Sairaala siluetti luotettava?

Uggly

Olen lukenut kauhutarinoita epäpätevistä plastiikkakirurgeista, ja kasvoissani on paljon parantamisen varaa (onnettomuuden takia). Siksi tarvitsenkin muutamaa eri operaatiota. Sairaala siluetti on kai kallis, mutta haluan mahdollisimman aidon lopputuloksen. Tiedän silti, että on riski etteivät operaatiot onnistu ja hyväksyn tämän. Onko teillä kokemuksia sairaala siluetista?

79

17863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takuuturva

Siluetti on hyvä ja luotettava. En muista netistä lukeneeni huonoa.

• Kannattaa selvittää

Mutta sielläkin lääkärit vaihtuu ja siitä riippuu kuinka hyvä tulos on.

• Purukalusto
        Kannattaa selvittää kirjoitti:

Jos ulkonäköä haluaa oikeasti korjata, yleensä ulkomailla aloitetaan hampaista. Sen jälkeen huulien täyttö on turhaa.

• Purukalusto
        Purukalusto kirjoitti:

Jos ulkonäköä haluaa oikeasti korjata, yleensä ulkomailla aloitetaan hampaista. Sen jälkeen huulien täyttö on turhaa.

Yllä oleva on vain oma mielipiteeni. Jokainen voi toki tehdä mitä haluaa.

• Hymyilyttääää
        Purukalusto kirjoitti:

Tästä oon samaa mieltä, kävin itse Lookin kautta laitattamassa laminaatit hampaisiin ja ulkonäkö muuttui todella paljon jo pelkästään muutaman hampaan pidentämisellä ja valkaisulla. Pienikin operaatio riittää ison muutoksen aikaansaamiseen.

• Hyviämolemmat

Suomessa menisin Siluettiin, Virossa Laatukirurgiaan.

• Tarkennusta
        Hyviämolemmat kirjoitti:

Suomessa menisin Siluettiin, Virossa Laatukirurgiaan.

Laatukirurgiakin on suomalainen firma. Se vain välittää asiakkaita virolaisiin klinikoihin. Eli pitäisi paremminkin puhua mitä klinikkaa ja lääkäriä Laatukirurgia käyttää Virossa.

• Katri7321

Maksoin 15000 kasvokohotuksesta, pilalle meni. En menisi.

• Kaitsuliiniii

Kävin konsultaatiossa muutama viikko sitten ja jäi hieman töykeä kuva, tuntu ettei mun asiasta oltu oikeasti kiinnostuneita ja kysymyskiin annettiin melko ympäripyöreitä vastauksia.. Ei jäänyt luottavainen fiilis, joten jään miettimään mitä teen. Varasin ensi viikolla Lookille konsultaation, toivon parempaa vastaanottoa.

• hiottujaleikattu
        Kannattaa selvittää kirjoitti:

Vaihtuu? Itse käynyt siellä Timo Pakkasella ja Taina Heikkisellä (hoitaja) jotka ovat olleet vuosikaudet talossa.. eikä muutenkaan ole lääkärit moneen vuoteen vaihtuneet, eli en ymmärrä mitä tarkoitat?

• Kallis_paikka
        hiottujaleikattu kirjoitti:

Vaihtuu? Itse käynyt siellä Timo Pakkasella ja Taina Heikkisellä (hoitaja) jotka ovat olleet vuosikaudet talossa.. eikä muutenkaan ole lääkärit moneen vuoteen vaihtuneet, eli en ymmärrä mitä tarkoitat?

Timo Pakkasen isä on perustanut firman, joten tottahan töitä tehdään omassa firmassa. Siluetissa toimii ja on toiminut eri lääkäreitä ja eiköhän hoitohenkilökuntakin vaihdu tarpeen mukaan. Itse annan Siluetille pointsit siitä että nostivat kädet pystyyn omalta kohdaltani eivätkä yrittäneet rahastaa (lopulta leikkaus tehtiin muualla, ei kasvoleikkaus).

• Kanta-asiakas
        hiottujaleikattu kirjoitti:

Niinpä, itse käynyt siellä jo vuosia ja monta vuotta ollut samat ihmiset aina mukava mennä kun ollaan tultu jopa tutuiksi.

• samaidiootti

Olet siellä töissä jo vuosia hihi.

• Anonyymi
        Tarkennusta kirjoitti:

Laatukirurgiakin on suomalainen firma. Se vain välittää asiakkaita virolaisiin klinikoihin. Eli pitäisi paremminkin puhua mitä klinikkaa ja lääkäriä Laatukirurgia käyttää Virossa.

En menisin koskaan, kaikki huijareita

• Anonyymi
        Kaitsuliiniii kirjoitti:

Kävin konsultaatiossa muutama viikko sitten ja jäi hieman töykeä kuva, tuntu ettei mun asiasta oltu oikeasti kiinnostuneita ja kysymyskiin annettiin melko ympäripyöreitä vastauksia.. Ei jäänyt luottavainen fiilis, joten jään miettimään mitä teen. Varasin ensi viikolla Lookille konsultaation, toivon parempaa vastaanottoa.

Töykeä palvelu minustakin. Olen käynyt useissa eri toimenpieissä, nyt lopetan käymästä erityisesti sen asiakaspalvelun takia. Timo vaikutti aika kiireiseltä pistoksia antaessa, puudutetta ei tarjottu. Luomileikkauksessakin(!) puudute ontui, mutta lopputulos oli kyllä ok. Iho-ongelmiin tarjottiin ihan kaikkea muuta kuin itse aknelääkettä. Lääkkeen sain Ihosairaalalta onneksi ilman mitään rasvan kauppausta. Haluaisin löytää luotettavan ja osaavan lääkärin tulevaisuudessa tuleviin operaatioihin.

• haurastyttönen

Olen nuori 24v ja tehnyt nenäleikkauksen siluetissa v 2008..pientä jälkikomplikaatiota tuli nenään,vuosien kuluttua, mutta ottivat täyden vastuun ja sain ilmaisen uusinta leikkauksen.. Lisäksi olen ollut suoraan yhteydessä Timo pakkaseen puhelimitse ja sähköpoatilla.. Aina on ystävällinen vastaan Otto ja aivan ihana henkilökunta muuten. Taas olen ihan pois tolalta oman ulkonäköni takia koska Se on ruma ja olen ollut yhteydessä siluettiin, mutta he eivät Ole suostuneet toimenpiteisiin koska eivät näe tarvetta,, tämä minsta kerroo vastuuntunnosta ja ammatti taidosta vaikka se minua itseä satuttaa, koska elän toivossa että kasvoille olisi jotain tehtävissä.

• Ihmetttttttelen

Henkinen... Vuonna 2008 olet siis ollut 16v ja alaikäinen, eihän alle 18-vuotiaille pitäisi tehdä kauneusleikkauksia ollenkaan? Paitsi tietenkin tapaturmien jälkeiset korjaukset ja vammat tai epämuodostumat tms.

• Sara10

Olen leikkauttanut silmäluomeni Siluetissa. Myös pistoshoitoja olen ottanut. Vain hyvää sanottavaa.

• kaikkeanähnyt

.."olen teettänyt sitä ja tätä siellä ja tuolla ja olivat todella hyviä"......

Joo, ei se todellakaan ole kyllä paikasta kiinni, miten hyvin lopputulos onnistuu. Kuten joku viisaasti tuolla jo mainitsi, niillä tekijöillä on merkitystä. EI VOI SANOA, ETTÄ SE JA SE PAIKKA ON HYVÄ. RIIPPUU LÄÄKÄRISTÄ TAI TOIMENPITEEN SUORITTANEESTA HOITAJASTA . joskus on tietysti huonoa tuuria tai vastaavasti hyvää, mutta ET VOI NIMETÄ PAIKAN MUKAAN ONNISTUJAA.

• seitsemänkertaapistetty

Nimenomaan näin. Minulle on pistetty botoksia ja täyteainetta sekä eräässä ns. hyvässä paikassa että pahamaineisessa paikassa.

Molemmista paikoista hyvää ja huonoo kokemusta. Isossa, kalliissa ja hyvässä paikassa yhden kerran lääkäri onnistui saamaan aikaan yläluomien romahtamisen puoleksi vuodeksi plus siihen päälle krooninen elohiiri. Samassa loistopaikassa taas sairaanhoitaja teki aivan täydellistä työtä.

Ja sama kokemus halpapaikasta. Paikan lääkäri teki asian nopeasti eikä kovin hyvin. Hoitaja teki tosi hyvin.

Älkää tuijottako niihin paikkojen ja sairaaloiden ja klinioiden nimiin vaan etsikää hyvä TEKIJÄ. Hyviä ja huonoja on joka mestassa. Mä käytän vain naispuolisia sairaanhoitajia koska yleensä ne tajuaa mitä nainen haluaa ja myös löytyy sitä palveluhalua.
      Hoitajilla on melkein aina ihan paras tatsi pistoshoitoihin koska ne tekee niitä niin paljon. joku plastiikkakirurgi harvoin on edes kiinnostunut pistämisestä ja se näkyy tuloksessa ja asenteess...

• Happymeel

Kävin Virossa laittaa rinnat ja leikkaus meni hyvin, ei mitään ongelmia jälkikäteen. Oon tyytyväinen mun D kupin rintoihin.

• Uppistaa

Up.

• Anonyymi

Yläluomien roikkumisen sai minullekin aikaan yksi huolimaton ja välinpitämätön hoitaja. Lisäksi kaupanpäälle tuli kroonistunut lievä kipu otsan alueelle, tuntuu kuin jokin lihas olisi kasvoissa koko ajan jännitystilassa. Tätä helvettiä täytyy kestää kunnes botoxin vaikutus haihtuu. Toivottavasti ei mene puolta vuotta. P****ka yritys sijaitsee pääkaupunkiseudulla,
        lähiössä, oli ”muka hyvämaineinen”😡just..nimi alkaa E- kirjaimella

• hhhen

Siluetin hoitohenkilökunta oli minusta niin empaattisia ja mukavia.. Että peloissani kun leikkaukseen menin, tuntu että olen hyvissä käsissä. Ihana vastaava sairaanhoitaja en voi muuta sanoa.

• On_vaan_kallis

Siinä mielessä annan pointsit Siluetille, että esikäynnillä sanoivat suoraan että heidän lääkäreillään ei ole riittävästi ammattitaitoa vähän vaativampaan rintaimplanttieni laittoon. Kävin sitten muualla josta löytyi paljon kokemusta samanlaisista leikkauksista ja tulos oli hyvä.

• Nuunuuuuu
        On_vaan_kallis kirjoitti:

Siinä mielessä annan pointsit Siluetille, että esikäynnillä sanoivat suoraan että heidän lääkäreillään ei ole riittävästi ammattitaitoa vähän vaativampaan rintaimplanttieni laittoon. Kävin sitten muualla josta löytyi paljon kokemusta samanlaisista leikkauksista ja tulos oli hyvä.

Pisteet kyllä tuollaisesta rehellisyydestä minustakin. Ihan liian usein ryhdytään rahan perässä leikkauksiin joita ei hallita riittävän hyvin.

• Asiatonta_toimintaa

Jos oma terveys ja ihmisarvo merkitsee mitään, kannattaa pysyä kaukana tuosta laitoksesta. Kohtelevat ihmisiä väheksyen, toimintatavat ovat epäammattimaiset ja taitoihinsa nähden ottavat selvää ylihintaa, jolla ehkä yrittävät peittää osaamattomuuttaan. Isot egot, muttei taitoja.

• Herännyt

Olin siluetissa kasvojenkohtuksessa noin reilu vuosi sitten. Hurjat hinnat mutta tulos täysin ala-arvoista. Sairaala jota todella kannattaa välttää!

• IsojenEgojenLeikkipaikka

Siluetissa hymyillään niin kauan kuin rahaa riittää. Kun rahat loppuvat tai alkavat käydä vähiin kohtelu muuttuu nopeasti töykeäksi. Laitos ratsastaa kovilla hinnoilla, mikä hämää sinisilmäistä luulemaan toiminnan olevan korkealaatuisen ammattimaista. Kaikkea muuta. Kuten joku mainitsi aikaisemmin, asenneilmapiiri on välinpitimätön, myös ylenkatsova, jopa arogantti. Toimintatavat ovat epäammattimaiset mikä johtaa lapsuksiin, erilaisiin virheisiin, vakaviinkin sellaisiin. Vastuuta virheistä ei kuitenkaan osata kantaa vaan kaiken vastuun kannat sinä, asiakkaana. Edes yksityisyydensuojaa ei osata tai ymmärretä kunnioitaa, mikä kertoo olemattomista perustoimintatavoista koko yrityksessä. Itsekin tiivistäisin, että isot egot, muttei osaamista toimia näin vaativissa tehtävissä.

• Espoo911

"Toimintatavat epäammattimaiset, vakavia virheitä jne."

Kirjoituksesi kuulostaa aika epäilyttävältä.
        1.)Mistä muka olet saanut tietoja vakavista potilasvahingoista Siluetissa?
        Nämä henkilöt kuuluvat ns.kattojärjestöön, ja heillä näkyy normaali vakuutusten lisäksi olevan vielä ks.liiton vakuus, jos jokin menisi pieleen. Jos olisit epäammattimainen tai tekisit useita vakavia vahinkoja, eiköhän nuo vakuutukset loppuisi ensimmäisenä.

2.) Miten paikka on mielestäsi rikkonut yksityisyydensuojaa?
        Yksityisiä sairaaloita koskee samat lait ja ovat samalla tavalla Valviran valvonnan alaisuudessa kuin julkisetkin sairaalat Suomessa.

Siinä olen samaa mieltä, että Siluetin hinnoissa ainakin laser -hoidoissa on 100€ liikaa vr kaikki muut paikat.

• onerva67

Ikäviä väitteitä! En ole huomannut saavani huonoa kohtelua missään tilanteessa! Kannattaa tehdä virallainen valitus, jos virheitä on tehty. Olen vakuuttunut siitä, että kunnollinen liiketoiminta edellyttää asiakkaiden arvostuksen ja hyvän kohtelun. Ilman tyytyväisiä asiakkaita liiketoiminta loppuu. Varsinkin näin kilpaillulla alalla kuin tämä kauneuskirurgia.

• kumi

En usko noihin syytöksiin. Olen ollut itse Siluetissa ja siellä ollaan äärimmäisen ammattitaitoisia. Oletko muuten nähnyt sen ohjelman asiluetissa tehtävistä leikkauksista. Helppo keksiä paskaa ilman nimeä.

• Anonyymi

Tätä tapahtuu muuallakin ,kun korjaustaito loppuu ,niin sitte alkaa töykeys ja siihen loppuu hoito.Raha kyllä kelpaa mutta leikkaus jälki saa olla mitä vaan ,ja eivät ole valtuutettuja korvaamaan vahinkojaan .voit myös joutua jonkin poropeukalon käsiin tietämättäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä tapahtuu muuallakin ,kun korjaustaito loppuu ,niin sitte alkaa töykeys ja siihen loppuu hoito.Raha kyllä kelpaa mutta leikkaus jälki saa olla mitä vaan ,ja eivät ole valtuutettuja korvaamaan vahinkojaan .voit myös joutua jonkin poropeukalon käsiin tietämättäs.

Katja Puumanen pilasi rintaleikkaukseni,implantti rikki piti poistaa hajonnut silikooni mutta jätti valtavasti hajonnutta silokoonia rintaan ja laittoi uuden implantin ,mikä ei mahtunut ,repesi tikkien poiston jälkeen ja pyöritteli silmiä mitä nyt tehdään ja päättyi laittamaan teipiä. Korjaus leikkaus olisi maksanut koska he eivät tee mitään ilmaiseksi.menin toiselle lääkärille Tiia pihlamaalle joka oli aivan kauheissaan tuloksesta,miten suomessa voidaan tehdä tämmöistä jälkeä korjaamatta,en missään nimessä voi suositella Katja Puumasta mutta kylläkin Tiia pihlamaata

• Dinggding

Leikkaavan lääkärin valinta on tärkeämpi kuin sairaalan brändi.

• Hmmmm12356

Siluetin hinnat mietityttävät. Näyttävät olevan niin reilusti korkeampia kuin Suomen yleinen hintataso, esim. bulevardin klinikka, laser tilkka yms? Toki sijainti nostaa helposti hintoja, mutta tuskin ihan noin paljon. Plussaa heille kuitenkin 3D-mallinnuksesta.

• Sieltähän_ne

Mistä muualta korkeat vuokrat ja palkat, laitteiden hankinnat ym. otetaan kuin asiakkailta.

• Hmmmmmnn124
        Sieltähän_ne kirjoitti:

Mistä muualta korkeat vuokrat ja palkat, laitteiden hankinnat ym. otetaan kuin asiakkailta.

Toki, mutta ei heillä kuitenkaan ole käytössään kovin erilaista laitteistoa/tiloja kuin keskustan muilla toimijoilla, joilla jopa 30% edullisemmat hinnat ja todella arvostetut kirurgit. Varmasti myös katteet ovat siluetissa korkeammat, hintaero on niin kova.

• halvempiajaparempiaon

Todella kallis. Ja ei mitään takuuta, että olisi muita parempi. Joten ei kiitos.

• Espoo911

Hinnat tulee kysynnän mukaan, joten ilmeisesti asiakkaita kuitenkin riittää.

• EiOleVaraa

Hinnoista samaa mieltä

• luotatko

Siluetti on ulkonäkökirurgiaan eli esteettiseen kirurgiaan erikoistunut hoitolaitos.
      Siluetissa toimii tällä hetkellä kaksi plastiikkakirurgia, molemmat suomessa koulutettuja:
      Katja Puumanen; erityisesti rintaleikkausten ammattilainen, mutta tekee kaikkea esteettistä kirurgiaa ja hoitoa.
      Timo Pakkanen; kaikkea esteettistä kirurgiaa ja hoitoa. Hän on saanut kasvokirurgian lisäkoulutuksen MexicoCityssä (Fernando Ortis-Monasterio, Fernando Molina, Antonio Fuente del Campo).
      Molemmat ovat toimineet HUS:in rintasyöpäosastolla ja vetävät yhdessä Siluetin rintasyöpä- tiimiä, joka hoitaa rintasyöpää moderneilla menetelmillä yhteistyössä Docrates laitoksen kanssa.
      Sairaalassa käy konsultoimassa ongelmatapauksia sairaalan entinen johtaja plastiikkakirurgi Matti Pakkanen (76v) varsinaisesti eläkkeellä.
      Radiologi Juhani Pakkanen käy tekemässä ultraäänitutkimukset.(mm. implanttipotilaiden kuntokontrollit)
      Sairaala on AAASF sertifioitu (amerikkalainen laatuluokitus, jota auditoidaan vuosittain) Sairaalan toiminta on alkanut 1977 Tampereella ja siirtynyt Helsinkiin Makkarataloon 1999. Lääkäreiden vastaanotot sijaitsevat SiluettiSpa:ssa Esplanadilla, missä on myös yleislääkärin, sairaanhoitajan ja kosmetologin palveluja.
      Sairaala Siluetti on suomalaisessa omistuksessa ns.perheyhtiö. Siluetilla on potilasvakuutus.

• Anonyymi

Kyllä tätä tapahtuu muuallakin ,kun korjaustaito loppuu ,niin sitte alkaa töykeys ja siihen loppuu hoito.Raha kyllä kelpaa mutta leikkaus jälki saa olla mitä vaan ,ja eivät ole valtuutettuja korvaamaan vahinkojaan .voit myös joutua jonkin poropeukalon käsiin tietämättäs.

• Anonyymi

Jos sanot Katja Puumasta ammattilaiseksi,ei ole sitä ainakaan tänä päivänä ,kehottaisin välttämään häntä pilasi minun rinta leikkaukseni täysin.Korjaus muualla

• tja123

Olipa mainospuhe ns. Suomalaisesta kauneusklinikasta, jonka pääomistajat asuvat Monacossa.

• Suomalainenhaussa

Tämä. Korkeat hinnat ja raha valuu ties minne. Noilla hinnoilla olisi vara maksaa Suomeen veroja. Yleinen ilmiö alalla. Rahanhimo.

• Anonyymi

Kyllä oli sen omistajan mainospuhe

• Äläluota

Siluettia kannattaa välttää!
      Rahani tuntuivat kelpaavan, mutta leikkaus (ihon kiristys) oli täysin yhtä tyhjän kanssa. En huomannut muuta eroa kuin että arpi oli ilmestynyt. Korjausleikkausta ei suostuttu tekemään kuin täydellä listahinnalla.
      Esteettinen silmä puuttuu, valitettavasti.

• onerva67

Päinvastoin, menen uudelleen )! Koska saamani hoito on ollut todella ammattitaitoista, palvelu ystävällistä ja hienotunteista. Vaikea usko, että Katja Puumanen tai Timo Pakkanen olisi syyllistynyt huonoon kohteluun. Minulle saamani palvelu kaikkinensa sopii erittäin hyvin, en keksi mitään, mistä voisin valittaa.

• kumi

Ihoa ei kiristetä nykyään, joten puhut paskaa. Et siis tiedä mitään.

• Julijulia

Oma kokemukseni (rintojen suurennus) on ollut positiivinen! Oli kokoajan luottavainen olo ennen ja jälkeen leikkauksen. Lopputulos uskomattoman kaunis ja luonnollinen ja se oli minulle tärkeintä

• Seurannut1758

Silietille iso plussa kunnon kuvista ja 3D-mallinnuksesta. Suomessakin on paljon paikkoja joissa ennen/jälkeen kuvia ei oteta ollenkaan, tai ne otetaan ihan eri asennossa, valaistuksessa jne jolloin lopputulosta on vaikea arvioida. Pakkasen taidoista en osaa sanoa paljoa. Plastiikkakirurgi Katja Puumasesta olen taas kuullut paljon hyvää, varsinkin rintakirurgiassa kokenut ja taitava. Tekee kuvien perusteella hyvin luonnollisia, siroja implanttirintoja, joidenkin makuun ehkä liiankin pieniä. Hinnat on Siluetissa kyllä korkeat. Toisaalta esim. implanttien kohdalla heillä on kunnon pitkäaikaisseuranta ja jälkikontakti, sekin puuttuu monessa paikassa.

• Tiedäntunteen

Olen käynyt rintaleikkauksedsa (suurennos) sekä Virossa että Helsingissä. Siluetissa tehtiin korjausleikkaus. Hinnassa oli eroa tietysti, mutta Viroon en mene enää ikinä: ohjeistus puutteellinen eikä jälkitarkastusta! Ei mitään infoa että miten implantteja pitää seurata. Nämä asiat vaikuttavat jopa terveyteen..

Nyt korjausleikkauksesta olen saanut kauniin lopputuloksen ja olin kokoajan ajantasalla mitä tuleman pitää. Puumanen on todella ammattitaitoinen ja sairaanhoitajilla oli minulle aina aikaa. kumpa olisin miettinyt muutakin kuin hintaa.. Joka tuli *heh* kalliimmaksi nyt kun korjattiin halpaa epäonnistunutta. Silti en kadu!

• Riitse

Ehdottomasti kannattaa mennä ammattitaitoisille!
      Arpapeliä koko touhu, mikä pahinta rahat menee ja mahdollisesti myös mielenterveys koko tuloksesta mitä puuhastelee

• onerva67

Jos hoitoa huonoksi arvioi, pitäisi olla kokemuksia, jolla mielipiteensä perustelee. Voin muutaman oman kokemukseni perusteella sanoa, että molemmat Siluetin lääkärit ovat erinomaisen mukavia, ammattitaitoisia ja vastuunsa tuntevia lääkäreitä. Kaikki toimenpiteet (abdominoplastia, dermolipektomia, rasvansiirto rintoihin) ovat onnistuneet hyvin, sairaalassa on ollut erinomainen hoito ja huolenpito sekä toimenpiteen aikana että sen jälkeen. Jälkitarkastukset on huolellisesti hoidettu hintaan sisältyvinä. Olen erittäin tyytyväinen saamaani palveluun.

• Jody

Muutama vuosi sitten minulle tehtiin rasvaimu Siluetissa, Pakkanen teki. Epäonnistui täysin. Pakkanen myös halusi siirtää rasvaa rintoihin ja niin teki :( . Myös jälkihoito ala-arvoista, yöhoitaja ei mm. huomannut, että kanyyli kädessäni oli väärin ja liuokset menivät suoraan kudoksiin ja käsi turposi todella suureksi, sormet olivat monta päivää tämän jälkeen paksut, kankeat ja arat. Myös jälkikontrollit, joita nimenomaan korostettiin tärkeiksi, peruttiin kaksi kertaa! Olin järjestänyt kaikki asiani, että pääsen Helsinkiin ja sitten edellisenä iltana myöhään ilmoitettiin, että aikani on peruttu. Nämä jälkikontrollit kuuluivat hintaan. Peruutusten jälkeen päätin, että pitäkää tunkkinne ... En siis todellakaan enkä missään tapauksessa suosittele Siluettia kenellekään!!!

• 487

Aika erikoinen kokemus.. Että aika peruuttiin edellisenä iltana? En ole koskaan kuullut moisesta.

• onerva67
        487 kirjoitti:

Aika erikoinen kokemus.. Että aika peruuttiin edellisenä iltana? En ole koskaan kuullut moisesta.

Aivan niin, en usko tuollaista tapahtuneen. Internetin ihmeellinen maailma tuo paljon luxusta elämäämme, mutta toisaalta on oiva paikka levittää vailla todellisuuspohjaa olevia syytöksiä. Joita on ikävä korjata, vanha sanonta "hyvä kello kauas kuuluu, huono vielä kauemmas..." tai jotakin sinnepäin. Olisihan se mainiota, jos näihin melkoisen vakaviin hoitovirheisiin löytyisi todisteita, jotta niihin virheen tehnyt voisi myös vastata. Tosin taitaa olla niin, ettei nettikirjoittelua kannata yrittää kumota. Omasta puolestani kuitenkin uskon niihin kokemuksiin, jotka muistuttavat omiani. Kun/jos saan huonoa kohtelua/hoitoa, valitan paikan päällä ja ehkä tämän pettyneenkin olisi pitänyt hoitaa asiaa sillä tavoin. Mutta positiivisin mielin odotan seuraavaa kertaa, kun pääsen hiukan virkistämään omaa olemustani.

• hmmmmtsx

Puumasesta kuullut positiivista, Pakkasesta hieman huonompaa. Mutta ei omakohtaista kokemusta kummastakaan. Kovat hinnat kyllä kilpailijoihin verrattuna.

• Nllö
        hmmmmtsx kirjoitti:

Puumasesta kuullut positiivista, Pakkasesta hieman huonompaa. Mutta ei omakohtaista kokemusta kummastakaan. Kovat hinnat kyllä kilpailijoihin verrattuna.

Netistä? Vai tutuilta? Jos ei omakohtaista kokemusta.

• Anonyymi
        hmmmmtsx kirjoitti:

Katja Puumanen pilasi rintani täysin ,implantti näkyvissä leikkauksen jälkeen heti tikkien poiston yhteydessä,implantin ja ihon välillä 1 mm.siellä ei kuulemma korjata mitään ilmaiseksi,osasi puhua hyvin että jäin sinne mutta ongelman tultua ei mitään vastuuta tuli tulehdukset ja ruskeaa nestettä valui käski vain mennä sairaan hoitajalle.Olisi laittanut tikit tai ommellut uudestaan,kysyin jääkö valuvat nesteet rintoihin vastasi kyllä ,silloin vaihdoin lääkäriä Tiia Pihlamaahan joka oli aivan kauhuissaan tilanteesta ei ollut nähnyt suomessa koskaan vastaavaa,puumasen piti poistaa myös kapselointi ja hajonut implantti mutta oli jättänyt sen tekemättä Pihlamaa kuvasi leikkauksen todisteeksi ja oli järkyttynyt näkemästään ,totesi ettei ollut poistettu ,uusien implanttejen piti olla kohottavat mutta valuivat enemmän alas kuin vanhat,tarkastuksessa ei katsonut haavoja totesi vain näyttää hyvältä 7 kk oli tosi raskasta aikaa onneksi löysin Tiia Pihlamaan ystävällinen ,kuunteli ei kiirettä

• Kukamuuu

Kuka plastiikkakirurgi siluetissa nykyään? Ei nettisivujen mukaan (monissa paikoissa ilmoitetaan vaikka kenen olevan siellä mutta ei ole) vaan oikeasti kuka tekee leikkaukset?

• TodellakinPettynyt

Näin pieleen menneen (tarpeellisen) "kauneus"leikkauksen jälkeen en voi suositella ainakaan Timo Pakkasta.
      Hän oli mielestään onnistunut mikä oli pöyristyttävää, kuitenkin korjausleikkaus olisi tullut Pakkasen mielestä kyseeseen, normi hinnalla tietenkin. Eli tuplamaksu leikkauksesta, johon minulla ei sitten enää ollut varaa.
      Kiitos, Timo elämäni pilaamisesta!

• TodellakinPettynyt

Mainittakoon vielä, että Siluetin silloinen anestasiahoitaja (tai mikälie nukuttaja) oli todella outo mies. Humalaisen oloinen.

• Anonyymi
        TodellakinPettynyt kirjoitti:

Mainittakoon vielä, että Siluetin silloinen anestasiahoitaja (tai mikälie nukuttaja) oli todella outo mies. Humalaisen oloinen.

Olen myös käynyt Siluetissa leikkauksessa. Tarkoitatko anestesiahoitajaa vai lääkäriä? Ainakin minulle tuli tästä anestesialääkäristä (mies) oudot vibat heti esihaastattelussa ja hän myös laittoi kanyylin käteeni niin, että sen kautta ei pystynyt laittamaan minulle lääkettä suoneen enää heräämössä. Yöhoitaja "ei viitsinyt" laittaa uutta kanyylia. Se oli tosi ikävää, koska suonensisäisesti kipulääke olisi vaikuttanut heti ja nyt jouduin odottamaan, että tablettina annettu kipulääke alkaa vaikuttamaan.
        Mutta tosiaan, tästä anestesialääkäristä jäi tosi oudot vibat. Hyvä tietää, etten ole yksin näiden fiilisten kanssa.

• onerva67

Hupsista, aikamoisia syytöksiä "todella pettyneeltä"! Oletan, että muutaman Siluetissa tehdyn toimenpiteen aikana/jälkeen olisin minäkin jonkun noista huonoista kokemuksista saanut. Näin ei ole käynyt kohdallani koskaan; sekä toimenpiteet että hoito ja seuranta ovat olleet erinomaisia. Olen saanut asiallista tietoa konsultaatiokäynnillä siitä, mikä kohdallani on mahdollista ja myös siitä, mitä ei kannata tehdä. En todellakaan usko, että Siluettin anestesialääkäri olisi ollut humalassa. En vain usko. Voin suositella omien kokemusteni perusteella Siluettia, enkä ilman todisteita noita esitettyjä syytöksiä vakavasti ota. Jos hoitoa/hoitoja joku harkitsee, kannattaa keskustella lääkäreiden kanssa ja esittää kuulemansa epäilyt heti, jotta asianosaisilla on mahdollisuus korjata virheelliset käsitykset.

• Enluottaisi

Tottakai lääkärit näihin tiedusteluihin sanoo jos suoraan kysyy, että ei meillä ole koskaan ollut täällä mitään ongelmia. Luuletko että alkavat luettelemaan järjestyksessä tekemänsä virheet, kun kysymys on bisneksestä. Avoin asiakaspalaute todellisista leikkauksista ja asiakkaiden laittamat kuvat leikkaustuloksista ja myös niistä epäonnistuneista antaisi tärkeää informaatiota kenelle kenelle kannattaisi mennä. Muualla päin maailmaa tällaisia foorumeita on, joissa avoimesti voit kertoa nimimerkillä kuka on leikannut ja laittaa kuvat ennen ja jälkeen leikkauksen ja myös kirurgit osallistuvat keskusteluun . Sitten näissä foorumeissa voit myös laittaa kuvia ja kysyä kirurgeilta millaista leikkausmenetelmää suosittelevat. Täällä takapajulassa ei tietenkään ole tällaista mahdollisuutta kuluttajalle ja päätös kenelle menee voikin olla vaikeaa , kun et saa mistään luotettavaa tietoa oikeasta asiakaspalautteesta etkä näe leikattujen potilaiden kuvia ennen ja jälkeen leikkauksen. Että kannattaisin tännekin samanlaista foorumia. Siinä ei tarvitsisi monenkaan aidon asiakkaan laittaa kuvia epäonnistuneesta leikkauksesta , kun kyseisen kirurgin bisnekset loppuu. Ja vastaavasti hyvälle olisi ruuhkaa.

• hmmmyeue

Kertoisitteko ystävällisesti kuka teidät on Siluetissa leikannut, te tyytymättömät tai tyytyväiset. Yrityshän ei leikkaa ketään vaan kirurgi, ja kirurgeissa on paljon eroja taidoissa, huolellisuudessa, erikoistumisessa ja myös sosiaalisissa taidoissa ja asiakaspalveluasenteessa.

• muutama.sana

Muistakaa, että on asiatonta kirjoitella totuuden vierestä. Totuuden saa kirjoittaa nettiin. Jos vaikka ilmoitatte operaatiopäivänne, niin paikassa tiedetään kuka kirjoituksen takana on ja voi vastata. Toki ensisijaisesti kannattaa käydä asiat läpi kyseisen paikan päällä.

Tuttavani pahoinpideltiin leikkauksen aikana ja sen jälkeen huumattuna ulkomailla todella pahasti. Hän kirjoitti ensiksi asiasta firmaan ja yritti selvittää asian, mutta kun se ei onnistunut laittoi hän totuuden nettiin vieläpä omalla leikkauspäivällä, koska seisoo sanojensa takana 100%. Hänen kirjoituksistaan voisi nostaa vakavan syytteen, jos olisivat perättömiä, mutta totuus suojelee ja lääkäri toivottavasti saa kärsiä edes jonkin verran asiakaskadosta hirmutöidensä jälkeen. Rikosilmoitus pitäisi vielä tehdä, koska kyseessä todella sairas rikos.

Toivottavasti Suomessa ammattilaiset ja potilaat voisivat aloittaa jonkun foorumin, missä voisi jakaa tietoa ihan oikeista leikkauksista. Sen voisi aloittaa yksityinenkin ja esim. pientä maksua vastaan ottaa jäseniä. Miss J facial plastic surgery forum on jonkun jenkin ylläpitämä maksullinen foorumi, joss vissiin "inside" tietoa. Samantyyppisen kun saisi Suomeen saisi tämän alan asioita edistettyä.

• Anonyymi

Vitun kallista shaibaa, ympäripyöreitä höpötetään eikä keskitytä itse asiakkaan asiaan. Nimikin kertoo jo kaikein toiminnasta xD

• Anonyymi

Ite oon siluetissa käynyt tämän vuoden puolella abdominoplastialeikauksessa ja kaikki mennyt hyvin. Jälki loistava jo nyt, vaikka lopullinen tulos ei nähtävissä. Timo Pakkanen leikkas. Ihan kirurgista hoitajaan sai olon sairaalassa rauhoittumaan. Hoitajat, kirurgi sekä anestasialääkäri oli sellaisia että turvallisin mielin uskalsin leikkaussaliin kävellä. Viron puolella leikkauksessa ei ollut samat vibat.

Ite voin kyllä puhtaasti täysin sydämin siluettia suositella, iso leikkaus oli takana. Yö sairaalassa ja koko ajan kävi hoitajat varmistamassa onko kaikki hyvin. Olin siis heräämössä koko sairaala ajan. Sieltä pääs hyvillä eväillä kotiin päivystävän hoitajan numeron kera jolle sai soittaa jos jokin askarrutti.

• Anonyymi

Ja tänäkään päivänä ei ole huonoa sanottavaa. Todella tyytyväinen tulokseen sekä palveluun. Menisin uudelleen. Ehdottomasti.

• Anonyymi

Itse kävin aikoinaan Pakkasen Timolla tatuoinnin poistoleikkauksessa. Kävin kahdella muullakin lääkärillä konsultaatiossa, mutta kumpikaan ei suostunut tatuoinnin koon ja sijainnin vuoksi sitä leikkaamaan. Timo leikkasi useammassa osassa ja työn jälkeen olen yhä tänä päivänä tyytyväinen. Miellyttävä, asiallinen ja rauhallinen lääkäri.

• Anonyymi

en ole kuullut mitään hyvä, konsultaatio ei vakuuttanut, lisäksi sanovat hinnat epämääräisesti, puhuvat kelakorvauksesta vaikka tietävät että sitä ei saa.kauneuskirurgia on halvempaa sairaala tilkassa, ja parempaa

• Anonyymi

Siluetin Timo Pakkanen tuhosi minun loppuelämän ja terveyden. En voi suositella kenellekään.

• Anonyymi

Siluetin Timo Pakkanen pilasi minun loppuelämäni ja terveyteni. En voi suositella kenellekään.

• Anonyymi

Mitä tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Kertokaa uusista kokemuksista Siluetissa. Onnistuneista ja niistä, mitkä ei, ja miksi.

• Anonyymi

Mintenköhän mahtaa onnistua esinahan korjausleikkaus tuolla Siluetissa? Onko kellään kokemuksia tai suosituksia muista yksityisintä paikoista.?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      132
      3827
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1895
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1741
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1402
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      124
      1294
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      97
      1260
    7. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      37
      1259
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1156
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1033
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      102
      995
    Aihe