Hei!
Minulla on tullut taas tuo ärsyttävä kynsivallintulehdus isovarpaisiin. Kotikonstit eivät ole auttaneet ja nyt on antibioottikuuri ja vähän vahvempi rasva käytössä. Jos kumminkin nämä ei toimi niin leikkaus on varmaan edessä, eli onko jollain kokemusta siitä leikkauksesta? Joltain olen kuullut että se on hyvin kivulias operaatio, mutta onko se totta?
Kynsivallintulehduksen leikkaus
3
467
Vastaukset
- irrotettu
Ei ole, kynsi puudutetaan ja kokeillaan onko mitään tuntoa. Tarvittaessa laitetaan puudutetta lisää, jos ei tepsi niin antibioottikuuri uusiksi. Viisainta pötkötellä ja katsella kattoa miettiä syntyjä syviä ja tohtorin tehdä työnsä.
- mikä vaivaa?
Ei ole kummonen toimenpide. Puudutetaan riippuen lääkäristä, johtopuudutuksessa täytyy odottaa pidempään, nipistää vähemmän puudutettaessa. Jos tohtori tykkää suoraan kynsivallia pistää sattuu hieman enemmänbä mut puutuu nopeammin. Sit leikataan kynnestänreuna kynnen loppuun niin pitkälle ku pääsee ja irrottelun jälkeen vedetään pois. Siinä yleensä lähtee pieni kudospala mukaan juurialueelta. Fenolilla voi koittaa tappaa sen juuren et se kasvais kapeampana. Kynsivallin plastia on traumaattinen, riippuu tohtorist jaksaako tehdä. Kantsii kuitenkin miettiä tarviiko sitä kiilaekskiisiota tehdä, onko se kynsi oikeasti tulehtunut? Teinit eivät pese jalkoja ja käyttää kapeita muodikkaita kenkiä minkä vuoksi kynsivalli ärtyy. Jalkapalloa pelaavalla voi olla kipeä ja vuotaa jatkuvasti. Kipeä on mut ei välttämättä tartte ees hoitaa paranee itsekseen.
- mikä vaivaa?
onko se kynsi oikeasti tulehtunut = tarkoitin oikeasti kiilautunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897