Onko täällä miehiä jotka tykkää vähän isommista naisista?

lihava lady

En nyt tarkoita mitään reilusti ylipainoista jolla ei ole mitään muotoja vaan sellaista ylipainoista jolla on esim. iso takapuoli, reittä ja mahaa myös. Mun mies aina väittää, että oikeesti kukaan mies ei tykkää lihavista mutta olen ihan vakuuttunut, että kyllä niitäkin on!

T. ylipainoinen jonka mies haluaisi olevan hoikka...

4

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normipainoinenATM

Kyllä mulle kelpaisi. Mukavaa, kun on muotoja joista ottaa kiinni. Kunnon iso perse on tosi kiihottava näky. Namnam! Harmi vaan, että minä en kelpaa edes teille lihaville :(.

• ,..,.,

No, tuossa parisuhdepalstalta: "Hei kaikki! Olen ollut nykyisen tyttöystäväni kanssa noin 3 vuotta tähän mennessä, ja suhteemme on ollut joskus hyvällä kantilla ja välillä huonolla, hieman vuoristorataa ollut, mutta tyytyväinen kuitenkin olen. :)

Mutta kuitenkin se mikä minua ihmetyttää minussa itsessäni, tyttöystäväni oli suhteen alussa vähän päälle 50 kiloinen, pituutta hänellä on 160 cm, nyt 3 vuoden jälkeen hän on 120 kiloinen, pituutta kasvanut 5 senttiä, eli on nyt 165 cm. Tämä kuitenkin kiihottaa minua aivan älyttömän paljon ja sänkypuuhat ovat nykyään minulle kuin unelmaa?? Onko minussa jokin vikana, kun yleensä kaikki miehet ovat ällönneet tätä tilannetta, mutta minä taaskin himoitsen ylilihavia, miltein obeeseja naisia? Tyttöystäväkin on paljon onnellisempi nyt lihavana ollut, huomaa oikein hänen olemuksestaankin. Paljon paremmalla päällä kuin suhteemme alussa! Yleensä sänkypuuhien aikanakin hän syö jotain naamaansa koska hän itse kiihottuu syömisestä?

Onko minulla jokin sairaus tai mielenvika?"

Lihavuusfetissi on siis ainakin olemassa, mutta se että fetissitön mies pitäisi lihavaa parempana kuin hoikkaa, lienee aika harvinaista.

• Juu löytyy, mut kuitenkaan mikä tahansa ei mene läpi :) Vaan tiettyjä kriteereitä on, jotka on suht. helppo täyttää mutta silti niin moni ei niitä täytä vaan vain harvat.

• bnnkjbvvhhjkknbvvjnn

Kait riippuu siitä minne kilot kertynyt, suomalaisilla vaan tuo omena/päärynä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4400
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      142
      4144
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3786
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      120
      3738
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      39
      3584
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      76
      3429
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      95
      2992
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2855
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2666
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2384
    Aihe