kyllä kun katselee keskustelua korkeasaaren simpansseista,pistää vihaksi katsella potissa ym.muuaalla lohjan peliautomaattien ympärillä majailevaa ukkojen ja akkojen laumaa.turhaa syydetään ylimääriä rahaa vanhuksille,jotka käyttävät sen pelaamiseen.nyt vaalien alla odottaisin,että vihreät edes tulisivat mukaan kuoroon.eläkkeet alas,koti apinoille,väriä turkisnahkoihin.ym.muuta,vai näinkö.
eläkkeet alas pelureilta
7
467
Vastaukset
- Capri
Käsittääkseni melkein koko RAY:n tuotto palautuu yhteiskuntamme hyväksi erilaisten tukien muodossa.
- peliautomaatit
meepä pankkiin vaihda tonni taaloiksi viiskyt kertaa edestakaisin euroiksi.loppu jääkin sitten sinne hyväntekeväisyyteen.mitkä loput.näin toimii ray.
- Ray
Itsehän saa laittaa tienaamansa rahat mihin huvittaa...vaikka nettiliittymään, jolloin saa kirjoitella typeriä kirjoituksiaan keskustelupalstoille.
- peliautomaatit
kukahan sen pelaamisen maksaa.minä ja sinä,jotka teemme töitä.multakin ryövätään kiinteistöveroa melkein tonni vuodessa.sitten katselen kun nämä vanhat höpöttäjät hakkaa ne yksikätiseen,josta sitten murto-osa jaetaan kaiken maailman turhanpäiväisiin pippaloihin.ei toi ikäluokka,joka tähdessäkin pelaa ole tienannut itse mitään.loisia suurin osa.ne jotka joutuu tienaamaan rahansa itse,eivät kyllä hakkaa niitä noihin tyhjänpäiväisiin pelikoneisiin.joskus ajattelen,kun ajelen pääkaupunkiseudulle töihin,että taitaisi olla paras muuttaa hesaan,mutta kai sielläkin on näitä sairaita kuluttamassa meidän kolikoitamme.
- p..kele
Kyllä ne eläkeläiset on pelimerkkinsä maksaneet kaikenlaisina TELleinä LELleinä MElleinä kymmenien työvuosiensa aikana. Lisäksi he ovat maksaneet sunkin koulutuksesi, vaikka hukkaanhan nekin rahat näyttää menneen. Sen lisäksi siellä on niitäkin joiden ansiosta sinäkin voit täällä aukoa päätäsi sen sijaan että olisit punatähti pipossa tonkimassa kaatiksia. Siispä vetäise alahuuli naaman ylitse ja nielaise!!!!!
- pravda
olen samaa mieltä kanssasi,mutta sain ajatuksia ruotsin matkalla.paf.n pelit laivoilla toimivat kruunuilla.viisi euroa antoi 42 pelipanosta maksimi kaksi panosta.pois rayn ahneet automaatit ja tilaalle pikkukolikoilla toimivat ajanvieteautomaatit.näin eläkeläisetkin voisivat kuluttaa aikaansa viihteellä.eikö lohjalaiset päättäjät voisi tehdä alueestaan pioneerialueen,jossa ei olisi näitä rosvoautomaatteja.
- Minni-77
eiks kannattais mieluummin ohjata hoitoon????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788