Eläimenä olen sangen kiinnostunut asiasta. Ehkäpä Jaakob tai miikanaahum kertoo Raamatulla perustellun näkemyksen...?
Voivatko eläimet joutua heIvettiin?
17
233
Vastaukset
- bib
Pöh, eihän Raamatussa Helvettiä ole.
- jyrr
Paitsi ehken sen Luojien/Kirjoittajien päissä, kun halusivat tehdä muidenkin elämästä Helvettiä.
Raamattu oli maailman ensimmäinen "Internet-forumi" jossa trollattiin heikkoja. Ooppiumluolassa lauantai-iltana jutut juotiin, siten Raamattu päissäänkirjotuksista luotiin. Jehovien mukaan ei, kristillisten lahkojen mukaan kyllä.
Ja tietysti islamilaisten kreationistien mukaan Helvetti on äärimmäisen todellinen.> Pöh, eihän Raamatussa HeIvettiä ole. <
miikanaahum kyllä puhuu tuliheIvetistä niin palavissaan että hänen Raamatussaan se varmaan mainitaan.- söin hänet
naapurin.kissa kirjoitti:
> Pöh, eihän Raamatussa HeIvettiä ole. <
miikanaahum kyllä puhuu tuliheIvetistä niin palavissaan että hänen Raamatussaan se varmaan mainitaan.Suorastaan tulenpalavan hehkuvalla innolla. :-D
- Anonyymi
jyrr kirjoitti:
Paitsi ehken sen Luojien/Kirjoittajien päissä, kun halusivat tehdä muidenkin elämästä Helvettiä.
Raamattu oli maailman ensimmäinen "Internet-forumi" jossa trollattiin heikkoja. Ooppiumluolassa lauantai-iltana jutut juotiin, siten Raamattu päissäänkirjotuksista luotiin.Jyrr. ,oo mitä runoutta
Nämä keskeriset kysymykset tulisi pikimmiten selvittää Helsingin yliopiston velhotieteen laitoksella, Tylypahkassa, siis teologisen tiedekunnan systemaattisen teologian osastolla.
- lentävä lehmä
Kysymys kiinnostaa kovasti minuakin, niin sanotusta sattuneesta syystä. :-)
Ilmoittaudun mukaan kysymyksentekijöihin. :-)
- JumaIa
Hyvät kissa, lehmä ja saluki, voin vakuuttaa teille että eläimet eivät voi joutua heIvettiin.
- Fiksu kreationisti
Mutta, joutuuko linnut taivaaseen? Ajatelkaa, jos linnut saavat siivet selkäänsä ne olisivat kaksitasoja !
- JKB
xxxxx Eläimenä olen sangen kiinnostunut asiasta. Ehkäpä Jaakob tai miikanaahum kertoo Raamatulla perustellun näkemyksen...? xxxxx
Raamattu ei kerro onko eläimiä taivaassa tai helvetissä. Mutta sen perusteella, että eläimet eivät langenneet syntiin, voimme päätellä, että ne eivät joudu helvettiin.
Tärkeintä on tietää, mihin ihminen joutuu kuoltuaan. Siksi on ensiarvoisen tärkeää, että ihminen ottaa vastaan pelastuksen, joka hänelle tarjotaan Jeesuksen Kristuksen uhrikuoleman kautta. Sen on tapahduttava täällä maan päällä elettävän elämän aikana.
Jaakob - TosiTärkee
"Tärkeintä on tietää, mihin ihminen joutuu kuoltuaan."
Miten niin tärkeintä? Oletko maailman napa?- Jааkob
Olen.
- Anonyymi
Helvettiin joutuminen edellyttää ensinnäkin että siihen pitää ensin uskoa.
Jos et usko helvettiin et voi myöskään sinne joutua. Uskovatko eläimet sitten helvettiin? Varmaa tietoa minulla ei asiasta ole mutta pidän sitä varsin epätodennäköisenä. - Anonyymi
Jos et usko helvettiin et voi myöskään sinne joutua. Uskovatko eläimet sitten helvettiin? Varmaa tietoa minulla ei asiasta ole mutta pidän sitä varsin epätodennäköisenä. - Anonyymi
Jos et usko helvettiin et voi myöskään sinne joutua. Uskovatko eläimet sitten helvettiin? Varmaa tietoa minulla ei asiasta ole mutta pidän sitä varsin epätodennäköisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512304Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271294Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871086Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551012Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me159967Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68893
Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22833Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu50796