Moip.. Toivon et moni lukis tän viestin. Eli muutama kysymys.
1) Oon kuullu, et taloon voi laittaa hissin, mut miten?
2) Onko muita koodeja, kuin noi rahakoodit ja noi tontti koodit? Jos on, ni mihin ne kirjotetaa? Samaan paikkaan ku rahakoodi??
3) Toimiiks Sims ykkösen lisäosat Sims2 kanssa?
4) Onks mitään suomalaisii Sims sivuja? Tiiän kyl SipsiSimsin, mut onko muita?
5) Onko mitää koodia, joka toimii Sims2:ssa ja Sims1:ssa?
Vastatkaa..:( Kiire on, enkä ehi millää lukee kaikkia viestei.. 5 sivun otsikot oon jo lukenu nopeesti.. !
"Muutama" kysymys..LuE!! :S
5
430
Vastaukset
- *lumina*
1) Enpä ole tutustunu niin tarkasti että tietäsin mutten oikein usko että voi laittaa hissiä
2)onhan noita, ne laitetaan samaan paikkaan. Käy googlettaan vaikka hakusanalla the sims 2 cheat codes, jos satut osaamaan englantia. On varmaan jossakin suomenneltukin niitä mutta enpä itse oo tarvinu :)
3)Ei toimi. Ei sitten millään. The Sims ja The Sims 2 täysin eri pelejä.
4)Kato SipsiSimsin linkit osio. Siellä oli pari suomalaista muutakin.
5)Ei minun tietääkseni. Miksi olis? Kaikissa on jotain pikku eroja kuten ykösessä oli move_objects on/off ja kakosessa on moveObjects on/off - Kika
Vain sims 1:ssä on mahdollista saada hissi(vaikka tarpeellisempi se olis kakkosessa kun on enemmän kerroksia..).
Koodeja löydät vaikka sipsisimsin sivulta lisää.
Lisäosat eivät toimi kakkosessa.
Suomalainen "saitti" on esim. Sim Finland. 1. Hissiä tuskin saa.
2. http://www.google.com ja käytä mielikuvitusta ja samaan paikkaan ne kirjotetaan.
3. Ei toimi. Nehän näyttääkin erilaisilta ja eri pelejä eri grafiikkamoottorilla. Mahdotonta saada toimimaan keskenään.
4. On. Mut en muista enkä jaksa ettiä kun ei tarvii.
5. Ei varmaan.- HADE
Käy kattoon osoitteesta www.jonneweb.net ja sieltä huijauskoodit!!!! mm. rosebud on sama EHKÄ!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530