joidenkin toisten kaltaistesi osalta, "miten asiat ovat".
Etkä halua tietääkään. Suljet silmäsi, jos näet omaa alati hokemaasi mantraa kumoavia parisuhteita.
Heiltä, jotka ovat onnistuneen pariutumaan, et kysy eivätkä he tule tänne ruikuttamaan, nyyh, yhyyyy, niisk.
Heidän tietämystään asioista et ole kysynyt ja hekin tietävät, "miten asiat ovat". - ikävä totuus
Jos ei ole löytänyt kolmekymppisenä kunnollista miestä? Olisiko pitänyt kelpuutta juopotteluun taipuvainen, tahi pettäjä tai väkivaltainen mies?
Missä luurasivat silloin kunnolliset miehet?
Tosiasiassa tavallisen naisen on vaikea löytää miestä, miesten ulkonäkövaatimukset naisille ovat pilvissä.
Narkomaanin olisin saanut. Haaveissa lähes alkoton, savuton mies. Ennemmin ilman kuin addiktin kanssa. - aikuinen nainen
-N- kirjoitti:
Mamis ruikuttaa, snirff, nyyh, yhyyy, äitiiiii, tytöt kiusiiiiii
Tytöt sitä, tytöt tätä. Sä voit puhua vain omasta puolestasi. Älä yleistä. Todella typerää olla etsivinään naista parisuhteeseen ja samaan aikaan vihata Kaikkia naisia.
Oliko edes äitis hyvä nainen?
Minä tyttö/nainen olen aina ollut omanikäisistä kiinnostunut ja avioiduinkin omanikäisen kanssa. Omanikäiseni mies alkoi hyljeksiä minua nelikymppisenä, vaikka kuopuksemme silloin ilman ongelmia odotin ja synnytin. Seksihaluja minulla oli enemmän kuin mies kykeni tyydyttämään. Ilkeillen kuitenkin haukkui minua vanhaksi. Niin se rakkaustarina päättyi eroon, Siihen aviomieheni selvästi pyrkikin käytöksellään.
Se oli ihme asenne hänellä, että nainen viimeistään menopaussin jälkeen on menneen talven lumia naisena, mutta mies senkun paranee ikääntyessään. Vaikka sängyssä tosiasiat kertovat aivan muuta.
No, okei, uutuuden viehätys puuttuu. Sitäkö mieheni kaipasi nostamaan alentunutta seksuaalista kykyään. Olisin tykännyt enemmän fiksusta miehestä, joka olisi laadulla, hellyydellä, suhdettamme syventämällä yhdessä kanssani vahvistanut suhdettamme. Mutta sitä onnea ei minulle suotu, varmaan joillekin naisille niinkin hyvin on onnistunut aviomiehensä kanssa.Bravo!!!!
- 34r4fr4t55ty6y6uu6u7
Itse nyt 37 vuotiaana voisin heilastella 30-50 vuotiaan naisen kanssa, Mikä vanhemmissa on turn off on se että suurimmaksi osaksi kirjoitetaan tositarkoituksella, loppuelämäksi, toinen puolisko jne. juttuja. Miksei voi vain hakea mukavaa seuraa ja katsoa mitä käy?
- varalla vaan
Siksi, että kaikki ns. pelimiehet toimii "katsotaan miten käy- systeemillä". Käytännössä se tarkoittaa sitä, että miehelle käy naisen panoseura mutta hakee koko ajan netistä sitä astetta parempaa = kauniimpaa, timminpää, kiihkeämäpää, palvelualttiinpaa naista.
Ei me naiset haluta olla varalla koko ajan, kerta toisensa jälkeen. - ....................
Siksei voi vaan hakea mukavaa seuraa ja katsoa miten käy, koska moiseen jos viittaa niin se on miehen päässä lupa juosta muissa naisissa. Jos mies saa päähänsä että nainen suostuu sellaiseen ettei meillä tässä ole muuta kuin seksiseurasuhde, niin siltä sektorilta nainen ei enää ikinä tule siirtymään miehen päässä millekään toiselle sektorille. Eli kumppanikelpoiseksi ei muutu nainen joka on leimautunut miehen silmissä iloiseksi antajaksi.
Se on jännä että nuorempana kaikki oli toisin. Saattoi heti ekalla tapaamisella mennä sänkyyn, ja siitä sitten alkoi suhde. Ei mitään sellaista että "olitpa helppo, en mä suhun voi rakastua". Mutta nettideiteissä tuo on arkipäivää. - 7hyy7h7uhy7h6yb6by7y
Siksei voi vaan hakea mukavaa seuraa ja katsoa miten käy, koska moiseen jos viittaa niin se on miehen päässä lupa juosta muissa naisissa. Jos mies saa päähänsä että nainen suostuu sellaiseen ettei meillä tässä ole muuta kuin seksiseurasuhde, niin siltä sektorilta nainen ei enää ikinä tule siirtymään miehen päässä millekään toiselle sektorille. Eli kumppanikelpoiseksi ei muutu nainen joka on leimautunut miehen silmissä iloiseksi antajaksi.
Se on jännä että nuorempana kaikki oli toisin. Saattoi heti ekalla tapaamisella mennä sänkyyn, ja siitä sitten alkoi suhde. Ei mitään sellaista että "olitpa helppo, en mä suhun voi rakastua". Mutta nettideiteissä tuo on arkipäivää.Tuo nyt on taas mutu-tietoa.
- ....................
7hyy7h7uhy7h6yb6by7y kirjoitti:
Tuo nyt on taas mutu-tietoa.
Minulle on mies sanonut päin naamaa että hän ei koskaan rakastu naiseen jonka kanssa menee heti sänkyyn. Oli sentään sen verran rehti mies että sanoi suoraan.
Muilta miehiltä olen kuullut heidän voivotuksiaan ja valituksiaan siitä miten olivat NIIN lääpällään johonkin naiseen jota eivät saaneet tai jonka menettivät. Minä kilttinä ihmisenä en ole alkanut pelailemaan yhdenkään miehen rakkaudella, ja ei minua sitten olekaan haikailtu eikä perään huudeltu. Miehet haluavat naisen joka kuvittelee tosi paljon itsestään ja tekee muillekin selväksi että on yläpuolella kaiken. Oman arvon korostaminen on helpointa siten ettei levittele reisiään iloisena antajana joka sällille. - yvy6hyy6tcct35x4c5ut
Minulle on mies sanonut päin naamaa että hän ei koskaan rakastu naiseen jonka kanssa menee heti sänkyyn. Oli sentään sen verran rehti mies että sanoi suoraan.
Muilta miehiltä olen kuullut heidän voivotuksiaan ja valituksiaan siitä miten olivat NIIN lääpällään johonkin naiseen jota eivät saaneet tai jonka menettivät. Minä kilttinä ihmisenä en ole alkanut pelailemaan yhdenkään miehen rakkaudella, ja ei minua sitten olekaan haikailtu eikä perään huudeltu. Miehet haluavat naisen joka kuvittelee tosi paljon itsestään ja tekee muillekin selväksi että on yläpuolella kaiken. Oman arvon korostaminen on helpointa siten ettei levittele reisiään iloisena antajana joka sällille.Joopajoo, miehet puhuvat mitä sattuu siinä missä naisetkin. Yksi voi sanoa ettei toisia jahtaa ja onkin oikea riippa, toinen taas ettei halua seksiä mutta häviää jollei sitä saa.
Mutta seksi kuitenkin on suurin syy parisuhteen haluamiseen. - maria_10
Muilta miehiltä olen kuullut heidän voivotuksiaan ja valituksiaan siitä miten olivat NIIN lääpällään johonkin naiseen jota eivät saaneet tai jonka menettivät. Minä kilttinä ihmisenä en ole alkanut pelailemaan yhdenkään miehen rakkaudella, ja ei minua sitten olekaan haikailtu eikä perään huudeltu. Miehet haluavat naisen joka kuvittelee tosi paljon itsestään ja tekee muillekin selväksi että on yläpuolella kaiken. Oman arvon korostaminen on helpointa siten ettei levittele reisiään iloisena antajana joka sällille."Oman arvon korostaminen on helpointa siten ettei levittele reisiään iloisena antajana joka sällille." - sanoisin vielä, että no. normaalipäisen naisen ja miehen arvo on juuri siinä, ettei hyppää kenenkään sänkyyn ei ensi- eikä toisellakaan tapaamisella! Tutustutaan ensin kunnolla, opitaan pitämään toisistaan ihmisinä,.... siitä kehittyy aikuisten ihmisten hyvä, toisiaan arvostava, maanläheinen ja kestävä suhde rakkaudellinen seksisuhde :).
- Esko Mörkö
Itse olen 35v mies. Ikäisilläni naisilla on usein:
a) lapsia
b) jos ei kohtaa a), niin kohdan a) välitön korjaaminen
c) vaatimuksena mieheltä pituutta vähintään 175 cm.
Kohtaan a) en nyt edes puutu, ja kohtaa c) en 169 cm varrellani toteuta. Pärstäkertoimesta johtuen en ole kohtaa b) nuorempana joutunut miettimään sen enempää kuin Marsiin muuttamista, joten se on ehkä noin viiden vuoden harkinnan takana. Nuoremmilla naisilla ei usein ole kohtaa a), b) eikä c).
Miehiä syntyy enemmän kuin naisia, ja tilanne tasoittunee vasta joskus 50v. Ja silloin naisille on jäljellä lähinnä kaltaisiani ikisinkkuja, joilla ei ole mitään kokemusta parisuhteista, ja jotka suuntaavat energiansa mieluummin vaikka työhönsä kuin naisiin. Ilkeämielisesti voisi sanoa seuraa etsiville 50v naisille, että olisi kannattanut nuorena valita paremmin...- heheheh
eli miehet ei täytä ikäistensä vaatimuksi...luenko /tulkitsenko oikein?
joo ja lapset kuuluu elämään, kyllä niitä miehilläkin on vaikkeivät niistä huolehdikaan .... - Esko Mörkö
heheheh kirjoitti:
eli miehet ei täytä ikäistensä vaatimuksi...luenko /tulkitsenko oikein?
joo ja lapset kuuluu elämään, kyllä niitä miehilläkin on vaikkeivät niistä huolehdikaan ....Osittain kyllä. Deitti-ilmoitusten perusteella naisilla tuppaa vaatimuslista iän myötä kasvamaan, samalla kun miehen näkökulmasta "vastineen" taso usein laskee. Niillä miehillä, jotka nuo kasvavat vaatimuslistat täyttää, on usein vientiä muuallakin kuin pahantuulisten, keski-ikäistyvien yksinhuoltajien keskuudessa.
Ylälttävän moni nainen julistaa profiilissaan suoraan, että lapsikiintiö heillä on jo täynnä, eivätkä halua enää yhtään lisää. Osa vielä lisää päälle, että ei halua, että miehellä olisi ennestään lapsia. Kuinkahan moni mies noihin tarttuu... Ja jos joku nainen ei oikeasti ymmärrä, mikä muiden lapsissa on vikana, niin vika on sama kuin naapurin lapsissa. Ei mikään niin kauan kuin minun ei niitä tarvitse elättää tai muuten vain ryhtyä kokopäivätoimiseksi holhoajaksi.
Ja kuten joku tuolla aikaisemmin mainitsikin, niin nuoret naiset myös vastaavat viesteihin todennäköisemmin kuin oman ikäiset... - ....................
Öö, jos sinulla on oletuksena että nainen haluaa lapsia tai että nainen haluaa että mies on yli 175-senttinen, ja sen vuoksi et millään tavalla lähesty naista, niin miten ihmeessä voit syyttää naista että "olisit valinnut paremmin"... Meinaan siltä tuo kuulostaa että olet jo päättänyt tietäväsi naisista kaiken, paremmin kuin he edes itsekään tietävät.
Itseäni ei ole lapset koskaan kiinnostaneet. Se ei siitä muutu jos tapaisin miehen. Pitkät miehet eivät erityisemmin kiinnosta.
Mutta eivät sellaisetkaan miehet jotka ovat kovasti katkeroituneet. Jouduin jo nuorena, jopa parisuhteissa, kuuntelemaan miesten narinaa siitä miten eivät olleet saaneet jotain naista. Hei haloo, enkö minä sitten muka ole nainen? - Esko Mörkö
Öö, jos sinulla on oletuksena että nainen haluaa lapsia tai että nainen haluaa että mies on yli 175-senttinen, ja sen vuoksi et millään tavalla lähesty naista, niin miten ihmeessä voit syyttää naista että "olisit valinnut paremmin"... Meinaan siltä tuo kuulostaa että olet jo päättänyt tietäväsi naisista kaiken, paremmin kuin he edes itsekään tietävät.
Itseäni ei ole lapset koskaan kiinnostaneet. Se ei siitä muutu jos tapaisin miehen. Pitkät miehet eivät erityisemmin kiinnosta.
Mutta eivät sellaisetkaan miehet jotka ovat kovasti katkeroituneet. Jouduin jo nuorena, jopa parisuhteissa, kuuntelemaan miesten narinaa siitä miten eivät olleet saaneet jotain naista. Hei haloo, enkö minä sitten muka ole nainen?Ensimmäinen osa (kohdat a), b) ja c)) liittyivät pariutumiseen, kun ikää on n. 30-40v ja varsinkin nettideiteissä. Toinen osa liittyi pariutumiseen, kun ikää alkaa olla jo 50v. Ja kyllä minä aikoinaan deiteissä lähestyin naista, vaikka ihannekumppani naisella olikin yli 10 cm minua pidempi. Voit arvata, kuinka moni (myös niistä, joiden "ihannekumppanin" marginaaliin mahduin) vastasi. Ja sitten miettiä, kuinka paljon miehen kannattaa moiseen ylipäänsä käyttää aikaansa. Kuten aikaisemmassakin viestissä mainitsin, niin vastaustodennäköisyys laski sitä myötä, kun naisen ikä lähestyi omaa ikääni.
Itse en ole koskaan seurustellut, ja pari vuotta sitten jo totesin, että kun siihen asti olin ilman parisuhteita pärjännyt, niin pärjäisin varmasti jatkossakin ilman. Sitten joskus viisikymppisenä, kun osa miehistä on ääliöinnillään tapattanut itsensä ja naisia alkaa ikäluokassa olla enemmän kuin miehiä, niin vapaina olevista miehistä melkoinen osa alkaa olla kaltaisiani ikisinkkuja (koska en oleta, että olen ainoa tilanteessani), joita parituminen ei enää viisikymppisenä jaksa kiinnostaa, kun siihenkin asti on ilman pärjännyt. Elintavoiltani olen kuitenkin sellainen, että en kuulu tuohon itsensä alle 60v tapattavien joukkoon. Onnettomuuteen toki voin joutua, mutta se ei mene tuohon kategoriaan "itsensä ääliöinnillään tapattanut". "Ilkeämielisesti voisi sanoa seuraa etsiville 50v naisille, että olisi kannattanut nuorena valita paremmin... "
Ilkeämielisesti voisi sanoa kaltaisillesi parisuhdekokemattomille 30 miehille, että olisi kannattanut viettää normaali nuoruus hankkien sitä parisuhdekokemusta...- Esko Mörkö
helka kirjoitti:
"Ilkeämielisesti voisi sanoa seuraa etsiville 50v naisille, että olisi kannattanut nuorena valita paremmin... "
Ilkeämielisesti voisi sanoa kaltaisillesi parisuhdekokemattomille 30 miehille, että olisi kannattanut viettää normaali nuoruus hankkien sitä parisuhdekokemusta...Silloin nuorena onneksi tytöt tekivät tuollaiset valinnat puolestani, siihen viittasin sillä, että olisivat valinneet paremmin (tai "paremmin"). ;)
Nuorena olin asiasta toista mieltä, mutta nykyään en kyllä koe jääneeni paitsi mistään merkittävästä. Lähinnä koen säästyneeni monilta murheilta ja pääkivuilta. - ....................
Esko Mörkö kirjoitti:
Ensimmäinen osa (kohdat a), b) ja c)) liittyivät pariutumiseen, kun ikää on n. 30-40v ja varsinkin nettideiteissä. Toinen osa liittyi pariutumiseen, kun ikää alkaa olla jo 50v. Ja kyllä minä aikoinaan deiteissä lähestyin naista, vaikka ihannekumppani naisella olikin yli 10 cm minua pidempi. Voit arvata, kuinka moni (myös niistä, joiden "ihannekumppanin" marginaaliin mahduin) vastasi. Ja sitten miettiä, kuinka paljon miehen kannattaa moiseen ylipäänsä käyttää aikaansa. Kuten aikaisemmassakin viestissä mainitsin, niin vastaustodennäköisyys laski sitä myötä, kun naisen ikä lähestyi omaa ikääni.
Itse en ole koskaan seurustellut, ja pari vuotta sitten jo totesin, että kun siihen asti olin ilman parisuhteita pärjännyt, niin pärjäisin varmasti jatkossakin ilman. Sitten joskus viisikymppisenä, kun osa miehistä on ääliöinnillään tapattanut itsensä ja naisia alkaa ikäluokassa olla enemmän kuin miehiä, niin vapaina olevista miehistä melkoinen osa alkaa olla kaltaisiani ikisinkkuja (koska en oleta, että olen ainoa tilanteessani), joita parituminen ei enää viisikymppisenä jaksa kiinnostaa, kun siihenkin asti on ilman pärjännyt. Elintavoiltani olen kuitenkin sellainen, että en kuulu tuohon itsensä alle 60v tapattavien joukkoon. Onnettomuuteen toki voin joutua, mutta se ei mene tuohon kategoriaan "itsensä ääliöinnillään tapattanut".Jep jep, mutta jos on useiden naisten kanssa käynyt niin että he eivät ole hakeneet ikäistään miestä, niin tarkoittaako se sitten sitä että pitää alkaa torjumaan ne naiset jotka hakevat ikäistään miestä?
Vai mistä se johtuu että aina kun 40 nainen ottaa yhteyttä 40 mieheen, niin vastausta ei tipu tai tulee ei kiitos? - Esko Mörkö
Jep jep, mutta jos on useiden naisten kanssa käynyt niin että he eivät ole hakeneet ikäistään miestä, niin tarkoittaako se sitten sitä että pitää alkaa torjumaan ne naiset jotka hakevat ikäistään miestä?
Vai mistä se johtuu että aina kun 40 nainen ottaa yhteyttä 40 mieheen, niin vastausta ei tipu tai tulee ei kiitos?Kyllä he ovat ikäistään miestä hakeneet, vastaamattomuus on tainnut johtua lähinnä pärstäkertoimestani. Eikä minun tarvitse torjua ketään, kun eivät naiset onneksi aloitteita tee. ;)
Syitä miesten vaikenemiseen yleisesti en osaa sanoa, mutta liekö pohjimmiltaan ihan samat syyt kuin siinä, miksi naiset jättävät vastaamatta.
- mister47.
Kyllä se on 40 naisillakin monesti se ikäluokka 10-15v nuorempi ja ihan muodon vuoksi laitettu 2-3v oman iän päälle.
Itse en myöskään pahemmin vastaile näihin aloitteisiin kun ikäluokat on tuota.
Mitkä ne on vaihtoehdot näillä saavat tietty nuoremmilta miehiltä hetken hurmaa kun nämä miehet hakee näistä helppoja nakkeja mitä vanhemmat naiset ovat tai sitten näitä peräkammarin poikia.
Kyllähän se on tosiasia että näillä 40 naisilla on se markkinaarvo tipahtanut, käytetään liukuvoiteita ja vaihdevuodet jyllää ja mummomaisuus edessä.
Mutta vielä muistelevat ja elävät siinä kymmenen vuoden takaisessa maailmassa kun näillä prinsessoilla oli vielä kysyntää ja asennoituminen deittimaailmassakin sen aikaista...mies tekee aloitteita, mies pitää juttua yllä viesteillä, mies sopii treffejä ja ollaan ylimielisiä ja näitä riittää....- -N-
"Kyllähän se on tosiasia että näillä 40 naisilla on se markkinaarvo tipahtanut, käytetään liukuvoiteita ja vaihdevuodet jyllää ja mummomaisuus edessä."
Sinähän "hyvin" tunnet ja tiedät naisten seksin.
Miten omasi ja 40 miesten mieskunnon laita ja mitä on odotettavissa. Vertaillaanpa samalla samanikäisiin naisiin! - ....................
Johan pomppasi.
Ei se että hakee vaikkapa -10/ 2 v ikäistä omaan ikäänsä nähden tarkoita välttämättä sitä että haluaa juurikin sieltä nuoremmasta päästä miehen. Omalla kohdallani se tarkoittaa sitä että haluan IKÄISENI(!!!) miehen, mutta koska näitä en kiinnosta, niin voin ottaa sen nuoremmankin. Mutta en missään nimessä mitään itseäni 10 v vanhempaa. Joten toki toivottavaa olisi että nämä tajuavat pysyä ilmoituksestani poissa ihannemiehen seikat selvitettyään. Mutta eihän he pysy.
Vai että oikein liukuvoiteita... Menopaussin alkaminen tai päättyminen vaihtelee hyvin reippaasti eri yksilöiden kohdalla, ja todellakaan itse en näin 40 iässä vielä mitään liukkareita tarvitse, eikä ole kuukautiskiertokaan vielä loppunut. Ei me naiset mitään homogeenistä massaa olla, ei kannata kuvitella tietävänsä kaikista kaiken. - kostea- ei mummo
Mikähän siinä sitten on, että ovan takana ylvoo jono nuoria kolleja, kun tällainen 40 nainen on niin kiihkeä ja seksinnälkäinen ja jaksaa/ haluaa seksiä koko ajan, kellon ympäri?
Voisiko kokemasi johtua siitä, että naiset eivät kostu juuri sinun kanssasi? Kyllä minulla ainakin paikat kostuu ja kestää nuorempien miesten kanssa, jotka oikeasti haluavat seksiä kanssani, jaksavat pitkään ja vaivautuvat tekemään jotakin naisen mielihyvän eteen. Minun kokemukseni mukaan nuoremmat miehet ovat seksin suhteen avoimia ja luontevia, tasapuolisia, kun tas iso osa tapaamistani vanhemmista (40 ) miehistä on tuota ilman esileikkiä sisään-.ulos ja kuivaus - tyyppiä. Kostu siinä sitten : ( - +60 kostea Nainen
kostea- ei mummo kirjoitti:
Mikähän siinä sitten on, että ovan takana ylvoo jono nuoria kolleja, kun tällainen 40 nainen on niin kiihkeä ja seksinnälkäinen ja jaksaa/ haluaa seksiä koko ajan, kellon ympäri?
Voisiko kokemasi johtua siitä, että naiset eivät kostu juuri sinun kanssasi? Kyllä minulla ainakin paikat kostuu ja kestää nuorempien miesten kanssa, jotka oikeasti haluavat seksiä kanssani, jaksavat pitkään ja vaivautuvat tekemään jotakin naisen mielihyvän eteen. Minun kokemukseni mukaan nuoremmat miehet ovat seksin suhteen avoimia ja luontevia, tasapuolisia, kun tas iso osa tapaamistani vanhemmista (40 ) miehistä on tuota ilman esileikkiä sisään-.ulos ja kuivaus - tyyppiä. Kostu siinä sitten : (Juuri näin!
Kyllä ihana mies, johon nainen on rakastunut, saa naisen kuin naisen kostumaan - olipa naisen ikä mitä tahansa! Sen sijaan miehen testosteronimäärä laskee iän myötä niin, että jo 40v:lla miehellä on ongelmia erektion saamisessa - eikä erektion saamattomuus tai vaikeus saada erektio johdu naisesta, vaan no. miehen hormoonitasosta.
- ärsyttäviä äijiä
On oksettavaa saada viestejä nelikymppisenä kuusikymppisiltä äijiltä! En todellakaan ala minkään papparaisen omaishoitajaksi, hyi helvetti! Miehillä ei ole mitään realisimia kumppaninhaussa, luulevat itsestään ihan liikoja. Ja varsinkin kun profiilissani selvästi lukee ikähaarukka niin miksi pitää lähetellä viestejä? En voi tajuta! Ja sama koskee noita 20-25 vuotiaita kloppeja - ärsyttävää etteivät nekään osaa lukea.
- nainen47wwwwwwwwwwww
Kai sä ymmärrät, että miehet vaan on sellaisia, että nuoremmat naiset kiinnostaa. Mutta on mulla sulle ratkaisu ongelmaan. Nelikymppisistä naisista kiinnostuu tietenkin ne 60 v miehet, ota sellainen! Se oli vitsi.
Mutta ihan rehellisesti sanoen onhan meillä keski-ikäisillä naisilla vähän liian suuret vaatimukset miehille. Eikö niin? Mies ei saa olla sitä eikä tätä, sen pitää olla sellainen ja tällainen. Iän myötä vaatimustaso nousee ja sitten me vaan syytellään miehiä, ettei heille kelpaa.
Ole vaan oma itsesi, niin varmasti löytyy mies sinulle. Mitä sä sitä ikää mietit ja kelle kelpaat ja kelle et. Jos kemiat käy yksiin, niin eihän iällä oikeasti ole merkitystä. Ja mitä siitä, jos ei kerralla elämän pituista suhdetta synnykkään. Nautit hyvästä seurasta ja seksistä niin kauan kuin se kestää. Ompa mitä mummona muistella.
Toki ymmärrän, jos et ole pitkässä parisuhteessa ollut, että haluat sen "hautaan saakka" suhteen. Mutta voi olla, että se juna meni jo. Mitäs tuosta. Eihän naisen elämän tarkoitus voi olla pelkästään se, että saa miehen itselleen. Vai tunteeko jotkut naiset itsensä täysin maan madoiksi, kun ei ukkoa vierellä ole, jotenkin huonommaksi kuin muut?
Mä itse olen eronnut vanha luuska jo. Mutta aina on seuraa löytynyt, nimenomaan niistä suunnilleen oman ikäisistä. Mä uskon vahvasti, että se on omasta asenteesta kiinni miten miehet kiinnostuu. - 8+12
Itse 33- vuotiaana miespuolisena deittaajana olen huomannut, että oman ikäiset ei välttämättä edes vastaa aloituksiin, kun taas 3-9 vuotta nuoremmat naiset vastaa paljon useammin, ja ovat myös kiinnostuneempia. Johtuuko siitä että nuoremmilla naisilla ei ole niin tarkkoja kriteereitä miehen suhteen vaan mennään enemmänkin tunteella, vai siitä että oman ikäiset miehet saattaa olla vielä niin "pentuja" että he ei sen takia kiinnosta, vai siitä että tuon ikäisillä alkaa jonkinlainen perheenperustamisvietti syntymään eikä he halua mitään keskenkasvuista miestä enää vierelleen. Muutaman vuoden vanhempi mies on heidän silmissään MIES, jonka kainaloon voi turvautua silloin kun siltä tuntuu vaikka naiset tuntuu nykyisin melko vahvoja olemaan itsessäänkin.
- -------------
Miehet tulevat aina haluamaan fiksuja ja empaattisia nuoria naisia, sillä he ovat haluttavimpia. Samalla tapaa naiset tulevat aina haluamaan pitkiä, itsevarmoja, sosiaalisia ja hyvässä työssä olevia miehiä, sillä he ovat haluttavimpia.
- hih hih
Mihinkäs se naisten fiksuus ja empaattisuus oikein katoaa vuosikymmenten varrella?
Vai tarkoititko nyt naiveja ja helposti manipuloitavia nuoria naisia? - -------------
hih hih kirjoitti:
Mihinkäs se naisten fiksuus ja empaattisuus oikein katoaa vuosikymmenten varrella?
Vai tarkoititko nyt naiveja ja helposti manipuloitavia nuoria naisia?Ei ehkä katoakaan, mutta vanha nainen ei ole nuori. Nuoruus on naisen tärkein valtti pariutumismarkkinoilla. Vanha nainen on vähän kuin työtön mies.
- pidätunkkis
Naisille tulee aina olemaan tarjolla lyhyitä, itsetunto-ongelmaisia, syrjäytyneitä köyhimyksiä. Jotka syyttävät nirsoilusta?
Olen fiksu ja empaattinen nainen, mutta valitettavasti en omaa taikasauvaa millä itseni pari-kolmikymppiseksi nuorentaisin. Mies tuntuu kokevan lähes loukkauksena, jos omanikäinen nainen kiinnostuu. Vaikka ikähaitari haussa on vedetty niin, että juuri mahdun haun rajoihin. Saatan kuvitella, että samanaikaisesti nahkean viestuttelymme aikana hän yrittää vokotella useita sellaisia daameja, jotka iältään voisivat olla tyttäriään. Nuo kaikki jaaritukset "ikäistään nuorekkaampi ja hyväkuntoinen" paljastavat millä laduilla ajatukset askartelevat. - sama mielessä
Enpäs sano muiden puolesta mitään, olen just 50 täyttänyt ja minun mielestä ainakin nainen on kukkeimmillaan juurikin samanikäisenä kun itse olen. Ei tulisi mieleenkään etsiä nuorempaa, samanikäinen sen tulisi olla.
- MVP120#
50vuotias nainen on kuin 500 000tkm ajettu auto. Aika kypsä ja vaihdon tarpeessa.
- joogaa vm 67
MVP120# kirjoitti:
50vuotias nainen on kuin 500 000tkm ajettu auto. Aika kypsä ja vaihdon tarpeessa.
Ja 50v mies on kuin saab 96 - haluaa taipua kaikkiin asentoihin mutta ei ota eteen eikä taakse, saati taivu.
- pt.
Oletkin sitten piristävä positiivinen poikkeus, sinä samanmielinen mies.
- Tasokas 40 v nainen
Just näin. Ja aika usein näissä profiileissa lukee "ikä on vain numero" mutta se koskeekin vain heitä, ei naisia :)
- -M45-
"Kyllähän se on tosiasia että näillä 40 naisilla on se markkinaarvo tipahtanut, käytetään liukuvoiteita ja vaihdevuodet jyllää ja mummomaisuus edessä."
Kyllähän se on tosiasia, ettei me 40 miehet olla sängyssä enää niinkuin ennen. Mitä sitä kiistämään.- ei viagraa kiitos
Ota sinä mies sitten se nuori ja nätti nainen, joka ei vielä välitä pyytää laadukasta seksiä. Minä 40 nainen otan mieluummin sen nuoremman ja vetreän halukkaan miehen, kuin alan suhteeseen Viagrapapan kanssa.
- Aikuinen nainen
Siinäpä mies, joka tunnustaa tosiasiat! Hieno mies olet
- -M45-
Aikuinen nainen kirjoitti:
Siinäpä mies, joka tunnustaa tosiasiat! Hieno mies olet
Kiitoksia! Mukavaa kesänjatkoa "Aikuinen nainen" :)
- nainen47wwwwwwwwwwww
ei viagraa kiitos kirjoitti:
Ota sinä mies sitten se nuori ja nätti nainen, joka ei vielä välitä pyytää laadukasta seksiä. Minä 40 nainen otan mieluummin sen nuoremman ja vetreän halukkaan miehen, kuin alan suhteeseen Viagrapapan kanssa.
Tsot tsot, älä puhu asioista, joista et tiedä. -M45- puhuu totta. Mutta 40 miehiltä saa todella laadukasta seksiä. Ja ilman viagraa. Ne tietää mistä nainen tykkää, ilman opettamista. Mä olen sitä mieltä että laatu määrää hyvän seksin, ei se, kuinka paljon sitä on ja kuinka kauan se kestää.
Hyvä kun jotkut tykkää nuorista kolleista niin jää meille aikuisille naisille nuo ihanat 40 miehet. Ja ennenkuin sanot, niin on kyllä kokemusta nuoremmistakin. En tykkää. - ei viagraa kiitos
nainen47wwwwwwwwwwww kirjoitti:
Tsot tsot, älä puhu asioista, joista et tiedä. -M45- puhuu totta. Mutta 40 miehiltä saa todella laadukasta seksiä. Ja ilman viagraa. Ne tietää mistä nainen tykkää, ilman opettamista. Mä olen sitä mieltä että laatu määrää hyvän seksin, ei se, kuinka paljon sitä on ja kuinka kauan se kestää.
Hyvä kun jotkut tykkää nuorista kolleista niin jää meille aikuisille naisille nuo ihanat 40 miehet. Ja ennenkuin sanot, niin on kyllä kokemusta nuoremmistakin. En tykkää.Hienoa, että olet löytänyt sängyssä hyviä 40 miehiä. Minulla on juuri päinvastaiset kokemukset. Nuoremmat n.30v miehet ovat nimenomaan ollet niitä, jiotka tietävät mitä nainen haluaa ja osaavat olla kaikin puolin huomioivia. Vanhemmille miehille ei naisen tyydytyksellä ole ollut niin väliä, kunhan itse saavat haluamansa. Toki muutama poikkeus on ollut, mutta noin tilastollisesti nuoremmista miehistä 70% on ollut hyviä, mutta vanhemmista vain 20-30% Otanta on sen verran kattava, etten viitsi sitä lukumäärää tänne edes kirjoittaa ; D
- näin on
ei viagraa kiitos kirjoitti:
Hienoa, että olet löytänyt sängyssä hyviä 40 miehiä. Minulla on juuri päinvastaiset kokemukset. Nuoremmat n.30v miehet ovat nimenomaan ollet niitä, jiotka tietävät mitä nainen haluaa ja osaavat olla kaikin puolin huomioivia. Vanhemmille miehille ei naisen tyydytyksellä ole ollut niin väliä, kunhan itse saavat haluamansa. Toki muutama poikkeus on ollut, mutta noin tilastollisesti nuoremmista miehistä 70% on ollut hyviä, mutta vanhemmista vain 20-30% Otanta on sen verran kattava, etten viitsi sitä lukumäärää tänne edes kirjoittaa ; D
Samantapaista kokemusta täällä. Surkeimmat seksikumppanit ovat olleet vanhemmasta päästä, parhaat nuoremmasta.
- rakkaus on kuollut
Miehet ampuvat itseään jalkaan tässä asiassa. Miehen elämä menee nuorempia haikaillessa ihan yksikseen pokea tuijotellen ja haaveissa elellen ja naisille katkeroituen. Tosiasiassa niille miehille joille kelpaa vain nuoremmat naiset, ei kalpaisi kukaan nainen kovin kauaa, aina ollaan vaihtamassa nuorempaan jos vain rahkeet riittää. Parempi kun vanhempana naisena välttyy tuollaisilta miehiltä, harmi vaan nuorten naisten puolesta.
JOKAINEN vanhenee ja JOKAISEN ulkokuori muuttuu ajan kuluessa. Elämää, ei sen kummempaa. - peilin eteen!
Kyllä siinä aikamoinen mielikuvutus pitää ja puutteessa elää tämän nuoren miehen kun edessä on selluliittinen appelsiinipinnalla oleva perse ja rinnat on kuin läpyskät roiskeläpät...ja tietty se paperipussi päässä kun naama on tällä naisella kuin petolinnun perse...että kuvitelkaa te 40 naiset itsestänne mutta peilin edessä ei ole käyty siihen kymmeneen vuoteen!!
- Voi morjes
? Ja mitähän luulet nuorempien naisten ajattelevan esim.10v vanhemmasta miehestä? Ei kuule eroa purkauksestasi mitenkään..
Pointti on se, että jokainen vanhenee ja hakekoon jokainen IKÄISTÄÄN seuraa! Vanhemman luulisi tajuavan toisen rupsahtamisen kun itsekin on jo rupsahtanut!
Miehet luulee olevansa ikinuoria? Olis hyvä miestenkin käydä peilin edessä joskus..
- sex in the city
Omanikäiseni naiset ei halua suhdetta vaan jotain seikkailua
- No siksi koska
Kohtapuoliin 35 vuotiaana niin oman ikäisissä naisissa ei kiinnosta:
Laiskuus, lihavuus, pulleroituminen, kaavoihin kangistuminen, nuorena-paljon-juhlittu-ja-pantu-nyt-rauhallista-kotielämää, katkeroituminen, väkisin suorittaminen, keski-ikäistyminen, nuorekkuuden häviäminen ajattelusta, rupsahtaminen ja tätiystiminen joka johtuu siitä ettei enää kiinnosta pitää itsestä huolta, maallisen mammonan yms. kerääminen jota voi esitellä samanikäisille
Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Jos nainen on nuorekas 35 eikä ota ikää niin vakavasti, pitää huolta itsestään eikä ole pulkistunut niin kyllä kiitos!
Mutta harva on.
Lisäksi on VITUN SAIRASTA että täällä joku kirjoittaa näin "Naisille tulee aina olemaan tarjolla lyhyitä, itsetunto-ongelmaisia, syrjäytyneitä köyhimyksiä. "
Ok, eli tuossa on siis elämänarvosi?
Ja ei, en sovi kuvaukseen mutta sitten nainen kehtaa alkaa pas-kaa vääntämään siitä ettei hän ole "sopivan ikäinen" nyyyyyyh!
Hajoa aamuihisi, ikäloppu haaska!
Itse käyn kuulemma miehenä 28-vuotiaasta jopa ulkonäköni perusteella ja yleensä 25-vuotiaat naiset vaikuttavat kiinnostuneemmilta kuin 35-vuotiaat joten miksi ei?
Siksikö että se on väärin 35 vuotiaita tätyleitä kohtaan ja heidän täytyy tuntea itsensä yhtä hehkeäksi kuin 25-vuotiaana vaikka eivät välttämättä olisi vilkaisseet tiettyihin miehin päin tuolloin?- täyskokematon
En ole 25-vuotiaanakaan ollut mikään kaunotar joten kai luulin että kohtaan rakkauden ulkonäöstäni huolimatta vaan toisin kävi.
Ei kaikilla päälle 35-vuotiailla naisilla ole villiä seksi/juhlintamenneisyyttä. Itse en ole koskaan välittänyt mammonasta enkä koe olevani mitenkään tätiytynyt.
Tahdoin kommentoida vaan sen vuoksi etteivät kaikki aikuiset naiset ole kokeneita ja jotkut saattavat jäädä yksin myös sen vuoksi etteivät oikein osaa flirtata tai muutenkaan olla luontevasti treffeillä jne.
Mutta onnea sulle kun flaksi käy. Kävisipä mullakin edes joskus mutta kun ei niin ei.
Minuakin moni luulee nuoremmaksi vaikka olenkin jo ikäni puolesta täysi vanhus jopa ikäisilleni miehille(jos tietäisivät oikean ikäni).
Ikävää että numerot vaikuttavat monelle niin paljon ja vielä ikävempää että se ulkonäkö on aina ykkösasia miehille. Moni nainen jää tästä syystä ikisinkuksi. - No siksi koska
täyskokematon kirjoitti:
En ole 25-vuotiaanakaan ollut mikään kaunotar joten kai luulin että kohtaan rakkauden ulkonäöstäni huolimatta vaan toisin kävi.
Ei kaikilla päälle 35-vuotiailla naisilla ole villiä seksi/juhlintamenneisyyttä. Itse en ole koskaan välittänyt mammonasta enkä koe olevani mitenkään tätiytynyt.
Tahdoin kommentoida vaan sen vuoksi etteivät kaikki aikuiset naiset ole kokeneita ja jotkut saattavat jäädä yksin myös sen vuoksi etteivät oikein osaa flirtata tai muutenkaan olla luontevasti treffeillä jne.
Mutta onnea sulle kun flaksi käy. Kävisipä mullakin edes joskus mutta kun ei niin ei.
Minuakin moni luulee nuoremmaksi vaikka olenkin jo ikäni puolesta täysi vanhus jopa ikäisilleni miehille(jos tietäisivät oikean ikäni).
Ikävää että numerot vaikuttavat monelle niin paljon ja vielä ikävempää että se ulkonäkö on aina ykkösasia miehille. Moni nainen jää tästä syystä ikisinkuksi."En ole 25-vuotiaanakaan ollut mikään kaunotar joten kai luulin että kohtaan rakkauden ulkonäöstäni huolimatta vaan toisin kävi. "
No liity kerhoon. Tosin en usko että itselläni se on ollut ulkonäöstä kiinni vaan ihan muista seikoista ja toisaalta voin sanoa että se "rakkaus" voi esimerkiksi naisen pohjalta olla hyvin ehdollistettu siltä pohjalta mitä mies tarjoaa naiselle ja on valmis tekemään hänen puolestaan (hankkimaan rahaa jne.)
"Tahdoin kommentoida vaan sen vuoksi etteivät kaikki aikuiset naiset ole kokeneita ja jotkut saattavat jäädä yksin myös sen vuoksi etteivät oikein osaa flirtata tai muutenkaan olla luontevasti treffeillä jne."
Tiedän tämän.
On vain hämmästyttävää että tiedän lukuisia varsin kokemattomia miehiä omassa ikäryhmässäni ja nuoremmissa, mutta naiset eivät huoli heitä paitsi 35 vuotiaana alkaa sitten se valitus naisilla kun nuoruuden hehku ei enää sytytäkään miehiä.
"Mutta onnea sulle kun flaksi käy. Kävisipä mullakin edes joskus mutta kun ei niin ei."
Pahoittelen puolestasi.
Ei minulla mikään hirveä flaksi ole, mutta kerroinpa tässä miten näen tämän "miksi et ota 35 vuotiasta vaan 25 vuotiaan?"
"
Ikävää että numerot vaikuttavat monelle niin paljon ja vielä ikävempää että se ulkonäkö on aina ykkösasia miehille. Moni nainen jää tästä syystä ikisinkuksi. "
Se riippuu vähän miehestä ja millaisesta ulkonäöstä on kysymys.
Itselle ainakin merkkaa tuo kehon huolto paljon eli vähän vaikealta tuntuu itseltä alkaa pyöreähkön naisen kanssa seurustelemaan.
Mutta oman ikäisissä on niitä joiden kanssa ajatusmaailmat ei kohtaa jo sen vuoksi että toisella on voinut olla mm. pitkä parisuhde tai on jo tietynlainen status elämässä.
Tajuat kai että miehelle tulee taas se kuva että naiselle merkkaa eniten ja ekaksi miehen status ja millaiseksi nainen mieltäisi oman elämänsä miehen kanssa, enkä tarkoita huumorintajua jne. vaan sitä miltä se näyttäisi ulospäin mm. muille ihmisille?
En voi muuten nykyään edes sietää treffejä koska ei niissä voi edes olla luontevasti useinkaan. Jäykistellään tai ollaan olevinaan, pelataan tai esitetään teatteria. Jos taas suhtaudut siihen liian rennosti miehenä niin olet yhtäkkiä joku vain kaveri etkä mielenkiintoinen mies.
Numeroilla ei muuten olisi niin paljon väliä, mutta elämäntilanteet alkaa olla jo aika erilaisia tällaisella lapsettomalla poikamiehellä ja toisaalta naisilla joilla on tuota hummaus yms. kokemusta tai lapsia jne. tai joku "ura". Silloin odotusarvot miehellekin on tietynlaisia ja sitä kautta vaikea sovittaa elämiä yhteen.
Puhumattakaan että ainakin itsellä on aika nuorekkaat jutut ja lapsenmieliset että ei varmasti uppea kaikkiin tai moneenkaan.
Sinun tilanteesta on en sen enempää osaa sanoa tai vinkkejä antaa kun en tarkemmin tiedä. Ulkonäöllä valitettavasti on molempien sukupuolien valinnassa suuri merkitys. - äläpäskloppi
Oli ihan fakta homma että kun vähän alle 50-vuotiaana pidin ilmoitusta yllä muutaman kuukauden, ainoat sinnikkään kiinnostuneet olivat noin 165-senttisiä pikkumiehiä (itseäni lyhempiä). Pari muutakin, kuten rutiköyhä kuuden lapsen osa-aikaisä ja tuurijuopolta vaikuttanut eks-virkamies, nykyinen korvessa asuva pitkäaikaistyötön, olivat "vakavasti kiinostuneita". Itse hyvin koulutettuna ja maata, metsää ja taloja omistavana en kohdannut kuin yhden kiinnostuneen ja todella kiinnostavan miehen. Häntä kiinnosti arvaatte kyllä mikä ja parin kuukauden tuntemisen jälkeen hänkin häipyi yhtäkkiä tavoittamattomiin. Vieläkin hämmästelen miten "fiksulla kunnon miehellä" oli otsaa tehdä tekosensa.
- täyskokematon
No siksi koska kirjoitti:
"En ole 25-vuotiaanakaan ollut mikään kaunotar joten kai luulin että kohtaan rakkauden ulkonäöstäni huolimatta vaan toisin kävi. "
No liity kerhoon. Tosin en usko että itselläni se on ollut ulkonäöstä kiinni vaan ihan muista seikoista ja toisaalta voin sanoa että se "rakkaus" voi esimerkiksi naisen pohjalta olla hyvin ehdollistettu siltä pohjalta mitä mies tarjoaa naiselle ja on valmis tekemään hänen puolestaan (hankkimaan rahaa jne.)
"Tahdoin kommentoida vaan sen vuoksi etteivät kaikki aikuiset naiset ole kokeneita ja jotkut saattavat jäädä yksin myös sen vuoksi etteivät oikein osaa flirtata tai muutenkaan olla luontevasti treffeillä jne."
Tiedän tämän.
On vain hämmästyttävää että tiedän lukuisia varsin kokemattomia miehiä omassa ikäryhmässäni ja nuoremmissa, mutta naiset eivät huoli heitä paitsi 35 vuotiaana alkaa sitten se valitus naisilla kun nuoruuden hehku ei enää sytytäkään miehiä.
"Mutta onnea sulle kun flaksi käy. Kävisipä mullakin edes joskus mutta kun ei niin ei."
Pahoittelen puolestasi.
Ei minulla mikään hirveä flaksi ole, mutta kerroinpa tässä miten näen tämän "miksi et ota 35 vuotiasta vaan 25 vuotiaan?"
"
Ikävää että numerot vaikuttavat monelle niin paljon ja vielä ikävempää että se ulkonäkö on aina ykkösasia miehille. Moni nainen jää tästä syystä ikisinkuksi. "
Se riippuu vähän miehestä ja millaisesta ulkonäöstä on kysymys.
Itselle ainakin merkkaa tuo kehon huolto paljon eli vähän vaikealta tuntuu itseltä alkaa pyöreähkön naisen kanssa seurustelemaan.
Mutta oman ikäisissä on niitä joiden kanssa ajatusmaailmat ei kohtaa jo sen vuoksi että toisella on voinut olla mm. pitkä parisuhde tai on jo tietynlainen status elämässä.
Tajuat kai että miehelle tulee taas se kuva että naiselle merkkaa eniten ja ekaksi miehen status ja millaiseksi nainen mieltäisi oman elämänsä miehen kanssa, enkä tarkoita huumorintajua jne. vaan sitä miltä se näyttäisi ulospäin mm. muille ihmisille?
En voi muuten nykyään edes sietää treffejä koska ei niissä voi edes olla luontevasti useinkaan. Jäykistellään tai ollaan olevinaan, pelataan tai esitetään teatteria. Jos taas suhtaudut siihen liian rennosti miehenä niin olet yhtäkkiä joku vain kaveri etkä mielenkiintoinen mies.
Numeroilla ei muuten olisi niin paljon väliä, mutta elämäntilanteet alkaa olla jo aika erilaisia tällaisella lapsettomalla poikamiehellä ja toisaalta naisilla joilla on tuota hummaus yms. kokemusta tai lapsia jne. tai joku "ura". Silloin odotusarvot miehellekin on tietynlaisia ja sitä kautta vaikea sovittaa elämiä yhteen.
Puhumattakaan että ainakin itsellä on aika nuorekkaat jutut ja lapsenmieliset että ei varmasti uppea kaikkiin tai moneenkaan.
Sinun tilanteesta on en sen enempää osaa sanoa tai vinkkejä antaa kun en tarkemmin tiedä. Ulkonäöllä valitettavasti on molempien sukupuolien valinnassa suuri merkitys.No osalla naisista ei mitään nuoruuden hehkua ole koskaan joten voisin kyllä sanoa että ulkonäöstä taitaa kaikki olla kiinni ja varmasti kauniit nelikymppiset kelpaavat vallan mainiosti miehille kun taas rumat parikymppiset eivät.
Harmi ettei niille ei-niin-halutuille samanikäisille( /-5v) miehille kelpaa ei-niin-haluttu/hyvännäköinen mutta muuten mukava ja kunnollinen sinkkunainen.
Taitaa se kaunis &nuori nainen olla miehelle se statussymboli. Kyllä ne miehetkin tämän pelin osaa. - No siksi koska
täyskokematon kirjoitti:
No osalla naisista ei mitään nuoruuden hehkua ole koskaan joten voisin kyllä sanoa että ulkonäöstä taitaa kaikki olla kiinni ja varmasti kauniit nelikymppiset kelpaavat vallan mainiosti miehille kun taas rumat parikymppiset eivät.
Harmi ettei niille ei-niin-halutuille samanikäisille( /-5v) miehille kelpaa ei-niin-haluttu/hyvännäköinen mutta muuten mukava ja kunnollinen sinkkunainen.
Taitaa se kaunis &nuori nainen olla miehelle se statussymboli. Kyllä ne miehetkin tämän pelin osaa.Voihan se olla ulkonäöstäkin kiinni. Enhän minä osaa sanoa muiden miesten puolesta.
Mitä tulee kauniiseen ja nuoreen naiseen niin aika harva mies sellaista statussymbolina pitää vaan enemmän silmäkarkkina ja ovat viehättyneinä naisten seurassa.
Kuitenkin aika moni hakee loppupeleissä sitten sitä sielujen kemiaa eli ei se ulkonäkö pitkälle välttämättä kanna.
Naiset taas vaikuttavat pitävän komeaa tai menestynyttä miestä suorastaan jumalasta seuraavana vaikka muuten ei heidän kanssa natsaisi.
Olen hakenut yleensä sanotaanko varsin persoonallisen näköisiä naisia.
Mitä tulee "rumiin" naisiin niin enemmän olen huomannut että ongelmana on ollut että he ovat sortuneet sitten ylensyöntiin tai ei ole mitään yhteistä josta ammentaa.
Olen tavannut miehissä ja naisissa niitä jotka tuntuvat jäävän aina yksin. Tiedä vaikka minäkin kohta jo kuulun siihen porukkaan.
- reilu meininki
Jokainen saa hakea mitä haluaa, onneksi kriteerit on näkyvillä niin tietää varoa.. Mä en halua miestä joka etsii 18-oma ikä miinustettuna vuodella tai parilla - vaikka olisinkin sopiva eli joitakin vuosia nuorempi miestä. Ei mua haittaa jos mies on vähän vanhempi, mutta se haittaa, jos sille ei kävisi vähän vanhempi kumppani. Eikä muutenkaan ole hyvä kumppani sellainen, jolla on toiselle eri kriteerit kuin itselleen, eli itse tupakoi ja naiselta toivoo ettei tupakoi, näitäkin on nähty (itse en tupakoi).
- qwopåhg
Ei minuakaan nuorempana naisena kiinnosta miehet jotka hakevat pelkästään nuorempia naisia. Jokainen vanhenee ja sellaisen miehen maailmankuvassa naisen voi aina vaihtaa nuorempaan. Ulkoiset arvot on tuollaisille miehille ne tärkeimmät.
/ - 5 vuotta kaikkein paras. Samat jutut.
- meneehänsenäinkin
Harmi kun ei koskaan pääse naiseuttaan toteuttamaan kun miehillä on niin kovat kriteerit. Vuosikymmenet yksin ja sitten hautaan. Upeeta.
- uunogo
Tavallisena peruskiltti, 50-vuotiaana miehenä en kelpaa enää saman ikäisille naisille, jotka hakevat nuorempia. Itse olen haeskellut omasta ikäluokastani, mutta ei natsaa.
Ihmisen sisältö ei ratkaise. Hellyys ja naisen huomioimien eivät enää kelpaa. Mitä te naiset oikein haette ? - uunogulda
No tottakai kelpaat..oletko alle 170 cm, työtön/sairaseläkkeellä, vai onko ilmoituksesi tyyliä "moi oon tällanen perus jamppa duunari, etin nättiä naista". Jos vastaus on ei em. kysymyksiin ja olet alle 200 km Tampereelta, haluaisin tavata.
- Hyvin kiteytetty
Just näin. Ehdit ensin ;-)
- uunogo
Hei sinulle uuno(n)gulda :) Kaikkiin kysymyksiisi joudun vastaamaan ei, paitsi viimeiseen kyllä, ja sen jälkeiseen toteamukseesikin kyllä :)
Palataan - tois puol jokke
uunogo kirjoitti:
Hei sinulle uuno(n)gulda :) Kaikkiin kysymyksiisi joudun vastaamaan ei, paitsi viimeiseen kyllä, ja sen jälkeiseen toteamukseesikin kyllä :)
PalataanTurun seudulla olisi kysyntää kaltaisestasi Miehestä. ;-)
laita meiliosoite! - halutmyös
uunogo kirjoitti:
PalataanMies viiskymppinen, sinä uunogo voitko laittaa tänne nettitreffi-nimimerkkisi tai linkin sinne tai hyvät vihjeet millä sen tunnistaa? Täällä kun ei suvaita sähköpostiosoitteita palstoilla tai se on melko riskaapelia.
- uunogo
halutmyös kirjoitti:
Mies viiskymppinen, sinä uunogo voitko laittaa tänne nettitreffi-nimimerkkisi tai linkin sinne tai hyvät vihjeet millä sen tunnistaa? Täällä kun ei suvaita sähköpostiosoitteita palstoilla tai se on melko riskaapelia.
Kiitos, olen kovin otettu :)
Miten sinut halutmyös tavoittaa ?
- raija sinikka
Johtuisko hajusta. Yli viiskymppiset naiset haisee mädälle sienelle tai hapan silakalle. Ei ole mukava löysän läskin vieressä edes nukkua saatikka että se jotain haluja herättäisi. Yli viskymmpiset naiset ovat jo kierrätys jätettä, jopa ongelma jätettä mihin sellaisen voisi heittää.
- Pipsa Puolukka
Voi olla näinkin. Otan uudelleen yhteyttä, kun vaadittavat numerot tulevat täyteen ja löysää läskiä löytyy. Haisemisiin.
- Reijo vitikka
Tälle palstalle ei ole lesboilla asiaa. Menehän omalle saitillesi!
- Ripsa Juolukka
Reijo vitikka kirjoitti:
Tälle palstalle ei ole lesboilla asiaa. Menehän omalle saitillesi!
Mistä ihmeestä lesbot tähän ketjuun repäisit?
- Reijo vitikka
Ripsa Juolukka kirjoitti:
Mistä ihmeestä lesbot tähän ketjuun repäisit?
Raija Sinikka haukkui naisia - itsekin nainen, siitä päättelin, että lesbohan tuo.
- Luulet vaan
Reijo vitikka kirjoitti:
Raija Sinikka haukkui naisia - itsekin nainen, siitä päättelin, että lesbohan tuo.
Mitä sinä oikein selität? Ethän sinä voi jonkun viestin perusteella päätellä kenenkään seksuaalista suuntautumista.
- untokalevi
mä ole viisvitonen isomaha. nussin yleensä18-25 vuotiaita tiukkapyllyjä läskimaha ja isot pallit vaan läiskähtelee vakoa ja pyllyä vasten kun otsahiessä jyystän reikää posliinia
- joo-joo
= kuihtuneet pallit mielikuvissasi jyskyttävät...... karvaista ja suonikasta kättäsi vasten.
- pyllyaukko
joo-joo kirjoitti:
= kuihtuneet pallit mielikuvissasi jyskyttävät...... karvaista ja suonikasta kättäsi vasten.
sulla jyskää pää pyllyssäs
- ex deittailija 41vee
tää ketjua muistuttaa siitä miksi nettideittailun unohdin ja totesin että parempi yksin dildo ilona tarvittaessa...
p.s. naisten vaihdevuodet alkaa keskinmäärin 51 vuotiaana- Havu
On siellä alun perin fiksujakin miehiä, mutta kuka tahansa menee sekaisin kun liian pitkään roikkuu nettideiteissä. Ne kauan etsineet ei ole enää pelastettavissa kuin poikkeustapauksissa. Ja se taitaa olla niin, että jos muutamankin vuoden mies elää omillaan, niin sen luonto alkaa tehdä siitä kertakaikkiaan mahdottoman sopeutumaan enää suhteeseen... En tiedä onko naisella samoin, mielestäni itse en ole mahdottomia vaatinut. En vaan halua miestä joka käyttää alkoa reippaasti, tai on ikään nähden runsaasti terveys- ja talousongelmia tai joka on koukussa nettideittailuun/pornoon/poikamieselämään, vaan joka ymmärtää toista tuntevaa ihmistä ja on omalta osaltaan valmis joustamaan ja yhdessä yrittämään elämässä. Sopimaan yhteisistä tavoitteista ja rakentamaan molemmille kotia omalta osaltaan
- LiisukkaPieni
Havu kirjoitti:
On siellä alun perin fiksujakin miehiä, mutta kuka tahansa menee sekaisin kun liian pitkään roikkuu nettideiteissä. Ne kauan etsineet ei ole enää pelastettavissa kuin poikkeustapauksissa. Ja se taitaa olla niin, että jos muutamankin vuoden mies elää omillaan, niin sen luonto alkaa tehdä siitä kertakaikkiaan mahdottoman sopeutumaan enää suhteeseen... En tiedä onko naisella samoin, mielestäni itse en ole mahdottomia vaatinut. En vaan halua miestä joka käyttää alkoa reippaasti, tai on ikään nähden runsaasti terveys- ja talousongelmia tai joka on koukussa nettideittailuun/pornoon/poikamieselämään, vaan joka ymmärtää toista tuntevaa ihmistä ja on omalta osaltaan valmis joustamaan ja yhdessä yrittämään elämässä. Sopimaan yhteisistä tavoitteista ja rakentamaan molemmille kotia omalta osaltaan
Huomioni kiinnittyi kun kirjoitit että et halua miestä jolla on runsaasti terveysongelmia ikäänsä nähden. Se kun on niin, että terveys ei ole itsen päätettävissä oleva asia. Toki jos se johtuu esim. liiasta alkoholinkäytöstä tai muusta piittaamattomuudesta. Miten sinun kävisi silloin jos mies olisi tutustuessanne terve ja sairastuisi sitten myöhemmin vakavasti. Päättyisikö suhde siihen paikkaan ja sinä poistuisit näyttämöltä?
- Havu
LiisukkaPieni kirjoitti:
Huomioni kiinnittyi kun kirjoitit että et halua miestä jolla on runsaasti terveysongelmia ikäänsä nähden. Se kun on niin, että terveys ei ole itsen päätettävissä oleva asia. Toki jos se johtuu esim. liiasta alkoholinkäytöstä tai muusta piittaamattomuudesta. Miten sinun kävisi silloin jos mies olisi tutustuessanne terve ja sairastuisi sitten myöhemmin vakavasti. Päättyisikö suhde siihen paikkaan ja sinä poistuisit näyttämöltä?
Runsaasti terveysongelmia,sillä tarkotin elämäntapaan liittyviä terveysongelmia. Kaikki ei edes yritä huolehtia itsestään enkä halua tikittävää aikapommia. Tietysti elämässä voi kenen tahansa kohdalle iskeä vakava sairaus ja silloin läheistä tuetaan. Tietenkään en sairauden takia kumppania jättäisi - paitsi jos sairaus johtuisi huonoista elämäntavoista joita toinen jatkaa samaan malliin vielä sairastumisen jälkeenkin eli ei välittäisi mistään.
- ex deittailija 41vee
Havu kirjoitti:
ikäväkseni en törmännyt näihin fiksuihin. saldo oli:
"eronneet" (epäilys tiesikö vaimo erosta), pelkän seksin perään kyselijät , juuri jätetyt (hirveä hinku uuteen suhteeseen), vuosia yksin olleita joilla ei ollut sitten mitään aikomusta muuhunkuin tapailuun... joten kun puolentoista vuoden aikana näki tuon tarjolla olevan "parisuhteen kirjon" meni usko...
ja mun vaativa vaatimuslista miehelle oli että hän saa mut nauramaan ja "veren kiertämään" jo siinä vaiheessa kun ollaan vaatteet päällä..
- ExPuuma
Totta se on, 50 naisen on parempi jättää nettideittailut ja nauttia omasta seurasta eikä se oma seura huonoa seuraa olekaan. Nuorempana oli pakko olla joku mutta nyt ei se joku enää kelpaa vaan vanhempana osaa asettaa vaatimuksia kumppanin suhteen. Vaikka ikäiseni miehet sanovat, että vanhalla naisella ei ole varaa asettaa kriteerejä miehelle niin sama oikeus kuin heillä. Jolla tärppää niin se on hyvä ja joka jää rannalle nuolemaan näppejään niin siihen on tyytyminen. Ja ainahan vanhat naiset voivat muistella vaikka menneitä puuma-aikojaan :)).
- HuruTäti
Taitaa olla omassa deitti-ilmossa korjattavaa mikäli vain papat tai pojankoltiaiset vastailee?
Miksi muuten ei sais hakea just sitä mikä itselle kolahtaa? On niitä liian varhain ukkoontuneita nuoriakin miehiä olemassa.. Kokeile? Eikä niissä vetreissä viiskymppisissäkään hassumpia tyyppejä osa lainkaan ole. :)
Ilmoni poistin löydettyäni, itseäni hiukan nuoremman, hupsun ja samalla kypsän Miehen. Sitä ennen ehdin jopa ystävystyä muutaman kanssa.
Hiukan peliin sitä ns.sisäistä tytönhupakkoa niin eipä ikä karkoita miehiä.
Ymmärrän muuten jos ei "mummulook" ym ukkoja nappaa. Miksi ottas harpun jos voi ottaa viulun??
Ei se ulkonäkö, ei edes hiukan rupsahtanut olemus tunnu missään jos mieli on virkeä ja pitää itsestään huolta minkä pystyy.- hm?
Mitä siihen ilmoitukseen sitten pitäisi laittaa, jos se teksti olisi kaikki kaikessa ja sen avulla löytäisi juuri sen oikean? Itsellä on kerrottu harrastukset jotta tietää olisiko yhteisiä mielenkiinnonkohteita.
Mutta eihän nämä pojat ja ukot jotka ottavat yhteyttä sitä ilmoitusta millään tavalla edes lue. Kuvan perusteella ne vastaukset tulevat. Jos en laita ilmoitukseen minkäänlaista tekstiä enkä kuvaa, tulee ihan älyttömästi vastauksia. Tämä sen vuoksi että miehet pääsevät päässään kuvittelemaan vaikka mitä (typeriä).
Oli ilmoitus millainen hyvänsä, ei sen avulla voi löytää sellaista henkilöä joka ei nettideiteissä edes pyörikään. Jokaisen saitin miehet on hyvin äkkiä läpi tsekattu ja uusia ei tule koskaan. - Hurutäti
hm? kirjoitti:
Mitä siihen ilmoitukseen sitten pitäisi laittaa, jos se teksti olisi kaikki kaikessa ja sen avulla löytäisi juuri sen oikean? Itsellä on kerrottu harrastukset jotta tietää olisiko yhteisiä mielenkiinnonkohteita.
Mutta eihän nämä pojat ja ukot jotka ottavat yhteyttä sitä ilmoitusta millään tavalla edes lue. Kuvan perusteella ne vastaukset tulevat. Jos en laita ilmoitukseen minkäänlaista tekstiä enkä kuvaa, tulee ihan älyttömästi vastauksia. Tämä sen vuoksi että miehet pääsevät päässään kuvittelemaan vaikka mitä (typeriä).
Oli ilmoitus millainen hyvänsä, ei sen avulla voi löytää sellaista henkilöä joka ei nettideiteissä edes pyörikään. Jokaisen saitin miehet on hyvin äkkiä läpi tsekattu ja uusia ei tule koskaan.Kuten arvelinkin niin asenteessa voi se syy mitä ilmeisimmin olla. Ja tällöin on turha alkaa vinkkailemaan aivan eri aaltopituudella olevalle ihmiselle.
Tuo " kuvittelemaan vaikka mitä (typeriä) " kertoo paljon suhtautumisesta miehiin. :/
Tai nuo yhteiset harrastukset jo valmiina mielenkiinnon kohteina? Itse en välitä toisen harrastuksista, niitä yhteisiä touhuillaan sitten parisuhteessa.. Mutta kukin tavallaan.
Suosittelen tuomaan esille tekstissä omaa huumorintajua ja persoonaa. Toki jos on vakavamielinen täti niin hyvähän se on näyttää. Samanhenkisiin voi törmätä vain tuomalla esiin itseään.. Ehkäpä ne papat lukevat ja olettavat olevansa samalla tasolla. Eihän siinä pahaa tarkoiteta!
Kun teksti kolahtaa niin seuraavaksi katsotaan naamaa & kroppaa. Näin tein itsekin :D kun todellakin meillä jokaisella on vapaus valita mieluisimmat.. Kaikki ei miellytä kaikkia, luojan kiitos. Makuja on monia ja jokaiselle on jossain joku. Juu, olen ikuinen optimisti ja ymmärrän ehkäpä liikaakin miehiä. Kun kehtaan itsekin olla se "pinnallinen täti", joka vaatii samaan pakettiin henkiset ja fyysiset herkut.
Kokeileppa vähäsen avartaa ajatuksenjuoksua..
Ne miehet jotka katsoo vain kuvaa.. Nehän ovat vääriä Sulle. Panosta tekstiin nii voi kohdalle osua sopivia. :) - hm?
Hurutäti kirjoitti:
Kuten arvelinkin niin asenteessa voi se syy mitä ilmeisimmin olla. Ja tällöin on turha alkaa vinkkailemaan aivan eri aaltopituudella olevalle ihmiselle.
Tuo " kuvittelemaan vaikka mitä (typeriä) " kertoo paljon suhtautumisesta miehiin. :/
Tai nuo yhteiset harrastukset jo valmiina mielenkiinnon kohteina? Itse en välitä toisen harrastuksista, niitä yhteisiä touhuillaan sitten parisuhteessa.. Mutta kukin tavallaan.
Suosittelen tuomaan esille tekstissä omaa huumorintajua ja persoonaa. Toki jos on vakavamielinen täti niin hyvähän se on näyttää. Samanhenkisiin voi törmätä vain tuomalla esiin itseään.. Ehkäpä ne papat lukevat ja olettavat olevansa samalla tasolla. Eihän siinä pahaa tarkoiteta!
Kun teksti kolahtaa niin seuraavaksi katsotaan naamaa & kroppaa. Näin tein itsekin :D kun todellakin meillä jokaisella on vapaus valita mieluisimmat.. Kaikki ei miellytä kaikkia, luojan kiitos. Makuja on monia ja jokaiselle on jossain joku. Juu, olen ikuinen optimisti ja ymmärrän ehkäpä liikaakin miehiä. Kun kehtaan itsekin olla se "pinnallinen täti", joka vaatii samaan pakettiin henkiset ja fyysiset herkut.
Kokeileppa vähäsen avartaa ajatuksenjuoksua..
Ne miehet jotka katsoo vain kuvaa.. Nehän ovat vääriä Sulle. Panosta tekstiin nii voi kohdalle osua sopivia. :)En voi siihen profiiliiin kirjoittaa sellaista mikä ei pidä paikkaansa. Joten se on jo näköiseni. Ei siinä ole mitään negatiivista, kuten että juoskaa juopot järveen taikka tupakoitsijat voivat tumpata vaikka ahteriinsa. ;) Mutta minä en vaan ole sellainen ihminen joka lirkuttelee ja lepertelee kovin naisellisesti, enkä voi alkaa harrastamaan hölynpölyä kuten tosi-tv:tä, kun ei kiinnosta. Olen kai sitten sitä tosikko-osastoa.
Tuolla typerien kuvittelulla viittaan siihen että jos ei ole kuvaa, miehet saattavat kuvitella päässään vaikkapa Miss Suomen, ja sitten kun vaihdetaan kuvia, onkin ikävä todeta että tavallinen nainenhan se siellä, ja se siitä. On kyllä kehittynyt sellainen mielikuva että miehet nettideiteissä unelmoivat prinsessoista TAI hakevat seksiä, mutta harva mitenkään mieltää että netissäkin olisi ihan tavallisia ihmisiä siinä missä tosielämässäkin. Lisäksi olen jo kahdesti lukenut jostain lehdestä keski-ikäisen miehen kolumnin missä hän kertoo että 40 miestä ei kiinnosta enää parisuhde, koska mielessä väikkyvät vain nuoruuden ihastukset.
Samahan se sitten lopulta on että mitä siinä ilmoituksessa on, koska loppujen lopuksi mies kiinnostuu vain valokuvan perusteella, tai jos ilmoituksessa ei ole yhtään mitään ja pääsee ne fantasiat valloilleen. Olen meinaan kokeillut että ilmoituksessa on yksi ainoa sana, niin johan tulee vastauksia. Mutta onko ne sitten mieleisiltä miehiltä, niin se on eri asia.
Jos ja kun kirjoitan näköisenä ilmoituksen, vastauksia tulee harvoin ja vielä harvemmin niissä on sitä elämäni miestä, mutta toisinaan on kuitenkin joku kiinnostava. Sitten hän kertoo että unelmoi muuttavansa ulkomaille - minä en unelmoi - ja se oli siinä. Jos laittaisin ilmoitukseen että haluan viettää loppuelämäni yhdessä miehen kanssa Suomessa, niin sitten sieltä varmaan vastaavat joku leijonakoru kaulassa hilluvat suomijuntit...?
- happaaama
siksi koska suurimmaksi osaksi naiset ovat skeidaa seuraa ja sitä paikataan nuoruudella.
- 13+12+1312
Rohkeasti vaan kaapista ulos, ei homous ole enään synti eikä häpeä !
- Viiskymppinen lady
Unohtkaa nämä ala-arvoiset nettijutut!
Olen ollut 13 vuotta sinkkuna eroni jälkeen, ja olen aina silloin tällöin laittanut profiilin deittipalstalle. Olen todennut, että reaalimaaimassa ja nettimaailmassa eletään eri todellisuudessa. Nettideiteillä ehdin käydä n. 50 miehen kanssa.
Niistä ei syntynyt ikinä mitään.
Olen käynyt aina paljon baareissa, tanssimassa ja viihteellä. Olen näyttävä nainen ja tanssittajista ei ole ollut koskaan pulaa. Miesystäviä on ollut paljonkin.
He ovat samaa ikäluokkaa kuin itsekin, nykyinen serustelukumppanin on 52- vuotias. Livenä on helppo löytää kumppani samasta ikäuokasta.
Näitä juttuja kun lukee, niin ei voi kuin nauraa. Viisikymppinen mies on mitä loistavin rakastaja, niin on myös samanikäinen nainen. Liukuvoiteita tai Viagraa ei toden totta tarvita. Kannattaisiko yrittää livenä tutustua ihan ihmiseen, eikä ikää, pituutta j painoa kuvaavaa numeosarjaa, josta vedetään päätelmiä deittipalstalla.
- FAKTA!!!
50 vuotias nainen ei ole keskimääräisesti ottaen siinä kunnossa, että jaksaisi kiinnostaa. Ja kun vielä ottaa huomioon sen asian, että monia nuoremoia naisia kiinnostaa vanhempi mies, niin mikä ettei.
- faktoja vaan
FAKTA!!! 50 vuotias mies ei ole keskimääräisesti ottaen siinä kunnossa, että jaksaisi nuorempia naisia kiinnostaa. Onnea jos olet saanut paremmat geenit kuin kanssaveljesi mutta turhaa ja höpöä puhella muidenkin puolesta.
Onhan osalla naisistakin huomattavasti nuorempi mies. Ystävättärilläni on jo usean vuoden suhteissa molemmilla 9 vuotta nuoremmat miehet. Naiset itse 44v ja 38v. - FAKTA!!!
faktoja vaan kirjoitti:
FAKTA!!! 50 vuotias mies ei ole keskimääräisesti ottaen siinä kunnossa, että jaksaisi nuorempia naisia kiinnostaa. Onnea jos olet saanut paremmat geenit kuin kanssaveljesi mutta turhaa ja höpöä puhella muidenkin puolesta.
Onhan osalla naisistakin huomattavasti nuorempi mies. Ystävättärilläni on jo usean vuoden suhteissa molemmilla 9 vuotta nuoremmat miehet. Naiset itse 44v ja 38v.Teillä naisilla ei ole paljon tietoa kanssasisartenne seksuaalisita mieltymyksistä;) Muistetaas vielä se tosiasia, että naiset kauttaikänsä jatkuvasti naisvat itseään vanhempia miehiä. Kyllä 50v mies saa helposti 25 vuotiasta naista Suomessa.
- ed.
FAKTA!!! kirjoitti:
Teillä naisilla ei ole paljon tietoa kanssasisartenne seksuaalisita mieltymyksistä;) Muistetaas vielä se tosiasia, että naiset kauttaikänsä jatkuvasti naisvat itseään vanhempia miehiä. Kyllä 50v mies saa helposti 25 vuotiasta naista Suomessa.
Maksullisia vai? En tiedä ainuttakaan paria yli 10v ikäerolla. Ja ystävä/tuttavapiirini on todella laaja.
n.90% väestöliiton mukaan pareista /-5 vuoden ikäerolla. Keskimäärin laskettu yleisin ikäero = mies 3 vuotta vanhempi.
Eli lopetapa tuo typerä jauhaminen ja herää todellisuuteen.
Haaveilla toki saa. - juu juu
FAKTA!!! kirjoitti:
Teillä naisilla ei ole paljon tietoa kanssasisartenne seksuaalisita mieltymyksistä;) Muistetaas vielä se tosiasia, että naiset kauttaikänsä jatkuvasti naisvat itseään vanhempia miehiä. Kyllä 50v mies saa helposti 25 vuotiasta naista Suomessa.
olen kerran ollut paikalla kun nainen 35 vee tajusi että miesystävän viisitoista vuotta nuorempi tytär voi tehdä hänestä "mummon" ennenkuin hän täyttää 40 vee.. surullisinta on että nainen ei ihan oikeasti ollut ajatellut asiaa ennenkuin yksi kaveri sen vitsinä heitti.. miten kävisi kaksivitosen: nain miehen ja tulen äitipuoleksi viisivuotta nuoremmalle, miehen kanssa saan jälkikasvua joka on mieheni lapsen lapsen täti/setä syntyessään.. öhöm miten tää menee...
- 40 - 50 v
juu juu kirjoitti:
olen kerran ollut paikalla kun nainen 35 vee tajusi että miesystävän viisitoista vuotta nuorempi tytär voi tehdä hänestä "mummon" ennenkuin hän täyttää 40 vee.. surullisinta on että nainen ei ihan oikeasti ollut ajatellut asiaa ennenkuin yksi kaveri sen vitsinä heitti.. miten kävisi kaksivitosen: nain miehen ja tulen äitipuoleksi viisivuotta nuoremmalle, miehen kanssa saan jälkikasvua joka on mieheni lapsen lapsen täti/setä syntyessään.. öhöm miten tää menee...
En pysynyt kärryillä tuossa touhussa, mutta mitä helvetin väliä sillä on mitä sukulaiset tai varsinkaan mies/naisystävän sukulaiset tahollaan tekevät?
Minäkin voisin jossain pahoinvointivaltiossa olla ikäni puolesta vaikka isoäidin äiti, mutta so what?
- mies40.
Minulle kyllä kelpaisi oman ikäinen nainen tai jopa 8 vuotta vanhempikin, jos nainen on huolehtinut omasta kunnostaan eikä ole elähtäytynyt ihan täysin tätimäiseksi, leikannut hiuksiaan lyhyeksi jne. jos naisessa on on semmoista "tyttömäistä pilkettä silmäkulmassa" ;) kyllä kelepaa.
Itse olin myös 30 ikävuosina kovasti rupsahtamaan päin, oli ylipainoa, onneksi tein pari vuotta sitten elämäntaparemontin ja minua luullaan helposti yli 10 vuotta nuoremmaksi nykyisin.
En todellakaan kovan työn tehneenä ja elämäntaparemontin jälkeen huoli elähtäytynyttä ja löysää tätimäisä oman ikäistä naista. - Lu-Mikko
Hei, täällä on aika paljon asiaa jonka voisi kiteyttää seuraavaan lauseeseen: kaikki haluavat suhteelta jotain.
Ehkä jokaisen olisi hyvä miettiä, että mitä. Iällä on vaikutusta etenkin perheenperustamista ajatellen, siksi tottakai nuorilla on sen suhteen etua... perheellisille sinkuille taas toinen vähän kypsempi perheellinen sinkku ehkä parempi vaihtoehto.
Mutta tuskin kukaan väittää vastaan, jos väitän että: halumme parisuhteen, jotta elämästämme tulisi parempaa.
Niin, miksi se paremmuus toteutuu mielestämme vain eräiden, muttei kaikkien kanssa. - huohottaja
Huohoti huohoti huohoti vaan kaikille naisille iästä riippumatta ja Läähäti t kaupanpäälle
- Nussimaanjeee
mä haluaisin sellaista naista joka käyttää pannessa avosukkiksia tai nylonsukkia
- mies37
Kyllähän suunnilleen oman ikäinen on paras. Tietysti nuoruus jossain mielessä viehättää ja naiset ovat usein henkisesti kypsempiä kuin saman ikäiset miehet. En kuitenkaan alkaisi seurustelemaan itseäni yli kymmenen vuotta nuoremman naisen kanssa.
- jujujuju
joku nainen vois tulla istumaan naaman ja sitten munani päälle alasti
- firefox
itsepä haen ainakin 8 vuotta kumpaankin suuntaan (26v)
mutta äiti minulla kuitenki jo on :) - Itselleni on
mahdollisen kumppanini ikä miltei yhdentekevä seikka, kunhan hän vaan on hedelmällisessä iässä.
M41
Riittikö selitykseksi?- erikoista touhua
Haet siis lastesi synnyttäjää. Et hae ihmistä, aitoa rakkautta. Asia selvä. Muistathan kertoa nuorikolle tämä kun treffaatte. Jätätkö nuorikon jos hän ei voi saada lapsia? Hedelmällinen ikä ei aina takaa lapsia, varsinkaan jos vastapuoli on huomattavasti vanhempi.
Jos saat lapsen 42vuotiaana, lapsen ollessa 20 olet itse 62. Vanha isä..
- Oinuoruus
Olen sinkku. Meidän vastentahtoisten vapaiden miesten ja naisten olisi vaan jotenkin pitänyt löytää se mielitietty rinnalle viimeistään vähän päälle kaksikymppisenä ja hoitaa se suhde niin, että se olisi edelleenkin voimassa. Sen ikäisenä kumppanin löytäminen on helpompaa. Kaikki ovat suurin piirtein samanikäisiä nuoria, mahdollinen perheenperustaminen on vielä edessäpäin ja nuoret ja nuoret aikuiset ovat samoissa oppilaitoksissa ja ahkerasti käyvät ravintoloissa. Esim. 22-v vanha mies päätyy todennäköisemmin seurustelemaan 22-v kuin 18-v naisen kanssa. Aika entinen ei vaan koskaan enää palaa.
- virheitävihreitä
Olet asian ytimessä. Ja sitten jos olet silloin nuorena valinnut väärin ja/ tai saanut puolivahingossa lapsen, niin oma elämä on eletty. Uutta kunnollista parisuhdetta tuskin enää löytyy eron jälkeen. Tämän vuoksi nuorista naisista on tullut valikoivia. He eivät halua toistaa äitiensä virheitä.
- dejåvu
"nuorista naisista on tullut valikoivia. He eivät halua toistaa äitiensä virheitä."
Mutta toistavat ne siitä huolimatta.- virheitävihreitä
Niin tekevät, koska kukaan ei pysty tulkitsemaan toisen luonnetta, käyttäytymistä pitkässsä parisuhteessa ja siten suhteen toimivuutta! Se "kiltti tavallinen mies" jonka aknssa menit naimisiin, voi alkaa juoda tai olla pitkän päälle liian tylsä. Tai nainen alkaa pihdata ja nalkuttaa, mikä johtaa eroon.
Toinen täytyisi tuntea usean vuoden ajan (jopa 4-7v) ennen kuin voi varmuudella sanoa ettei kyllästy ja ärsyynny, kun joutuu hyväksymään myös ne toisen ihmisen ikävät luonteenpiirteet!
Kaikilla on ikäviä piirteitä, jotka salataan pari ekaa vuotta ja sitten vielä katsotaan läpi sormien seuraavat pari vuotta. Kun sormien läpi katsominen ei enää onnistu, ne on hyväksyttävä tai tulee ero.
Eräs pari riiteli raivokkaasti siitä että mies jätti aina suolapurkin olohuoneen pöydälle. Riidat johtivat jopa lyömiseen. Mies söi sohvassa, mikä ei haitannut naista, mutta häntä haittasi se, että mies jätti aina suolapurkin siihen pöydälle. Kumpikaan ei joustanut.
Yleinen ongelma on myös erilaiset seksitarpeet, mikä myös tulee häiritsevästi esiin vasta alkuhuuman jälkeen. Sitäkin katsotaan ensin läpi sormien muutama vuosi, kunnes alkaa vituttamaan liikaa, ja asiasta aletaan riidellä.
Lihominen, etenkin naisten, johtaa myös riitoihin. Miestä alkaa ärsyttää lösähtänyt nainen, mutta ei sano tätä suoraan (en tiedä pitäisikö sanoakaan?) ja välit kiristyvät pikkuhiljaa. Tai niin päin, että nainen on aktiivinen, mutta mies sohvalla loikoilija, ja naista nyppii saamaton ukko.
En tunne montaakaan ihmistä, joka ei olisi nuoruusvuosistaan muuttunut. Joku lihoo, joku alkaa vasta aikuisena opiskella ja aktivoitua, toinen nuorena aktiivinen lössähtää vanhempana, nuorena iloinen ja sopuisa kärttyyntyy iän mittaan, joku alkaa juomaan, toinen hurjaa nuoruutta elänyt halajaa terveellisten elämäntapojen perään,,, jne
Täydellinen rakkaus, ulkonäkö ja parisuhde on harha. Jostakin on aina joustettava - molempien osapuolien. Ehkä kaikista parhaaseen tulokseen pääsee, kun valitsee joko itsensä kaltaisen tai joustavan kumppanin. Siis molempien täytyy joustaa, että asiat voidaan keskustella paremmiksi!
Ja kannattaako enää edes mennä naimisiin ja tehdä lapsia, kun lopputulos on 80-90 % varmasti ero tai pakkoavioliitto kulissien vuoksi? On muitakin tapoja elää elämäänsä?
- Oinuoruus
Kyllä useimmissa asioissa ihminen pysyy samanlaisena. Jos kaksikymppisenä urheilee paljon, on tupakoimaton, älykäs, hiljainen ja pitää esim. kalastamisesta, niiin isolla todennäköisyydellä on sitä samaa myös keski-ikäisenäkin. Harva kaksikymppisenä absolutisti tai lähes absolutisti koskaan alkoholisoituu. Poikkeuksia toki on. Tukka toki osalla miehistä lähtee, ylipainoa tulee osalle ja joitain uusia harrastuksia. Joku myös vanhemmiten viisastuu mihin suuntaan eo. kirjoittajakin viittasi. Koko kuvaan tietysti vaikuttaa myös mahdollinen puoliso ,mahdolliset lapset, työelämä jne.
- virheitävihreitä
Tunnen muutaman miehen, jotka ovat olleet urheilullisia ja raittiita "kunnon miehiä" nuorena, mutta ruvenneet juomaan vanhempana. Yksi oli raitis noin 40v ikään asti ja joi itsensä hautaan 10 vuodessa. Toinen aloitti juomaan n.55v iässä ja toinen jalka haudassa jo. Kolmas oli oma ex-mieheni, joka oli lähes raitis koko ikänsä 45v asti. Tapasi avioeromme jälkeen (halusi itse erota) viinaan menevän naisen ja juovat nyt yhdessä. 5 vuodessa muuttui raittiista alko-ongelmaiseksi.
Näiden lisäksi tietty valtava määrä niitä tavallisia miehiä, jotka nuorena ottavat kerran-pari kuussa,mutta eivät sitten lopetakaan perheen perustamisen jälkeen, vaan päinvastoin, alkavat juoda enemmän. Ehkä naiset pelastaa tästä tapahtumaketjusta lasten saaminen? Itsekin join nuorena rajustikin, joskus jopa pari kertaa viikossa. Se loppui kuin seinään kun minusta tuli äiti. Näin kävi monelle naispuoleiselle kaverillenikin. - Oinuoruus
virheitävihreitä kirjoitti:
Tunnen muutaman miehen, jotka ovat olleet urheilullisia ja raittiita "kunnon miehiä" nuorena, mutta ruvenneet juomaan vanhempana. Yksi oli raitis noin 40v ikään asti ja joi itsensä hautaan 10 vuodessa. Toinen aloitti juomaan n.55v iässä ja toinen jalka haudassa jo. Kolmas oli oma ex-mieheni, joka oli lähes raitis koko ikänsä 45v asti. Tapasi avioeromme jälkeen (halusi itse erota) viinaan menevän naisen ja juovat nyt yhdessä. 5 vuodessa muuttui raittiista alko-ongelmaiseksi.
Näiden lisäksi tietty valtava määrä niitä tavallisia miehiä, jotka nuorena ottavat kerran-pari kuussa,mutta eivät sitten lopetakaan perheen perustamisen jälkeen, vaan päinvastoin, alkavat juoda enemmän. Ehkä naiset pelastaa tästä tapahtumaketjusta lasten saaminen? Itsekin join nuorena rajustikin, joskus jopa pari kertaa viikossa. Se loppui kuin seinään kun minusta tuli äiti. Näin kävi monelle naispuoleiselle kaverillenikin.Harmillista nuo monet negatiiviset kokemukset lähipiirissäsi alkoholin suhteen. Ollaan selvästi liikuttu erityyppisissä piireissä, sillä melkein kaikki tuntemani ihmiset ovat elintavoiltaan hyvin samanlaisia kuin kaksikymppisenä. Eräs sukulaiseni tosin joi itsensä hautaan muutamassa vuodessa alkoholisoiduttuaan viisikymppisenä.
On kuitenkin yleisesti ottaen yleisempää että ihminen pysyy pikemmin samanlaisena kuin kovasti muuttuu aikuisiällläkään. - samakuin ed.
Oinuoruus kirjoitti:
Harmillista nuo monet negatiiviset kokemukset lähipiirissäsi alkoholin suhteen. Ollaan selvästi liikuttu erityyppisissä piireissä, sillä melkein kaikki tuntemani ihmiset ovat elintavoiltaan hyvin samanlaisia kuin kaksikymppisenä. Eräs sukulaiseni tosin joi itsensä hautaan muutamassa vuodessa alkoholisoiduttuaan viisikymppisenä.
On kuitenkin yleisesti ottaen yleisempää että ihminen pysyy pikemmin samanlaisena kuin kovasti muuttuu aikuisiällläkään.Kyse ei kylläkään ole eksääni lukuunottamatta "lähipiiristäni". Satun vain tuntemaan paljon ihmisiä ja elämäntarinoita. Eksäkin oli uskovaisesta perheestä, maalaistalon poika. Oli niin kiltti, että lopetti metsästämisenkin, koska ei halunnut ampua eläimiä. Kulki vain muuten luonnossa. Toinen esimerkki on akateemisesti kouluttaunutut, erittäin hyvässä virassa ollut ja hyvänä ja kunniallisena miehenä tunnettu henkilö. Harrasti koko nuoruutensa kestävyysurheilua ja vajaa 50v ikään asti oli erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa. Silti alkoi lopulta juomaan.
En siis ole missään "rikollisissa tai viinanhuuruisissa piireissä" elänyt, vaan ihan normaalia elämää ja normaalin tuttavapiirin omaava. Läheisimmät ystäväni ovat kyllä vuosien mittaan valikoituneet siten, että lähes kaikki ovat jossain määrin terveysfriikkejä ja kaikki raittiita.
Koen sen rikkautena, että tuttavapiirini ei ole supistunut ns. hyvinvoivaan väestönosaan vaan näen läpileikkauksen koko väestöstä. Jos sinun tuttavapiirissäsi ihmisten elämänkaari on ollut niin tasainen, ettei luonnetta ja elämää pysyvästi muokaavia kokemuksia ole ollut, oletko elänyt melkolailla pumpulissa? Jo vakava sairaus ja muut itsestä riippumattomat tekijät muokkaavat ihmistä.
- Uuno
Naisetei halua mitään suhdetta, ei omanikäiset eikä muut ellei miesole joku hollywood komistus joka omistaa kartanon, 4 autoa ja loma asunnon italiassa. Tavis työssäkäyvä mies ei kelpaa. Naiset luulee olevansa niin täydellisiä kun ovat tehneet lapsia jonkun alkoholistin kanssa..
- Robbex__
Kyllä se ikä alkaa näkyä naisissa kun aletaan lähennellä 50:tä.
Ja nyt en väitä ettei näin olisi monissa miehissäkin.
Omat kokemukseni ikäisistäni (45 ) naisista ovat tähän mennessä aika huonoja. Suurin osahan on treffit-palstalla "muuten vaan" , jota en ymmärrä lainkaan ja ne joita on tavannut ovat tuntuneet jotenkin vaan vanhemmilta. Minkäs siinä sitten teet, päädyt nuorempaan ikäluokkaan.
Kyllähän se olisi ok jos vain tapaisi jonkun samanikäisen jonka olemus olisi myös vielä nuorekas ja eteenpäin katsova.- nohohhoijaataas
Kyllä se ikä näkyy viiskymppisissä miehissäkin aivan selvästi. Se että kuuntelee popedaa 90-luvun nahkatakki päällä ja kulkee kaljakuppiloissa ei tee nuorekasta. Vinkkinä vaan..
- EVM1
Suvaitsemattomuus näkyy meissä ihmisissä monella tavalla ja tämä on yksi esimerkki. Syyllistyt IKÄRASISMIIN, joka on ihan samaa, jos sanoisit, että harmittaa, kun mustat ei hae vain mustia.
Miksi ei voi antaa kaikkien kukkien kukkia vaan? - päältäpäin oli ok
viinaanmenevän kanssa ei kannata ainakaan yhteistä kotia rakentaa,ei tule muuttumaan
- karutotuus
Samat on muuten omat kokemukset kuin Robbexxilla 40 naisista että kunhan katellaan ja mitataan omaa mennyttä markkina-arvoa tai sitten menneistä katkeroituneita.
Sitten kun sattumoisin tapaat sen mukiinmenevän naisen netissä niin se karu totuus kun sitä molemmille on tullut ikää mitä nämä naiset ei voi hyväksyä sitä?!
Ja kun se oma profiilikuvakin on niin meikattu ja treffeille tullaan pakkelit naamassa ja nähdään miehessäkin se oma ikänsä niin ou nou!
Pitäiskö ryppyvoiteet laittaa miestenkin kun se karu totuus näkyy siitä naisestakin sen saunan jälkeen.
Kyllähän sitä onneksi kelpaa näille nuoremmille naisille kun on omaa kokemusta ja karismaa.- ,.y
Oma kokemus on se että miehet eivät kestä omaa vanhenemistaan ja siksi juoksevat nuorten naisten perässä. VAnhemmat miehet saavat pakkeja nuoremmilta naisita ja katkeroituvat ja purkavat sen omanikäisiin naisiin. SItä ei voi ymmärtää miksi pitää sitten ikäisiään haukkua jos nolaa itsensä nuoria naisia vongatessa.
- omia kokemuksia
,.y kirjoitti:
Oma kokemus on se että miehet eivät kestä omaa vanhenemistaan ja siksi juoksevat nuorten naisten perässä. VAnhemmat miehet saavat pakkeja nuoremmilta naisita ja katkeroituvat ja purkavat sen omanikäisiin naisiin. SItä ei voi ymmärtää miksi pitää sitten ikäisiään haukkua jos nolaa itsensä nuoria naisia vongatessa.
Ihan samaa tekevät puumat, tosi noloa, että nämä vanhemmat naiset vetävät itsensä änkyräkänniin, se tietysti poistaa häveliäisyyden, kun puuman on itse iskettävä ja otettava usein pakkeja. Useampikin tuollainen puuma käynyt kimppuun, kun tämä on ollut vaihtamassa omaa miestään nuorempaan, raivo pakeista on valtaisaa. Osat ovat vaihtuneet, näiden naisten psyyke voi mennä huonoon kuntoon tuollaisessa ruletissa, ulkokuorikin rapistuu entistä nopeammin.
- haista horo kYrpä
joku akka Vois tulla ratsastaa kyrvällä. naisin eestäjatakaa. Lopuksi pyyhkisin spermat tukkaasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745