eiks te osaa tehdä kiljua?
tässä on kunnon ohje,mut varoitan et päänsärky on jumaloinen.
15 litaa vettä
pala tuorehiivaa (50g)
kaks litraa valion tuoremehua(100%)
sokeria 1.2kg-2.0kg,riippuen siitä kuika kuivaa tai makeaa haluaa tehdä.itse käytän 1.5 kg ,koska sillon appelsiini tuo melkein luoli kiloa puhdasta sokeria lisää.
sitten annetaan käydä astiassa 5-8 päivää.riippuen sokerin määrästä,maksimissaan kannattaa käyttää 14 päivää.kanisterissa kun tekee tulee kilju 5 päivässä ja se on todella tujua.ainoastaan 1.5 litraa ja kännit on taattu jokaisella jopa ammatti alkoholistilla.kokeiltu.jopa virolaiset alkoholistit putoo.ainakin iytse pudotin yhden ja se oli 5 litraa ja 5 päivää kännissä,joten tää on maailman paras ohkje.olen ammatiltani leipuri ja olen tehnyt koulu aikoinani tällä reseptillä tuhansia litroja.
et eikun kokeilee ja sekoilee:D.
maailman paras kilju ohje vuosiin
6
4919
Vastaukset
- laskeskeluja
15 litraan 2kg sokeria niin hei ! tuohan on melkeen 5% kamaa. Itse suosisin vahvempaa kiljua.
- laskeskeluja2
obs.. laskuvirhe, siis 17 litraahan on lopputuotetta kun sitä appelsiinimehua tuli 2l , joten alkoholiprosentti on 4.2
- laskeskeluja3
obs.. kylläpäs minä olen kiljupäissäni nyt, koska kilju käy täysin kuivaksi on oikeampi alkoholiprosentti noin 5.9% lie ihan standardi kiljusta puheenolleen.
- vittjat
Paskat. Ei pärähä sitte millää
- ei todellakaan
Ei käy koskaa täysi kuivaksi - hiiva kuolee ennen kuin sokerit loppuvat....
Onnetonta tenukeppin korvikejuomaa ei voi muuta sanoa.
- uivelo1
pontikkapannuun sopiva mäski.volttilukemat hiukkasen eri tasolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684