Tapasin naisen, jonka kanssa kävimme pikatreffeillä kahvilassa ja sovimme myöhemmin näkevämme uudestaan. Vein naisen toisilla treffeillä syömään äärimmäisen hienoon ravintolaan. Lasku oli lähes 400 euroa kahdelta hengeltä ja sieltä jatkoimme Helsingin yöhön drinksuttelemaan. Tarjosin muutaman drinkin vielä parissa eri baarissa tälle naiselle ja itseasiassa hänkin tarjosi minulle yhden.
Toisessa baarissa istuessamme pöydässä hän tuli viereeni ja alkoi lähentelemään ja kertoi kuinka mukava mies olen. Tästä jatkoimme hänen luokseen ja lähdin vasta aamulla pois. Eli ilmeisesti tie naisen pöksyihin käy vatsan kautta? Nyt vain odottelemaan seuraavia treffejä :)
Avain naisen pöksyihin?
8
178
Vastaukset
- Lukkoseppä21
Avain naisen pöksyihin löytyy Abloylta.
Hubaisaa... Arvaa mitä...
Huomasin että mulla oli jääny pari plussa-keksiä tohon ja sulla oliki jo yks mut saat toisen... =D
- kemppainen66
Tyhmä se on joka satoja euroja maksaa siitä että saa pillua... Kannattais lukea pillukirja tuolta -> http://seksiseuraa.me niin ei menis sullakaan rahaa haskuun!
Tie naisen pöksyihin tuntuu käyvän muutakin kuin vatsan kautta. Mutta tietysti jos vatsan kautta pääsisi suhteeseen, niin sittenhän tuo kannattaa.
- ktm_Mhki77
Niimpä... Tähtäimenä parisuhde, ei muuten tällä tavalla panoistais.
- jannelle
itse pääsin naisen pöksyihin, kun käytin mäkkärinajokaistalla :)
- sexyHilma
No nyt tiedät että nainen on rahasta kiinnostunut. Ei sinusta.
- atm.
Maksoit 400 euroa jottä pääsit panemaan. No maksullinen nainen se siltin oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1173722Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141691Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos141548Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181396Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2931383Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi281276Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti16964Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy72933Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä119893Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties60829