Minisarja Painajainen uusintana!

Kotimaisten draamasarjojen ...

Laitoin tässä noin viikko sitten seiska-lehden 7-kanavalle uusintatoive-kysymyksen 80-luvulla tulleesta sarjasta Painajainen. Sarja on Ismo Sajakorven ohjaama ja pääosissa näyttelivät Eero Melasniemi,Anna-Leena Härkönen ja Johanna Raunio.

Vastaus kysymykssen oli kertakaikkiiaaan masentava:Mtv3 esitti sarjan uusintana vuonna 1994 ja sitä ei näillä näkymin enää uusita. Niinpä vetoankin nyt teihin hyvät ihmiset. jos jollain sattuisi olemaan tämä sarja vhs tai dvd muodossa, ja raskisi siitä luopua, niin minä olisin kiinnostunut sen ostamaan. yhteydenotot osoitteeseen: [email protected]

11

1497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotimaisten draamasarjojen ...

      Pieni lisäys edelliseen. olen laittanut ilmoituksen sarjan ostosta myös keltaiseen pörssiin, mutta otetaan kaikki keinot käyttöön jos ei sieltä tärppää.

    • Myös Pete

      Muistan sarjan. Tykkäsin, oli ihan oikeasti jännä. En ole nähnyt sitä 80-luvun jälkeen, mutta muistelen
      tytön seisovan maantien poskessa ja se oli pirun hieno kohtaus. Sitten talon kellarissa oli jotain.
      Olin silloin ehkä 14-15v. kun tuo tuli telkusta.

      Puhuin muuten muijalle tossa ihan vähän aikaa sitten kyseisestä sarjasta, kun se tykkää kauhua katsella. On mua nuorempi ja ei muista niin vanhoja sarjoja. Yritin silloin etsiä videoarkistostani, mutta en löytänyt. Olin nauhoittanut joskus päälle.

      Koeta jatkaa etsintää, minäkin haluaisin sen itselleni. Pirun MTV, kaikkea muuta roskaa uusitaan! Samalla vois uusia Yöjutut ja Safiirin ja Teräksen.

      • Hagu

        Lähtemättömästi kenties on jäänyt mieleen vuoden 1994 uusintakierrokselta se, kuinka Kasimir tappoi poliisimiehen. Muistan myös, kuinka poliisi sitten etsi häntä tämän karattua putkasta ja he pysäyttivät Merilänkin ja varoittivat häntä. Sarjahan päättyi siihen, kun taiteilija kuoli Ladan ajauduttua ulos tieltä, ellen väärin muista. En nähnyt sarjaa kokonaisuudessaan silloin.


    • tl77

      Jos jotakuta kiinnostaa vielä kyseinen minisarja Painajainen niin nyt olisi mulla iloisia uutisia ilmoittaa mulla tuo olevan ja täydellinen kaikki 4 osaa dvd:llä. Pienen palkkion haluisin tuosta kun on ERITTÄIN vaikeata, lähes mahdotonta tuo mistään saada. Tarjouksia otan vastaan osoitteessa [email protected]

    • painajaismainen

      Sarjan on luvattu ilmestyvän dvd:llä tämän vuoden puolella.

      • hankintahalukas

        Kuka siten myy sitä?


      • Merkitty

        Ainakin cdon-verkkokaupasta löytyy hintaan 9,95€.


      • ostolupa

    • Misu82

      Painajaismainen mistä toi tietos on peräsin? Hienoo jos painajainen tulis dvd:eelle :) Pakko ois hankkia!

    • KIVIKASVOFAN

      LÖYTYYKÖ SAJAKORVEN OHJELMIA YHTÄÄ KIRJASTOISTA

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe