http://www.spiritscienceandmetaphysics.com/are-birthmarks-connected-to-your-past-life/
Tuossa linkissä kerrotaan Virginian yliopistossa tehdyistä tutkimuksista. Kuten tapaus vanhasta naisesta, joka kuollessaan ilmoitti syntyvänsä seuraavaksi pojan kehoon. Vanhukselle merkittiin ilmeisesti kulttuurin tavan mukaisesti niskaan tunnus, josta hänet tunnistetaan kun hän taas syntyy. Vanhan naisen kuoleman jälkeen hänen tyttärensä synnytti pojan, jolla oli sama merkki niskassa kuin tällä vanhalla naisella, eli pojan isoäidillä, oli ollut. Oppiessaan puhumaan poika alkoi omimaan itselleen isoäidilleen kuuluneita tavaroita.
Minulla oli niskassa vaalea pigmenttiläiskä, samoin oikeassa kyljessä. Ehkä niskassa oleva merkki tarkoitti niskalaukausta. On vähän hartia- ja niskakivutkin vaivanneet tässä elämässä.
Syntymämerkit ja jälleensyntyminen
3
319
Vastaukset
- deternismiä
Mikä merkki on muka sama?
Bigmenttiviat/terveys muut viat/terveys kulkevat paljolti suvussa, siinä se selitys siihen, että monesti samoja piirteitä periytyy esivanhemmilta lapsille, joskus hypäten sukupolven ylikin lapsenlapsenlapselle. - bää
höpö juttu. kai nyt jokaista lasta kiinnostaa sukunsa asiat ja luonnollista, jos mummin ja vaarin asiat kiinnostaa lasten lasta. merkkejä voi olla jokaisella ihossa siellä ja täällä. raamattu sanoo selkeästi. ihmisen on kerran kuoleminen ja sitten tulee tuomio. ei ole mitään jälleen syntymisoppia.
- sielu kuolematon
Minulla on luodinreikää muistuttava syntymämerkki rinnassa. Olen n varma että minut ammutiin edellisessä elämässä. Se on ihan pyöreä lämiskä.
Edellisen elämän vammat voivat todellakin näkyä kehossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733