Kesällä ne tulevat esiin. Pelkkää vasenta motarin kaistaa vaihtelevalla nopeudella ajavat sankarit. Välillä pöläytellään vasenta piennarta takana ajavien tuulilasiin.
Kesäkuski ja motari
5
81
Vastaukset
Oikealta saa ajaa ohi kaistaa vaihtamatta jonoutuneessa tilanteessa. Täytyy siis siirtyä oikealle, odottaa että joku saavuttaa tuon tumpelon ja sitten saa ajaa molemmista ohi...
Useimmat muuten väistävät oikealle kun vilauttaa pari kertaa valoja. Viimeksi tänään se naiskuski joka ensin ajoi 60 km/h tietyöalueella noin 90 km/h nopeudella ohi ja jatkoi sitten vasenta samaa nopeutta 100 km/h alueella...OIKEALTA ET SAA OHITTAA!!!
Miksi ei voida palata heti ohituksen jälkeen oikealle? Usein näkee ja joutuu perässä ajamaan kun ei palata vaan jatketaan vasemmalla, vaikka seuraavat oikealla kaistalla olevat ovat satojen metrien päässä. Minä usein vaihdan kaistaa ja menen rinnalle oikealle ja näytän tiettyä merkkiä ja joskus vilkutan valoja, mutta ei näytä auttavan- minne kiire?
autoilija kirjoitti:
OIKEALTA ET SAA OHITTAA!!!
Miksi ei voida palata heti ohituksen jälkeen oikealle? Usein näkee ja joutuu perässä ajamaan kun ei palata vaan jatketaan vasemmalla, vaikka seuraavat oikealla kaistalla olevat ovat satojen metrien päässä. Minä usein vaihdan kaistaa ja menen rinnalle oikealle ja näytän tiettyä merkkiä ja joskus vilkutan valoja, mutta ei näytä auttavanIsompi ongelma ovat ne jotka palaavat välittömästi oikealle. Miksi ihmeessä pitää koukata toisen eteen vaikka tilaa tehdä asiallinen turvaväli on kilometritolkulla?
Itse en edes viitsi hosua liikenteessä koska ajamalla huolimattomasti "säästää" aikaa todella vähän. Mutta huolellisella ajamisella voi säästää tankatessa, sen säästön voi mitata euroissa.
"Tiettyjen merkkien" sijaan voit soittaa 112 ja ilmoittaa jos joku vaarantaa liikenneturvallisuutesi. - mnb vbnm,
minne kiire? kirjoitti:
Isompi ongelma ovat ne jotka palaavat välittömästi oikealle. Miksi ihmeessä pitää koukata toisen eteen vaikka tilaa tehdä asiallinen turvaväli on kilometritolkulla?
Itse en edes viitsi hosua liikenteessä koska ajamalla huolimattomasti "säästää" aikaa todella vähän. Mutta huolellisella ajamisella voi säästää tankatessa, sen säästön voi mitata euroissa.
"Tiettyjen merkkien" sijaan voit soittaa 112 ja ilmoittaa jos joku vaarantaa liikenneturvallisuutesi.Hätänumeroon 112 soittelu on viimeinen vaihtoehto, niillä on tärkeämpääkin tekemistä, kuin kuunnella jonkun pahoittaneen sinun mielen.
minne kiire? kirjoitti:
Isompi ongelma ovat ne jotka palaavat välittömästi oikealle. Miksi ihmeessä pitää koukata toisen eteen vaikka tilaa tehdä asiallinen turvaväli on kilometritolkulla?
"Tiettyjen merkkien" sijaan voit soittaa 112 ja ilmoittaa jos joku vaarantaa liikenneturvallisuutesi.Ei vasemmalle pidä jäädä asumaan vaikka ei ihan heti toisen eteen pidä tullakaan vaikka se kyllä poistuu siitä nopeasti ettei turvaväli ole pieni kuin hetken. Ja myös ei pidä liian aikaisin siirtyä vasemalle erityisesti jos vasemmalla kaistalla on jo joku jonoa ohittava. Usein eteeni tullaan todella törkeästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054