On se vaan niin tyhmää ja typerää,kun on vaikeeta
nostaa sitä Kättä toiselle Caravaanarille!
Rekkakuskit Moottoripyöräilijät Moottorikelkkailijat Nostaavat käden pystyyn moikatakseen toista samanlaista!Onkohan jotkut niin ylpeitä,taikka ajaavat vuokra sellaisella että ei tiedä miten menetellä!!
Olen Caravaanari!!Kaikkien kaveri!!!Oletko sinä!!
Moikata vaiko Eikö
9
1334
Vastaukset
- Setä "Etuteltasta"
Anna mun kaikki kestää - joko taas?!
- Lauri
sellaista epäkelpoa kansalaista joka ei moikkaa toisille henkenheimolaisille.
Samasta syystä kyydissäni ei saa nukkua sillä pitää olla valppaana moikatakseen muita karavaanikaiffareita.
Sitten kun olemme karavaanialueella niin joka kerta moikkaan kävellessäni ympäri leirintäaluetta, naispuolisille ihmisille kumarran ja hämeväki niiaa.- sfc
Turha morjestaa väkisin maantiellä, jos olet esim.
leirintäalueella eipä enään morjesteta.
Osittain on samaa tyyliä joillakin omilla alueilla.
Onko Lauri niitä henkilöitä jotka eivät anna toisille omaa rauhaa!!!!! - Car-avan
sfc kirjoitti:
Turha morjestaa väkisin maantiellä, jos olet esim.
leirintäalueella eipä enään morjesteta.
Osittain on samaa tyyliä joillakin omilla alueilla.
Onko Lauri niitä henkilöitä jotka eivät anna toisille omaa rauhaa!!!!!Ei kannata ottaa "pulttia" asiasta.Jokaisen oma asia,ei pakko.Harvoja asioita mistä ei tarvitse vielä maksaa on morjestaa.Tervehditäänhän tuttuja muutenkin,miksei ajaessa.
- Kulkija luonnostaan
Vaikka minä moikkaankin kaikki vaunuilijat ja
m-autoilijat ketkä huomaan, en silti odota, että he tervehtisivät takaisinpäin. Jokainen tehköön niinkuin itsestään tuntuu parhaalta, ja liikenneolosuhteet sallivat. Jutellaan sitten paikoillaan ollessa, jos juttuhaluja löytyy.- AK55
Voihan tota morjenstella kyllä minäkin takasin moikkaan jos joku morjenstaa.En kyitenkaan rupea vahtaamaan koska tulee auto tai vaunu vastaan että saa moikata.Joku joskus kirjoitti ettei morjensta jos ei ole Caravanumeroa näkyvillä ettei ne ole oikeita kanavaaria. Mulla on kaksi vaunua eikä kummassakaan numeroa eikä vankkurin kuvia.Olen kuitenkin Caravan jäsen ja morjenstan takaisin jos huomaan käden nousevan pystyyn.
- kaikkien kaveri onko näin
AK55 kirjoitti:
Voihan tota morjenstella kyllä minäkin takasin moikkaan jos joku morjenstaa.En kyitenkaan rupea vahtaamaan koska tulee auto tai vaunu vastaan että saa moikata.Joku joskus kirjoitti ettei morjensta jos ei ole Caravanumeroa näkyvillä ettei ne ole oikeita kanavaaria. Mulla on kaksi vaunua eikä kummassakaan numeroa eikä vankkurin kuvia.Olen kuitenkin Caravan jäsen ja morjenstan takaisin jos huomaan käden nousevan pystyyn.
Heips!!Kiitos kannanotostasi,ja kiitos kaikille!!
Nostetaan se käsi pystyyn,ja sen toivon että kun caravanarit tapaa toisensa vaikka huoltoasemalla niin jutuselua,puhetta vaikka päivän säästä!!!
Kiitos!! - Kaikkien kaveri onko näin
kaikkien kaveri onko näin kirjoitti:
Heips!!Kiitos kannanotostasi,ja kiitos kaikille!!
Nostetaan se käsi pystyyn,ja sen toivon että kun caravanarit tapaa toisensa vaikka huoltoasemalla niin jutuselua,puhetta vaikka päivän säästä!!!
Kiitos!!No Heips!
Kiva kiitti kannanotostasi.Puhutaan vaikka huoltoasemalla,taikka ihan missä vaan.Näin sen pitää olla!!Kiitti!! - karavaanari itsekkin
Kaikkien kaveri onko näin kirjoitti:
No Heips!
Kiva kiitti kannanotostasi.Puhutaan vaikka huoltoasemalla,taikka ihan missä vaan.Näin sen pitää olla!!Kiitti!!eikös teillä muuta ajateltavaa ole,kun itse liikun perheeni kanssa matkailuautolla , nautin vapaudesta ja yhdessäolosta perheen kanssa, en suinkaan siitä että jatkuvasti olisi kytättävä onko muita "autoilijoita" tai vaunuilijoita näkyvillä saatikka sitten että pitäisi jokaisen kanssa jutella, vain siitä syystä että on samalainen ajopeli alla. Haloo ihmiset, eipä ihme jos ei kaikia karavaanareita pidetä ihän täyspäisinä, , ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938