Eläimenä olen sangen kiinnostunut asiasta. Ehkäpä Jaakob tai miikanaahum kertoo Raamatulla perustellun näkemyksen...?
Voivatko eläimet joutua heIvettiin?
17
291
Vastaukset
- bib
Pöh, eihän Raamatussa Helvettiä ole.
- jyrr
Paitsi ehken sen Luojien/Kirjoittajien päissä, kun halusivat tehdä muidenkin elämästä Helvettiä.
Raamattu oli maailman ensimmäinen "Internet-forumi" jossa trollattiin heikkoja. Ooppiumluolassa lauantai-iltana jutut juotiin, siten Raamattu päissäänkirjotuksista luotiin. Jehovien mukaan ei, kristillisten lahkojen mukaan kyllä.
Ja tietysti islamilaisten kreationistien mukaan Helvetti on äärimmäisen todellinen.> Pöh, eihän Raamatussa HeIvettiä ole. <
miikanaahum kyllä puhuu tuliheIvetistä niin palavissaan että hänen Raamatussaan se varmaan mainitaan.- söin hänet
naapurin.kissa kirjoitti:
> Pöh, eihän Raamatussa HeIvettiä ole. <
miikanaahum kyllä puhuu tuliheIvetistä niin palavissaan että hänen Raamatussaan se varmaan mainitaan.Suorastaan tulenpalavan hehkuvalla innolla. :-D
- Anonyymi
jyrr kirjoitti:
Paitsi ehken sen Luojien/Kirjoittajien päissä, kun halusivat tehdä muidenkin elämästä Helvettiä.
Raamattu oli maailman ensimmäinen "Internet-forumi" jossa trollattiin heikkoja. Ooppiumluolassa lauantai-iltana jutut juotiin, siten Raamattu päissäänkirjotuksista luotiin.Jyrr. ,oo mitä runoutta
Nämä keskeriset kysymykset tulisi pikimmiten selvittää Helsingin yliopiston velhotieteen laitoksella, Tylypahkassa, siis teologisen tiedekunnan systemaattisen teologian osastolla.
- lentävä lehmä
Kysymys kiinnostaa kovasti minuakin, niin sanotusta sattuneesta syystä. :-)
Ilmoittaudun mukaan kysymyksentekijöihin. :-)
- JumaIa
Hyvät kissa, lehmä ja saluki, voin vakuuttaa teille että eläimet eivät voi joutua heIvettiin.
- Fiksu kreationisti
Mutta, joutuuko linnut taivaaseen? Ajatelkaa, jos linnut saavat siivet selkäänsä ne olisivat kaksitasoja !
- JKB
xxxxx Eläimenä olen sangen kiinnostunut asiasta. Ehkäpä Jaakob tai miikanaahum kertoo Raamatulla perustellun näkemyksen...? xxxxx
Raamattu ei kerro onko eläimiä taivaassa tai helvetissä. Mutta sen perusteella, että eläimet eivät langenneet syntiin, voimme päätellä, että ne eivät joudu helvettiin.
Tärkeintä on tietää, mihin ihminen joutuu kuoltuaan. Siksi on ensiarvoisen tärkeää, että ihminen ottaa vastaan pelastuksen, joka hänelle tarjotaan Jeesuksen Kristuksen uhrikuoleman kautta. Sen on tapahduttava täällä maan päällä elettävän elämän aikana.
Jaakob - TosiTärkee
"Tärkeintä on tietää, mihin ihminen joutuu kuoltuaan."
Miten niin tärkeintä? Oletko maailman napa?- Jааkob
Olen.
- Anonyymi
Helvettiin joutuminen edellyttää ensinnäkin että siihen pitää ensin uskoa.
Jos et usko helvettiin et voi myöskään sinne joutua. Uskovatko eläimet sitten helvettiin? Varmaa tietoa minulla ei asiasta ole mutta pidän sitä varsin epätodennäköisenä. - Anonyymi
Helvettiin joutuminen edellyttää ensinnäkin että siihen pitää ensin uskoa.
Jos et usko helvettiin et voi myöskään sinne joutua. Uskovatko eläimet sitten helvettiin? Varmaa tietoa minulla ei asiasta ole mutta pidän sitä varsin epätodennäköisenä. - Anonyymi
Helvettiin joutuminen edellyttää ensinnäkin että siihen pitää ensin uskoa.
Jos et usko helvettiin et voi myöskään sinne joutua. Uskovatko eläimet sitten helvettiin? Varmaa tietoa minulla ei asiasta ole mutta pidän sitä varsin epätodennäköisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
