Onko täällä miehiä jotka tykkää vähän isommista naisista?

lihava lady

En nyt tarkoita mitään reilusti ylipainoista jolla ei ole mitään muotoja vaan sellaista ylipainoista jolla on esim. iso takapuoli, reittä ja mahaa myös. Mun mies aina väittää, että oikeesti kukaan mies ei tykkää lihavista mutta olen ihan vakuuttunut, että kyllä niitäkin on!

T. ylipainoinen jonka mies haluaisi olevan hoikka...

4

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normipainoinenATM

      Kyllä mulle kelpaisi. Mukavaa, kun on muotoja joista ottaa kiinni. Kunnon iso perse on tosi kiihottava näky. Namnam! Harmi vaan, että minä en kelpaa edes teille lihaville :(.

    • ,..,.,

      No, tuossa parisuhdepalstalta: "Hei kaikki! Olen ollut nykyisen tyttöystäväni kanssa noin 3 vuotta tähän mennessä, ja suhteemme on ollut joskus hyvällä kantilla ja välillä huonolla, hieman vuoristorataa ollut, mutta tyytyväinen kuitenkin olen. :)

      Mutta kuitenkin se mikä minua ihmetyttää minussa itsessäni, tyttöystäväni oli suhteen alussa vähän päälle 50 kiloinen, pituutta hänellä on 160 cm, nyt 3 vuoden jälkeen hän on 120 kiloinen, pituutta kasvanut 5 senttiä, eli on nyt 165 cm. Tämä kuitenkin kiihottaa minua aivan älyttömän paljon ja sänkypuuhat ovat nykyään minulle kuin unelmaa?? Onko minussa jokin vikana, kun yleensä kaikki miehet ovat ällönneet tätä tilannetta, mutta minä taaskin himoitsen ylilihavia, miltein obeeseja naisia? Tyttöystäväkin on paljon onnellisempi nyt lihavana ollut, huomaa oikein hänen olemuksestaankin. Paljon paremmalla päällä kuin suhteemme alussa! Yleensä sänkypuuhien aikanakin hän syö jotain naamaansa koska hän itse kiihottuu syömisestä?

      Onko minulla jokin sairaus tai mielenvika?"

      Lihavuusfetissi on siis ainakin olemassa, mutta se että fetissitön mies pitäisi lihavaa parempana kuin hoikkaa, lienee aika harvinaista.

    • Juu löytyy, mut kuitenkaan mikä tahansa ei mene läpi :) Vaan tiettyjä kriteereitä on, jotka on suht. helppo täyttää mutta silti niin moni ei niitä täytä vaan vain harvat.

    • bnnkjbvvhhjkknbvvjnn

      Kait riippuu siitä minne kilot kertynyt, suomalaisilla vaan tuo omena/päärynä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      225
      3357
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2029
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1504
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1362
    5. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      22
      1184
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1184
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      104
      1149
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1073
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1037
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1010
    Aihe