Nännit piiloon urheiluvaatteissa?

1+3

Olen ennen käyttänyt urheillessa ohuita urheiluliivejä ja paksuhkoa t-paitaa. Ostin vihdoinkin kunnon urheilupaidan, mutta huomasin, että nännit näkyvät nyt siitä niin selvästi läpi, etten kehtaa käyttää sitä ihmisten ilmoilla. Miten olette ratkaisseet asian? Käytättekö esim. teippiä (pysyykö se edes päällä urheillessa?) vai onko teillä topatut urheiluliivit (eikö sellaiset ole epämiellyttävät hikoillessa?)?

Tavalliseen t-paitaan en halua enää palata, sillä hiki näkyy siitä selvästi ja sen haihtuessa paitaan jää valkoisia suolaraitoja.

166

13070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nänni näkyy

      Annan nännien näkyä

      • Antti44

        Vaimollani , jolla on suuret nännit , on samanlainen pakkomielle että nännit pitää piilottaa. Vaikka nännit näin miehen näkökulmasta ovat osa eroottisuutta niin ei minua kyllä mitenkään liikauta näkyvätkö nännit paidan läpi jotenkin vai ei.
        Liekö tämä jonkinlainen naisten itsensä luomaa "ylisivellisyyttä".. että nännit eivät saisi näkyä.


      • eräs aviovaimo
        Antti44 kirjoitti:

        Vaimollani , jolla on suuret nännit , on samanlainen pakkomielle että nännit pitää piilottaa. Vaikka nännit näin miehen näkökulmasta ovat osa eroottisuutta niin ei minua kyllä mitenkään liikauta näkyvätkö nännit paidan läpi jotenkin vai ei.
        Liekö tämä jonkinlainen naisten itsensä luomaa "ylisivellisyyttä".. että nännit eivät saisi näkyä.

        Sanoisin että ymmärrän vaimoasi. En itse ainakaan mene lenkille tai salille mitenkään eroottiset asiat mielessäni. En halua kenenkään kaamean vanhan papan tai pervon näetsen kuolaavan perääni, ja vielä vähemmän jonkun naispuolisen, koska olen heteronainen.

        Mikä ettei tietty joku komia adonis voisikin vähän tsiigailla, heh.

        En suoraan sanoen tiedä paljonko eri ihmiset tuijottavat toisiaan tuolla saleilla mutta kai sitä jonkun verran tapahtuu?


      • hy hyi yäk
        Antti44 kirjoitti:

        Vaimollani , jolla on suuret nännit , on samanlainen pakkomielle että nännit pitää piilottaa. Vaikka nännit näin miehen näkökulmasta ovat osa eroottisuutta niin ei minua kyllä mitenkään liikauta näkyvätkö nännit paidan läpi jotenkin vai ei.
        Liekö tämä jonkinlainen naisten itsensä luomaa "ylisivellisyyttä".. että nännit eivät saisi näkyä.

        Ei ole ylisiveellistä vaan ei kiinnosta kuolaavien ukkojen katseita katsoa kun ne ovat niin tyhmän näköisijä ukkoja. Vailla mitään järkeä, helposti huijattavissa olevia viettiensä varassa eläviä. Ei kiinnosta.


      • Miehen nännit

        Miesten tulisi pitää tiukemia paitoja. Niissä näkyy nännit hyvin ja jos on vielä lihasta nännien ympärillä, niin OHO........ah


      • hyvältä näyttää

        Tiukat paidat miehille, niin nännit näkyy.


      • Naisille
        Antti44 kirjoitti:

        Vaimollani , jolla on suuret nännit , on samanlainen pakkomielle että nännit pitää piilottaa. Vaikka nännit näin miehen näkökulmasta ovat osa eroottisuutta niin ei minua kyllä mitenkään liikauta näkyvätkö nännit paidan läpi jotenkin vai ei.
        Liekö tämä jonkinlainen naisten itsensä luomaa "ylisivellisyyttä".. että nännit eivät saisi näkyä.

        Kas kun tässä muutama vuosi sitten linnan juhlissa eräskin nuori nainen joutui lööppipyöritykseen, koska hänellä onnettomalla erottuivat nännit pukukankaan alta, vaikkei ollut tarkoitus. Se siis herättää huomiota eikä juuri kukaan nainen kaipaa tätä kyseenalaista huomiota normiarjessaan.

        Asialliseen alkuperäiseen kysymykseen siis asiallinen vastaus: itse kärsin pitkään samasta ongelmasta. Milloin teippasin maalarinteippiä paljaaltaan rintaan, milloin teippasin haavataitoksia nännien päälle. Lopulta löysin kaupasta asiaan varta vasten tehdyt ihonväriset silikoniläpyskät, jotka pintansa ansiosta tarttuvat ihoon kiinni. Ovat huomaamattomat, kestokäyttöiset ja voi vedellä ja miedolla pesuaineella pestä käytön jälkeen. Eivät siis liimaudu inhottavasti kiinni, vaan pysyvät muuten hyvin ja rintaliivit vielä pitävät tämän pelastuksen paikoillaan. Ihan jostakin marketista liiviosastolta löysin. Joissain kemppareissakin olen nähnynt. Onnea matkaan, sister!


      • Onko muka uusi asia?

        Kyllä nykyään on ihmisillä muutenkin ajatukset sekaisin. Onko aloittajalla tullut mieleenkään että moni nainen leikkauttaa nänniensä tilalle kaksi penistä jolloin tuota ongelmaa ei yksinkertaisesti synny, ei ainakaan samassa muodossa.

        Miten tämäkin asia saadaan niin vaikeaksi vaikka ratkaisu on jo olemassa. Ja on ollut jo 80 luvulta asti.


      • Minulla nännit
        hyvältä näyttää kirjoitti:

        Tiukat paidat miehille, niin nännit näkyy.

        näkyvät salipaidan läpi eikä se miehenä minua mitenkään häiritse. Saman paidan läpi näkyy myös paljon lihaksia joita rintaan ja hartioihin on väkisin vuosien saatossa kehittynyt.


      • 30904897584756
        Naisille kirjoitti:

        Kas kun tässä muutama vuosi sitten linnan juhlissa eräskin nuori nainen joutui lööppipyöritykseen, koska hänellä onnettomalla erottuivat nännit pukukankaan alta, vaikkei ollut tarkoitus. Se siis herättää huomiota eikä juuri kukaan nainen kaipaa tätä kyseenalaista huomiota normiarjessaan.

        Asialliseen alkuperäiseen kysymykseen siis asiallinen vastaus: itse kärsin pitkään samasta ongelmasta. Milloin teippasin maalarinteippiä paljaaltaan rintaan, milloin teippasin haavataitoksia nännien päälle. Lopulta löysin kaupasta asiaan varta vasten tehdyt ihonväriset silikoniläpyskät, jotka pintansa ansiosta tarttuvat ihoon kiinni. Ovat huomaamattomat, kestokäyttöiset ja voi vedellä ja miedolla pesuaineella pestä käytön jälkeen. Eivät siis liimaudu inhottavasti kiinni, vaan pysyvät muuten hyvin ja rintaliivit vielä pitävät tämän pelastuksen paikoillaan. Ihan jostakin marketista liiviosastolta löysin. Joissain kemppareissakin olen nähnynt. Onnea matkaan, sister!

        Sama ongelma muutenkin kun urheillessa. Muistan tuosta Linnanjuhlien jälkeisestä kohusta, kuinka eräs miespuolinen julkisuudenhenkilö toi mielipiteensä julki siitä, kuinka naisten tulisi pitää nänninsä piilossa. Helpommin sanottu kuin tehty.

        Olen käyttänyt sekä noita edellä mainittuja silikoni läpyköitä, että pyöreitä pumpulilappuja. Kummatkaan eivät ihan täydellisesti pysy paikallaan, mutta melko hyvin kuitenkin. Silikoneissa on se ongelma, että ne eivät hengitä, eikä iho välttämättä pidä niiden jatkuvasta käytöstä. Ajoittain käytettynä hyvät siis.


      • pullottavat pallerot

        maailman paras asia että näkyvät.jos joku katsoo ompahan mitä ihailla.miksi peittää sitä mikä kuuluukin näkyä.


      • housussa pullottaa

        itselläni tiukat housut ja pullottaa kulkuset ja tappi.naapurin misut kuolaa että silmät seisoo ja tuijottaa sinne haarukoihin.mutta eipä haittaa jos he haluavat katsella ompahan ainakin katseltavaa ja illalla täkin alla muistella näkemäänsä


      • .....
        30904897584756 kirjoitti:

        Sama ongelma muutenkin kun urheillessa. Muistan tuosta Linnanjuhlien jälkeisestä kohusta, kuinka eräs miespuolinen julkisuudenhenkilö toi mielipiteensä julki siitä, kuinka naisten tulisi pitää nänninsä piilossa. Helpommin sanottu kuin tehty.

        Olen käyttänyt sekä noita edellä mainittuja silikoni läpyköitä, että pyöreitä pumpulilappuja. Kummatkaan eivät ihan täydellisesti pysy paikallaan, mutta melko hyvin kuitenkin. Silikoneissa on se ongelma, että ne eivät hengitä, eikä iho välttämättä pidä niiden jatkuvasta käytöstä. Ajoittain käytettynä hyvät siis.

        Itse olen käyttänyt treenatessa haavateippiä. Toimii ja hengittää.


      • wrqwfffffffq
        Antti44 kirjoitti:

        Vaimollani , jolla on suuret nännit , on samanlainen pakkomielle että nännit pitää piilottaa. Vaikka nännit näin miehen näkökulmasta ovat osa eroottisuutta niin ei minua kyllä mitenkään liikauta näkyvätkö nännit paidan läpi jotenkin vai ei.
        Liekö tämä jonkinlainen naisten itsensä luomaa "ylisivellisyyttä".. että nännit eivät saisi näkyä.

        pääsiskö niitä imemään? siitähän mies tykkää kun vieras kiinnostuu vaimosta


      • JeppeNäsäTku
        eräs aviovaimo kirjoitti:

        Sanoisin että ymmärrän vaimoasi. En itse ainakaan mene lenkille tai salille mitenkään eroottiset asiat mielessäni. En halua kenenkään kaamean vanhan papan tai pervon näetsen kuolaavan perääni, ja vielä vähemmän jonkun naispuolisen, koska olen heteronainen.

        Mikä ettei tietty joku komia adonis voisikin vähän tsiigailla, heh.

        En suoraan sanoen tiedä paljonko eri ihmiset tuijottavat toisiaan tuolla saleilla mutta kai sitä jonkun verran tapahtuu?

        "En halua kenenkään kaamean vanhan papan tai pervon näetsen kuolaavan perään"

        Nännit eivät ole yleensä perässä :-)


    • hippityttö

      Täällä sama ongelma. Ärsyttävää huomata kuntosalin peilistä, että uudesta jumppatopista näkyy nännit läpi. Mutta enpä ole keksinyt tähän muuta ratkaisua, kuin treenailla aikaan, jolloin ei ole paljon ihmisiä liikkellä.

      Teipit kuullostavat jokseenkin epämukavilta, mutta olisiko tarkotukseen jotain muita "suojia"?

      • Voi mikä napina moisesta Nänni asiasta,eikös Naisilla nännit luonnostaan,
        jos haluaa piiloon,menee Esim. Bilteman ja ostaa sarjan auton pölykapseleita,
        ne kun laittaa topin ja tissin väliin kyl ei nänninäpykät pilikota....


      • Evoluutio-oppia
        macshai kirjoitti:

        Voi mikä napina moisesta Nänni asiasta,eikös Naisilla nännit luonnostaan,
        jos haluaa piiloon,menee Esim. Bilteman ja ostaa sarjan auton pölykapseleita,
        ne kun laittaa topin ja tissin väliin kyl ei nänninäpykät pilikota....

        Miehilläkin on nännit luonnostaa. Itseasiassa mihellän on surkastuneet tissit, joista on jäänyt nännit jäljelle.


      • Miehet hiljaa

        On erillisiä suojia myytävänä.


      • Naisasia

      • Naiskiitos!
        Naisasia kirjoitti:

        http://rintateippi.com/product/silikoniset-nannisuojat/

        Googlettamalla löytyy laiheesta, jos ei tuota linkkiä uskalla avata. Onhan noita monenlaisia suojia varmaan verkkokaupoissa ja marketeissa.

        Kiitti aloittajalle ja asiallisille vastaajille. Tästä innostuneena googletin ja löysin just semmoset liiviteipit joista oon haaveillut, kun ei meinaa löytyä sopivia liivejä.


      • nippelitietoa
        macshai kirjoitti:

        Voi mikä napina moisesta Nänni asiasta,eikös Naisilla nännit luonnostaan,
        jos haluaa piiloon,menee Esim. Bilteman ja ostaa sarjan auton pölykapseleita,
        ne kun laittaa topin ja tissin väliin kyl ei nänninäpykät pilikota....

        On luonnostaan. Etkö ole vielä älynnyt, että rinnoissa nännit ovat joko rauhallisesti näkymättömissä tai kovettuvat ns nöpöttämään. Se nöpötysosa on imetyksen kärkiaukko. Tämä ns nöpötys liitetään kuitenkin myös erotiikkaan ja seksuaalisuuteen kiihottumiseen tai kiihottamiseen, ja siksi kai liian moni mies kokee oikeudekseen tällöin vihellellä ja laukoa eritasoisia kommentteja naisesta ja tämän rinnoista. Suuri harmi tässä on juuri se, että tämä nöpötysoire on monin osin aika usein tahdosta riippumaton ruumiintoiminto. Joillakin nännit kovettuvat herkemmin ja tämä nöpötys jää päällekin joillakin, vaikkei haluaisi. Se koetaan kiusallisena. Joissakin tilanteissa taas jotkut jopa käyttävät tekonännejä paidan alla, jotta saisivat flirttihuomiota miehiltä.

        Miksi se sitten miehiä kiinnostaa? Joko he haikaavat takaisin äitinsä rinnoille tai sitten kyse on vain jostakin primitiivisestä lisääntymisvietistä. Joka tapauksessa sivistyksen keskellä tuo primitiivinen huomio usein loukkaa.

        Jätetään ainakin nuoret naisenalut kommenteilta rauhaan, sillä he ovat hauraita ja etsivät identiteettiään ja itsetuntoaan muuttuessaan aikuisiksi. Annetaan heille mahdollisuus tasapainoiseen kehitykseen edes tältä osalta.


    • 57v

      naisella on sievät ja nättit nännit

    • sharp nipples

      Haittaakos jos miehellä näkyy paidan läpi nännit :D

      • karmea vanha pappa

        Vain jos on isommat boobsit kuin vaimolla.


    • ajattelijat

      Luin tämän ja näytin ystävälle joka kokenut rintasyövän. Ei voinut muuta kuin ihmetellä ajattelutapaanne niin pinnallista

      • ajatteleppa sinäkin

        Niinkö ? Eräs ystäväni ja äitini ovat sairastaneet rintasyövän, itse odottelen sen puhkeavan lääkäreiden kanssa, silti ei tunnu yhtään pinnalliselta aloittajan ajattelutapa. Se on ihan sama sinulle ja ystävällesi, mutta en tunne ketään joka haluaa nänniensä näkyvän.


      • karmea vanha pappa

        Aattele, joka päivä kuolee ihmisiä, kuinka pinnallista on ajatella yhtään mitään, blaah


      • enpä keksi muuta
        ajatteleppa sinäkin kirjoitti:

        Niinkö ? Eräs ystäväni ja äitini ovat sairastaneet rintasyövän, itse odottelen sen puhkeavan lääkäreiden kanssa, silti ei tunnu yhtään pinnalliselta aloittajan ajattelutapa. Se on ihan sama sinulle ja ystävällesi, mutta en tunne ketään joka haluaa nänniensä näkyvän.

        Aivan. Elämme ylierotisoidussa ympäristössä, joka vääristää rinnat pelkäksi huvittelukohteiksi. Rintojen ja nännien saama ulkoinen huomio ei ole pikkujuttu tämän tarkastelukulman valossa. Rintaleikkauksen läpikäyneet jos ketkä sen tajuavat. Ainakin kaikki tuntemani.


      • hioiho
        ajatteleppa sinäkin kirjoitti:

        Niinkö ? Eräs ystäväni ja äitini ovat sairastaneet rintasyövän, itse odottelen sen puhkeavan lääkäreiden kanssa, silti ei tunnu yhtään pinnalliselta aloittajan ajattelutapa. Se on ihan sama sinulle ja ystävällesi, mutta en tunne ketään joka haluaa nänniensä näkyvän.

        Minkähän vuoksi nännien poisto ei ole yleistynyt, vaikka kyseinen operaatio olisi hyvin helppo ja nopea? Nännit ovat selkeästi naisille yksi hävettävimmistä alueista kehossaan. Poistetaanhan täällä luomiakin ja muita epämiellyttäviä kohteita.

        Esimerkiksi rintojen pienennysleikkauksessa poistetaan nänni ja se siirretään ylöspäin, jolloin siitä tulee vauvan kannalta käyttökelvoton. Miksi nänniä ei poisteta ollenkaan ja jätetä jäljelle tasaista, miellyttävän näköistä pyöreää pintaa?

        Naisten nännit ovat pelkästään naisten itsensä luoma ongelma. Vähän niinkuin häpy, tai säärikarvoitus josta pitää päästä eroon. Miksei siis nänneistäkin haluta eroon?


      • been there done that
        hioiho kirjoitti:

        Minkähän vuoksi nännien poisto ei ole yleistynyt, vaikka kyseinen operaatio olisi hyvin helppo ja nopea? Nännit ovat selkeästi naisille yksi hävettävimmistä alueista kehossaan. Poistetaanhan täällä luomiakin ja muita epämiellyttäviä kohteita.

        Esimerkiksi rintojen pienennysleikkauksessa poistetaan nänni ja se siirretään ylöspäin, jolloin siitä tulee vauvan kannalta käyttökelvoton. Miksi nänniä ei poisteta ollenkaan ja jätetä jäljelle tasaista, miellyttävän näköistä pyöreää pintaa?

        Naisten nännit ovat pelkästään naisten itsensä luoma ongelma. Vähän niinkuin häpy, tai säärikarvoitus josta pitää päästä eroon. Miksei siis nänneistäkin haluta eroon?

        Ei pidä paikkaansa. Nykytekniikoilla pienennysleikkauksessa tehtävän nänninsiiron jälkeenkin voi imettää. Sitten taas moni ei syystä tai toisesta pysty imettämään, vaikkei rinnoille olisi tehty mitään.


      • hioiho
        been there done that kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Nykytekniikoilla pienennysleikkauksessa tehtävän nänninsiiron jälkeenkin voi imettää. Sitten taas moni ei syystä tai toisesta pysty imettämään, vaikkei rinnoille olisi tehty mitään.

        Huoh... Vaikka leikkaus pyritään tekemään aina nänniä säästäen (kuten kaikki muutkin leikkaukset pyritään tekemään mahdollisimman vähäisillä vahingoilla), tulokset eivät ole missään tapauksessa taattuja ja yleensä maidon tuotto jää heikoksi, jolloin vauva tarvitsee välttämättä korviketta. Lisäksi imetyksen kokeileminen voi johtaa toistuviin tukoksiin ja tulehduksiin jne.

        Nänninsiirrossa katkeaa AINA hermotiehyitä ja maitotiehyitä. Aina, vaikka kuinka yritettäisiin niitä säästää. Nänni ei ole mikään irtonainen hana maitopussissa. Siksi rintojen piennennystä suositellaan vasta sitten tehtäväksi kun kaikki lapset on varmasti tehty.

        Maitotiehyitä ja hermotuksia ei synny uudestaan ja ilman hermotusta maitoa voi kyllä muodostua rauhasista, kiitos hormonien, mutta rinta ei toimi enää niin että sitä pumpattaisiin nänniin ja vauvalle, vaan se päätyy takaisin kehon käyttöön.

        Joten käytännössä se on ihme jos joku pystyy imettämään rintojen pienennyksen ja nänninsiirron jälkeen, koska niitä naisia ei ole kuin muutama prosentti.


      • Niinkö?
        hioiho kirjoitti:

        Huoh... Vaikka leikkaus pyritään tekemään aina nänniä säästäen (kuten kaikki muutkin leikkaukset pyritään tekemään mahdollisimman vähäisillä vahingoilla), tulokset eivät ole missään tapauksessa taattuja ja yleensä maidon tuotto jää heikoksi, jolloin vauva tarvitsee välttämättä korviketta. Lisäksi imetyksen kokeileminen voi johtaa toistuviin tukoksiin ja tulehduksiin jne.

        Nänninsiirrossa katkeaa AINA hermotiehyitä ja maitotiehyitä. Aina, vaikka kuinka yritettäisiin niitä säästää. Nänni ei ole mikään irtonainen hana maitopussissa. Siksi rintojen piennennystä suositellaan vasta sitten tehtäväksi kun kaikki lapset on varmasti tehty.

        Maitotiehyitä ja hermotuksia ei synny uudestaan ja ilman hermotusta maitoa voi kyllä muodostua rauhasista, kiitos hormonien, mutta rinta ei toimi enää niin että sitä pumpattaisiin nänniin ja vauvalle, vaan se päätyy takaisin kehon käyttöön.

        Joten käytännössä se on ihme jos joku pystyy imettämään rintojen pienennyksen ja nänninsiirron jälkeen, koska niitä naisia ei ole kuin muutama prosentti.

        Olen sitten tilastoihme.


      • pinnallistako ?
        karmea vanha pappa kirjoitti:

        Aattele, joka päivä kuolee ihmisiä, kuinka pinnallista on ajatella yhtään mitään, blaah

        Samaa mieltä. Eihän meistä kukaan tiedä huomisesta, ajatella voin minäkin jäädä huomenna auton alle esim. rattijuopon ja silti on kynsissä lakkaa ja kyllä katson mitä on päällä ja miltä näytän kun ulos lähden...

        Toinen näkökulma : Ehkä on parempi, niin kuin mummoni neuvoi, eli olla aina valmis ja kauniina, kun ei tiedä milloin joutuu sairaalaan tai kuolee. Eli nännit piiloon ja ehjät alusvaatteet.


      • "Dooris"
        Niinkö? kirjoitti:

        Olen sitten tilastoihme.

        Täällä toinen tilastoihme! :)


    • mies1001

      provo.

    • teroooo11

      on ihmisillä ongelmat herran jumala :D

    • pullo

      Nännit kuuluu ihmiskehoon. Pullottaahan se miehillä urheiluhousuissa.

      • aviovaimo täältä

        Jaa nännit vai?

        Ohoh.


      • Oletko pihtaaja?
        aviovaimo täältä kirjoitti:

        Jaa nännit vai?

        Ohoh.

        Ei vaan hän tarkoitti että "SE" siellä pullottaa mistä sinäkin nautinnon ja avioilon saat(ellet ole naisen kanssa naimisissa).


      • kyje

        Kyllä, Jos joku typerys kehtaa käyttää näitä tiukkoja "kortonki" housuja. Ne housut, EI sovi miehen päälle. Kaikista iljettävimpiä ovat paidattomat "kortonki" housu
        miehet. Näillä on pakko olla joku itsensäpaljastamis vietti.


      • karmea vanha pappa
        Oletko pihtaaja? kirjoitti:

        Ei vaan hän tarkoitti että "SE" siellä pullottaa mistä sinäkin nautinnon ja avioilon saat(ellet ole naisen kanssa naimisissa).

        Eikä pullota. Monet tunkee sukkia sinne jotta housut tietää, että on miehen jalassa.


      • karmea vanha pappa
        karmea vanha pappa kirjoitti:

        Eikä pullota. Monet tunkee sukkia sinne jotta housut tietää, että on miehen jalassa.

        Sanottakoon nyt että olen nähnyt isompia klittoja kuin oma värkki pakkasella :D


      • ppoojop
        karmea vanha pappa kirjoitti:

        Sanottakoon nyt että olen nähnyt isompia klittoja kuin oma värkki pakkasella :D

        Salilla varsinkin. Nainen kun menee penkille, laittaa jalkoja vähän haralleen ja nostaa tangon ylös, niin kyllä sieltä paljastuu aina sellainen klitoris että hyi olkoon!!!

        Ymmärtäisivät pitää edes ne polvet yhdessä.

        Ja naiset voisi oikeasti teipata ne nännit piiloon, tai vaikka käydä leikkauttamassa ne pois. Säärikarvat ja häpykarvat ajavat pois (ja siksi se kuvottavan iso klitoriskin paistaa sitten housuista läpi!!!), joten hankkiutukaa eroon niistä nänneistäkin.


      • Kysyn vaan?
        Oletko pihtaaja? kirjoitti:

        Ei vaan hän tarkoitti että "SE" siellä pullottaa mistä sinäkin nautinnon ja avioilon saat(ellet ole naisen kanssa naimisissa).

        Tarkoitatko mulukkua?


    • ihmiskeho.on.ok

      Olen nainen ja mulla on napakat nännit, näkyy vaikka olis topatut liivit, ei ole mua koskaan haitannut. Eilen just katselin kun treenivaatteet vedin päälle että näkyy, mutta ne nyt on ihan normaali osa naista. Kauheen toptaut liivit näyttää hölmömmiltä, nännitön.

      Ja tosiaan näkyyhän esim miestenkin varustus haaroissa ja se ihan normaalia. Pitäskös heidänkin teipata kalu jonnekin reiteen kiinni ettei näy?

      Normaaleja vartalon osia, miksi niitä piilotella?

      • Jeesa

        Napakkuus on aina naiselle eduksi ihan joka paikassa.


      • karmea vanha pappa
        Jeesa kirjoitti:

        Napakkuus on aina naiselle eduksi ihan joka paikassa.

        Niinpä, napa on hyvä olla, sinne voi piilottaa muutaman euron jos on vaikka bikinit päällä


    • hk,,

      anna nännien näkyä,, näkyyhän miehilläkin" munat" kun on tiukat urheilu housut,, kuiteskii tiedetään että nännit on,,

      • karmea vanha pappa

        Mitäs jos näkyykin varsi eikä munat?


    • Resu

      Ehkä olen ylisiveellinen, mutta minua kyllä häiritsee, jos nännit näkyy paidan läpi. Ja työpaikan miehet kyllä huomaa ne katseista päätellen. >:(

      • Mietis nyt

        Lohduttaudu sillä ajatuksella, että vielä tulee päivä, että et enään kiinnosta ketään miestä. Onko sitten hyvä?


      • Annim
        Mietis nyt kirjoitti:

        Lohduttaudu sillä ajatuksella, että vielä tulee päivä, että et enään kiinnosta ketään miestä. Onko sitten hyvä?

        Sitä odotellessa. Objektiivista ihmiseksi


    • aika venkulat
    • Iida_90.

      Mitä se haittaa jos nännit näkyy läpi. Ihan ok tänä päivänä, joka puolella sitä näkee ja näin itselläkin.

    • espoonmies55

      Jos olet kaunis ja hyvävartaloinen, niin mitä paremmin ne näkyy niin sitä parempi. Jos taas olet läski ja ruma, niin käytä jotain vartalon peittävää säkkiä.

      • tässä syy

        No juuripa espoonmies55 ikäisten miesten takia niitä nännejänsä ei naiset haluakaan näytellä. Kuvottavia vanhoja läskimaha ukkoja, jotka tuijottelee nuoria naisia joka paikassa. On siis todellakin ihan aiheellista pitää ne piilossa.


    • Nöpö

      Jos itseään haittaa niin se haittaa ja sillä selvä. Näin Seppälän alelaarissa viimeviikolla just tällaisia nänninpiilotusteippejä. Kaipa ne kertakäyttöisiä ja tietenkin hintakin sen mukainen mutta siellä ale hinnalla oli. Käys kurkkimassa mikä valikoima on sun alueen rättikauppojen loppurysäyksissä. Juu, en ole Seppälän myyjä ; ).

    • Olen mies, hetero mies ja nuoresta miehestä saakka ollut sama ongelma täällä :) Olen luonteeltani sellainen, etten tahdo olla esillä, enkä ollenkaan pidä sitä, että minua tuijotetaan. Ja se vielä, jos toinen mies katsoo, ärsyttää aivan mielettömästi. Ymmärrän siis ongelmaasi. Enpä ole muuta keksinyt kuin pitää kahta paitaa päällekkäin tai sitten tarpeeksi paksukankaista paitaa.
      Ja se, kun itse näen naisen, jolla nännit selvästi näkyvät paidan läpi, on minusta myös ärsyttävää. Naisen rinnat ja nännit ovat, sori nyt vaan, minusta seksuaalisesti kiihoittavia, enkä sen vuoksi tahtoisi nähdä niitä selvästi esillä paikoissa, jossa en halua kokea seksuaalista kiihoittumista, esim. töissä ym. En tarkoita, että hullun lailla kiihoittuisin näkemisestä, mutta kuitenkin...
      Minusta on hyvä että etsit ratkaisua tähän pieneen ongelmaasi, toivottavasti löydät ratkaisun.

      • Hyi mikä äijä!

        Kannattaisikohan sinun hankkia jostain ammattiapua tuohon sosiaaliseen fobiaasi?

        Minua ei kiinnostaisi jos sinä häpeät vartaloasi ja kuljet sen vuoksi nurkissa häpeämässä itseäsi, mutta siinä menee minun raja että sinä alat vaatimaan muita alistumaan vaatimuksiisi.

        Olet kuvottava kontrollifriikki. Muuta Saudi-Arabiaan, siellä naiset liikkuvat kaapu päällään. Ellet kestä kuumuutta, etsi ihan vaan itse mielenterveysapua tuohon ongelmaasi joka ei koske näköjään pelkästään sinua, vaan meitä muitakin..


      • Hyi mikä äijä! kirjoitti:

        Kannattaisikohan sinun hankkia jostain ammattiapua tuohon sosiaaliseen fobiaasi?

        Minua ei kiinnostaisi jos sinä häpeät vartaloasi ja kuljet sen vuoksi nurkissa häpeämässä itseäsi, mutta siinä menee minun raja että sinä alat vaatimaan muita alistumaan vaatimuksiisi.

        Olet kuvottava kontrollifriikki. Muuta Saudi-Arabiaan, siellä naiset liikkuvat kaapu päällään. Ellet kestä kuumuutta, etsi ihan vaan itse mielenterveysapua tuohon ongelmaasi joka ei koske näköjään pelkästään sinua, vaan meitä muitakin..

        Sä voit kirjoittaa mun sähköpostiin, sovitaan aika ja paikka - haastoit minut juuri tappeluun. Ja sanon vielä sen, että siitä tappelusta ei välttämättä selviä kuin yksi.


      • kotkanpoika
        Hyi mikä äijä! kirjoitti:

        Kannattaisikohan sinun hankkia jostain ammattiapua tuohon sosiaaliseen fobiaasi?

        Minua ei kiinnostaisi jos sinä häpeät vartaloasi ja kuljet sen vuoksi nurkissa häpeämässä itseäsi, mutta siinä menee minun raja että sinä alat vaatimaan muita alistumaan vaatimuksiisi.

        Olet kuvottava kontrollifriikki. Muuta Saudi-Arabiaan, siellä naiset liikkuvat kaapu päällään. Ellet kestä kuumuutta, etsi ihan vaan itse mielenterveysapua tuohon ongelmaasi joka ei koske näköjään pelkästään sinua, vaan meitä muitakin..

        Täysin samaa mieltä arin kanssa. Naisen rinnat ja nännit kiihottaa. En halua kiihottua sellaisissa tilanteissa, jotka ei oo soveliaita siihen. Hyi mikä äijä nimimerkki on valinnut itselleen osuvan nikin keskusteluun. Vedä ari kunnolla turpaan. Minkäälaista keskustelua ei maailmassa syntyisi, jos ihmiset ei saa esittää omia mielipiteitään rauhassa, kun tuollaiset idioo.... hyppäävät heti sanallisesti kimppuun. Ei oo jätkä saannu varmaan naista ikinä. Runkkaa tarpeeksi niin helpottaa pösil....


      • Hyi mikä äijä!
        ari0566 kirjoitti:

        Sä voit kirjoittaa mun sähköpostiin, sovitaan aika ja paikka - haastoit minut juuri tappeluun. Ja sanon vielä sen, että siitä tappelusta ei välttämättä selviä kuin yksi.

        Kiitos. Todistit juuri kaikille että sinulla ei ole kaikki muumit laaksossa.

        48 vuotias mies ja noin lapsellinen. Taidat olla asperger?


      • Hyi mikä äijä!
        kotkanpoika kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä arin kanssa. Naisen rinnat ja nännit kiihottaa. En halua kiihottua sellaisissa tilanteissa, jotka ei oo soveliaita siihen. Hyi mikä äijä nimimerkki on valinnut itselleen osuvan nikin keskusteluun. Vedä ari kunnolla turpaan. Minkäälaista keskustelua ei maailmassa syntyisi, jos ihmiset ei saa esittää omia mielipiteitään rauhassa, kun tuollaiset idioo.... hyppäävät heti sanallisesti kimppuun. Ei oo jätkä saannu varmaan naista ikinä. Runkkaa tarpeeksi niin helpottaa pösil....

        Älä yritä esiintyä toisella nimimerkillä koska se on noloa.


      • Julli 6
        Hyi mikä äijä! kirjoitti:

        Kiitos. Todistit juuri kaikille että sinulla ei ole kaikki muumit laaksossa.

        48 vuotias mies ja noin lapsellinen. Taidat olla asperger?

        Arilla on ongelmia muilla keskustelunaiheita.

        Aikuinen mies? ja käytöskuin 10v- Jani-Petterillä, jolle äiti laittaa illalla peiton päälle ja sammuttaa valot.


      • Julli 6
        Hyi mikä äijä! kirjoitti:

        Älä yritä esiintyä toisella nimimerkillä koska se on noloa.

        Skitso mikä skitso.
        Pikkupoika, ajatusmaailmaltansa, josta ei aikuista kasva koskaan.
        Näitä narsistisia persoonia löytyy yllättävän paljon Suomesta..


      • kaamea vanha pappa
        Hyi mikä äijä! kirjoitti:

        Kiitos. Todistit juuri kaikille että sinulla ei ole kaikki muumit laaksossa.

        48 vuotias mies ja noin lapsellinen. Taidat olla asperger?

        Assit ei ole väkivaltaisia, päinvastoin. Enemmän tuo vaikuttaa neuroottiselta tapaukselta jolla ei ole kaikki inkkarit kanootissas.


    • erkki nimim

      Suosittelen rintojen poistoa kokonaan, niin ongelma on ratkennut. Jos lapaluut törröttävät selässä, niin nekin kannattaa poistaa. Kädet näkyvät myös rumasti ulkopuolella roikkuvina inhottavina ulokkeina ja nekin pitää poistaa.

      Voit toki juosta huppu päässä niin operaatioille ei ole tarvetta.

      Unohdin, että silloinhan näkyy läpi nenän kärki ja korvat. Niiden leikkaaminen se vasta kalliiksi tuleekin.

      • Päivän paras...

        ...heko, heko...!


    • 690096

      Skitso!! mitennii piiloon. maailman luonnollisin asia. onhan ne mullakin ja munat jotka pullottavat uikkareissa

      • karmea vanha pappa

        Munatko sulla vaan pullottaa? Aika kurjaa jos varsi on muutaman sentin ja munat valtavat...


      • Julli 6
        karmea vanha pappa kirjoitti:

        Munatko sulla vaan pullottaa? Aika kurjaa jos varsi on muutaman sentin ja munat valtavat...

        Meneppäs poju äidiltäsi kysymään, joko on iltapilttisi aika ja milloin sinun pitää mennä nukkumaan.
        Karmea vanha pappa, 10v.


    • Muoti leviää

      Ruotsissa kun oltiin 70-luvun lopulla käymässä tukholmassa, niin nasilla ei ollut alusvaatteita ollenkaan osalla -oli kuuma kesäpäivä, vaan sellaiset ohuet koltut ja vielä löysät päällä, koltussa oli isot kaula- sekä käsileikkaukset, joo meillä puvut päällä, kyllä siinä meinasi nuorella miehellä tunteet kuohahtaa näitten rintojen seilatessa vapaasti aukolta toiselle, sekä rennosti istuessa kesäistä ilmaa ihaillessa vilahteli vaikka mitä, kun jalkoja nosteltiin sinnetänne, olihan hauskaa katseltavaa, pikku hiljaa se muoti on ruvennut tännepäinkin leviämään.

      • Kansallinen häpeä

        Suomi on kyllä kumma maa. Täällä paljastavissa vaatteissa ei liiku kuin julkkikset ja mallit, silloin kun ovat kuvauksissa.

        Kun Suomesta lähtee ihan mihin päin vaan, värit lisääntyvät ja vaatteet muuttuvat mukavammiksi, tyylikkäämmiksi ja näyttävämmiksi.

        Suomalaisten pukeutuminen muistuttaa hyvin paljon Kiinan Suuren Harppauksen aikaista tuulipukutyyliä, eli kylmänruskealla pohjalla vähän harmaan sävyä.

        Ja suomalaiset julkkikset ja naiset tulevat kymmenen vuotta myöhässä ihan missä asiassa tahansa. Täällä pitää häpykarvoista päästä ehdottomasti eroon, tai vähintäänkin pitää trimmata kaikennäköisiä kiitoratoja ja muuta höpöä, vaikka ulkomailla puskat alkavat jo rehottaa. Sama juttu oli ennen tätä posliinivillitystä. Ulkomailla oli poslarit olleet muotia jo kymmenen vuoden ajan, kun täällä vannottiin ehdottoman karvaisuuden nimiin.

        Ja vaatetukseksi sopii ihan mikä tahansa, minkä saa kaulaan asti vedettyä kiinni. Nuoremmilla ei ole hattua, ellei se ole pipo, mutta naisen vanhentuessa ilmestyy kyllä huivi tai baskeri kutrien suojaksi. Eikä sitäkään laiteta nätisti hiuksille, vaan vedetään kuin pipo korville.

        Näyttäkää yksikin maa jossa baskeria käytetään suomalaiseen tapaan molemmilla korvilla. Yksikin maa riittää!

        Hollywoodissa ei puhuta suomalaisista blondeista, vaan ruotsalaisista.

        Miksikö? Siksi että suomalainen blondi on kirjaimellisesti valju kuvotus. Ruotsalainen blondi on näyttävä ja oikeasti kaunis. Kun suomalainen blondi kampaa harvat hiuksensa, ruotsalainen blondi muotoilee tuuheat hiuksensa.

        Suomalaisia blondeja lähetettiin miss maailma kisoihin, ja aina uskottiin voittoon, vähän niinkuin euroviisuissa, että kyllä se valju ja masentava kuvotus vielä joskus lyö läpi. No onko lyönyt!?

        Yksi suomalainen blondi on ollut Playboyn kannessa. Suomalainenko? Ei vaan Suomenruotsalainen. Arvatkaa moniko ruotsalaiskaunotar on esiintynyt Playboyssa ja tekee uraa glamourmallina ja ympäri maailmaa tunnettuna julkkiksena?

        Arvatkaa montako euroviisuvoittoa ja hittiä on ruotsalaisilla. Entä suomalaisilla? Suomalaiset ei pärjänneet ennenkuin tekivät rumuudestaan karikatyyrin ja esiin astui Lordi. Missä sitä soitetaan maailmalla paitsi Suomessa, jossa sitä soitetaan vain euroviisuhuuman aikaan. Ja sitten tulikin varsinaista paskaa niskaan, kun miehet ratsasti lampaiden laidunmailla, ja esittivät sitä vielä tosissaan!

        Verratkaa Abbaan tai Loreeniin?

        Suomi on kuin se kaveri jonka sosiaalista kömpelyyttä katsotaan myötähäpeillen. Avattuaan suunsa Suomi kuvittelee että kaikki kuuntelevat, vaikka tosiasiassa kaikki kyselevät itseltään että mitä se sanoi ja kohteliaisuudesta pysyvät hiljaa, odottaen ja toivoen että suu menisi pian kiinni.


    • juupas

      rintojen koolakaan ei väliä kunhan nännit on somat

      • Karu totuus!

        Rintojen koolla todellakin on väliä. Täytyyhän naisella tissit olla. Kunnon kokoiset. Eli laudat pysykööt kotonaan.
        Ei siinä pushupit paljon auta. Kunnon kokoisia luomurintoja on kiva katsella. Pikkutissiset voivat rauhassa piiloitella nännejään. Ei todellakaan kiinnosta!


    • nännitär

      No käyttäisit kunnollisia treeniliivejä eikä jotakin tarjoustalon halpiksia...

    • Nännit on luonnollinen asia. Jos näkyy, niin näkyy. Ellei sulla ole nöpöttävillä nänneillä ole tarkoitusta saada miehiä tai naisia kiinnostumaan sinusta, sun olemus kertoo että antakaa olla. Eli anna nöpöttää, jos haluat vain kuntoilla.

      Ja jos haluat jotain muuta, nännit pn oikean suuntainen signaali.

      Eli sä et voi kuin voittaa ;-)

    • ldmzmzzzz

      Mitä merkitystä jos nännit näkyvät? Pullottaahan sulla rinnatkin topin ja paidan alla, nekin pitäisi teipata lättänäksikö?

      Töissä vajaa 5-kymppinen nainen, urheilee paljon, kroppa tiptop kunnossa, pienehköt rinnat. Nännit sillä nöpöttää paidan alla melko usein, ja se tuo vaan piristystä työpäivään.

    • vai sellasta

      "Olen ennen käyttänyt urheillessa ohuita urheiluliivejä ja paksuhkoa t-paitaa"

      Nännit olisi näkynyt läpi jo tuossa t-paidassakin. Aloitus haisee provolta.

    • urts

      Pullottaahan mullakin muna lahkeessa mut ei sille oikein mitään voi niin pakko hyväksyä nämä fysiologiset tosiasiat. En ala sen asian takia pitämään vaikkapa hametta tms.

    • Jeesa

      Otapaiya pois niin miehet eivät katso pelkästään nippulaoita

      • karmea vanha pappa

        Ota se peruna pois suusta kun kirjoitat, ei tuosta saa mitään selvää


    • eloveera

      Pienet on sulla ajatukset. Nännit on luonnon lahja. Elämässä on isojakin murheita.

    • sinisiipi15

      naiset käyttää urheilessaan yleensä urheilurintaliivejä

    • luonnollista

      Ajattele jos olisi akankannon sijaan myöskin sileä
      nakusatanen. Kyllä päästäisiin taas kartalle kome-
      asti. Nännit ja käkikellot vauhtiin.
      Luoja on luonut, pitääkö niitä hävetä ???

      • huhhuh21

        Miljoona kertaa pahempaa on, ku tukevammat naiset tunkee ittensä todellisiin maksamakkaran kuoriin, se pitäis oikeesti kieltää lailla!!


    • Laput liiveihin

      Mua häiritsee myös jos nännit nöpöttää paidan läpi ,makunsa kullakin :) Ratkaisin asian helposti niin että nappasin yksistä bikineistä ne parin millin paksuiset laput jotka on muotoa antamaan laitettu kankaan ja vuorauksen väliin, nehän on irroitettavat. Sujautan ne mun Triumphin ohuiden treeniliivien sisään ja samalla kun pesen liivit, ne laput lentää koneeseen myös. Pysyvät ilman korjailua liivien ja rinnan välissä. Sattumalta ovat saman mallisetkin, kolmiot.

    • En tuohon asiaan osaa oikein itse ratkaisua arpoa, sillä en henkilökohtaisesti juuri urheiluliivejä käytä näin "rinnattomana", nuorena poikana. Mutta siitä olisin halunnut huomauttaa, etten näe mitään syytä olla pukematta päälleen pelkkiä urheiluliivejä tai -paitoja ainoastaan sen pelon varjossa, että nännit saattaisivat näkyä läpi. En siis tätä lauo pervon näkökulmasta – mikä en missään nimessä ole – vaan kohtalaisen hyvän, henkilökohtaisen tiedon pohjalta siitä, että rintaliivittömyys on tällä hetkellä paitsi muotia, myös paljon pienempi terveysriski; veri kiertää paremmin sekä rinnat pysyvät paremmin muodossaan kun niitä ei jatkuvasti paina jokin valtava painesysteemi.

    • klklkl
    • think.otherwise

      Anna vaan näkyä, sehän on hienoa:)

    • Erä-Erkki

      Kaikesta sitä pittää keskustella.Naiselle on nännit jo anatomiankin mukaan luonnolliset ja kuuluu olla.En ymmärrä,että se voisi ketään haitata kun trikoot on päällä .Voi voi.Tässä elämässä on tärkeimpiäkin keskustelunaiheita.Naiset kateuksissaan puuttu tälläisiin pikkuseikkoihin,jos itsellä sattuu nännit olemaan pienet.Se näkyy mikä on näkyäkseen ja sillä hyvä.OK antaa nännien näkyä.

    • Kovat nännit

      ovat ihanat ;)

    • MATTI 33 HKI

      ANNA NÄNNYKÖIDEN NÄKYÄ VAAN NE ON KAUNISTA KATSELTAVAA!!!!!!!!!!!!

    • pappo

      Anna tyttö nännies loistaa olemassa olollaan

    • ttina

      mulla sama ongelma että näkyy silti vaikka on vähän topatut urheiluliivit ja tavallisista rintaliiveistäkin joissa vähän toppausta ni näkyy joskus. Liian paksuja toppauksia en haluu käyttää ja jos on ilman ni näkyy ihan kunnolla. Kuntosalil ihmettelin ku huomasin että miehet tuijottaa (oli uudet ohuemmat urheiluliivit ekaa kertaa päällä) vaikka yleensä saa olla ihan rauhassa siä sit tajusin että johtuu varmaa siitä kun nännit näky läpi. Nyt en enää välitä siitä että kattooko joku vai ei. Ne ohuemmat urheiluliivit on kuitenki mukavammat käyttää ku ei hiosta nii paljoo kun paksummat.

    • koita noita?
      • tywerwteryq

        Voi hemmetti kyllä te naiset osaatte tehdä pikkuasiasta ison ongelman.
        Näkyyhän teillä sormetkin aina kun ootte julkisessa paikassa ilman käsineitä, samanlainen ruumiinosa se on nänni kuin sormikin joten mitä välii.
        Jos ongelam on iso ni käykää tallinnassa leikakuttamassa nännit pois.


    • Janita
    • Niks ja poks

      Ystäväni käyttää nännisuojia, saa ostaa mm kappahllista, seppälästä jne.. ei ole teippiä-sellaiset silikoni läpyskät. Erittäin toimivat.

    • sally4

      Entä imettäville äideille tarkoitetut liivinsuojukset. Ne peittävät hyvin.

    • sexykx

      Miksi naisilla tuo salillakäyti joskus niin hel*etin vaikeaa? Moni menee salille "pane mua"-tyyliin pukeutuneena ja sitten itketään sitä, että äijät kyylää. Mitä hel*vettiä. Tämä on puhdasta perusmatematiikkaa. Heteroäijät nyt vain "luontonsa" mukaisesti katsovat naisten pers*itä, rintoja, nännejä yms. Ihonmyönteinen asu naisella on varmin tapa saada miesten huomio puoleensa. Ota tai jätä. Ehkä naisten sali olisi parempi vaihtoehto?

    • be free

      Nännien oisto ratkaisi asian kohdallani. Nyt voin iloisena lenkeillä, ilman että pervot lesbot katselisivat etuvaruastustani,

      • free be

        Kikkelin poisto ratkaisi asian kohdallani. Nyt voin iloisena lenkeillä, ilman että äijät katselisivat etuvaruastustani,


    • sgdfgdaf

      Minä käytän salilla urheilurintsikoiden alla jotain kulahtaneita, kevyesti topattuja liivejä. Ja ei nännit nöpötä.

    • kuntoilija1

      Ennen sanottiin, että kolme on maailmassa turhaa asiaa: nunnan nännit, paavin pallit ja komiteamietinnöt. Nyt näyttää tulleen vielä neljäskin turhuus: paskan jauhaminen sosiaalisessa mediassa.

    • Voi hyvänen aika nimimerkkki "1 3"... On sulla ongelmat! Anna ihmeessä nännien näkyä! Mikään ei ole seksikkäämpää kuin nähdä neito jossain tiukassa topissa niin, että nännien nöpötys näkyy paidan läpi.
      Jos et halua näyttää hyvältä, laita sinne salille vaikka tuulipuvun housut ja villapaita....

      • Hyviä maisemia

        Alusvaatteet turhia kesällä ja hiostavat, ei muutakuin sellainen ohut ja läpinäkyvä hihaton vesrajan juut yltävä tanttu pääle ja antaa keikien solua ja himmeästi näkyä, lisää näitä perillisen tekohaluja, kardaani jäykkänä.


    • NNaisnäkökulm

      Tämäkin ketju osoitti sen, että kyllä monet miehet iästä riippumatta katsovat naisten nännejä, koska he kiihoittuvat niistä.

      Minäkään en halua, että kukaan katselee nännejäni kuntosalilla, lenkkeillessä tai fillaroidessa. Sen takia käytän topatumpia rintsikoita tai laitan urheiluliivien sisälle irtonaiset ohuet kaistaleet (vanhoista poisheitetyistä rintsikoista otetut) tai sitten laitan jumppatopin päälle löysän (usein puuvillaisen) topin, joka peittää pahimmat nöpötykset. Kaapissani on kolme löysää toppia, joita pistän sitten pyykkiin käytön jälkeen, joten ne pysyvät ihan siistinä, vaikkei niitä puuvillaisia ole tarkoitettukaan varsinaisesti hikiurheiluun.

      Kukin pukeutuu haluamallaan tavalla. Itse en halua tarkoituksella paljastaa liikaa. Urheillessa kuitenkin mukavuus ratkaisee paljon. Siksi ihoa vasten käytän esim. urheilutrikoita ja käytän aina urheilurintaliivejä jne. Käytännössä siis sopiva kombinaatio minulle on yhdistelmä omaa mukavuutta ja riittävää peittelyä.

    • Urheilijatyttö

      Kannattaisi käyttää kunnon urheiluliivejä.

    • laatua S24, laatua

      Ylläpito on näköjään nostanut tämän keskustelun tuonne yläbanneriin. Takuuvarma keino ketjut täyteen saada "hauskoja" ja "nokkelia" trollivastauksia.

    • gustavo_1987

      hym, no osta itsellesi sopivat rintaliivit , niin saat nännit piiloon ettei tule ylimääräisiä tirkistelijöitä paikalle. esim näin...

    • Urheilufriikki

      Laita liivinsuojukset niin ei nännit näy.

    • jalan nosto korkeall

      Alasti pompottelu kaikken parasta ja sellaiset reippaat jalan nostot, jotta rakokin oiken vähäsen aukeaa, näillä tempuilla saa lisää notkeytta ja kysyntää.

    • 1+7

      Tarviiko teidän naisten ylipäänsä urheilla. Siivotessa ja kauppakasseja kannellessa saa aivan riittävästi hyötyliikuntaa. Rasvakudosta sopivasti tietyissä paikoissa on ilo silmälle.

    • mies57v

      naisilla on nättit sievät rinnat jasekänännit

    • Ron Jeremy

      Hei!

      Tuskin ketään miestä haittaa, jos naisella näkyy haulikonhylsyt paidan läpi. Päinvastoin. Naisille se tuntuu olevan vakava ongelma. Miehille ei näköjään saisi olla mitään mielenkiintoista katsottavaa!!

    • kordon.

      Näkyyhän ne tissien muodotkin, niin miksei nännitkin. Kattokaapa miesten trikoojuoksupöksyjä... Nehän paljastavat nätisti sen sieltä jalkojen välistä. Silti se ei miehiä haittaa. Kaikki kun tietävät, että miehillä on se siellä ja naisillakin on nännit.

    • kiitos...

      Ihanaa että otat kanssaihmisiä huomioon. Ei se ole mitenkään kiva kulkea kadulla kun naiset on melkein alasti ja automaattisesti kiinnittää huomion ja sitten suuttuvat kun kuvittelevat miksilie pervoksi vaikka itse ovat itsensäpaljastajia. Joka tapauksessa eikös sen urheilupaidan päälle voi pistää normaalin t-paidan tai jotain, helppoa?

    • sama ongelma

      liiviliikkeissä on myytävänä ns nänninsuojia liivien sisään asetettavaksi

    • REippautta naiset

      Naiset saavat aina olla vähän siihen suuntaan ja näytellä paikkojaan, on niitä kiva katsella ja vähäsen haaveilla, reippaat naiset ovat elämän suola, että minä kunnioitan naisten koskemattomuuta, heidän kanssaan on kiva liikua aina.

      • eikö voi tajuta

        No naisetpa ei halua olla vähän siihen suuntaan eikä näytellä paikkojaan. Onko sitä niin vaikea ymmärtää miehenä. Jos ne nännit sattuu paidan läpi näkymään ja joku vanha ukonkäppänä rupee tuijottamaan niin kyllä se on hemmetin ällöttävää. Joku oman isän ikänen ukkeli tuijottelee kuola suupielessä, haloo miehet miettikääs vähän.


    • Paita pois

      Joo nänni ei saa yksistään näkyä mutta koko tissi saa, joten paita pois...

    • aikapoikamies78

      Oho, Suomi24: etusivulla on kuva nänneistä!
      Hyvänen aika, nännit!!!
      Pitääkin lukea koko juttu.

      • unnahp1

        Laita tekonännit, niin eivät näy omat nännit:o)


    • nännimies

      Oo ylpeä sojottavista nänneistäsi

    • nainen88---

      En tiedä ovatko kaikki vastaajat miehiä, kun niin ovat sitä mieltä että nännit saa näkyä...


      Mutta näin naisena pyrin kyllä itse valitsemaan alusvaatteet ehdottomasti niin etteivät nännit näy.. Ja niinkuin nämä miehet tässä keskustelussa sanovat, onhan nännien näkyminen eroottista. Ja minusta tämä ei TODELLAKAAN ole hyvä asia, jos olen esim. lenkillä... Itselle tulee jotenkin rivo olo jos nännit näkyy ja kyllähän miehet niitä tuijottaa. Ja on se mun mielestä myös mautonta, jos näkyvät.

      • 11+2

        Useassa viestissä naiset valittavat, että ajatus siitä, että joku vanha ukko, pervo tai toinen nainen tuijottaa, tuntuu vastenmieliseltä. Mikä siinä on vastenmielistä? Minä olen oppinut jo lapsena, että "ei haukku haavaa tee", ja katse on todella paljon pienempi asia kuin puhe. Jos et tiedä ukon katselevan nännejäsi, niin eihän se voi haitata sinua millään tavalla. Miksi siis tietoa siitä yhtäkkiä haittaa? Lisäksi, oletko aivan varma, että esimerkiksi salilla vanhat ukot, pervot ja toiset naiset tuijottavat nännejäsi? Eiköhän suurin osa porukasta ole treenaamassa siellä itsekin, joten ei heillä ole intoa kytätä muita.

        Minä harrastan lenkkeilyä ja näin kuumalla tulee pidettyä lyhyitä housuja ja urheilupaitaa. Kun juoksen, jotkut ihmiset katsovat, mutta useimmat eivät kiinnitä minuun erikoista huomiota. Kukaan ei ole tullut vielä häiriköimään tai huutelemaan perään. Joten mitä nuo katsojat minua haittaisivat? Enhän edes tiedä, miksi he katsovat. Ehkä he ihailevat paitaani. Tai ihmettelevät juomareppuani. Tai kääntävät katseen, kun juuri ohimennessäni sykemittari päästää hälytyksen. Syitä on monia, enkä ala miettimään, että tuijottavat he nimenomaan pakaroitani tai nännejä.


    • unstopredsign

      Näkevä nänni on aina näkevä nänni. Sitten sun swägä on nii nänni mehu.

    • syuiuiayuius

      Mies olen.
      joo ei haittaa jos nännit siellä pollottaa, kivempi jos nännipihan reunatkin kuumottaisi topin alta.

      • nättiä

        Eikä mua haittais, jos hyvännäköisen miehen kivespussukat vähän vilkkuisivat.


    • nännikäs..

      nännit saa pullottaa, onhan se nättiä ja sexikästä kaiken kukkuraksi!

    • nautarauta

      Mikä tämä naisten nännifiksaatio on? Ei kiinnosta töröttääkö tai ei. Olkaa vaikka alasti mutta lopettakaa tuo helvetin spekulointi ulkonäöstänne ja toistenne tuomitseminen. Miehet kuvittelevat teidät kuitenkin alasti niin sama vaikka olisitte.

      • fiksumies

        Ei pidä paikkansa. Olen mies ja en kuvittele naisia alasti.


    • jorma 10"

      Mulla oli sama ongelma, kun ostin tiukat kyykkytrikoot. Jättimela paistoi niin selkeästi läpi, etten jaksanut katsella kateellisten treeniurosten närkästystä. Otin käyttöön vanhat, löysät puuvillaverkkarit.

    • kiinnostaako

      Ei mitään väliä näkyykö nännit vai ei. Treenaamaahan sinne on menty.
      Miehenä pidän trikoita ja aika tiukaa paitaa treenatessa ja ei se mitään
      haittaa jos joku tuijottaa.

    • teippiiiii

      Olen hyvin korkeamoraalinen ja en haua olla kiihokkeena kellekään miehelle. Käytän itse pumpulia j asen päällä maalarin teippiä, se vaan rikkoo ihon verille kun vetää sitä pois joka päivä uudestaan.

    • pihamies

      itseäni häiritsee iso mela,kun käyn salilla. jostakin kumman syystä naisten katse siirtyy,jalko väliin. niin tiedän että on kookas penis,ja olen kokeillut väljempiä housujakin ja tiukempia alus housuja,mutta ei auta ei.

      nyt olenkin ottanut hälläväliä tyylin,jos joku katselee niin siinä sitten katselee,ja muut harjoitukset myöhemmin.

    • akkaka

      Kaikki katsovat kun revin kakka-aukkoani kyykkytelineen luona. Onhan muutama käynyt "vierailemassakin".

    • Ona Roiskis

      sairastaa ja mistä alkaen. se on niin mitä .............. sairasta ja tyttöystäväni viiru ja muukin näkyy. ihmetyttelen miten menee. onhan niin sanottu ettei naisille sovi miesten vaatteet ja naisille ei miesten vaatteet, no niin kyllä ............... tuntematon raukkis/raiskis

      • ben ja isi

        olen mies sinänsä jo katseltava ja parempi BENIS IS I


      • Nyt on hitti irti
        ben ja isi kirjoitti:

        olen mies sinänsä jo katseltava ja parempi BENIS IS I

        Liity ihmeessä black eyed peasiin ja ala soittelemaan will i am kanssa duettoja


    • Ihanat muodot...24

      Runkuttelen nähdessäni naisia urheiluliiveissä ja tiukissa housuissa.... ;)

    • KuntoX

      Keskity enemmän urheiluun ja vähemmän siihen miltä näytät. En ymmärrä sitä kitinää mitä kuulee milloin urheilutrikoista ja milloin topeista. Jos joku viitsii nähdä tässä läskin sairastamassa maassa niin paljon vaivaa, että pitää kunnostaan huolta, saa minun puolestani juosta vaikka alastomana.

    • estoton3

      olet sä ujo vai miks nännit ei sais näkyä
      eihän ne kuitenkaan ole paljaana

    • wernerska

      Onhan miehilläkin tukassa näkyvä kalju alue kiusallinen ja sitäkin yritetään peitellä. Kumpi nyt on pahempi ongelma. Nännin näkyminen vaatteiden alta vai takakalju miehellä,

    • gary48

      mulla aina näkyy nännit, ne vaan nöpöttää en voi sille mitään mutta ei se mua häiritse muita näköjään.

    • onanoiiija

      lisää noita vaatteita et nännit näkyy,ja samoin tiukkoja trikoita mis haarakiila menee häpyhuulten väliin ahh....ja taas tuli asiaa pukuhuoneeseen runkkaamaan!

      • unimeexnäs

        ja uimarannan kuivuneet vaatteet täynnä dna/piirtoja kuhisevasta sex asuste unisex ... aaaaaaaaaah kärähti, yhden tytön tiedän, olisin nainutkin samaan hengenvetoon, oli näes haarakiilassa kiinni


    • sportguy1

      Moi
      Voit laittaa urheiliteippiä nännien päälle jos et halua niiden näkyvän!

      • 4636436

        OMPA OMPA TUngosta ketjussa näin kesäiltanaki


    • Ala urheilla sanan varsinaisessa merkityksessä niin et mieti moisia. Joko olet todella nuori ja epävarma, tai sit "urheilet" vaan, että voit sanoa tekeväs niin. Ite käyn joka toinen päivä lenkillä enkä oo kyl KOSKAAN miettyny moista, omg =)

    • keravan pajatso

      Ei nännien näyttämminen ole mikään ongelma jotkut jätkät kattelee niitä ihan mielellään.Jos mies ei tykkää nänneistäsi minä ainakin jättäisin jäbän. Ja jos nainen ei tykkää hänellä on vaan itellään liian rumat.

    • vaadin nänneille vapautta, ja töröttäkööt ne terhakkaasti kohti tulevaisuutta, nyt ja aina ,.

    • almah

      Ai että ihan hiki näkyy,,voi pientä =) Tiedoksesi "urheilija", että hiki tulee kun esim. juoksee =) Mistä HITOSTA näitä aivottomia sikiää, ellei aloitus ole provo, mitä tosiaan toivon sen olevan =)

    • Sinkku mies

      "Nainen" !!! Ei sun kannata mennä ourheilu salille,lenkille,uimarannalle,saunaan ! lasten kanssa kun nännit näkyvät !!! tai sitten liikkua missään kun rinnat näkyvät niin selvästi, tiukan puseron läpi. Joten katsokaapa naiset peiliin välillä !!!
      Näin miehenä olen huomannut että TE naiset "vilkuilette" miesten peffaa samalla tavalla kuin miehet naisten peffaa !!! , turha on kiistää asiaa !! kun sivusta seuraa naistenkin katseita niin asia on näin olitpa "nainen" sinkku tai varattu. """Vielä on kesää jäljellä"""" ja uimarannoilla kävijöitä....

    • 11+8

      Jos kerran joillakin naisilla on kaupassa välillä paljastavia paitoja niin on sinulla oikeus antaa niiden näkyä

    • Ei nyt liian tiukka pipoinen kannata olla,jos kerran urheilla aijot niin ei sen ole väliä jos nännit näkyvät t-paidan läpi.Ei muuta kuin t-paita vaan ylle ja jatkamaan.

    • nännit ön

      voisko joku keksiä nänännien peittäjät???
      sellainen pyöreä lätkä missä sisäpuolells pieni kolo nännille!
      ei tarttis jauhaa tällaisesta naurettavuudesta!
      ja eikö liikkuessa ois hyvä käyttää aineski niiden joilla on muutaki kui nännit ni jonkinmoisia liivejä?

    • massageman70

      Se on jännää, mikä on toiselle itse tarkoitus, on se toiselle kauhistus !

    • 9876567

      Aloittajahan voisi pukeutua mieheksi viiksiä ja partaa myöten. Nimittäin jos muut salilla näkee että olet nainen niin nehän heti hoksaavat että sullahan on tissit ja nännit ja vaikka mitä muutakin. Vaikka kuinka olisit ne peittänyt. Tai sitten voisit ihan vaan pysyä kotona ja laittaa verhot kiinni...

    • mustafahassan

      Ootteko kaikkkk muslimeja kun ootte sekaisin nänneistä???

    • gfdklöfdwe

      Itse käytän niin vahvaa ja sellaista antiperspiranttia ettei hiki haise tai näy tai aineesta jäy jälkiä vaatteisiin,t-paita vain ylle tai anna nännien vain näkyä

    • Asiantuntija.

      Eihän se seksikkäillä naisilla mitään haittaa, jos näpykät vähän vilahtelee...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe