Hei, osaisko kukaa suositella hyvää merkkiä ja paikkaa huulitäytteen laitolle? haluaisin kokeilla mut ei oo kokemusta? Auttakaa?
Huulitäyte helsingissä
9
289
Vastaukset
- huuluimirri
Mä oon kokeillu sellasta ku pluryal, tosi hyvä aine ja pysyy hyvin! :)
- Filler addikti
En ole ikinä kuullutkaan... Mutta eipä se siitä silti huonoa varmaan tee, vaikkei mikään tunnettu olekaan.
Olen käynyt muutamassa paikassa ja Kazakova (kaikki tietää..?) sekä Randstsröm (jolla on siellä entisen Lookin paikalla Med Spa) ovat saaneet itselleni mieluisinta jälkeä ja kummankin täyttötulos myös kesti pitkään. Muutamassa muussakin olen käynyt, mutta koska ei näkemykset kohdanneet enkä koe että minua kuunneltiin tarpeeksi (kun kerroin toiveistani muodon suhteen), niin jätän kokonaan mainitsematta ettei mene haukkumisen oloiseksi. Kehuminen kivampaa :).
- VARMA homma!
No Kazakovia ja Randströmiä EI kyllä voi verrata!!! Kazakovia voi lähinnä verrata Stephan Dieziin! Kasakov ei myöskään käytä muita aineita kuin Restylanea ja Juvedermia.
- aaantra
Riitta se täällä nostaa profiiliaan??
- CleanLine
Hei! Virossa Cleanline Klinikkalla tehdään Stylage täyteeaineetä huulin 1ml Stylage Special for Lips . Tule tosi kaunit, luonolliset huulet . Lisätietoja 37253421152
- Huonoja kokemuksia
Virossa ei saa muuta kuin töykeää ja huonoa palvelua! En ymmärrä miksi suomalaiset tuonne kantaa rahojaan kuin huulitäytteet saa suomestakin samalla hinnalla.
- Cleanline
Huonoja kokemuksia kirjoitti:
Virossa ei saa muuta kuin töykeää ja huonoa palvelua! En ymmärrä miksi suomalaiset tuonne kantaa rahojaan kuin huulitäytteet saa suomestakin samalla hinnalla.
Huonja kokemuksia voi saada missä vaan, en usko,että Virossa kävis klinikalla ja hoitolassa noin paljon suomelaisia, kun olis kaikki palvelut niin huonot.....?
- Anonyymi
Royal aesthetic clinic ainakin välttää vastuunsa kun pistää täytteet limakalvoihin.
- Anonyymi
"Hoitolan palveluiden kehittämisessä hyödynnetään monikulttuurillista osaamista,"
Kiitos mutta pitäydyn länsimaisessa kulttuuriosaamisessa. Kokemukseni perusteella silloin ihan kaikki toimii paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1143645Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141600Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos141488Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181376Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2881337Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi191206Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy71891Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä113832Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti10822Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties60779