Miten voi tarkistaa onko autosta maksettu ajoneuvovero kun ostaa yksityiseltä, jos hänellä ei ole näyttää kuittia?
Autoveron tarkistus
9
12735
Vastaukset
- Alex
Jos siinä on kunnon suomalainen rekisteriote ilman mitään erikoismerkintöjä, niin asioiden pitäisi olla kunnossa. Jollei sellaista löydy, niin älä osta.
- Mira
Ei se rekisteriote kerro onko autovero maksettu vai ei.
- näkee
Mira kirjoitti:
Mutta ajoneuvoveron voit tarkistaa numerosta 0100-7821
Katsastusta ei keskeytetä, ei vaan saa leimaa ennekuin käy näyttämässä tositteen maksusta. - Alex
Mira kirjoitti:
Ei näe ajoneuvoveroa, mutta sen näkee onko autovero maksettu vai ei. Otsikossasi oli vain sana autovero...
- oikaisija
näkee kirjoitti:
Mutta ajoneuvoveron voit tarkistaa numerosta 0100-7821
Katsastusta ei keskeytetä, ei vaan saa leimaa ennekuin käy näyttämässä tositteen maksusta.Hei
Tämä oli aivan "UFO" numero. Oikea on Trafi 020 6185125
- Mika
Jos autosta ei ole maksettu ajoneuvoveroa, keskeytetäänkö katsastus?
- aqman
Katsastusta ei hyväksytä, jos ajoneuvovero on maksamatta
- v76
Ei keskeytetä mutta ajo keskeytyy poliisin pysäyttäessä. Se kun vie kilvet.
- vastaus rulettaa
sms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731369
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750