Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten määrittelisit "yhteiskunnan"?

-m,-

Miten määrittelisit "yhteiskunnan"?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfasdf

      se muodostuu työtä elääkseen tekevistä kuten tuotantoeläinaloista,"yhteiskuntaan"taasen kuulumattomia ovat nämä joiden mielen mukaan "yhteiskuntaan" kuuluvien pitäisi elää.

      • raudan kesyttäjä

        Eli mielestäsi "Arbeit macht frei".

        Vaan minä, joka olen saanut elantoni kiveä ja terästä muokkaamalla en kuulu yhteiskuntaan, koska uskallan arvostella "elämäntapaasi"?


      • asdfasdf
        raudan kesyttäjä kirjoitti:

        Eli mielestäsi "Arbeit macht frei".

        Vaan minä, joka olen saanut elantoni kiveä ja terästä muokkaamalla en kuulu yhteiskuntaan, koska uskallan arvostella "elämäntapaasi"?

        mene tiedä et sitten kuulu.kerropa mikä sinä olet sanomaan miten minä saan elää?
        työn teko ei ole elämäntapani mutta jostainhan se särvin on hankittava,vai annatko sinä rahat että voin elää mielesi mukaisesti?


      • raudan kesyttäjä
        asdfasdf kirjoitti:

        mene tiedä et sitten kuulu.kerropa mikä sinä olet sanomaan miten minä saan elää?
        työn teko ei ole elämäntapani mutta jostainhan se särvin on hankittava,vai annatko sinä rahat että voin elää mielesi mukaisesti?

        "työn teko ei ole elämäntapani"

        No älä sitten kirjoittele siihen tyyliin, että se olisi sinun "elämäntapasi"!

        En ole arvostellut elämäntapaasi vaan turkisten mielekkyyttä nykyaikana.

        "annatko sinä rahat että voin elää mielesi mukaisesti?"

        Tottamooses... vaan kun minulle on aivan sama kuinka sinä elät...
        Mutta, jos et kykene pitämään huolta itsestäsi, niin silloin "yhteiskunnnan" asia on katsoa kaltaistesi perään.


      • asdfasdf
        raudan kesyttäjä kirjoitti:

        "työn teko ei ole elämäntapani"

        No älä sitten kirjoittele siihen tyyliin, että se olisi sinun "elämäntapasi"!

        En ole arvostellut elämäntapaasi vaan turkisten mielekkyyttä nykyaikana.

        "annatko sinä rahat että voin elää mielesi mukaisesti?"

        Tottamooses... vaan kun minulle on aivan sama kuinka sinä elät...
        Mutta, jos et kykene pitämään huolta itsestäsi, niin silloin "yhteiskunnnan" asia on katsoa kaltaistesi perään.

        silloinhan sinä sitten lopetat sen länkyttämisen niistä turkiksista kerta sinulle on aivan sama miten elän.
        pystyn kyllä pitämään huolen itsestäni mutta vihernarsistit eivät ilmeisesti kykene pitämään huolta omista asioistaan vaan nokka on aina kiinni muiden asioissa ja tämä toteutetaan niiden muiden varoilla.


    • -m,-

      Kiitti! Keräilen näitä eri palstoilta, ihan kiinnostavia!

    • we4fpw3fjiw23

      En osaa määritellä yhteiskuntaa.

      Tiedän vain, että kyseessä on monimutkainen sosiaalinen ja taloudellinen järjestelmä, jonka osana meidän useimpien on tavalla tai toisella selvittävä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe