Epätoivottu koskettelu

neiti ruiskukka

Oletteko saaneet tätä osaksenne? Miten reagoitte? Ois mielenkiintoista kuulla myös miesten tarinoita. Onko joku epätoivottu nainen käynyt kiinni tai tarrautunut matkaan? Itse en edes käy baareissa, missä tätä varmaan suurimmaksi osaksi tapahtuu, mutta kyllä näitä tilanteita on siltikin vaan kertynyt.

Takapuolta hipelöity, hinauduttu perseeseen kiinni, laskettu käsi reidelle, yritetty suudella.. Kaikki nämä tapahtuneet aika arkisissa ja ennalta odottamattomissa tilanteissa.. Miehet olleet joko tuntemattomia tai hieman tuttuja.

Sitten eräs tutumpi mies, jonka koskettelut tulkitsin ensin pelkkänä ystävällisyytenä ja jotka varmaan sitä osittain olivatkin, mutta jonka jatkuva iholle tunkeminen alkoi jossain vaiheessa ärsyttää. Ja koskettelut yhdistettynä vihjailevaan puheeseen, niin yök.. Koskettelu ei sinänsä mennyt kielletylle alueelle vaan pysyi hartia-selkä-käsi alueella, mutta se ei kuitenkaan tuntunut enää kivalta joten tein siitä lopun kuten noista imelistä puheistakin.

Olen reagoinut poistumalla tilanteesta ja kieltämällä. Oma käytökseni miestä kohtaan on usein muuttunut tuon jälkeen aika viileäksi ja vältteleväksi. Nämä ovat riittäneet keinoiksi saada lähentely loppumaan.

24

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meisten hommia tuo..

      En naisilta (vain takapuolen puristusta, halausta, kädestä otto, tms. joista olen vain ollut mielissäni), mutta miehiltä joskus joo (mm. käden laitto olkapäälle kun puhuu). En ole reagoinut mitenkään, mutta ajatellut ett vit*uukos kättä siihen laitat...

    • Naiset ryhdistykää!

      Taas tätä valikoivaa jalkotusta.

      YTM hiplaa, kynnenaluset paskaisina hihkuvaa suomipirkkoa, niin se on jännän eroottinen seikkailu, ja nuoruudesta nauttimista

      • neiti ruiskukka

        No ei nyt kyllä aivan aukoton ole tämä teoriasi. Mikään esimerkeistäni ei ollut "hipaisee vahingossa" kategoriaan kuuluva vaan aika selkeästi lähentelyä.

        Viimeisen esimerkin mies, jonka koskettelut laitoin aluksi ystävällisyyden piikkiin, oli kyllä aikamoinen naisten mies. Osasi naamioida koskettelut ja käytöksensä niin, että siinä lähinnä ajatteli, että onko itse hillitön nipottaja jos näin vähästä alkaa marisemaan. Välillä kosketus saattoi olla täysin asiallista ja arkista, välillä ei mitään ja sitte esim. ohimennen hiusten sipaisua tai hartioiden hierontaa. Tuli samalla aina hölöttämään jotain ja sai nuo kosketukset jotenkin luontevasti osaksi sitä tilannetta. Tajusi myös sen, että ei kannata käydä heti intiimeimpiin ruumiinosiin käsiksi, koska tällöin torjunta tulee samantien. Ymmärrän kyllä miksi moni nainen haksahtaa.


      • Mykkä todistaja
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        No ei nyt kyllä aivan aukoton ole tämä teoriasi. Mikään esimerkeistäni ei ollut "hipaisee vahingossa" kategoriaan kuuluva vaan aika selkeästi lähentelyä.

        Viimeisen esimerkin mies, jonka koskettelut laitoin aluksi ystävällisyyden piikkiin, oli kyllä aikamoinen naisten mies. Osasi naamioida koskettelut ja käytöksensä niin, että siinä lähinnä ajatteli, että onko itse hillitön nipottaja jos näin vähästä alkaa marisemaan. Välillä kosketus saattoi olla täysin asiallista ja arkista, välillä ei mitään ja sitte esim. ohimennen hiusten sipaisua tai hartioiden hierontaa. Tuli samalla aina hölöttämään jotain ja sai nuo kosketukset jotenkin luontevasti osaksi sitä tilannetta. Tajusi myös sen, että ei kannata käydä heti intiimeimpiin ruumiinosiin käsiksi, koska tällöin torjunta tulee samantien. Ymmärrän kyllä miksi moni nainen haksahtaa.

        No mutta mikä tuossa on sitten. Kosketellaanko teitä naisia niin usein ja jatkuvasti, että ei halua ensimmäiseen reagoida ja näyttää missä raja kulkee. Toivotteko että itsessä syntyisi jokin reaktio, kemiaa eli "klik" vai ajatteletteko että pitää olla kiltti kun ei tiedä saisiko tästä kuitenkin miehen itselleen. Ja sitten kun paljastuukin naistenmieheksi niin kaikki koskettelu muuttuvat ällöiksi, mutta sitä ennen olivat vielä ihan ok.

        Miksi ymmärrät että moni nainen haksahtaa, oliko nipityksiä mahanpohjassa vai oliko vaan niin taitava mies että vei naista kuin pässiä narussa.


      • PlayTheGame
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        No ei nyt kyllä aivan aukoton ole tämä teoriasi. Mikään esimerkeistäni ei ollut "hipaisee vahingossa" kategoriaan kuuluva vaan aika selkeästi lähentelyä.

        Viimeisen esimerkin mies, jonka koskettelut laitoin aluksi ystävällisyyden piikkiin, oli kyllä aikamoinen naisten mies. Osasi naamioida koskettelut ja käytöksensä niin, että siinä lähinnä ajatteli, että onko itse hillitön nipottaja jos näin vähästä alkaa marisemaan. Välillä kosketus saattoi olla täysin asiallista ja arkista, välillä ei mitään ja sitte esim. ohimennen hiusten sipaisua tai hartioiden hierontaa. Tuli samalla aina hölöttämään jotain ja sai nuo kosketukset jotenkin luontevasti osaksi sitä tilannetta. Tajusi myös sen, että ei kannata käydä heti intiimeimpiin ruumiinosiin käsiksi, koska tällöin torjunta tulee samantien. Ymmärrän kyllä miksi moni nainen haksahtaa.

        "Viimeisen esimerkin mies, jonka koskettelut laitoin aluksi ystävällisyyden piikkiin, oli kyllä aikamoinen naisten mies. Osasi naamioida koskettelut ja käytöksensä niin, että siinä lähinnä ajatteli, että onko itse hillitön nipottaja jos näin vähästä alkaa marisemaan."

        Kuulostaa Ö-luokan naistenmieheltä, juuri niiltä joista naiset puhuvat väittäessään etteivät sekaannu pelimiehiin. Tuolla strategialla ei takuulla saa naisia: ennen pitkää mennään rajan yli, ja naisen vastaus on ehdoton ei.

        Oikea tapa on tehdä aikeet selväksi, itsevarmasti ja suoraviivaisesti. Otan sinusta kiinni näin, tämä on täysin ok, ei suunnitella mitään, pidetään hauskaa, kaikki vain tapahtuu. Jne. Jos menee överiksi...huumoria peliin, askel takaisin ja homma jatkuu.


      • Naiset ryhdistykää!
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        No ei nyt kyllä aivan aukoton ole tämä teoriasi. Mikään esimerkeistäni ei ollut "hipaisee vahingossa" kategoriaan kuuluva vaan aika selkeästi lähentelyä.

        Viimeisen esimerkin mies, jonka koskettelut laitoin aluksi ystävällisyyden piikkiin, oli kyllä aikamoinen naisten mies. Osasi naamioida koskettelut ja käytöksensä niin, että siinä lähinnä ajatteli, että onko itse hillitön nipottaja jos näin vähästä alkaa marisemaan. Välillä kosketus saattoi olla täysin asiallista ja arkista, välillä ei mitään ja sitte esim. ohimennen hiusten sipaisua tai hartioiden hierontaa. Tuli samalla aina hölöttämään jotain ja sai nuo kosketukset jotenkin luontevasti osaksi sitä tilannetta. Tajusi myös sen, että ei kannata käydä heti intiimeimpiin ruumiinosiin käsiksi, koska tällöin torjunta tulee samantien. Ymmärrän kyllä miksi moni nainen haksahtaa.

        "Viimeisen esimerkin mies, jonka koskettelut laitoin aluksi ystävällisyyden piikkiin, oli kyllä aikamoinen naisten mies."

        Oho, no tämä kieltämättä yllätti minut.

        Se on ok jos naisella on samat kriteerit ja standardit kaikille miehille, ja jos nainen ei ole lutka joka yrittää panetuttaa itseään miehellä vain siksi että tällä on naisten miehen maine (tämähän on suoraan verrannollinen "ätmien" syrjintään - sairasta narsistista pinnallisuutta).

        Siinä jo hieman alkaa olla parisuhteeseen sopivan naisen mallia.


      • neiti ruiskukka
        Mykkä todistaja kirjoitti:

        No mutta mikä tuossa on sitten. Kosketellaanko teitä naisia niin usein ja jatkuvasti, että ei halua ensimmäiseen reagoida ja näyttää missä raja kulkee. Toivotteko että itsessä syntyisi jokin reaktio, kemiaa eli "klik" vai ajatteletteko että pitää olla kiltti kun ei tiedä saisiko tästä kuitenkin miehen itselleen. Ja sitten kun paljastuukin naistenmieheksi niin kaikki koskettelu muuttuvat ällöiksi, mutta sitä ennen olivat vielä ihan ok.

        Miksi ymmärrät että moni nainen haksahtaa, oliko nipityksiä mahanpohjassa vai oliko vaan niin taitava mies että vei naista kuin pässiä narussa.

        Reagoin kyllä heti jos koen kosketuksen jotenkin asiattomaksi tai liian päällekäyväksi. Näin ei kuitenkaan heti käynyt tuon esimerkissä olevan miehen kanssa. Koskettelu oli aika neutraalia ja välillä ihan miellyttävääkin. Mittani tuli kuitenkin täyteen kun koskettelua alkoi olla normaalia huomattavasti enemmän, koskettelun kesto/tapa/tyyli muuttui ja puheet alkoivat olla kiusoittelevia ja vihjailevia ja mies oli liian utelias. Huomasin myös, että mies ei todellakaan kohtele kaikkia ihmisiä samoin kuin minua. Pari muuta naista saivat samantyyppistä koskettelua osakseen, ja mies oli vielä naimisissa. Missään vaiheessa en ollut kiinnostunut miehestä kumppani tms mielessä. Ei tosiaan tavattu ollenkaan missään iskemispaikassa vaan ihan arkisissa ympyröissä, ja mies oli minua paljon vanhempi.

        Miksikö ymmärrän, että nainen haksahtaa? No mies on vaan niin taitava tuossa mitä tekee. Osaa antaa juuri sellaista huomiota sekä kosketuksin että kehuin kuin nainen haluaa. Osaa kaikenmaailman liirumlaarumit ja lässytykset. Tietää miten edetä, ei käy suoraan kimppuun vaan etenee vaiheittain ja määrätietoisesti. Käytös häilyy koko ajan tuossa sopivan ja hieman liian intiimin rajamailla. Mutta kyllä nämä tyypit yleensä kuitenkin tunnistaa. Tämäkin mies sai loppujen lopuksi aika kylmää kyytiä minulta ja parilta muulta naiselta, jotka olimme kyllästyneet tuohon hipelöintiin..Osa kuitenkin aina haksahtaa, voivat olla niin kaiken tuon huomion perässä mitä mieheltä saa, että eivät näe tai välitä mistään muusta.


    • tukallinen.mies

      Joitakin vuosia sitten olin eräässä koulutuksessa ja sen iltajuhlassa yksi nainen kävi suoraan jalkoväliini kiinni. Oli nimittäin todella epämukavaa. En meinannut päästä millään eroon siitä naisesta, vaikka sanoin useampaan otteeseen että ei kiinnosta. Silloin vasta ihan oikeasti ymmärsin miten karmealta tuollainen ei-toivottu kopelointi mahtaa tuntua.

      • neiti ruiskukka

        Huh, otan osaa. Tuollaiset takiaiset, jotka eivät ymmärrä normaalia puhetta, ovat kaikista pahimpia. Oliko alkoholilla kenties osuutta asiaan? Välillä känniset ukot saattaa olla hirveitä jankkaajia, ja lopulta saa olla tosi tyly, että asia menee todella jakeluun ja ymmärtävät jättää rauhaan. Mutta ei oo kyllä koskaan ihan noin päällekäyvää vastaavaa tilannetta ollut. Kuulostaa tosi karsealta tilanteelta.


      • tukallinen.mies
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Huh, otan osaa. Tuollaiset takiaiset, jotka eivät ymmärrä normaalia puhetta, ovat kaikista pahimpia. Oliko alkoholilla kenties osuutta asiaan? Välillä känniset ukot saattaa olla hirveitä jankkaajia, ja lopulta saa olla tosi tyly, että asia menee todella jakeluun ja ymmärtävät jättää rauhaan. Mutta ei oo kyllä koskaan ihan noin päällekäyvää vastaavaa tilannetta ollut. Kuulostaa tosi karsealta tilanteelta.

        Kyllä oli alkoholilla osuutta asiaan ihan reilusti. Se oli omituista. Juttelin ihmisten kanssa ja työnsin sitä naista pois kimpustani. Lopulta se nainen luovutti. Ei ole aiemmin niin käynyt eikä sen jälkeen, onneksi.


    • kiltti atm

      Ainoa nainen joka on koskenut minua on ylä-asteen kouluterveydenhoitaja. Se katsoi että onko minun kikkeli normaali. Sellanen n 35 v käytetty nainen se oli.

    • Exit only

      "Takapuolta hipelöity, hinauduttu perseeseen kiinni"

      Tuossa vaiheessa kannattaa vain töräyttää ja lujaa. Mieluiten siten että tulee lusikallinen (kauhallinen) paskaa housuun. Varmasti lähtevät muualle.

    • PlayTheGame

      Tässä ketjussa molemmilla puolilla on omat pointtinsa.

      Tietysti käytöstapojen rajat pitää säilyttää, silloin kun tietää ettei nainen missään tapauksessa halua koskettelua, se on ei.

      Mutta fakta on että jos haluaa saada naisia, tilenteessa on edettävä ja se useinmiten tarkoittaa fyysistä kosketusta. Yleensä siten ettei voi olla 100% varma hyväksyykö nainen sitä vai ei...pitää osata vetää takaisin jos nainen osoittaa ettei halua edetä ainakaan vielä.

      Itsevarmuus on kaiken A ja O, tekojen/ajatusten pitää olla linjassa keskenään. Naiselle on osattava viestittää selkeästi että tämä on ok. Jos epäröi ja näyttää siltä että kysyisi lupaa, nainen kokee sen kiusallisena ja ällöttävänä. Ns. cold approach pick-up perustuu hyvin pitkälti tähän: todelliset mestarit nappaavat iskettävät heti syliin - ja se toimii. Jos tavallinen KTM saati ATM yrittäisi samaa, nainen läpsäisisi poskelle tai soittaisi poliisit.

      Tämä varoituksena palstan miehille. Jos ette osaa lukea mitä nainen viestittää, olkaa yritteliäitä mutta varovaisia.

      • neiti ruiskukka

        Joo, ihan asiaahan tässä oli.. Minulta on mies kysynyt lupaa koskettamiseen ja kyllä hän sen luvan sai. Ei tuo mielestäni ollut mitenkään kiusallista tai ällöttävää.

        "Jos ette osaa lukea mitä nainen viestittää, olkaa yritteliäitä mutta varovaisia." Hyvä vinkki. Osa on yli-varovaisia tuon koskettamisen suhteen, vaikka ilmassa leijuisi kaikki merkit, että koskettaminen on ok ja jopa suotavaa. Kannattaa tosiaan edetä varovasti, seurata millaisia reaktioita millaisellakin koskettamisella on ja pakittaa heti jos vastapuoli ei halua edetä niin nopeaa tai ei jostain kosketuksesta tykkää.


    • Iina_naa

      Heh, kesälomareissulla Tallinnassa paikalliset nuoret miehet useammankin kerran kosketteli minun ja kaverieni peppuja, kun odoteltiin kaupungilla liikennevalojen vaihtumista. Ensin luultiin että joku vain tönäisee ruuhkassa ohimennen, sitten nähtiin kun miehet teki tätä muillekin nuorille naisille. Eli silloin kun valot alkaa vaihtua vihreälle, käsi nopeasti käväisee nopeasti mutta jämäkästi pepulla, ei ihan purista muttei paljon puutukaan. Tosiaan ensin luultiin sitä normaaliksi ruuhkassa tuuppimiseksi. Ne ei olleet edes mitään taskuvarkaita vaan kosketteli järjestään jokaisen n. 20-30v naisen farkku/shortsipeput. Me naureskeltiin koko jutulle, onhan se kiva kun paikalliset miehet ottaa edes jotain kontaktia, kun ei puhuta samaa kieltä :) Sitä en tiedä onko Virossa sallivammat lait, Suomessa kyllä tiedän monta tiukkapirkkoa jotka marssisi heti tekemään lähentelysyytettä... mutta jos me suomalaisina naisina ollaan Virossa, siellä pätee toki Viron lait.

    • eijymmärrä

      Mun silmään taas näyttää siltä että naiset itse hakemalla hakeutuvat niiden ns. vastenmielisten äijien seuraan. Miksi helvetissä, jos ne kerran on niin vastenmielisiä? Vai pidättekö kuitenkin siitä käpälöinnistä ja riettaista sanoista? Huvittavaa sitten kun näiden äijien selän takana puhutaan miten inhottavia ne on ja olisi parempi kun ne olisi poissa.

      • kätevää eikö?

        Niin varmaan hakeutuvatkin, mutta kiitos feminismin se on aina miehen syy eikä naisen tarvitse ottaa vastuuta.


    • Jii007

      Kerran joku suomilehmä hipelöi persettäni. Alkoi tilanne ahdistaa niin helvetikseen, että oli lähdettävä pois tilanteesta. Kyseessä oli yllytys ja tuo nainen oli se yllytettävä jonka tehtävä oli käydä hanuriini käsiksi. Olisi pitänyt "kostoksi" itse iskeä vaan naisen rintoihin kiinni.

      • iiro_p

        Meikäläiseen (olen mies) ei ole koskaan muuten koskettu, mutta ruotsinlaivan naamiaisristeilyllä olin pukeutuneena susiturkkiin, vyölaukkuun ja speedoihin. Neljä eri naista puristeli persuksista heti matkalla hytistä laivan ravintolaan, jossa humalluin niin etten loppuja kopelointeja edes laskenut ja muista.


    • ytmimpi

      Onhan tässä kaikki paikat hiplattu kummankin sukupuolen taholta. Lähinnä naurattaa, ja vähän imarteleekin. Ehkä näin miehenä asennoitumista vähän helpottaa, kun tietää, että selviää tilanteista ulos lopulta fyysisesti, jos puhe ei auta.

    • Perseestä on joku tuntematon muutaman kerran puristanut. Vaikka olisi ollut millainen kanttura, niin en minä siitä ole loukkaantunut, lähinnä ihmeissäni moisesta maskuliinisuudesta.

      Pari tuttua naista kännissä yrittää pussata suulle, jolloin käännän pääni pois ja muistutan olevani edelleenkin naimisissa.

      Lukunsa erikseen jotkut ihmiset sukupuoleen katsomatta, jotka tulevat keskustellessaan liian lähelle. Joku sanoi osuvasti, että suomalaisen reviivin raja on käden mitta. Minusta se on hyvä sääntö.

      Luulen, että koskemattomuuden rikkominen ei haittaa miehiä kuten naisia, koska siitä ei ole todellista fyysistä uhkaa. Ei ole ainakaan minulle vielä sellaista naista vastaan tullut, jota en tarvittaessa olisi voinut kauemmas tuupata.

      • Vp_k85

        Minua nainen uhkasi lähentelysyytteellä, kun kehuin häntä älykkääksi. Miten niin, hän kysyi. No tuore tutkimus osoittavaa, että isorintaiset naiset ovat muita älykkäämpiä, vastasin. Ja se on ihan tosi, tästä on kirjallista näyttöä.


      • Vp_k85 kirjoitti:

        Minua nainen uhkasi lähentelysyytteellä, kun kehuin häntä älykkääksi. Miten niin, hän kysyi. No tuore tutkimus osoittavaa, että isorintaiset naiset ovat muita älykkäämpiä, vastasin. Ja se on ihan tosi, tästä on kirjallista näyttöä.

        Eikö äitisi ole kertonut, ettei naisen rintoja kannata kommentoida ennen kuin nainen on ne sinulle paljastanut?


    • En muista että moista ois ollu juurikaan ja en kait siitä olis moksiskaan luulisin niin. Vaikea tietää miten reagoisin, koska ei tuommoista koskettelua tuntemattomat naiset ole mua kohtaan harrastaneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      219
      3337
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2029
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1504
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1352
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1184
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      21
      1173
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      103
      1139
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1073
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1037
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1010
    Aihe