Onko täällä miehiä jotka tykkää vähän isommista naisista?

lihava lady

En nyt tarkoita mitään reilusti ylipainoista jolla ei ole mitään muotoja vaan sellaista ylipainoista jolla on esim. iso takapuoli, reittä ja mahaa myös. Mun mies aina väittää, että oikeesti kukaan mies ei tykkää lihavista mutta olen ihan vakuuttunut, että kyllä niitäkin on!

T. ylipainoinen jonka mies haluaisi olevan hoikka...

4

120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normipainoinenATM

Kyllä mulle kelpaisi. Mukavaa, kun on muotoja joista ottaa kiinni. Kunnon iso perse on tosi kiihottava näky. Namnam! Harmi vaan, että minä en kelpaa edes teille lihaville :(.

• ,..,.,

No, tuossa parisuhdepalstalta: "Hei kaikki! Olen ollut nykyisen tyttöystäväni kanssa noin 3 vuotta tähän mennessä, ja suhteemme on ollut joskus hyvällä kantilla ja välillä huonolla, hieman vuoristorataa ollut, mutta tyytyväinen kuitenkin olen. :)

Mutta kuitenkin se mikä minua ihmetyttää minussa itsessäni, tyttöystäväni oli suhteen alussa vähän päälle 50 kiloinen, pituutta hänellä on 160 cm, nyt 3 vuoden jälkeen hän on 120 kiloinen, pituutta kasvanut 5 senttiä, eli on nyt 165 cm. Tämä kuitenkin kiihottaa minua aivan älyttömän paljon ja sänkypuuhat ovat nykyään minulle kuin unelmaa?? Onko minussa jokin vikana, kun yleensä kaikki miehet ovat ällönneet tätä tilannetta, mutta minä taaskin himoitsen ylilihavia, miltein obeeseja naisia? Tyttöystäväkin on paljon onnellisempi nyt lihavana ollut, huomaa oikein hänen olemuksestaankin. Paljon paremmalla päällä kuin suhteemme alussa! Yleensä sänkypuuhien aikanakin hän syö jotain naamaansa koska hän itse kiihottuu syömisestä?

Onko minulla jokin sairaus tai mielenvika?"

Lihavuusfetissi on siis ainakin olemassa, mutta se että fetissitön mies pitäisi lihavaa parempana kuin hoikkaa, lienee aika harvinaista.

• Juu löytyy, mut kuitenkaan mikä tahansa ei mene läpi :) Vaan tiettyjä kriteereitä on, jotka on suht. helppo täyttää mutta silti niin moni ei niitä täytä vaan vain harvat.

• bnnkjbvvhhjkknbvvjnn

Kait riippuu siitä minne kilot kertynyt, suomalaisilla vaan tuo omena/päärynä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe