Jes. 40:1
"Lohduttakaa, lohduttakaa minun kansaani", sanoo teidän Jumalanne.
Tapahtuman järjestää Israel-ystävyystoimikunta.
Kaikki joukolla mukaan!
TIETOA TAPAHTUMASTA SAA LEVITTÄÄ.
Shalom Israel!
http://ristinvalossa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=13&t=3996
Muista torstaina 24.7. kello 17
7
71
Vastaukset
- Näytämme
Joukolla mukaan.
kiitos kutsusta tullaan. Toivottavasti olisi myös mediaa mukana eikä loistaisi poissaololla kuten homolakia vastustavassa mielenosoituksessa ja sitten pro tapahtumassa oli kaikki media mukana
- sitten vaan
totuusonvoittaja kirjoitti:
kiitos kutsusta tullaan. Toivottavasti olisi myös mediaa mukana eikä loistaisi poissaololla kuten homolakia vastustavassa mielenosoituksessa ja sitten pro tapahtumassa oli kaikki media mukana
herrarotua kumartamaan...
- u563h
Se on sitä pahan valtaa ja lopun aikaa kun elämme.
- Levitämme sanaa
Hyvä kun saamme kuitenkin porukkaa kokoon hyvän asian puolesta.
- Kasarilla keittävä
Newernyrkissäkin osoitettiin jo mieltä! Ihan Torah-juutalaiset, ketä he sitten lienevätkään: http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2014/07/new-yorkissa-suuri-joukko-juutalaisia.html
- ...
Ovatkohan nämä mielenosoittajat sen koulukunnan kannattajia, joiden mukaan vasta Messias perustaa oikean Israelin valtion? Jotain tällaista hämärästi muistelen kuulleeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2318993
- 1206429
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h485914Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324130- 683948
- 333249
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282865Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262863Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252837- 472720