Silmäsärky, kuume ja alaselkäkipu!

avutonpotilas

Kaikki alkoi tiistai iltana/yönä jolloin en saanut nukutuksi ollenkaan.
Ensiksi tuli kauhea lihas/nivel särky joka paikkaan kehoa josta yleensä huomaan että lämpö nousee. Normaalilämpö mulla on noin. 35.8 ja yöllä mittasin 37.2

Lämpö ei oo nouse korkealle muttei kauheasti laskekkaan. Eilen kärsin kauheista polvikivuista, käsikivuista, itseasiassa kipu säteili joka paikassa. Lämpökin taas meni 37 asteen puolelle.

Tänään olen tuntenut oloni vähän paremmaksi paitsi että alaselkä on todella kipeä etenkin istuttaessa, ei sellaista yleistä kipua mitä joskus selässä tunnen, vaan vihlovaa ja sykkivää kipua. Sekä kun liikutan silmiäni ylös, alas tai sivuille niihin sattuu todella paljon. Päähänkin sattuu välillä kun kävelen.

Mitä tämä voisi olla? Kun ei oo yskää tai kurkkukipua, nuhaa yms :s

Vähän pelottaa kun ei oo aiemmin tällästä ollut ja mistä tietää millon mennä lääkäriin

2

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minullakin joskus

Meneppä ihan hierojalle mahdollisimman pian (tavalliselle tai urheilijahierojalle), kuulostaa selvälle lihasongelmalle, mikä ei korjaannu varmastikkaan ihan itsestään kokonaan, vaan tarvitset asiantuntijalta apua ja neuvoja. Hän osaa ohjata sitten lääkäriin jos tuntee, että tarvitsisit ihan lääketieteellistä tutkimusta ja lääkitystä. Kerro hierojalle kaikki tästä ja kerro myös millaisia arkiliikuntatottumiksia sinulla on. Kannattaa myös mainita millaisia kenkiä pidät, lihasvaurioita tulee esim. ajan kanssa jos ei käytä ergonomisia kenkiä.

Käy kuumassa suihkussa, lämmin auttaa lihaksia vähän aukeamaan. Älä pidä ikkunaa auki makuuhuoneessa kun nukut, ettei lihakset jäykisty kylmästä. Hiero päätäsi, ohimoita ja venyttele kauan varsinkin ennen nukkumaan menoa. Pieni liikunta on nyt ainut lähes ainoa asia mitä voit yksin tehdä, että kipu hellittäisi.

Itselläni on pari kertaa ollut samanlaista, mutta pelkää sinun ei varmastikkaan tarvitse, kun kipu ei ole tullut onnettomuuden yhteydessä, eli ei voi olla mitään oikeasti hajalla.

• tietävä

Silmän takana tuntuva kipu liikutellessa on tyyppioire näköhermontulehduksesta (lievänä näköhäiriöitä ei tule) joka voi johtua MS-taudista. MS-tauti voi oireilla myös nivelkipuna, mutta siten, että nivelissä ei näy tulehduksen merkkejä esim. nestekertymänä tai punoituksena.

Joskus influenssaankin voi liittyä kuvaamiasi kipuja, mutta influenssaan lähes aina kuitenkin liittyy myös hengitysteiden infektio, nuhaa ja yskää; influenssassa kuume myös nousee korkeammalle kuin 37.

Mene lääkäriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe