Olen miettinyt kun perheessämme on 10v poika että saisko hän näin tehdä sain kiinni hänet itse teiossa mitä pitäisi tehdä?
saako 10 vuotias masturboida?
18
3605
Vastaukset
- Täysin sallittua
Itsetyydytys on täysin sallittua kaiken ikäisille ja jos siitä joku urpå alkaa urputtamaan, niin suosittelen juttelemaan tilanteesta vaikkapa kouluterkkarille, tai sossulle. Seksillä ja itsetyydytyksellä (tai niiden kieltämisellä ja rajoittamisella) usein harjoitetaan henkistä väkivaltaa, joka tarkoittaa sitä, että esim kouluterkkarin, tai sossun pitäisi puuttua asiaan.
- perheeni
En ymmärtänyt tuota sorry
- äippä.
Meillä 2v vetää käteen, onko normaalia, HÄ ??
- jfjfasjiojdqed
ei ole epänormaalia,ihminen on tehnyt sitä miljoonia vuosia
https://www.youtube.com/watch?v=ciLllSAcF-8 - rapu,63
on,tysi,sllitua,jopa,susiteltavaa,voitte,vakka,opstaa,vastakaa,tervesin,rapu,63
- kyllä
Itse alotin muistaakseni 9-vuotiaana, käsittääkseni ihan normaalia.
- Anonyymi
Juu on se ihan sallittua ite alotin 9-10vuotiaana
- Anonyymi
Ensimmäisen kerran kun runkkasin kymmenvuotiaana niin ei tullut kuin tuhaus lämmintä ilmaa. Silti runkkailin.
- Anonyymi
Mä aloitin 13v 65v ex ukm jkl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootin ulosanti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, taisin olla 13v, koulumatkalla menin puskaan ja pudotin housut nilkkoihin ja hyväili pippeliäni, loppu tuntui niin hyvältä että silmät meni väkisin kiinni koko kroppa tärisi.
- Anonyymi
Ei runkkaamiselle ole lakisääteistä alaikärajaa.
Itse vetelin käteen jo tuossa iässä. Jotkut harrastaa itsetyydytystä jo ennen kouluikää. - Anonyymi
Ootko pojan äiti ? Voisit antaa pojalle runkku matskua ja näyttää tissiä ja pillua sille.
- Anonyymi
Tuskin 10-vuotiasta poikaa kiihottaa vanhan muijan daisarit ja vittu…
- Anonyymi
Minun neuvo on että vastaisuudessa jos on ovi kiinni pojan huoneeseen niin koputa ensin oveen. Jokaisella on oikeus omaan yksityisyyteen. Ja ei se ole mitään tavatonta jos poika runkkaa. Itsekin olen runkkannut pojasta asti , ja vieläkin noin kolme kertaa päivässä vedän käteen , koska se on nautinto.
M 64- Anonyymi
Ei ollut meikän vanhemmilla tuota vertaa älli tälliä. Aina suhattiin ovesta vaan sisälle kun olin muna kourassa ja jätettiin se ovi sitten auki. Monesti sanottiin että pidetään ovi auki että ilma vaihtuu.
- Anonyymi
Mun tekee mieli KOKO ajan vaa runkata ja en tiiä miten saisin runkattua kunnolla. AUTTAKAA!!! (Oon 10v)
- Anonyymi
Pari mietettä. Itse olin kymmenen vuotias yli 40v sitten. Kyllä minua seksi kiinnosti jo silloin. Eka suudelma taisi tulla aika lähelle tuota ikää. Ekan kerran runkkasin muutamia vuosia myöhemmin.
Seksi on ollut aina jokaisen yksityisasia eikä muilla ole laillisesti mitään oikeutta puuttua kymmenen vuotiaan itsetyydytykseen. Onhan näitä jotka kommentoi tai jopa puuttuvat asiaan vähän kyseenalaisesti.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572761
- 432205
- 1062168
- 291894
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4561792- 191543
Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna211492- 1081254
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne21221- 421184