Sivistyneeksi valtioksi sanotussa Suomessa sallitaan homouden synnin julkinen levittäminen. Ennen sellainen oli kielletty vankilatuomion uhalla.
Seksuaaliset kieroutumat kuten pedofilia ja homous ovat rikoksia ihmisyyttä vastaan. Raamattu rinnastaa homouden myös eläimiin sekaantumisen syntiin. 3 Moos. 18:22-23.
”Herra puhui Moosekselle sanoen: … Älä makaa miehenpuolen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus” (3 Moos. 18:1, 22).
Jumala ei muuta mielipidettään, vaikka yhteiskunta ja kansankirkko ovatkin hyväksyneet synnin.
Ja HUOM! Yksikään kristitty ei hyväksy homoparien vihkimistä, vaikka kirkon kieroutuneet papit sellaisen sallivatkin.
TV7 on homoutta vastaan
22
267
Vastaukset
- ALERT
Joel Osteen: Homomiehet pääsevät taivaaseen
http://youtu.be/B4i-00c32J4 - Laki luki.
Näin Raamattu. 3Moos.20:13. Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
- myös uudessa liitoss
Room.1:25-28,32.
- Rkkmpn
Luulenpa että siellä Taivaan portilla kysytään sinulta ennemmin sitä että oletko rakastanut, kuin sitä, ketä olet rakastanut.
- luonnotonta himoa
Homostelu on himoa, ei rakkautta.
- joopa joo
Mehän voidaan luulla ihan mitä vaan mutta Jumala päättää. Miksi Jumala on Sanaansa laittanut niin tiukkaa tekstiä? Muuttaako Jumala sanaansa sen mukaan kuin me ihmiset lakejamme muutamme? Vaikka Jumala on rakkautta täynnä niin hänellä on myös tuomio. Mikäli Jumala pitää homoutta kauhistuksena niin ei se meidän mielipiteillä muutu eikä joku Joel voi sitä muuttaa.
Kysymyksenä on se, jos pidät Raamattua Jumalan sanana niin miten sitä voi tässä kohtaa lähteä muuttamaan? - ...
joopa joo kirjoitti:
Mehän voidaan luulla ihan mitä vaan mutta Jumala päättää. Miksi Jumala on Sanaansa laittanut niin tiukkaa tekstiä? Muuttaako Jumala sanaansa sen mukaan kuin me ihmiset lakejamme muutamme? Vaikka Jumala on rakkautta täynnä niin hänellä on myös tuomio. Mikäli Jumala pitää homoutta kauhistuksena niin ei se meidän mielipiteillä muutu eikä joku Joel voi sitä muuttaa.
Kysymyksenä on se, jos pidät Raamattua Jumalan sanana niin miten sitä voi tässä kohtaa lähteä muuttamaan?Aivan eikä Jumala edes rakasta kaikkia.
- äläturvaaihmiseen
Tv7:lla on syytäkin vastustaa homoutta.
Jos joku sanoo uskovansa Jeesukseen ja elää suhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa, antaa se aivan väärän kuvan Jumalasta.
Sellaisista raamattu varoittaa.
Myöskään lapsikaste ei ole Raamatun mukaista, Lue vaikka itse. Ei pidä antaa ihmisten viedä harhaan. Missään kohdassa ei sellaisesta ole puhettakaan. Se on ihmisten keksimää. Hengellisesti siitä ei ole mitään hyötyä.
Vaan uskovat kastetaan (Se on täysin henkilökohtainen ratkaisu) : Apostolien t.8: 35 Filippos rupesi puhumaan, aloitti tuosta kirjoitusten kohdasta ja julisti miehelle evankeliumia Jeesuksesta.
36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?" [
37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]
- Saattepa nähdä
Näin lyödään homoilulla rahoiksi:Mennään vaikkapa isoon kauppakeskukseen ja ruvetaan harjoittamaan tätä"sateenkaarirakkautta" sitten kun vartijat heittävät ulos,niin ilmianto poliisille syrjinnästä ja kovat korvausvaatimukset päälle.
- Totuutta Sanasta
Perussuomalaisetkin ovat lähteneet puolustamaan homouden syntiä. Joudumme nyt ahtaalle: "Totuuden puhuja on heille kauhistus!":
http://www.aamuset.fi/naista-puhutaan/mielipide/debatti-bodaripaattaja-vs-lavaleijona-14
.- mitä paavi sanoo
siis onko katolinen Soini sitä mieltä todellakin?
- 19+17
Lukekaapa 'mummomuori' -nimimerkin kommentteja tuolta luterilaisuus palstalta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12336686/#comment-68575509
Väittää homojen olevan Jumalalle tarpeellisia ja mieleisiä. - rykyr
Mummomuori on homoasiassa ollut liberaalinaispappien linjalla. Selvästi imenyt myrkyn sydämeensä sitä kautta.
On syntiä osoittaa hyväksyntää synnille, Jumalan tahdon vastaisuuksille. - 8+9
Tulin tälle palstalle ihan vahingossa, kun näin otsikon "TV 5 on homoutta vastaan". Ihan hupaisia juttuja, mutta en jaksaisi niistä kovin pitkäksi ajaksi kiinnostua. Voihan olla, että kristinusko on silti parempi kuin muut nykyuskonnot, ja uskonnoista ihmiskunta tuskin koskaan pääse täysin eroon.
Tulevaisuus saattaa tuoda suvaitsevampia ja vähemmän väkivaltaa aiheuttavia uskontoja - ainakin kannattaa elää toivossa!- yksi uskonto
Olet oikeassa siinä, että suvaitsevainen uskonto on tulossa maailman yhdentymisen seurauksena. Yksi uskonto yksi raha yks hallinto. Onko se hyvä?
- Lallallaa
Siis hetkinen. En ole uskovainen, minulle on sama onko homous syntiä vai ei.
- Valon lapsi
Jos Jumala ei ole Isäsi niinkuka on isäsi?
- Uskontoheikoille
Valon lapsi kirjoitti:
Jos Jumala ei ole Isäsi niinkuka on isäsi?
Älä viitsi naurattaa ;-) Kuka satuhahmo on äiti?
- Petteri Poro
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=40301
Kun laki on homostelun puolella Jumalan tahtoa vastaan niin tapahtuu noin.- 7lehti
Vapaudu homofobiasta herran nimeen !
- -,-
7lehti kirjoitti:
Vapaudu homofobiasta herran nimeen !
Tunteeko lääketiede tällaisen sairauden? Missä kerrotaan homofobian lääketieteellinen määritelmä? Onko sinulla esittää tieteelliset todisteet, että kyseinen sairaus on olemassa?
Herra ilmoittaa Raamatussa että homoseksuaalisuuden harjoittajat eivät peri Jumalan valtakuntaa. - !!!
-,- kirjoitti:
Tunteeko lääketiede tällaisen sairauden? Missä kerrotaan homofobian lääketieteellinen määritelmä? Onko sinulla esittää tieteelliset todisteet, että kyseinen sairaus on olemassa?
Herra ilmoittaa Raamatussa että homoseksuaalisuuden harjoittajat eivät peri Jumalan valtakuntaa.Itsen tyydyttäminen on kadottavaa touhua, muistakaa miten kävi Onaniaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569