PP-auto

autonvaihtaja

Minkälainen autokauppa on Lohjan PP-auto? Onko kenelläkään kokemuksia?

49

9170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikka kyykkä

      Ihan on kunnollinen asiansa hyvin hoitava liike. Palvelukin sujuvaa.
      Rohkeasti vaan sinne asioimaan, ovesta pääsee ulos, jos alkaa ahdistaa.

    • Kuluttajan oikeudet

      Musta lista kertoo niistä yrityksistä, jotka eivät ole maksaneet asiakkailleen korvauksia Kuluttajariitalautakunnan päätöksen mukaisesti.

      http://archive.today/IlgWW#selection-444.0-907.19

      Autot ja moottoriajoneuvot

      PP-auto Oy
      Tammiston Autovaruste Oy, Tuusula
      Autopale Oy, Jyväskylä
      Eastwest Import, Huittinen

      City Speed Oy Ltd, Skinnarby
      AutoÅström Oy, Kokkola
      Nurmijärven Laatuauto Oy, Nurmijärvi
      Laurika Oy, Espoo

    • Niinpä niin

      Ahaa, tässä aloituksessa olikin tarkoitus vain herjata.

    • PP:stä päivää?

      Kuluttajavirasto ei herjaa. Se kertoo kuluttajille, miten yritykset noudattavat kuluttajansuojalakia, tai siis tässä tapauksessa eivät noudata. PP-auton asiakkaat ovat kertoneet kokemuksiaan virastolle, ja tieto lopputuloksista on nyt netissä. Eikö näistä asioista saisi puhua?

      • Anonyymi

        Onkohan mustan listan mainostaja jostain katkeroitunut ja purkaa tässä pahaa oloaan. On kuitenkin lapsellista mainostaa jotain em. listaa kun lähes aina asioissa on kaksi osapuolta ja kaksi näkemystä. Kuluttajavirasto lätkii noita suosituksiaan hyvinkin heppoisin perustein. On myös huomioitava että kuluttajan suojan ohjeet eivät ole kumpaakan osapuolta pakottavia vaan ainoastaan suosituksia jotka voi oikeudessa täysin muuttua päinvastaiseksi. Sama feikki oikeus toimii myös Julkisen sanan neuvostossa jonka päätökset ovat enemmän näkemyksiä ja ohjeita sopimiseen. Omat kokemukseni PP Autosta ovat parinkymmenen vuoden kokemuksella olleet varsin hyvät ja tuskinpa asiakas-suhde olisi näin kauan kestänyt jos palvelussa olisi ollut mainittavaa huomauttamista. Jos jotain on sovittu suullisesti ja kättä päälle niin kyllä ne on saatu myös paperille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan mustan listan mainostaja jostain katkeroitunut ja purkaa tässä pahaa oloaan. On kuitenkin lapsellista mainostaa jotain em. listaa kun lähes aina asioissa on kaksi osapuolta ja kaksi näkemystä. Kuluttajavirasto lätkii noita suosituksiaan hyvinkin heppoisin perustein. On myös huomioitava että kuluttajan suojan ohjeet eivät ole kumpaakan osapuolta pakottavia vaan ainoastaan suosituksia jotka voi oikeudessa täysin muuttua päinvastaiseksi. Sama feikki oikeus toimii myös Julkisen sanan neuvostossa jonka päätökset ovat enemmän näkemyksiä ja ohjeita sopimiseen. Omat kokemukseni PP Autosta ovat parinkymmenen vuoden kokemuksella olleet varsin hyvät ja tuskinpa asiakas-suhde olisi näin kauan kestänyt jos palvelussa olisi ollut mainittavaa huomauttamista. Jos jotain on sovittu suullisesti ja kättä päälle niin kyllä ne on saatu myös paperille.

        Aivan paska yritys ei kannata olla missään tekemissä ko liiterin kanssa


    • autonvaihtaja

      Kiitos kommenteista, puotiin olisi tarkoitus menää vaihtamaan autoa, kun sopiva vaihdokki näkyi olevan tarjolla.

    • Niinpä niin

      Ahaa, tässä aloituksessa olikin tarkoitus vain mainostaa.

      • harhala

        Ei, vaan veivaus ja jobbaaminen oli perimmäisenä tarkoituksena koko ketjulle. Lisäksi harhaanjohtaminen.


    • tyytyväinen

      taitaa olla pp-auton osalta ko. kril- merkintä kohta kymmenen vuotta vanha, ja koskee vielä kaiken lisäksi Salon Automyyntiä, joka myöhemmin fuusioitiin PP-autoon. joten se taas siitä suuresta totuudesta koskien PP-autoa

    • Petkutus-auto

      Linkin Musta lista on muutaman vuoden takaa. Muistaakseni PP-auto on ollut Mustalla listalla useana eri vuonna.

    • tyytyväinen

      niin, muistin varassahan on hyvä kommentoida. yhtiö ei ole ollut listoilla ko. tapauksen jälkeen joka on vuodelta 2006, ja siis silloinkaan kyseessä ei ollut PP-auto Oy

      • liimataaxtarroi

        Hesan katkera jobbari nyt vaan yrittää kaikintavoin mustamaalata kadehtimiaan menestyviä kilpailijoita.


      • Liike vs. jobbari
        liimataaxtarroi kirjoitti:

        Hesan katkera jobbari nyt vaan yrittää kaikintavoin mustamaalata kadehtimiaan menestyviä kilpailijoita.

        Jobbari on aina pimeää kauppaa tekevä yksityishenkilö.


    • PP AUTO LOHJA

      Haistakon p.... koko PP AUTO LOHJA...uusi nimi on PASKA PALVELU...Säälittävät mene huoltaman autonsa....Paska Palvelu...

    • asiakas Nurmijärvi

      Ja sama selvin päin huomenna menee näin:

      Vein autoni huoltoon tai korjattavaksi ja minulla ei ollut riittävästi rahaa mukana lunastaa autoani huollosta ja koska luottotietoni olivat menneet jo aiemmin, liike ei luovuttanut autoani kuin vasta suoritusta vastaan.

      Itsellä hyvät kokemukset hyvästä palvelusta.

    • PP AUTO LOHJA

      NYKY NIMI ON P.A.S.K.A .P.A.L.V.E.L.U EN SUOSİTTELE ,,,,,!

      • tyytyväinen

        No, jos palvelu on ollut kohdallasi noin paskaa, niin kannattaisiko olla yhtydessä ko. liikkeeseen asian selvittämiseksi ?
        Veikkaan kuitenkin että olet pelkkä katsomosta huutelija, jolla ei ole oikeaa kokemusta varmaankaan vielä oikein mistään tässä elämässä. Tai sitten olet vaan yksinkertaisesti, yksinkertainen. Veikkaan siis että sinun suosituksesi eivät kiinnosta täällä ketään :)


      • Anonyymi

        Kielenkäyttö (haistattelut p_skat jne) kertoo minkä tasoisilla hengen lahjoilla kirjoittaja on lähtenyt sättimään ko yritystä. Henkilö on lisäksi tunnistettavissa tuosta kielenkäytöstä jota hän viljelee. Latistuiko auton osto luottotietoihin, ymmärrän sellainen on kehnoa, tuo pistää kynsimää päätä. Vaikka potuttaisi kuinka paljon kannatta varoa ettei saa tikkuja kynsien alle.


    • Käppääjä

      Tilasin vara-avaimen autoon koska nykyinen ilman kaukosäädintä laukaisi varashälyttimen ja ajoneston. Ilman kaukosäädintä piti uudenkin olla. Maksoi 180 € ja toiminta ihan sama kuin entisessä. Olin tilatessa ongelman kertonut. Eivät neuvotelleet kaupan purkamisesta.

    • virkkalasta

      Uudessa autossa naarmuja, myyjä kommentoi "ne tulee kaupan päälle". Luovutushuolto ei kondiksessa, talviloskaan luovutuksesta ajamaan, pyyhkimään lasia pesunesteen kans vaan ei tuu mitään -> säiliö ihan tyhjä uudessa autossa (tingitään kaikesta, kun ei raaskita pesunesteitä laittaa luovutettavaan autoon...). Hyvityksenä kannu pesunestettä, grrreat.

    • virkkalasta

      Uudessa autossa naarmuja, myyjä kommentoi "ne tulee kaupan päälle". Luovutushuolto ei kondiksessa, talviloskaan luovutuksesta ajamaan, pyyhkimään lasia pesunesteen kans vaan ei tuu mitään -> säiliö ihan tyhjä uudessa autossa (tingitään kaikesta, kun ei raaskita pesunesteitä laittaa luovutettavaan autoon...). Hyvityksenä kannu pesunestettä, grrreat.

    • virkkalasta

      Uudessa autossa naarmuja, myyjä kommentoi "ne tulee kaupan päälle". Luovutushuolto ei kondiksessa, talviloskaan luovutuksesta ajamaan, pyyhkimään lasia pesunesteen kans vaan ei tuu mitään -> säiliö ihan tyhjä uudessa autossa (tingitään kaikesta, kun ei raaskita pesunesteitä laittaa luovutettavaan autoon...). Hyvityksenä kannu pesunestettä, grrreat.

      • Anonyymi

        Täysin sama meno jatkuu, viime keväänä noudettu uusi auto, kyljissä naarmuja ja pesunestesäiliö tyhjä. Joissain autoliikkeissä kuulemma täyttävät bensatankinkin kun autoa noutaa, muttei täällä. Asiakashan se on tietysti tyhmä, kun ei älyä säiliöiden täyttöä kysyä vaan saa jopa naarmut kaupan päälle...


    • Hammerman

      Ostin reilu vuosi sitten Lohjan PP-autosta Skoda Octavian vm.2007 ajettu 180tkm. Kolmen kuukauden päästä viitosvaihde ei mennyt enää päälle, joten otin yhteyttä ja pyysivät tuomaan auton sinne. Vein auton, sain käyttööni sijaisauton maksutta ja he korjasivat vian omalla korjaamollaan (joku rajoitintappi oli päässyt vaihteistotornissa vitosvaihteen väliin estäen sen päälle menemisen). Korjaamon lasku 400E laitettiin puoliksi eli minun maksettavaksi jäi 200E. Eli homma meni paremmin kuin hyvin ottaen huomioon auton iän ja kilometrit.

    • huijaritrokari

      Minä olen Lohjanharjun kuningas ja ostin sieltä 289tkm ajetun Nissan Micran -86 ja siitä paskasta katkesi laturinhihna kahden vuoden kuluttua ostosta. Menin paikalle ja luin lakia kuluttajasuojasta. Meni ukkolauma totiseksi kun uhkasin hovioikeudella. Sain heti kahvit palkaksi ja jonkun erimerkin auton laturinhihnan. Oli kyllä oikea mitta. Tosin mulkkufirma jätti vaihtotyön minulle. En suosittele

      • 314

        Miksi uhkasit Hovioikeudella?!
        Etkö muka tiedä, että ensi neuvotellaan ja ellei päästä
        tulokseen, niin asian - jos sillä on merkittävä rahallinen
        arvo - voi viedä Alioikeuteen.
        Alioikeuden päätöksestä voi sitten valittaa Hovioikeuteen.
        Prosessia ei voi aloittaa Hovioikeudesta.


      • Anonyymi

        Mielestäni jo kahvitarjoilu "Lohjan harjun kuninkaalle" oli liikaa vastaan tulemista jos sitä yleensäkään tarjottiin, puhumattakaan laturin hihnasta joka on kuva osa jota minkään auton takuu ei korvaa ja vielä parin vuoden kuluttua ostosta😂 Oli niin paksua potaskaa että taisit vetäistä hatusta koko jutun 🤣 🤣🤣


    • Tyytyvä

      Oikeen mukava paikka suosittelen kaikille

    • Akinaattori

      Terve,
      Kyllä se PP-Auto Lohjalta osaa edelleenkin yllättää asiakkaan - ja ei positiivisesti. Asialliseen reklamaantioon todetaan vaan lakonisesti, että ei koske meitä, hoida asiaasi kuluttajariitalautakunnan kautta.

      Ei siis kannata hankkia sieltä autoa, jos haluaa välttyä harmilta. Voihan heidänkin kauttaan saada auton, jossa ei ilmene vikoja myöhemmin, mutta jos käteen sattuukin musta pekka, niin sitten olet kusessa PP-Auton kanssa.

      • IhanMielenKiinnosta

        Avaappas vähän... Mikä auto, paljon ajettu ja ikä? Minkä ajan kuluttua reklamoit mistä?


      • Perusidiootti

        Haista sinä köyhä luuseri pitkä paska. Ei varmaan kuulu autoliikkeelle viat oston jälkeen vanhassa pommissa


      • FAKtol

        No muta, miksi autoliike ei myyjänä saisi pitää omista oikeuksistaan kiinni? Aivan samoin, kuin sinäkin ostajana.
        "... todetaan vaan lakonisesti, että ei koske meitä, hoida asiaasi kuluttajariitalautakunnan kautta."

        Kuluttajaneuvontahan on juurikin se paikka, josta lainmukaiset suositukset saadaan virheiden oikaisemiseen. Sinulle oikeudenmukainen, liikkeelle oikeudenmukainen ja molemmille tasan laillinen.
        Jos kokee harmiksi sen, että mahdolliset virheet hoidetaan lainmukaisesti, ei voi olla kuin pahasti päästään viallinen.


      • ymmärrän.täysin

        Saavat varmaan tuossakin liikkeessä päivittäin kuunnella asiakkaiden vinkumista. Kuka perkele sitä enää sitten jaksaa asiallisesti näille vastata?


      • Anonyymi
        ymmärrän.täysin kirjoitti:

        Saavat varmaan tuossakin liikkeessä päivittäin kuunnella asiakkaiden vinkumista. Kuka perkele sitä enää sitten jaksaa asiallisesti näille vastata?

        No jaksat näköjään nimettomänä täällä narista ja haukkua autoliikettä. koetahan rauhoittua ja pysyä asiassa. Nämä keskustelupalstat ovat valitettavasti liian helppo paikka heittää lokaa ja haukkua kaikkea mitä tai mikä taho mieleen tulee. Kun katsoo noita kellonaikoja ja kirjoittelussa kielenkäyttöä niin vääjämättä tulee ajatelleeksi montako huurteista on otettu ja sitten alettu runoilemaan.


    • pplohjakura-auto

      Suoraan sanottuna paska liike. Katoin netistä auton, soitin ja kyselin. Kaikki vaikutti hyvältä ja lähdinpä kaverin kanssa ajelemaan muutaman sata kilometriä paikan päälle. Pihassa selvisi, että normaalihintainen auto myytiin "korjattavaksi tai varaosiksi", josta ei puhelimessa ollut mitään puhetta eikä se myöskään käynyt ilmi netti-ilmoituksesta. Kävin kuitenkin koeajolla, jolloin selvisi erilaisia ärsyttäviä vikoja. Myyjää ei kiinnostanut myydä autoa eikä näin ollen myöskään hyvittänyt edes auton myyntihinnasta millään tavalla paikan päällä tulleita yllätyksiä. Paljon turhia kilometrejä ja kokonainen päivä meni tämän paskan takia hukkaan. Onneksi yksityiseltä sai halvemmalla paremman auton.

    • huhhuijakkaa

      Tapahtui äskettäin...
      Katsastusmies olis sitä mieltä, että auton alatukivarren pallonivel oli tiensä päässä. "Vaihda uusi ja tuo uudestaan näytille" hän sanoi ja tulosti paperilappusen. Hieman harmitti mutta kun katselin varaosaliikkeestä osan hintaa (n. 27 €), niin ei se nyt niin vakavalta kuullostanutkaan.

      Seuraavaksi laitoin sähköpostia Lohjan PP auton huoltoon (merkkihuolto) että mitä maksaa osa työ ja koska saadaan auto halliin.

      Tarjous oli 500 € sis. osan ja työt.

      Osa kahvista meni väärään kurkkuun ja loput lensi näytölle.
      Noh, seuraavana päivänä hain osan ko. varaosaliikkeestä ja vaihtamiseen meni pienen jumpan kera about tasan tunti. Ohjeet löytyi YouTubesta :)

      Sain kyllä ihan oman käsityksen tästä PP-Autosta, eli "PöllimmePalkkasi-Auto"

      Ei ole kyllä enää mitään asiaa ko. liikkeeseen, ei niinkuin ikinä.

      UGH

    • hjakäh
    • Corsa-E

      Kokemuksia on reilu 20 vuoden ajalta ja jo alkumetreillä yksi pahasti kun liike oli Venteläntiellä ja johtajakin eri.
      Siellä oletuksena on että asiakasta yritetään vedättää jos suinkin mahdollista.

      En jaksa tähän omia kokemuksiani sen tarkemmin listata, mutta on joutunut ottamaan myös kuluttajaoikeusneuvojaa ja maahantuojaa avuksi näitä petoksia selvitellessä, petos ei ole tässä kohdin väärä termi koska kysytpä miltei keneltä tahansa Lohjalaiselta asiaa niin joko itsellä on huono kokemus tai ainakin tietää sukulaisen tai kaverin kenellä sellainen on.
      Veloitetaan osista ja töistä joita ei ole edes tehty ja kun asiakas tämän huomaa ja kykenee todistamaan, niin häntä koipien välissä pyydellään anteeksi.

      Hämmästyttävintä mielestäni on se että mikä järki tässä on yritystoiminnan kannalta, heidän laatupäällikölle ja toimitusjohtajalle laitoin selvitykset minkälaista toimintaa asiakas siellä kohtaa, niin laatupäällikö kommentit oli hyvin samankaltaisia kuin mitä tiskillä, kierrellään ja jopa valehdellaan. Nykyinen toimitusjohtaja lienee asiallinen, on muuten naapurin Lohjan Autokeskuksenkin toimari, vaan tuntuu ettei hänellä ole näihin epäasiallisuuksiin juuri kommentoitavaa. Lupaa keskustella ja se siitä.
      Työntekijäpuolella ja huoltoneuvoja puolella on kuitenkin ollut henkilövaihdoksia, niin ihmettelen miten tälläinen vilpillinen asiakaspalveluhenki elää siellä edelleen. Yleensä firman toiminta heijastuu ylhäältä ja tässä kohdin sormi kääntyy ainakin laatupäällikön suuntaan, hänellä ei ole minkäänlaista halua kehittää toimintaa asiakkaan näkökulmasta rehellisempään suuntaan jossa ehkä voitaisiin osa vanhoista luottamuksena menettäneistä asiakkaista saada takaisin, vaan juurikin päinvastoin. Kertomalla valheita ja kieltämällä kaikki että heissä olisi virhettä.

      Itsellä ei kokemuksia autokaupoista, mutta mitä olen kuullut niin kehottaisin myös kiertämään kaukaa, ihan vaan senkin takia että olisi tarvetta jälkimarkkinoinnille ja se on tuota sutta ja sekundaa. Siellähän hommaa kait pyörittelee Salkkareistakin tuttu henkilö ja hänen asiakaspalveluhenkisyydestä ei ole myöskään kuullut mitään ruusuisia kommentteja.
      Varaosapuoli on toiminut ihan ok eli jos tietää mitä tarvii, niin sen on sieltä voinut hakea. Tosin jos saa muualta niin mieluummin kiertää paikan kaukaa.

      Olen käyttänyt autoani myös Salossa ja siellä homma tuntuisi toimivan ja sitä en ole kuullut kenenkään haukkuvan, siis se mätä omena vaivaa ilmeisesti vain Lohjan toimipistettä.
      Vaikka ovat samaa yritystä, niin myös hinnoittelu on eri vaikka laatupäällikkö muuta väittääkin ja valehtelee että on saanut alennuksia, tynnyrissä öljy on kalliimpaa kuin kanisterissa, työntekijöiden työajassa huomattavia eroja jne mitä lie meriselityksiä milloinkin.

      Paikan olen kiertänyt jo pitkään kaukaa, mutta pari kertaa on sinne tullut eksyttyä kun ajatellut että eiköhän ne pystyisi sentään tuon hoitamaan kunnialla...no eipä ole, ihan joka kerta siellä on asioista huomautettavaa ja lähes joka kerta joutuu ottamaan kuluttajaoikeusneuvojan mukaan koska mitään ei myönnetä.
      Lohjan facebook sivuilla on ollut tästä joskus myös juttua ja siellä paljon pettyneitä ja vihaisia entisiä asiakkaita, ensimmäistäkään kommenttia ei tullut yrityksen suunnalta jossa yritettäisiin asiaa saada parempaan suuntaan, ei heitä kiinnosta.
      Ilmeisesti ihmiset eivät vielä tiedä minkälainen paikka on kyseessä kun siellä kuitenkin jotkut käyvät, ehkä jos uskoo kaiken ja maksaa laskun hymyssä suin niin ongelmia ei tule.
      Pahimmassa tapauksessa auto ei ole edes liikahtanut sen jälkeen kun sen aamulla toit ja veloitetaan huollot täysimääräisinä, tälläinenkin tapaus on menneiltä vuosilta.

      Jos ei ole pakko takuuasioiden tai Tech2:sen takia mennä merkkihuoltoon, niin Lohjalta löytyy paljon muita hyviä huoltopaikkoja joissa tehdään kaikki laskutettavat työt ja tarkistukset.
      Ainakin kehottaisin pysymään kaukana Lohjan PP-Autosta, tietysti jos elämä on liian auvoisaa niin saa siellä ainakin mielensä pahoitettua pahemman kerran.

      • Corsa-E

        Pahoittelen kirjoitusvirheitä edellä...

        Niin sellainen vielä että jos asiakas vie autonsa vuosihuoltoon, niin hän olettaa että työt ja tarkastukset tehdään sen huolto-ohjelman mukaisesti ja laskun loppusumma on se joka ennalta sovittu. Ei luulisi olevan huollolta liikaa vaadittu.
        Se on täysi mahdottomuus, siellä on aina jotain jäänyt tekemättä joka kuitenkin laskutettu (jopa öljyt kokonaan vaihtamatta), tai laskun summa on jotain ihan muuta ja sitten korvat punaisena korjaillaan.
        "PP-Auto Lohja, asiakas on aina väärässä"


    • valettakokostoori

      Mitähän Tech 2:lla tehdään Corsa E:n kanssa?

    • Anonyymi

      Ihan paska liike, ostettiin netistä auto heinäkuussa. Tuominen temppuili, vaihtelivat toimituspäivää ja ilmoittivat asiasta kun auton piti olla jo tuotu. Talvirenkaat "unohtui" kyydistä. Odotettiin 2kk talvirenkaita, kun aina jotain verukkeita. Aivan surkeaa asiakaspalvelu, ei jatkoon. EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN KYSEISTÄ AUTOLIIKETTÄ!!!!!

      • Anonyymi

        edit. öljyvalo paloi, kun auto vihdoin saapui ja öljyt oli vaihdettava heti. Rengaspaine valo paloi myös. Voin sanoa että en ikinä luota noin paskaan autokauppiaaseen joka meille kyseisen auton möi. Meni koko firmaan luotto, kunnon kepulointi. Olen ollut asian tiimoilta yhteydessä kulutttajaneuvontaan ja katsotaan miten asia etenee.


    • Anonyymi

      Ei vikaa

    • Anonyymi

      Noin yleensä ollut hyvä liike mutta kun nyt kansipahvi palanut eikä vielä tarkkaa syytä kerrottu, niin tuntuu että kuukausi ja viikko riittäisi moiseen remonttiin. Muutenkinolisi mukava tietää mitä remontin tilanne on että ei tarvitsisi soitella vähän väliä en missään nimessä suosittele kellekään ja kaikkihan huomaa että korjaamopäällikkö kirjoittelee näitä vastaväitteitä

      • Anonyymi

        Miten näin paska liike voi olla pystyssä ilman että omistajat ei reagoi


    • Anonyymi

      Vähän vanha aloitus ja sitä paitsi näyttää nyt riippuvan siitä, mitä palveluja käyttää.
      Itse ostin Vectra C - 2.2 farkun suoraan pakasta jo v. 2005.
      Miksi Lohjalta saakka?!
      Ajosuoritteeni oli silloin n. 55.000 km/v, joten autot menivät alle kolmevuotiaina vaihtoon.
      Väliraha uuteen oli PP-Autossa pienin.

    • Anonyymi

      Pp autosta ostin noin 30k auton viikon sisällä tuli öljyvaloa moottori valoa ja ilmastoinnista oli putki revenny ja jäähäriä sylki ulos ja näytöt herjaili omia viesti tuli laitettua firmalle ja soittoaki mutta viesteihin ei tullut vastausta yhtään mitään ja soittoihin ei vastannu alko kyl vähä vituttaa korjauksii meni rahaa omasta pussista voisin sanoo et kokemukseltaa jäi paska mieli et toivottavasti muilla ei samaa kokemusta ku mulla tsemppii muille jos hankitte sieltä

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan, niin saattaisi joku vastata sinulle.

        Aja se paska paaliin ja suksi vittuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4773
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4572
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4184
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3147
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2691
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      221
      2163
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1775
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe