Tapasin naisen, jonka kanssa kävimme pikatreffeillä kahvilassa ja sovimme myöhemmin näkevämme uudestaan. Vein naisen toisilla treffeillä syömään äärimmäisen hienoon ravintolaan. Lasku oli lähes 400 euroa kahdelta hengeltä ja sieltä jatkoimme Helsingin yöhön drinksuttelemaan. Tarjosin muutaman drinkin vielä parissa eri baarissa tälle naiselle ja itseasiassa hänkin tarjosi minulle yhden.
Toisessa baarissa istuessamme pöydässä hän tuli viereeni ja alkoi lähentelemään ja kertoi kuinka mukava mies olen. Tästä jatkoimme hänen luokseen ja lähdin vasta aamulla pois. Eli ilmeisesti tie naisen pöksyihin käy vatsan kautta? Nyt vain odottelemaan seuraavia treffejä :)
Avain naisen pöksyihin?
8
145
Vastaukset
- Lukkoseppä21
Avain naisen pöksyihin löytyy Abloylta.
Hubaisaa... Arvaa mitä...
Huomasin että mulla oli jääny pari plussa-keksiä tohon ja sulla oliki jo yks mut saat toisen... =D
- kemppainen66
Tyhmä se on joka satoja euroja maksaa siitä että saa pillua... Kannattais lukea pillukirja tuolta -> http://seksiseuraa.me niin ei menis sullakaan rahaa haskuun!
Tie naisen pöksyihin tuntuu käyvän muutakin kuin vatsan kautta. Mutta tietysti jos vatsan kautta pääsisi suhteeseen, niin sittenhän tuo kannattaa.
- ktm_Mhki77
Niimpä... Tähtäimenä parisuhde, ei muuten tällä tavalla panoistais.
- jannelle
itse pääsin naisen pöksyihin, kun käytin mäkkärinajokaistalla :)
- sexyHilma
No nyt tiedät että nainen on rahasta kiinnostunut. Ei sinusta.
- atm.
Maksoit 400 euroa jottä pääsit panemaan. No maksullinen nainen se siltin oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745