Onko pillerit aiheuttaneet teille haluttomuutta? Vai onko mitään vaikutusta seksi-elämään?
Haluttomuus!!
8
1462
Vastaukset
- nainen
Mulle tuli haluttomuutta ja masennusta! Joten lopetin pillerit, vielä en ole hakenut uusia pillereitä koska inhottaa niin mennä sinne! Käytetään nyt vaan kortsuja! =o) Olen vakituisessa suhteessa.
- minä
Mulle ei ole tullut kyseisestä merkitystä minkäänlaista haluttomuutta. Alussa oli hiukan mielialan vaihteluita mutta nekin jäi aika nopeesti pois. Mä olen kyllä ihan tyytyväinen kyseiseen merkkiin.
- ei sopinut
minä kirjoitti:
Mulle ei ole tullut kyseisestä merkitystä minkäänlaista haluttomuutta. Alussa oli hiukan mielialan vaihteluita mutta nekin jäi aika nopeesti pois. Mä olen kyllä ihan tyytyväinen kyseiseen merkkiin.
Minulle myös Harmonet aiheutti masennuksen kaltaisia oireita ja muita epämillyttäviä sivuoireita. Diane Nova taasen paransi akneni, mutta aiheutti haluttomuutta ja kuivumista.
En syö ollenkaan nyt pillereitä, kun tulimme mieheni kanssa siihen tulokseen, että parempi on elää ilman ylimääräisiä hormoneja. Kondomi on hyvä!
- Näin...
Syön nyt Yasmine pillereitä ja aiheuttavat haluttomuutta ja mies luulee että vika siinä kun minulla ei tee mieli... Mietitään muuta ehkäsyä että halut palaisivat... ;)
- yasminit kans
Mä oon syönyt kohta yasmin pillereitä ja haluttomuutta on ilmassa. Se on niin turhauttavaa et ku yksin oon kotona, niin ajatus lentää ja tahtois toisen viekkuunsa. Mut sit ku kulta tulee kotiin niin ei merkkiäkään mistään haluista!! Kultsi luulee myös että vika on hänessä vaikka kuinka oon yrittäny kertoa ettei ole. Ja aina sivulauseessa mainitsee et ois kiva jos seksiä ois enemmän. Mua itseäni niin turhauttaa ku ei yksinkertaisesti huvita!!
Mekin mietimme merkin vaihtamista. Mercilon myös aiheutti minulle haluttomuutta. Mikä teidän mielestänne ois hyvä merkki??? Itse en hirveen montaa merkkiä edes tunne. - mullakin
yasminit kans kirjoitti:
Mä oon syönyt kohta yasmin pillereitä ja haluttomuutta on ilmassa. Se on niin turhauttavaa et ku yksin oon kotona, niin ajatus lentää ja tahtois toisen viekkuunsa. Mut sit ku kulta tulee kotiin niin ei merkkiäkään mistään haluista!! Kultsi luulee myös että vika on hänessä vaikka kuinka oon yrittäny kertoa ettei ole. Ja aina sivulauseessa mainitsee et ois kiva jos seksiä ois enemmän. Mua itseäni niin turhauttaa ku ei yksinkertaisesti huvita!!
Mekin mietimme merkin vaihtamista. Mercilon myös aiheutti minulle haluttomuutta. Mikä teidän mielestänne ois hyvä merkki??? Itse en hirveen montaa merkkiä edes tunne.mulla siis ihan sama ongelma... söin yasmineita ja lopetin nyt joku reilu kuukausi sitten... ei sen puoleen ei vaan haluta vieläkään... ja myös mun poikaystävä on turhautunut kun ei mua kiinnosta... :(
- Petra
Hyvä tietää etten oo yksin ongelmani kanssa. Itse käytän diane novaa ja halut ovat lähteneet käytön mukana hiljakseen. Pillereissä vaan on omat hyvät puolensa ja samoin kondomissa. Etten oo vielä miettinyt vaihtoa takaisin kondomiin. Mitenköhän nää pillerit vaikuttaa meidän mieleen näin paljon? Oon huomannu itsessäkin masentuneisuutta jne.
- typykkä
elikkä tutulta kuulostaa.. mä olen kokeillu kaikki mahdolliset pillerit ja renkaat, ja kaikki on aiheuttanut haluttomuutta ja kuivumista! :( hormonit ei kai sovi minulle, koska kortsujen kans kuitenkin lempileiskuu ja niin..
Nyt aloitin puolen vuoden kumikauden jälk yasminin syömisen, ja odotan taas koska oireet palaa. Tympäsee vaan jo etukäteen.. uusi suhde joutuu taas koetukselle.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958