Peräsuoleni rengaslihas vahingoittui, kun jouduin pahoinpitelyn uhriksi. Sen takia kärsin vaikeasta ulosteen karkailusta, johon leikkauskaan ei auttanut. Menetin kaikki kaverini hajuhaittojen takia. Olen onneksi saanut muutaman uuden nettikaverin, mutta kukaan ei halua tavata mua livenä. Ymmärrän kyllä niitä, kun omakaan nenäni ei ole tottunut hajuihin. Tahtoisin silti kovasti myös sellaisia kavereita, joiden kanssa voin tehdä asioita yhdessä.
Ulosteen karkailu
8
1892
Vastaukset
- kohtalon toveri
Kärsin samasta ongelmasta. Yksinäisyys on kohtalomme, sille ei voi mitään.
- keski-ikäinen letkulikka
Hei, Vaippa-Ville! Sama homma täällä paitsi että ulosteinko johtuu selkäydinkanavan ahtaumasta minulla. Oon keski-ikäinen nainen ja tuntuu että jään yksin... Vai voiko kukaan välittää haisevasta ja katetroivasta naisesta josta ei ole peiton alle muuta kuin nukkumaan. Ehkä voi? Et ole yksin, aloittaja. Jaksamista!
- perustakaa yhdistys
Ette ole enää yksin: teitä on jo nyt kolme kimpassa.
- jokaisella harminsa
Ja luultavasti heitä on sadottain Suomessa. Ei kun yhdistys tai jokin muu kerho pystyyn ja tapaamisiin!
- nolottaa
Kakkakerhoon tässä yksi lisää, ikävä ongelma. Itselläni oli vuosia kestävä vaikea ummetus josta jäi kävellessä valuminen. Silloin uloste ei valu itsestään jos se pysyy vähän kovempana.
- Kortitlätisemään
Hei kolleekat, eikös se ole olemassa joku korttipeli nimeltä paskahousu tms. Perustetaan yhteinen korttisakki ja pelataan niin että haisee!
- letkulikka
Ei ole typerän korttipelivitsailun paikka, sillä ulosteenkarkailu aiheuttaa mm. virtsatietulehduksia ja jatkuvaa vaippaihottumaa vaikka vaihtaisi useasti päivässä. Ulosteenkarkailu, toisin kuin lääkärit siihen naureskellen suhtautuu, ei ole myöskään tahallista vaan todellinen fyysinen ja sosiaalinen ongelma.
- Parempihuominen
Voi, kun sinulla aloittaja, on ollut huonoja kavereita kun sairautesi takia sinut ovat hylänneet. Te kaikki jotka kärsitte ulosteenkarkailusta, oletteko saaneet apua ongelmaanne?
Itselläni myöskin hajuvaivoja suolistosta, tosi kurjia vaivoja sosiaalisesti. Vaikka on vanha ketju, olisi mukava olla yhteydessä teihin toisiin näistä asioista kärsiviin.
Olen alle nelikymppinen nainen ja kaipaisin juttuseuraa kohtalotovereista. Jos joku kiinnostuu, voitaisiin vaikka viestitellä s-postin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677