Voivatko eläimet joutua heIvettiin?

Eläimenä olen sangen kiinnostunut asiasta. Ehkäpä Jaakob tai miikanaahum kertoo Raamatulla perustellun näkemyksen...?

17

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bib

      Pöh, eihän Raamatussa Helvettiä ole.

      • jyrr

        Paitsi ehken sen Luojien/Kirjoittajien päissä, kun halusivat tehdä muidenkin elämästä Helvettiä.

        Raamattu oli maailman ensimmäinen "Internet-forumi" jossa trollattiin heikkoja. Ooppiumluolassa lauantai-iltana jutut juotiin, siten Raamattu päissäänkirjotuksista luotiin.


      • Jehovien mukaan ei, kristillisten lahkojen mukaan kyllä.

        Ja tietysti islamilaisten kreationistien mukaan Helvetti on äärimmäisen todellinen.


      • > Pöh, eihän Raamatussa HeIvettiä ole. <

        miikanaahum kyllä puhuu tuliheIvetistä niin palavissaan että hänen Raamatussaan se varmaan mainitaan.


      • söin hänet
        naapurin.kissa kirjoitti:

        > Pöh, eihän Raamatussa HeIvettiä ole. <

        miikanaahum kyllä puhuu tuliheIvetistä niin palavissaan että hänen Raamatussaan se varmaan mainitaan.

        Suorastaan tulenpalavan hehkuvalla innolla. :-D


      • Anonyymi
        jyrr kirjoitti:

        Paitsi ehken sen Luojien/Kirjoittajien päissä, kun halusivat tehdä muidenkin elämästä Helvettiä.

        Raamattu oli maailman ensimmäinen "Internet-forumi" jossa trollattiin heikkoja. Ooppiumluolassa lauantai-iltana jutut juotiin, siten Raamattu päissäänkirjotuksista luotiin.

        Jyrr. ,oo mitä runoutta


    • Nämä keskeriset kysymykset tulisi pikimmiten selvittää Helsingin yliopiston velhotieteen laitoksella, Tylypahkassa, siis teologisen tiedekunnan systemaattisen teologian osastolla.

    • lentävä lehmä

      Kysymys kiinnostaa kovasti minuakin, niin sanotusta sattuneesta syystä. :-)

    • Ilmoittaudun mukaan kysymyksentekijöihin. :-)

    • JumaIa

      Hyvät kissa, lehmä ja saluki, voin vakuuttaa teille että eläimet eivät voi joutua heIvettiin.

    • Fiksu kreationisti

      Mutta, joutuuko linnut taivaaseen? Ajatelkaa, jos linnut saavat siivet selkäänsä ne olisivat kaksitasoja !

    • JKB

      xxxxx Eläimenä olen sangen kiinnostunut asiasta. Ehkäpä Jaakob tai miikanaahum kertoo Raamatulla perustellun näkemyksen...? xxxxx

      Raamattu ei kerro onko eläimiä taivaassa tai helvetissä. Mutta sen perusteella, että eläimet eivät langenneet syntiin, voimme päätellä, että ne eivät joudu helvettiin.
      Tärkeintä on tietää, mihin ihminen joutuu kuoltuaan. Siksi on ensiarvoisen tärkeää, että ihminen ottaa vastaan pelastuksen, joka hänelle tarjotaan Jeesuksen Kristuksen uhrikuoleman kautta. Sen on tapahduttava täällä maan päällä elettävän elämän aikana.

      Jaakob

    • TosiTärkee

      "Tärkeintä on tietää, mihin ihminen joutuu kuoltuaan."
      Miten niin tärkeintä? Oletko maailman napa?

      • Jааkob

        Olen.


    • Anonyymi

      Helvettiin joutuminen edellyttää ensinnäkin että siihen pitää ensin uskoa.

      Jos et usko helvettiin et voi myöskään sinne joutua. Uskovatko eläimet sitten helvettiin? Varmaa tietoa minulla ei asiasta ole mutta pidän sitä varsin epätodennäköisenä.

    • Anonyymi

      Helvettiin joutuminen edellyttää ensinnäkin että siihen pitää ensin uskoa.

      Jos et usko helvettiin et voi myöskään sinne joutua. Uskovatko eläimet sitten helvettiin? Varmaa tietoa minulla ei asiasta ole mutta pidän sitä varsin epätodennäköisenä.

    • Anonyymi

      Helvettiin joutuminen edellyttää ensinnäkin että siihen pitää ensin uskoa.

      Jos et usko helvettiin et voi myöskään sinne joutua. Uskovatko eläimet sitten helvettiin? Varmaa tietoa minulla ei asiasta ole mutta pidän sitä varsin epätodennäköisenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe