Olen ilmeisesti vääjäämättä menettämässä luottotietojani. 2 kuukauden vuokrat rästissä, kelan asettama tuloraja painaa päälle ja tuet sekä lainantakaus menetetty. En siis edes saa tienata noita rahoja vaikka haluaisinkin ja pystyisinkin.
Perintätoimistolta tuli jo kirje siinä ollut päivämäärä on umpeutunut pari viikkoa sitten. Mitä teen... En tiedä? Vievätkö ne minulta auton vai erään omistamani osakkeen? Verotoimistoltakin paukahti mätkyjä joten eivät voi sieltäkään ottaa.
Suoraan sanoen ajattelin hankkia itselleni hieman lisäaikaa jättämällä uuden vuokran maksamatta ja maksamalla sillä rahalla nyt perinnäsä olevan. Onnetonta...
Sanokaas tämän rulianssin läpikäyneet.. Kauanko nyt kestää ennenkuin olen raastuvassa kun pari viikkoa sen uhkauksen vanhenemisesta on kulunut?
Kuinka luottotietojen menetys vaikuttaa elämään?
7
1987
Vastaukset
- Aki
Raastuvassa olet aikaisintaan 6-12kk ja jos valitat tuomiosta hovioikeuteen niin merkintä luottotietoihisi tuolla perusteella tulee ehkä parin vuoden päästä.
- wgf
Jos tempaisenkin raastuvassa taskusta puuttuvan summan ja lyön sen tiskiin, onko liian myöhäistä?
En olisi ikinä uskonut harkitsevani jotain elloksen kiskonta korkoista lainaa. Huh. No kohta ilmoittaudun koulusta poissaolevaksi ja teen duunia kunnes talous on kunnossa.
- moponen_
Et saa enää mitään maksuaikaa...
Et saa kännykkäliittymää, et luottokorttia, et vakuutusta.
Jos teet maksusuunnitelman ja maksat vaika vähän kerrallaan, niin luottohäiriö ei kirjaannu.- luototon
Oon ite luotttiedoton tällähetkellä. kymmeniä merkintöjä.
Luotolla ei tietty voi ostaa ja kämppä piti hankkia yksityisiltä markkinoilta.
Mut vakuutuksia saa!!! on kotivakuutus ja autoon kaskoo - moponen_
luototon kirjoitti:
Mut vakuutuksia saa!!! on kotivakuutus ja autoon kaskooOlet ilmeisesti hoitanut sen asian kuntoon ennen häiriöitä. Jos joku jää maksamatta, et saa enää uusia vakuutuksia.
- Milla.M
luototon kirjoitti:
Mut vakuutuksia saa!!! on kotivakuutus ja autoon kaskoo..mikä vakuutusyhtiö sinulle on myöntänyt koti- ja vapaaehtoisen autovakuutuksen?? Minulla on myös luottotiedot pakkasen puolella, enkä ole saanut mistään vakuutusyhtiöstä vakuutusta tämän takia..poikkeuksena liikennevakuutus!
- Ninni
Niin..Vakuutuksille ja luottokorteille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864670Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1123870Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1903700Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.702113Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1541131- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924