Hyvät ihmiset pitäkää ohjekirjat tallessa !!!! (monella ollut hukassa)
Miksi
5
355
Vastaukset
Tai sitten niillä ei ole ollenkaan. Warettanu pelinsä.
- .....
niin ei sillä väliä... ei niissä ohjekirjoissa ole mitään sellaista mitä ei muualta saisi
- Gauntlet
..... kirjoitti:
niin ei sillä väliä... ei niissä ohjekirjoissa ole mitään sellaista mitä ei muualta saisi
Tuntuu välillä siltä, että nämä koko ajan apua ja ohjeita kerjäävät ipanat ovat niin uusavuttomia ja saamattomia, ettei ketään lohduttaisi vaikka sen pelin mukana tulisi koko vitun opetusvideo.
- Ipana
Gauntlet kirjoitti:
Tuntuu välillä siltä, että nämä koko ajan apua ja ohjeita kerjäävät ipanat ovat niin uusavuttomia ja saamattomia, ettei ketään lohduttaisi vaikka sen pelin mukana tulisi koko vitun opetusvideo.
Mä oon vasta 12 ja sä sanot ettei me ipanat osata mitään tehä ja mähän en oo vilkkaisutkaan ohjekirjaan ja oon osanuu kaikki hommat enkä oo kysyny keltäkään mitään että turha sun on siinä valitella toisista kun et tiedä yhtään mitään!!!!!!
- MietiSitä
Gauntlet kirjoitti:
Ootko huomannu, et tää palsta on täällä sen takia, et voi kysyä asiota?
Jos kerran olet itse niin täydellinen, että osaat kaiken, niin jakele neuvoja tai tuki turpasi ja poistu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974337
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h444284- 1424178
- 1462904
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282292- 1582174
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202088- 401749
- 731350
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261165