Ruisrock

Miss Turku

Moniko menee ruisrockkiin? Siel on naisii enemmän kuin miehii.

38

453

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies-21v

      Minä olen menossa perjantaina.

    • En ole koskaan käynyt festareilla, sillä se on ihan turhaa rahanhukkaa enkä muutenkaan viihtyisi tuollaisessa paikassa jossa on kova melu ja paljon ihmisiä.

      Kaiken lisäksi muut ihmiset ajattelisivat varmasti kaikenlaista negatiivista siitä kun tällainen nuorimies olisi festarialueella yksin ja kaikki muut olisivat isossa porukassa.

      • En ole itsekään käynyt koskaan missään festareilla, kun en ole yksin halunnut koskaan mihinkään lähteä.

        Näinhän se just on, että kaikki muut ihmiset ajattelisivat siitä varmasti kaikkea negatiivista, jos sitä nuori mies olisi yksin jossain festareilla ilman ketään kavereita, kun kaikki muut nuoret olisivat siellä yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä.


      • sdgsdgs
        DarkFear kirjoitti:

        En ole itsekään käynyt koskaan missään festareilla, kun en ole yksin halunnut koskaan mihinkään lähteä.

        Näinhän se just on, että kaikki muut ihmiset ajattelisivat siitä varmasti kaikkea negatiivista, jos sitä nuori mies olisi yksin jossain festareilla ilman ketään kavereita, kun kaikki muut nuoret olisivat siellä yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä.

        Ei helvetti...


    • Mister Turku

      Veikkaan et Dark fear menee sinne yksin.

    • atm.

      Minä meen koska olen atm joten meen sinne iskee naisia.

    • 12+3

      Koittakaa sitten käyttäytyä tullessanne ihmisten ilmoille, ketuttaa se roskasakki ja niiden jätökset kotinurkissa, vuosittainen riesa.

    • ilttöia

      Ei siellä ole kuin huonoja bändejä joista pelkästään naiset voi tykätä.

    • En ole koskaan käynyt turus... eikä sellaista ihmettä taida tulla tänäkään kesänä et sinne lähtisin :)

    • 32+2

      Mikä pakkomielle on ajatella että kaikki ajattelee pahaa miehestä joka on yksin festareilla tai baarissa. Tarttis joku aivolääkärin luokse mennä semosen joka nii ajattelee.

      • Kyllä se niin vaan just on, että tollaiset festarit ovat just niitä paikkoja, joissa siitä nuoren miehen yksinolosta ajatellaan kaikkea negatiivista, sillä noissa tapahtumissa kaikki nuoret ovat aina yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä ja varmasti just tämän vuoksi sitä nuoren miehen yksinoloa suuresti siellä ihmeteltäisiin ja ajateltaisiin siitä kaikkea negatiivista.


      • hdkfjfm
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä se niin vaan just on, että tollaiset festarit ovat just niitä paikkoja, joissa siitä nuoren miehen yksinolosta ajatellaan kaikkea negatiivista, sillä noissa tapahtumissa kaikki nuoret ovat aina yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä ja varmasti just tämän vuoksi sitä nuoren miehen yksinoloa suuresti siellä ihmeteltäisiin ja ajateltaisiin siitä kaikkea negatiivista.

        Onko sinulla se käsitys että ihmiset ulkona ollessaan koko ajan miettivät toisia ihmisiä, heidän elämäntilannettaan tai että he kiinnittäisivät toisiin yhtään huomiota ylipäätään. Älä nyt suutu tästä, mutta on aika itsekeskeinen ajattelutapa että jos menet ulos baariin tai festareille, niin olisit heti toisten ihmisten ajatusten keskipiste.


      • hdkfjfm kirjoitti:

        Onko sinulla se käsitys että ihmiset ulkona ollessaan koko ajan miettivät toisia ihmisiä, heidän elämäntilannettaan tai että he kiinnittäisivät toisiin yhtään huomiota ylipäätään. Älä nyt suutu tästä, mutta on aika itsekeskeinen ajattelutapa että jos menet ulos baariin tai festareille, niin olisit heti toisten ihmisten ajatusten keskipiste.

        Joo mutta, kyllä se yksinolo vaan erottuu helposti tollaisilla festareilla, jossa kaikki muut nuoret ovat yhdessä kavereiden kanssa hauskaa pitämässä ja sitten kun jollain ei ole siellä ollenkaan edes minkäänlaista juttuseuraa, kun joutuu vaan olemaan koko ajan yksin omissa oloissaan.

        Samanlaista se on myös just baareissa, joissa nuoret ovat aina yhdessä kavereidensa kanssa ja sitten jos joku nuori mies on vaan koko illan ajan siellä ilman ketään kavereita ja edes juttuseuraa, niin kyllä sitä sellainen helposti erottuu nimenomaan just negatiivisessa mielessä.


      • hdkfjfm
        DarkFear kirjoitti:

        Joo mutta, kyllä se yksinolo vaan erottuu helposti tollaisilla festareilla, jossa kaikki muut nuoret ovat yhdessä kavereiden kanssa hauskaa pitämässä ja sitten kun jollain ei ole siellä ollenkaan edes minkäänlaista juttuseuraa, kun joutuu vaan olemaan koko ajan yksin omissa oloissaan.

        Samanlaista se on myös just baareissa, joissa nuoret ovat aina yhdessä kavereidensa kanssa ja sitten jos joku nuori mies on vaan koko illan ajan siellä ilman ketään kavereita ja edes juttuseuraa, niin kyllä sitä sellainen helposti erottuu nimenomaan just negatiivisessa mielessä.

        Sitten pitää mennä toisten kanssa juttusille jos käy aika pitkäksi. Niin minä teen.


      • hdkfjfm kirjoitti:

        Sitten pitää mennä toisten kanssa juttusille jos käy aika pitkäksi. Niin minä teen.

        En kyllä itse ainakaan uskaltaisi mennä missään tuntemattomille ihmisille mitään juttelemaan, kun kaikki haluavat kuitenkin olla aina paljon mieluummin niiden omien kavereidensa kanssa, eikä siitä koskaan tykätä, jos joku tuntematon tyyppi tulee siihen väliin jotain änkeämään.

        Yksin sitä ei varsinkaan uskaltaisi kyllä kellekkään mennä juttelemaan, kun varmasti kaikki ajattelisivat heti siitä omasta yksinolosta kaikkea negatiivista ja ihmettelisivät sitä, että miksei nuorella miehellä ole ketään kavereita mukana.


      • hdkfjfm
        DarkFear kirjoitti:

        En kyllä itse ainakaan uskaltaisi mennä missään tuntemattomille ihmisille mitään juttelemaan, kun kaikki haluavat kuitenkin olla aina paljon mieluummin niiden omien kavereidensa kanssa, eikä siitä koskaan tykätä, jos joku tuntematon tyyppi tulee siihen väliin jotain änkeämään.

        Yksin sitä ei varsinkaan uskaltaisi kyllä kellekkään mennä juttelemaan, kun varmasti kaikki ajattelisivat heti siitä omasta yksinolosta kaikkea negatiivista ja ihmettelisivät sitä, että miksei nuorella miehellä ole ketään kavereita mukana.

        No itse olen ollut lukemattomia kertoja yksin baareissa ja tapahtumissa, eikä koskaan ole kukaan käynyt hylkimään sitä että siellä yksin olen ollut.

        Tietysti jos sinusta paista pitkälle että tunnet olosi siitä huonoksi että olet yksin siellä, niin sitten se vaikuttaa myös niihin kenen kanssa haluat puhua. Jos taas otat sen asenteen, että sillä ei ole paskankaan väliä siitä että olet yksin siellä, niin ei se muitakaan haittaa. "Lähdin ulos kun en jaksanut olla kotonakaan, eikä tässä muita ollut tänään lähdössä", on ihan hyvä vastaus siihen jos joku jotain kysyy asiasta.

        Eivät ihmiset ole kuule niin jyrkkiä toisia kohtaan, noin yleisesti, ja vaikka joku olisikin, niin mitä sitten? Mitä sitten jos joku ajattelee jotain negatiivista, varsinkin jos se on joku tuntematon? Tuleeko sinulle joku tauti tai lähteekö pankkitililta rahaa, jos joku ajattelee jotain negatiivista? Tuleeko sitä jotain käytännön haittaa?

        Käsittääkseni asut Turussa? Se on sumalaisittain iso kaupunki. Jos joku tuntematon sinusta sattuisikin ajattelemaan jossain baarissa negatiivista sen perusteella että olet yksin siellä (mihin en tosin usko), niin eihän sinun sitä ihmistä tarvitse nähdä seuraavana päivänä tai välttämättä enää koskaan... Missä haitta?

        Pyrit olemaan niin tiukasti pois sellaisista tilanteista, mitkä ovat epämukavuusalueellasi, että olet luonut itsellesi kohtuullisen mahdottomaksi olla minkäänlaisessa interaktiossa ihmisten kanssa ja ehkä siksi tämä palsta on muodostunut sinulle rakkaaksi kuten olet sanonut.

        Turku on iso paikka, mene ulos ja ole kuten olet, anna ihmisten miettiä mitä miettivät, äläkä mieti mitä he miettivät. On tuskallista nähdä miten joku yrittää hallita maailmaa noin laajasti päättämällä etukäteen millainen se maailma on ja mitä sen asukit ajattelevat.

        Ja tämä kaikki kaikella ystävyydellä, ei ole tarkoitus tässä sinua herjata, vaikka vetosinkin asioihin, joita olet aiemmin täällä jutellut.


      • hdkfjfm kirjoitti:

        No itse olen ollut lukemattomia kertoja yksin baareissa ja tapahtumissa, eikä koskaan ole kukaan käynyt hylkimään sitä että siellä yksin olen ollut.

        Tietysti jos sinusta paista pitkälle että tunnet olosi siitä huonoksi että olet yksin siellä, niin sitten se vaikuttaa myös niihin kenen kanssa haluat puhua. Jos taas otat sen asenteen, että sillä ei ole paskankaan väliä siitä että olet yksin siellä, niin ei se muitakaan haittaa. "Lähdin ulos kun en jaksanut olla kotonakaan, eikä tässä muita ollut tänään lähdössä", on ihan hyvä vastaus siihen jos joku jotain kysyy asiasta.

        Eivät ihmiset ole kuule niin jyrkkiä toisia kohtaan, noin yleisesti, ja vaikka joku olisikin, niin mitä sitten? Mitä sitten jos joku ajattelee jotain negatiivista, varsinkin jos se on joku tuntematon? Tuleeko sinulle joku tauti tai lähteekö pankkitililta rahaa, jos joku ajattelee jotain negatiivista? Tuleeko sitä jotain käytännön haittaa?

        Käsittääkseni asut Turussa? Se on sumalaisittain iso kaupunki. Jos joku tuntematon sinusta sattuisikin ajattelemaan jossain baarissa negatiivista sen perusteella että olet yksin siellä (mihin en tosin usko), niin eihän sinun sitä ihmistä tarvitse nähdä seuraavana päivänä tai välttämättä enää koskaan... Missä haitta?

        Pyrit olemaan niin tiukasti pois sellaisista tilanteista, mitkä ovat epämukavuusalueellasi, että olet luonut itsellesi kohtuullisen mahdottomaksi olla minkäänlaisessa interaktiossa ihmisten kanssa ja ehkä siksi tämä palsta on muodostunut sinulle rakkaaksi kuten olet sanonut.

        Turku on iso paikka, mene ulos ja ole kuten olet, anna ihmisten miettiä mitä miettivät, äläkä mieti mitä he miettivät. On tuskallista nähdä miten joku yrittää hallita maailmaa noin laajasti päättämällä etukäteen millainen se maailma on ja mitä sen asukit ajattelevat.

        Ja tämä kaikki kaikella ystävyydellä, ei ole tarkoitus tässä sinua herjata, vaikka vetosinkin asioihin, joita olet aiemmin täällä jutellut.

        Olen ollut itsekin useita kertoja yksin baareissa ja hyvin usein siellä on tullut joku kyselemään painostavaan sävyyn siitä yksinolosta ja ihmetellyt kovasti sitä, että miksei noin nuorella miehellä ole ketään kavereita mukana baarissa.

        Tosin musta se varmaan näkyy jo niin hyvin ulospäin kaikille ihmisille, etten koskaan viihdy yksin siellä baarissa, niin sen vuoksi en koskaan viitsi noihin baareihin edes lähteä.

        Mulle on vaan tullut tässä vuosien saatossa sellainen mielikuva, että ihmiset ovat aina hyvin jyrkkiä ja tuomitsevia sen suhteen, että minkälainen sitä oikein pitäisi olla ja miten sitä saisi elää. Ei siinä nyt sentään onneksi rahaa menetä, jos joku sitä negatiivista ajattelee, mutta kyllä siinä vaan tulee silti niin huono mieli itselle ja sitten siä tuntee aina olevansa niin surkimus ja luuseri, kun ei pysty koskaan olemaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi.

        Joo Turussa mä tosiaan asun, mutta eipä se edes isommassa kaupungissa asuminen oikein mulla tätä asiaa yhtään helpota, kun sitä vaan miettii aina silti niin kovasti niitä muiden ihmisten ajatuksia ja sitä, että miten he mua kohtaan oikein suhtautuvat.

        Joskus vuosia sitten mä ajattelinkin, että sitä voisi käydä ehkä joskus yksin baareissa ja varsinkin silloin, jos sitä pääsee muuttamaan johonkin isompaan kaupunkiin. Mutta nyt vaan vuosien aikana siitä yksin lähtemisestä on tullut koko ajan vaan entistäkin vaikeampaa ja sitten kun yksin ei ole koskaan edes mitään fiilistä lähteä yhtään mihinkään, niin sen vuoksi sitä sitten vaan jämähtää aina mieluummin kotia, kun että viitsisi koskaan varsinkaan mihinkään baareihin lähteä.

        Kyllä se tämä palsta on vaan muodostunut todella rakkaaksi ja aina sitä mieluummin tänne jää kirjoittelemaan, kun että yksin koskaan mihinkään baareihin viitsisi lähteä muiden ihmisten negatiivisten ajatusten kohteeksi.


      • Mies-21v
        DarkFear kirjoitti:

        Olen ollut itsekin useita kertoja yksin baareissa ja hyvin usein siellä on tullut joku kyselemään painostavaan sävyyn siitä yksinolosta ja ihmetellyt kovasti sitä, että miksei noin nuorella miehellä ole ketään kavereita mukana baarissa.

        Tosin musta se varmaan näkyy jo niin hyvin ulospäin kaikille ihmisille, etten koskaan viihdy yksin siellä baarissa, niin sen vuoksi en koskaan viitsi noihin baareihin edes lähteä.

        Mulle on vaan tullut tässä vuosien saatossa sellainen mielikuva, että ihmiset ovat aina hyvin jyrkkiä ja tuomitsevia sen suhteen, että minkälainen sitä oikein pitäisi olla ja miten sitä saisi elää. Ei siinä nyt sentään onneksi rahaa menetä, jos joku sitä negatiivista ajattelee, mutta kyllä siinä vaan tulee silti niin huono mieli itselle ja sitten siä tuntee aina olevansa niin surkimus ja luuseri, kun ei pysty koskaan olemaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi.

        Joo Turussa mä tosiaan asun, mutta eipä se edes isommassa kaupungissa asuminen oikein mulla tätä asiaa yhtään helpota, kun sitä vaan miettii aina silti niin kovasti niitä muiden ihmisten ajatuksia ja sitä, että miten he mua kohtaan oikein suhtautuvat.

        Joskus vuosia sitten mä ajattelinkin, että sitä voisi käydä ehkä joskus yksin baareissa ja varsinkin silloin, jos sitä pääsee muuttamaan johonkin isompaan kaupunkiin. Mutta nyt vaan vuosien aikana siitä yksin lähtemisestä on tullut koko ajan vaan entistäkin vaikeampaa ja sitten kun yksin ei ole koskaan edes mitään fiilistä lähteä yhtään mihinkään, niin sen vuoksi sitä sitten vaan jämähtää aina mieluummin kotia, kun että viitsisi koskaan varsinkaan mihinkään baareihin lähteä.

        Kyllä se tämä palsta on vaan muodostunut todella rakkaaksi ja aina sitä mieluummin tänne jää kirjoittelemaan, kun että yksin koskaan mihinkään baareihin viitsisi lähteä muiden ihmisten negatiivisten ajatusten kohteeksi.

        Tosin eipä Turkukaan mikään kauhean iso kaupunki ole yöelämää ajatellen. Täällä on sellaiset 9 yökerhoa joista puolet on jok'ikinen viikonloppu tyhjillään. Yleensä yksi mesta kerrallaan toimii vetonaulana johon kaikki Turun teinit jonottavat sisälle perjantaisin ja lauantaisin ja jos puolen yön jälkeen erehtyy sellaiseen paikkaan jonottamaan niin siinä saakin odotella sellaiset 1-2 h ennenkuin pääsee sisälle.

        Äkkiähän se on Turun yöelämä katsottuna ja kyllähän sitä herkästi naama tulee tutuksi tässä pikkukylässä jos niissä paikoissa käy joka vkl - oli sitten liikkeellä yksin tai kavereiden kanssa.


      • hdkfjfm
        Mies-21v kirjoitti:

        Tosin eipä Turkukaan mikään kauhean iso kaupunki ole yöelämää ajatellen. Täällä on sellaiset 9 yökerhoa joista puolet on jok'ikinen viikonloppu tyhjillään. Yleensä yksi mesta kerrallaan toimii vetonaulana johon kaikki Turun teinit jonottavat sisälle perjantaisin ja lauantaisin ja jos puolen yön jälkeen erehtyy sellaiseen paikkaan jonottamaan niin siinä saakin odotella sellaiset 1-2 h ennenkuin pääsee sisälle.

        Äkkiähän se on Turun yöelämä katsottuna ja kyllähän sitä herkästi naama tulee tutuksi tässä pikkukylässä jos niissä paikoissa käy joka vkl - oli sitten liikkeellä yksin tai kavereiden kanssa.

        Nii, jos haluaa käydä vain yökerhoissa. On olemassa myös pubeja ja baareja, joista kaikki eivät ole mitään räkälöitä.


      • Mies-21v kirjoitti:

        Tosin eipä Turkukaan mikään kauhean iso kaupunki ole yöelämää ajatellen. Täällä on sellaiset 9 yökerhoa joista puolet on jok'ikinen viikonloppu tyhjillään. Yleensä yksi mesta kerrallaan toimii vetonaulana johon kaikki Turun teinit jonottavat sisälle perjantaisin ja lauantaisin ja jos puolen yön jälkeen erehtyy sellaiseen paikkaan jonottamaan niin siinä saakin odotella sellaiset 1-2 h ennenkuin pääsee sisälle.

        Äkkiähän se on Turun yöelämä katsottuna ja kyllähän sitä herkästi naama tulee tutuksi tässä pikkukylässä jos niissä paikoissa käy joka vkl - oli sitten liikkeellä yksin tai kavereiden kanssa.

        Joo no sitä vähän ajattelinkin, että eipä niitä baareja nyt Turussa kuitenkaan niin järjettömäm paljoa ole ja varsinkin jos usein tulee käytyä samoissa paikoissa, niin varmaan silloin saattaa alkaa käymään jo monille turhan tutuksi.


      • Mies-21v
        hdkfjfm kirjoitti:

        Nii, jos haluaa käydä vain yökerhoissa. On olemassa myös pubeja ja baareja, joista kaikki eivät ole mitään räkälöitä.

        Niissä nyt kuluu yksinäisenä miehenä vieläkin huonommin aika kuin yökerhoissa kun ei ole muuta tekemistä kuin juoda itsensä känniin. Naisseuran löytäminenkin jostain kulmabaarista on paljon epätodennäköisempää kuin yökerhosta.


      • 3+16
        DarkFear kirjoitti:

        En kyllä itse ainakaan uskaltaisi mennä missään tuntemattomille ihmisille mitään juttelemaan, kun kaikki haluavat kuitenkin olla aina paljon mieluummin niiden omien kavereidensa kanssa, eikä siitä koskaan tykätä, jos joku tuntematon tyyppi tulee siihen väliin jotain änkeämään.

        Yksin sitä ei varsinkaan uskaltaisi kyllä kellekkään mennä juttelemaan, kun varmasti kaikki ajattelisivat heti siitä omasta yksinolosta kaikkea negatiivista ja ihmettelisivät sitä, että miksei nuorella miehellä ole ketään kavereita mukana.

        Rohkeasti vain joukkoon sekaan, kerrot olevasi yksin koska kaikki kaverisi ovat sairaalassa eristyksessä ebolan vuoksi eikä kukaan ajattele sinusta mitään negatiivista, päin vastoin, yhdessä voitte nauraa koko jutulle.


      • Mies-21v kirjoitti:

        Niissä nyt kuluu yksinäisenä miehenä vieläkin huonommin aika kuin yökerhoissa kun ei ole muuta tekemistä kuin juoda itsensä känniin. Naisseuran löytäminenkin jostain kulmabaarista on paljon epätodennäköisempää kuin yökerhosta.

        Näinhän se just on. Se onkin todela tylsistyttävää, jos pitäisi lähteä yksin johonkin tollaiseen pubiin istumaan ja olla siellä koko ajan ilman juttuseuraa. Sitten vielä kun saa katsella koko ajan sitä, kun kaikki muut nuoret ovat siellä yhdessä kavereidensa kanssa ja heillä kyllä on koko ajan sitä juttuseuraa ympärillään, niin siinä sitä vaan tuntee itsensä ihan luuseriksi ja mieluummin senkin ajan viettäisi kotona vaikka tällä palstalla.


      • 12+11
        Mies-21v kirjoitti:

        Niissä nyt kuluu yksinäisenä miehenä vieläkin huonommin aika kuin yökerhoissa kun ei ole muuta tekemistä kuin juoda itsensä känniin. Naisseuran löytäminenkin jostain kulmabaarista on paljon epätodennäköisempää kuin yökerhosta.

        Turussa on tasokkaita kapakoita joissa ei joudu olemaan yksin ellei halua, Apteekki on meidän vanhojen kulttuuripierujen kantis, Kuka on todella suosittu uudempi tasokas paikka. Ja löytyy muitakin, ei ole pakko Dailyyn survoutua. Kesällä vielä helpompaa, jokilaivoille on matala kynnys (kuvaannollisesti, käytännössä korkeakin :D ).


      • Mies-21v
        12+11 kirjoitti:

        Turussa on tasokkaita kapakoita joissa ei joudu olemaan yksin ellei halua, Apteekki on meidän vanhojen kulttuuripierujen kantis, Kuka on todella suosittu uudempi tasokas paikka. Ja löytyy muitakin, ei ole pakko Dailyyn survoutua. Kesällä vielä helpompaa, jokilaivoille on matala kynnys (kuvaannollisesti, käytännössä korkeakin :D ).

        Niin, en tiedä minkä ikäistä asiakaskunta tuolla Apteekissa, Dailyssa ja jokilaivoissa on viikonloppuisin kun olen lähinnä yökerhoissa vaan käynyt mutta tuskin niissäkään kukaan nuori nainen tulisi ominpäin juttelemaan yksinäiselle miehelle ellei satu olemaan todella vetävän näköinen.


      • 16+8
        Mies-21v kirjoitti:

        Niin, en tiedä minkä ikäistä asiakaskunta tuolla Apteekissa, Dailyssa ja jokilaivoissa on viikonloppuisin kun olen lähinnä yökerhoissa vaan käynyt mutta tuskin niissäkään kukaan nuori nainen tulisi ominpäin juttelemaan yksinäiselle miehelle ellei satu olemaan todella vetävän näköinen.

        Olet käsittänyt nyt perusteellisesti väärin, hyvä että tulee nyt esille - kukaan nuori nainen ei tietenkään tule ominpäin juttelemaan yksinäiselle miehelle vaan yksinäinen mies menee ominpäin juttelemaan nuorelle naiselle. Eikö isäsi mitään opettanut?


      • Mies-21v kirjoitti:

        Niin, en tiedä minkä ikäistä asiakaskunta tuolla Apteekissa, Dailyssa ja jokilaivoissa on viikonloppuisin kun olen lähinnä yökerhoissa vaan käynyt mutta tuskin niissäkään kukaan nuori nainen tulisi ominpäin juttelemaan yksinäiselle miehelle ellei satu olemaan todella vetävän näköinen.

        Niin eipä sitä yksinäisen nuoren miehen ole koskaan hyvä mennä mihinkään baareihin, kun ei sitä koskaan kuitenkaan kukaan halua yksin olevalle nuorelle miehelle tulla mitään juttelemaan. Kaikilla kun on aina ne omat kaverit mukana baareissa ja heidän kanssa sitä halutaan vaan sitä aikaa viettää, niin eipä se ketään kiinnosta tutustua varsinkaan keneenkään yksinäiseen nuoreen mieheen.

        Mieluummin sitä sitten kaikki tutustuu niihin kaveriseurassa oleviin nuoriin miehiin.

        Siitä jo heti kaikkea negatiivista varmaan ajateltaisiin, jos joku yksinäinen nuori mies tulisi juttelemaan ja yrittäisi vielä koittaa siinä tutustua.


    • röyhkeä mies

      Miehen pitää mennä juttelee naisille koska muuten ei onnaa. Olen monesti mennyt jokilaivoilla naisten seuraan pöytään kun tilaa ei ole ollut.

      • röyhkeä mies

        Dark ei ole kovin sosiaalinen tyyppi eikä rohkea jos jos ei ole rohkea niin ei varmaan uskalla mennä minnekkään.


      • Mä en kyllä ainakaan yksin uskaltaisi kenenkään tuntemattomien pöytään alkaa änkeemään, kun varmasti vaan sellaisesta kaikkea negatiivista ajateltaisiin.

        Eri asia se olisi silloin, jos olisi jonkun kaverin kanssa liikkeellä, niin silloin sitä voisikin kohteliaasti mennä tuntemattomien pöytään, kun ei ainakaan kukaan pääsisi ajattelemaan mitään negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta. Silloin varmasti myös se muiden ihmisten suhtautuminen olisi paljon ystävällisempää, kun he katsoisivat että esim. kaksi nuorta miestä tulisi samaan pöytään istumaan.


    • röyhkeä mies

      Kyllä sitä ensin kysytään lupa että saako istua.

      • Kyllä toki kysytään, mutta yksinäiselle nuorelle miehelle kun sitä ei kukaan halua koskaan edes paikkaa antaa, vaikka sellainen sattuisikin vapaana olemaan. Niin paljon sitä kun aina ajatellaan kaikkea negatiivista siitä, jos nuori mies on yksin baareissa ilman ketään kavereita.


    • Nöff Nöff

      Menkää aidanyli sit sellasestapaikasta mis ei ole vartioi.

    • mies..
      • näin se vaan menee

        Nirvana vaihtunut David Guettaan. :-----(


    • mies turusta.

      Menen rockkiin kattelee kun asun kerran turussa nii ei ole pitkä matka. Ei siel ole perjantai kun se offsbring hyvä joten meen sitä katsoo ainoastaan. Lauantai on lily allen ja popeda joita vois käydä katsoos.

    • darkkari

      hyvät vinkit DarkFearille:
      1 ole normaali eli oma itsesi
      2 älä välitä muitten negatiiveiluista
      3 sosiaalioidu enemmän ihmisten kanssa
      4 lopeta koneella pyöriminen kokoajan ja käy enemmän ulkona

      Nuo asiat kun saat kuntoon nii varmasti elämä rupee hymyilemään taas!

      • Kaveriton nussimaton

        Ei DarkFear tässä asiassa väärässä ole. Minulla on myös huonoja kokemuksia yksin baariin menemisestä. Kyllä siellä yksinäistä miestä katsotaan kieroon ja minulta on muutaman kerran tultu avoimesti vittuilevaan sävyyn kyselemään siitä yksinolosta. Turhaan baariin yksin menee, ei sieltä silloin ainakaan pillua saa. Naisille tulee äkkiä kiire vessaan tai ihan minne tahansa muualle, jos kaveriton mies yrittää yhtään vongata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      216
      3286
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      1969
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      94
      1453
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1322
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1154
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      20
      1095
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      98
      1066
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1063
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      990
    Aihe