http://www.kaypahoito.fi/pls/kh/kaypahoito?suositus=khp00031
Salaliittoteorioitsija
6
426
Vastaukset
- Lue sinä tämä
totuuden kieltäminen, pakoilu ja vääristely sitten tervette? Eikö pelkurit olisi paras ohjata "hoitoon".
Kukaan muu ei ole yhtä pahasti eksynyt, kuin se joka luulee olevansa vapaa.- Whatcordia
En ole väärässä siksi että olisin hullu.
Olen hullu sen takia koska olen oikeassa.
- Papalakana
Valitettavaa että kriittisesti mediaan suhtautuva leimataan skitsofreenikoksi.
- John Nash
... mutta JOTKUT jutut näyttävät hieman omituisilta, mitä täällä keskustellaan. Joidenkin kannattaisi tutkia "oireita". En millään pahalla.
- true
John Nash kirjoitti:
... mutta JOTKUT jutut näyttävät hieman omituisilta, mitä täällä keskustellaan. Joidenkin kannattaisi tutkia "oireita". En millään pahalla.
Joo, kaikkien asioiden ym. epäily on sitä skitsoilua...
Tosin skeptikot,filosofit pohtivat myös asioita ja epäilevät kaiken olemassa oloa jne. Ainut ero on että ne eivät ole nykyistä järjestelmää vastaan. Sehän on se, että moni ei halua edes uskoa mihkään salaliittoihin, se olisi liian kova shokki ehkäpä.
Mutta joo...kaikki laivan jyrsijät yms. voi kyllä jättää pois ;D - lue ensin tämä ...jatkaa
John Nash kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitin.
John Nash ymmärsi oikein.
Enkä minäkään tarkoittanut pahalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750