http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/251398-”langaton-tekniikka-tekee-meista-hedelmattomia”
Lukekaa linkki. Lisäksi olen havainnut, että myös ihan omanlaista yöunta häiritsevää voimakasta säteilyä tulee ajoittain, jopa pitkiä aikoja. Tämä on vakavaa!
Ihmisiä säteilytetään
1
85
Vastaukset
- ....
Katkelma tuolta:
"Tutkija Mikko Ahosen mielestä on käsittämätöntä, että säteilylle ei ole olemassa kunnon raja-arvoja.
– Suomessa nykyiset matkapuhelintukiasemia koskevat säännökset ja raja-arvot perustuvat kuuden minuutin lämpövaikutukseen, ne eivät huomio lainkaan säteilyaltistuksen kestoaikaa.
Käytännössä tämä tarkoittaa, että vaikka säteilyn määrä kasvaa, jää se aina alle suositusarvojen, koska pitkäkestoiselle säteilylle ei ole olemassa raja-arvoja.
– Itävallan lääkäriyhdistys suosittelee, että mikroaaltosäteilyä tulisi saada 10 uW/m2. Se on miljoonasosa Suomen raja-arvosta.
Vaikka ihminen saa taustasäteilyä aina ja joka tapauksessa koko ajan, Ahosen mielestä haitallista on langattomien wlan-verkkojen lähettämä pulssimainen säteily.
– Ihmisen solut ovat erityisen herkkiä epäsäännölliselle säteilylle. Mikäli raja-arvoja ei lasketa, kymmenen vuoden päästä meillä on tuplamäärä nuoria eläkeläisiä.
Ahonen uskoo, että lasten käyttäytymishäiriöt tulevat myös kasvamaan."
Lisäksi se, että ihmisiä säteilytetään yöaikana on merkki jostakin hyvin vakavasta asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045