Näitä vanhoja kaipaisi takaisin. Tony voisi tehdä vielä kerran paluun, toisaalta hänen viime paluunsa oli naurettavan typerä.
Ihmetyttää että miten sarja voi mennä huonommaksi? Kaiholla muistelen sarjan 1, 2 ja 3 kautta....
Chloe on joku gootti nykyään? Olisi tämänkin voinut paremmin tehdä.
David Palmer voisi palata
3
1085
Vastaukset
- pettynyt tasoon
Tämän uusimman kauden avausjaksoa seurasi jenkeissä 8 miljoonaa, mutta jaksoa numero 9 vain 5, 71milj.
Kauden numero 5 avausjaksoa seurasi huikeat 17 miljoonaa.
Heh. - ei pahasti pettynyt
Chloe tosiaan aika karmean näköinen,ennen hän oli ihan hottis.Aikaisemmin sarjassa oli myös näppäriä yllätyksiä katsojille mutta nyt on menty enemmän suoraviivaisen toiminnan puolelle.Mutta siitä huolimatta mainio sarja
- 24-fani
Eipä ollut suuri yllätys ettei presidentti kuollutkaan sellaisille jotka sarjaa ovat aina katsoneet,luulisin niin.Aika äkkiä koko lysti loppuu kun jaksoja vain puolet entisestä,uutta kautta saisivat jo ruveta tekemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692068
- 452052