Tuntuu siltä kun ei rauhaa saa..
Siiliö tuleppa facebookissa juttusille...
Siiliö Stalkkeri?
44
63
Vastaukset
Tunnetteko oikeasti, vai onko SINULLA kenties PAKKOMIELLE Siiliötä kohtaan?
Raippari ja Siilihemmo... Siiliö, sinulla on faneja täällä... Otan osaa.
- Siiliö
JAA MI_TÄH!? Wadishappening?
- VeHje
Niin siis taisit stalkata Raipparia niin, että osui herkkään kohtaan, arvasit hänet niimerkkinsä... Pystyisinpä samaan, paitsi kyllähän minä sen arvasinkin. XD
Miten helvetissä voisin tulla juttelemaan facessa, kun en tiedä, kuka sä ees oot?
Sitäpaitsi se oli YouTube-käyttäjä! Ja päivänselvyys!!!
Vitut sitä voi sanoa stalkkaamiseksi, jos lukee jonkun videon kommentteja ja tajuaa, että mitäs vittua!!!
Ja huomasinhan minäkin sen käyttäjän.
Jälleen kerran pikku- rape syrjii minua.Kuten jo aiemmin sanoin: Pelkää sinua.
Sekopäälle uskalletaan vittuilla, mutta sadistille ei....kurpizza kirjoitti:
Kuten jo aiemmin sanoin: Pelkää sinua.
Sekopäälle uskalletaan vittuilla, mutta sadistille ei....Minä voisin ryhtyä puolestavittuilijaksi. Olen harkinnut sitä jo aiemmin. Enhän minä tässä mikään luotsi tai hyväkäytöksinen esimerkkinuori ole, joten ihan sama. Voin laittaa huoletta läskiksi, jos ärsyynnyn palstan menoon tarpeeksi paljon.
Ja se tarpeeksi paljon on ihan helvetin lähellä. Sitten tulee kiperät paikat amatööritrolleille.nasse_seta kirjoitti:
Minä voisin ryhtyä puolestavittuilijaksi. Olen harkinnut sitä jo aiemmin. Enhän minä tässä mikään luotsi tai hyväkäytöksinen esimerkkinuori ole, joten ihan sama. Voin laittaa huoletta läskiksi, jos ärsyynnyn palstan menoon tarpeeksi paljon.
Ja se tarpeeksi paljon on ihan helvetin lähellä. Sitten tulee kiperät paikat amatööritrolleille.Minä kun luulin, että sinä hoidat sitä hommaa jo... Pitää perua kaljalähetys...
kurpizza kirjoitti:
Minä kun luulin, että sinä hoidat sitä hommaa jo... Pitää perua kaljalähetys...
Perua kaljalähetys! Millä minä sitten elän! Saisin nestehukan, helteellä! Ajattele nyt vähän.
- Hoidanhan minä, mutta skaalalla yhdestä kymmeneen änkyröintiasteeni on noin 2. Raippari ei halua kokeilla vitosta saati kasia.nasse_seta kirjoitti:
Perua kaljalähetys! Millä minä sitten elän! Saisin nestehukan, helteellä! Ajattele nyt vähän.
- Hoidanhan minä, mutta skaalalla yhdestä kymmeneen änkyröintiasteeni on noin 2. Raippari ei halua kokeilla vitosta saati kasia.Raippari ja Nappula ovat sama henkilö... Saas nähdä, vähenikö trollailu...
No en sitten peru... XDkurpizza kirjoitti:
Raippari ja Nappula ovat sama henkilö... Saas nähdä, vähenikö trollailu...
No en sitten peru... XDTiedän, tiedän. Ärsyttää. Toisten nimimerkkien nyysiminen on perseestä ja JATKUVA spämmiminen ja vittuilu myös.
nasse_seta kirjoitti:
Tiedän, tiedän. Ärsyttää. Toisten nimimerkkien nyysiminen on perseestä ja JATKUVA spämmiminen ja vittuilu myös.
Tuon takia Prepper oli hyvä trolli. Käytti omaa nimimerkkiä, ei spämminyt ja käytti vain yhtä tunnusta... Yleensä.
nasse_seta kirjoitti:
Tiedän, tiedän. Ärsyttää. Toisten nimimerkkien nyysiminen on perseestä ja JATKUVA spämmiminen ja vittuilu myös.
Tiedätkö... Epäasiallisenakin onnistut olemaan asiallisempi kuin kaikki myö yhteensä.
kurpizza kirjoitti:
Tuon takia Prepper oli hyvä trolli. Käytti omaa nimimerkkiä, ei spämminyt ja käytti vain yhtä tunnusta... Yleensä.
Siinä onkin se haaste: Miten trollata niin, että ei tee mitään laitonta eikä loukkaa kenenkään ihmisarvoa tai elämää ylipäänsä?
On ihan helppoa selittää täällä, että äitisi on huora ja oksensi kun näki sinut ensimmäistä kertaa koska haisit mädäntyneelle pelmenille ja kuristan sinut niihin sukkahousuihisi joita käytät transuillesasi saatanan perkeleen homoidiootti.
En kuitenkaan halua tehdä sitä noin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö pystyisi tai osaisi. Yhden kerran liveriidassa, jossa toinen osapuoli oli jatkuvasti asiaton, kärähdin ja sanoin että okei, voin minäkin vittu #3%&/// ja #%&/(( ja niin edelleen, kyllä mäkin osaan suutani soittaa ja alankin soittaa, jos sinä jatkat - eli valitse tarkkaan, kummalla linjalla jatketaan. Akka vaihtoi hieman väriä ja jatkoi hieman sivistyneemmällä linjalla. (Se oli yksi tuntematon, joka kielsin roskaamasta isänipuutarhaan.)
En voi kuitenkaan tehdä tuota itseäni nuoremmille.
Muista, että Nassekin on alunperin trolli. Karolin kärähti pentujen huonolaatuiseen trollaukseen ja... noh.icepicked kirjoitti:
Tiedätkö... Epäasiallisenakin onnistut olemaan asiallisempi kuin kaikki myö yhteensä.
Se on tietoinen strategia ja toimii helvetin hyvin erilaisissa toimistoissa.
Ei päde! Minäkin ilmoitin tajunneeni olevani sadisti, mutta pikku-Rape vaan jatkaa "ärsyttämistä".
Raippari on ysiysi. Se selittää paljon. Kaikki järkevät tuntemani ysiysit ovat aspi-potilaita...
- mr.näätä
mitä vittua täällä tapahtuu? voisiko joku selittää?
Raippari=Nappula
VeH= 20 trollia (kts. linkkaamani keskustelu)
Siinä ne dramaattisemmat. Ja Trotski tykkää meripojista.kurpizza kirjoitti:
Raippari=Nappula
VeH= 20 trollia (kts. linkkaamani keskustelu)
Siinä ne dramaattisemmat. Ja Trotski tykkää meripojista.EN TUNNUSTA!
kurpizza kirjoitti:
Tunnustit jo! Velipojalla lakanat märkinä!
Veljellä? Tuo kuulosti väärältä.
icepicked kirjoitti:
Veljellä? Tuo kuulosti väärältä.
Mikä sinun mielestä ei kuulosta väärältä?
kurpizza kirjoitti:
Mikä sinun mielestä ei kuulosta väärältä?
Ei ihan heti tule mieleen mitään sellaista.
- mr.näätä
Okei. Aivoni eivät kestäneet tätä tietopläjäystä. Aivojen palasia seinällä
- mr.näätä
kurpizza kirjoitti:
No onneksi täällä suolistossa ei tarvitse aivoja... X)
se on kyl tullu huomattuu. perkele minkä VEHjekki meni tekemää
mr.näätä kirjoitti:
Niin... Mitä meni tekemään...
mr.näätä kirjoitti:
Yhdessä suhteessa Vehin suoritus oli kyllä kunnioitettava: hän on siis pystynyt luomaan kaksikymmentä eri käyttäjätunnusta ja salasanaa, ja arkistoimaan tai muistamaan nämä tunnukset ja salasanat.
Itsehän en pääse edes pankkiin tai lainaamaan kirjoja, koska en muista mitään salasanoja. Tietysti kirjoittelen niitä ovelasti lapuille kaikenlaisten muiden testien sekaan ovelina koodeina, mutta en löydä niitä sitten itse :(- HeKeKee'd
nasse_seta kirjoitti:
Yhdessä suhteessa Vehin suoritus oli kyllä kunnioitettava: hän on siis pystynyt luomaan kaksikymmentä eri käyttäjätunnusta ja salasanaa, ja arkistoimaan tai muistamaan nämä tunnukset ja salasanat.
Itsehän en pääse edes pankkiin tai lainaamaan kirjoja, koska en muista mitään salasanoja. Tietysti kirjoittelen niitä ovelasti lapuille kaikenlaisten muiden testien sekaan ovelina koodeina, mutta en löydä niitä sitten itse :(Meni kyllä kaikki usko VeHiin. Tainnut pää pehmentyä, kun on koko kesän istunut sisällä.
HeKeKee'd kirjoitti:
Meni kyllä kaikki usko VeHiin. Tainnut pää pehmentyä, kun on koko kesän istunut sisällä.
Katos, oikein vakoillut puuhiani! :DDDD
sokkapooni kirjoitti:
Katos, oikein vakoillut puuhiani! :DDDD
Taisit eilen itsekin ottaa puheeksi sen, että syytät toisia siitä, mitä itse teet.
nasse_seta kirjoitti:
Taisit eilen itsekin ottaa puheeksi sen, että syytät toisia siitä, mitä itse teet.
Taidamme olla eri aallonpituudella, ja kohta Nasse heittää sellaiset läpät, että, siis kummatkin läpät...
johny_derp kirjoitti:
Taidamme olla eri aallonpituudella, ja kohta Nasse heittää sellaiset läpät, että, siis kummatkin läpät...
Sinulla siis on hauskaa?
- HeKeKee'd
nightcore kirjoitti:
Varoitin jo, sen verran herkkä olen...
Vitun VeH, olet pahempi kuin Raippari.
HeKeKee'd kirjoitti:
Vitun VeH, olet pahempi kuin Raippari.
Niin ja sinä se olet vain panoseuraa vailla. -_-
e.norjalainen kirjoitti:
Niin ja sinä se olet vain panoseuraa vailla. -_-
Joo, ja sinä yrität selvästi vakuuttaa kaikki siitä, että olet kuitenkin ihan hyvä tyyppi ja haluat olla muiden kaveri ja ajatella muidenkin kannalta ja osaat olla reilu ja sinuun voi luottaa ja kaikkea ja sen takia pyydät anteeksi ja yrität oppia virheistä ja...
Voi vittu. Kehtaat vielä jatkaa.nasse_seta kirjoitti:
Joo, ja sinä yrität selvästi vakuuttaa kaikki siitä, että olet kuitenkin ihan hyvä tyyppi ja haluat olla muiden kaveri ja ajatella muidenkin kannalta ja osaat olla reilu ja sinuun voi luottaa ja kaikkea ja sen takia pyydät anteeksi ja yrität oppia virheistä ja...
Voi vittu. Kehtaat vielä jatkaa.Nyt Nasse perkele! Kerroin kyllä niin ystävällisesti, ja vitut! Sitten pidetään "Raippariakin pahempana". Ja nyt vielä sitten täytyy lisää jauhaa sitä paskaa, tätä en kyllä odottanut, oikeastaan kyllähän ennustin tämän tapahtuvan...mutta...
hippinappula14v kirjoitti:
Nyt Nasse perkele! Kerroin kyllä niin ystävällisesti, ja vitut! Sitten pidetään "Raippariakin pahempana". Ja nyt vielä sitten täytyy lisää jauhaa sitä paskaa, tätä en kyllä odottanut, oikeastaan kyllähän ennustin tämän tapahtuvan...mutta...
Kuule laitatko ensin ystävällisesti nyt pois ne trollinimimerkit, niin vaikuttaisi edes vähän vakavamminotettavalta touhulta. Et sinä käske muita, että miten heidän tulee suhtautua sinun törttöilyysi.
Jos haluat kunnolla hoitaa velvollisuutesi, niin menet nyt tekemään aloituksen oikealla nimimerkilläsi ja pyydät anteeksi. Sitten annat ihmisten kertoa, mitä he ajattelevat. Heillä tulee olla mahdollisuus olla kiukkuisia ja sinä kuuntelet miksi he ovat kiukkuisia ja pyydät henkilökohtaisesti anteeksi.
Niin järkevä ihminen tekisi tässä vaiheessa. Ja taivaan tähden laita helvettiin nyt nuo tusinaponit ja undulaatit ja muu roska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541432Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551337- 551098
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1411048Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801