Näitä vanhoja kaipaisi takaisin. Tony voisi tehdä vielä kerran paluun, toisaalta hänen viime paluunsa oli naurettavan typerä.
Ihmetyttää että miten sarja voi mennä huonommaksi? Kaiholla muistelen sarjan 1, 2 ja 3 kautta....
Chloe on joku gootti nykyään? Olisi tämänkin voinut paremmin tehdä.
David Palmer voisi palata
3
1065
Vastaukset
- pettynyt tasoon
Tämän uusimman kauden avausjaksoa seurasi jenkeissä 8 miljoonaa, mutta jaksoa numero 9 vain 5, 71milj.
Kauden numero 5 avausjaksoa seurasi huikeat 17 miljoonaa.
Heh. - ei pahasti pettynyt
Chloe tosiaan aika karmean näköinen,ennen hän oli ihan hottis.Aikaisemmin sarjassa oli myös näppäriä yllätyksiä katsojille mutta nyt on menty enemmän suoraviivaisen toiminnan puolelle.Mutta siitä huolimatta mainio sarja
- 24-fani
Eipä ollut suuri yllätys ettei presidentti kuollutkaan sellaisille jotka sarjaa ovat aina katsoneet,luulisin niin.Aika äkkiä koko lysti loppuu kun jaksoja vain puolet entisestä,uutta kautta saisivat jo ruveta tekemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 993025
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705- 201704
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61518Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374