haluatteko lapsia?

driez

Tehdäämpä sinkuille kysely lapsista:
Sinkkunainen haluatko lapsia tai onko sinulla jo lapsia?
Jos vastasit että et halua lapsia perustele vastauksesi miksi et halua lapsia?

Sinkkumiehille taas kysymyksiä.
Haluaisitko isäksi ja perustaa perheen?
Jos et niin miksi et halua?

9

85

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • habby

      Nainen olen ja haluan lapsia. Ekan mielellää ennen 25v ikää ja 4-5 lasta olisi haaveissa. Eikä vielä ole lapsia, mutta aikaakin tohon 25v on viä onneksi.

    • mukavuudenhaluinen

      Olen mies, vähän alle 30v, enkä halua lapsia.

      Joskus selvästi nuorempana sitä piti jotenkin automaationa että kyllä niitä lapsia pitääkin saada. Nyt vanhetessa on huomannut että aika monelta ne jää tekemättä.

      Yksi tärkeä syy on myös se että pinnani on välillä todella lyhyt eikä kärsivällisyyttä löydy lainkaan. Vaikka jossain kaupassa/ravintolassa tms. kun on huutavia, itkeviä ja juoksevia lapsia niin hermo menee saman tien ja tulee luotua murhaavia katseita vanhempiin ajatuksella että "etkö nyt saata*a saa noita vitün apinoita hiljaisiksi/kuriin. En kestäisi tuollaista enkä huonoja/olemattomia yöunia lainkaan.

    • Nöff Nöff

      En haluu ko olen yhen abortin jo maksanu.

    • ei biologisia...

      Olen nainen, vielä alle 25v, en todennäköisesti halua lapsia. Myönnän, että olen juuri siinä iässä, jossa moni vielä on tätä mieltä ja sitten kuitenkin mieli muuttuu myöhemmin.

      Jotenkin minua vaan kammottaa ajatus synnyttämisestä ja sitoutumisesta siihen lapseen, pelkään myös aina pahinta (en esim. kestäisi vammaista lasta). Adoptio kuulostaisi houkuttelevammalta vaihtoehdolta. Itsekkäästi myös ajattelen, etten haluaisi pilata kroppaani ja riskeerata terveyttäni ja jopa henkeänikin.

      En tiedä mitä tekisin, jos löytäisin vierelleni kumppanin, joka ehdottomasti haluaa biologisia lapsia. Se olisi hyvin hankala ja harmillinen tilanne molempien kannalta, koska en tietenkään halua evätä toisilta mahdollisuutta vanhemmuuteen missään nimessä.

    • ätmi

      No teoriassa joo. Käytännössä vanha ätmi ei mitään sopivaa naista tule löytämään joten koko kysymys on ihan turha.

    • Tällä hetkellä en todellakaan, ehkä sitten joskus myöhemmin jos sillonkaan. Ensin kun pitäisi löytyä semmonen puolisko johon todella voi luottaa, mut semmoisen löytyminen on äärimmäisen epätodennäköistä. Koska vielä pitää kiinnostuksetkin mennä yhteen... eli todennäköisyys pienenee entisestään. Joten toistaiseksi niille ei kiitos :)

    • joku vaan

      ehkä ennen halusin mutten enään sisko tuli kylään jolla on pieni lapsi juuri oppinut konttaamaan on siitä vaivaa ja katsomista ei hetkeäkään voi olla rauhassa ei ehdi edes istua kun taas ollaan kiellettyä tekemässä mutta pahin oli kun rupesi vaihtamaan vaippaa onneksi oli alustoja mukana muuten olisi paskaa sängyssä ja jouduin viemään vaipat ulos roskiin että en halua enään kyllä pölypallot on kivempia ne sentään jättää rauhaan ollaan kavereita ja pallo on lemmikkini

    • juuliastar

      Ikää jo 35 v., eikä lapsia ole. Alle kolmikymppisenä iski kauhea vauvakuume mutta sen jälkeen halut ovat vähentyneet kun ei oo sitä isäehdokasta löytynyt. Biologinen kello tikittää, mutta en nyt väkisinkään niitä vauvoja ala vääntämään.

      Adoptiokin olisi OK.

    • tuco.

      Jos minä sen akan otan, niin kyllähän niitä se parikaan saisi tulla.
      Eipä tuo mikään maailman loppu ole vaikka jää akattomaksi ja lapsettomaksikin.
      Molemmissa vaihtoehdoissa on puolensa ja suunnitelmia riittää molempaan vaihtoehtoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      216
      3286
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      1969
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      94
      1453
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1322
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1154
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      20
      1095
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      98
      1066
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1063
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      990
    Aihe