Hei, osaisko kukaa suositella hyvää merkkiä ja paikkaa huulitäytteen laitolle? haluaisin kokeilla mut ei oo kokemusta? Auttakaa?
Huulitäyte helsingissä
9
205
Vastaukset
- huuluimirri
Mä oon kokeillu sellasta ku pluryal, tosi hyvä aine ja pysyy hyvin! :)
- Filler addikti
En ole ikinä kuullutkaan... Mutta eipä se siitä silti huonoa varmaan tee, vaikkei mikään tunnettu olekaan.
Olen käynyt muutamassa paikassa ja Kazakova (kaikki tietää..?) sekä Randstsröm (jolla on siellä entisen Lookin paikalla Med Spa) ovat saaneet itselleni mieluisinta jälkeä ja kummankin täyttötulos myös kesti pitkään. Muutamassa muussakin olen käynyt, mutta koska ei näkemykset kohdanneet enkä koe että minua kuunneltiin tarpeeksi (kun kerroin toiveistani muodon suhteen), niin jätän kokonaan mainitsematta ettei mene haukkumisen oloiseksi. Kehuminen kivampaa :).
- VARMA homma!
No Kazakovia ja Randströmiä EI kyllä voi verrata!!! Kazakovia voi lähinnä verrata Stephan Dieziin! Kasakov ei myöskään käytä muita aineita kuin Restylanea ja Juvedermia.
- aaantra
Riitta se täällä nostaa profiiliaan??
- CleanLine
Hei! Virossa Cleanline Klinikkalla tehdään Stylage täyteeaineetä huulin 1ml Stylage Special for Lips . Tule tosi kaunit, luonolliset huulet . Lisätietoja 37253421152
- Huonoja kokemuksia
Virossa ei saa muuta kuin töykeää ja huonoa palvelua! En ymmärrä miksi suomalaiset tuonne kantaa rahojaan kuin huulitäytteet saa suomestakin samalla hinnalla.
- Cleanline
Huonoja kokemuksia kirjoitti:
Virossa ei saa muuta kuin töykeää ja huonoa palvelua! En ymmärrä miksi suomalaiset tuonne kantaa rahojaan kuin huulitäytteet saa suomestakin samalla hinnalla.
Huonja kokemuksia voi saada missä vaan, en usko,että Virossa kävis klinikalla ja hoitolassa noin paljon suomelaisia, kun olis kaikki palvelut niin huonot.....?
- Anonyymi
Royal aesthetic clinic ainakin välttää vastuunsa kun pistää täytteet limakalvoihin.
- Anonyymi
"Hoitolan palveluiden kehittämisessä hyödynnetään monikulttuurillista osaamista,"
Kiitos mutta pitäydyn länsimaisessa kulttuuriosaamisessa. Kokemukseni perusteella silloin ihan kaikki toimii paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014154- 2433328
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12491En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792255Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391599- 1371246
- 481208
- 151198
- 991121