Avain naisen pöksyihin?

ktm_Mhki77

Tapasin naisen, jonka kanssa kävimme pikatreffeillä kahvilassa ja sovimme myöhemmin näkevämme uudestaan. Vein naisen toisilla treffeillä syömään äärimmäisen hienoon ravintolaan. Lasku oli lähes 400 euroa kahdelta hengeltä ja sieltä jatkoimme Helsingin yöhön drinksuttelemaan. Tarjosin muutaman drinkin vielä parissa eri baarissa tälle naiselle ja itseasiassa hänkin tarjosi minulle yhden.

Toisessa baarissa istuessamme pöydässä hän tuli viereeni ja alkoi lähentelemään ja kertoi kuinka mukava mies olen. Tästä jatkoimme hänen luokseen ja lähdin vasta aamulla pois. Eli ilmeisesti tie naisen pöksyihin käy vatsan kautta? Nyt vain odottelemaan seuraavia treffejä :)

8

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukkoseppä21

Avain naisen pöksyihin löytyy Abloylta.

• Hubaisaa... Arvaa mitä...
        Huomasin että mulla oli jääny pari plussa-keksiä tohon ja sulla oliki jo yks mut saat toisen... =D

• kemppainen66

Tyhmä se on joka satoja euroja maksaa siitä että saa pillua... Kannattais lukea pillukirja tuolta -> http://seksiseuraa.me niin ei menis sullakaan rahaa haskuun!

• Tie naisen pöksyihin tuntuu käyvän muutakin kuin vatsan kautta. Mutta tietysti jos vatsan kautta pääsisi suhteeseen, niin sittenhän tuo kannattaa.

• ktm_Mhki77

Niimpä... Tähtäimenä parisuhde, ei muuten tällä tavalla panoistais.

• jannelle

itse pääsin naisen pöksyihin, kun käytin mäkkärinajokaistalla :)

• sexyHilma

No nyt tiedät että nainen on rahasta kiinnostunut. Ei sinusta.

• atm.

Maksoit 400 euroa jottä pääsit panemaan. No maksullinen nainen se siltin oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe