Täälläkö vaan wilhelmiinaa syötte ja odotatte

tsimshatsui

No nyt odotuksenne saa täytymyksen täytynee kuitenkin todeta että uskolisempaa porukkaa saa kyllä hakea kuin mitä täällä on. Olihan minulla jotain asiaakin kaupan tädeille s-markettiin jonka suurasiakkaita olemme olleet 15vuotta ja kun minun s-market boonuskortti katosi jonnekin sitten vasta huomasivat jokapäiväisen asiakkaansa /at Kysyi ystävälisesti boonuskorttia.

En ilennyt sanoa totuutta että : voivoi eisilläolemitäänoleelistaväliä mutta kiitos huomaivaisuudesta Mutta kun käymme stokkan herkussa, nesteellä., lähikaupassa jonka nuorille yritäjille kuin kohteliaille nuorille asiakaspalvelijoille hyvästä ja asialisen ystävälisestä käytöksestä annan täydet pisteet vaikka muuta taas luulitte Lähikappiasta komppaankin täysillä kuin Lidilliä jota en ole unohtanut joten boonuskortti s-markettiin eiole oleelista

Pidän enemmän sellaista tsim sha tsui kaupoista josta saan kätevästi vähemmän kulinaristisia ruokatarvikkeita koska elämä on niin ihanaa muutenkin vaikka aina ei tunnu siltä joten en ole asiakas joka hakee ruuasta hyväämieltä pääasia on että normaalia perusruokaa josta tulikin mieleeni että jos ketä ihmettelee mistä tämän kirjalisen tuotoksen ammennan voin vaatimattomasti :) todeta että eihän tästä ole kuin muutama kuukausi kun tulin yhdysvaloista ja nyt jo ole ehtinyt tsim sha tsuissa taas käydä moikkaamassa muitakin riisin syöjiä josta tulikin mieleeni että riisiäkin täytyy keittää että wilhelmiinat sun muut hamppareiden lenkin eivät valtaa koko makkaratiskiä koska olettehan tietoisia minkälainen makkaravalikoima suomestakin löytyy.

ystävälisen terveisin ei urautunut

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitsait

      ystäväilsin terveisin eiole priosoinut aikaa vastaamiseen kun nämä omat ajankohtaiset mielipiteet ovat kertakaikkiaan kaikista innoittavat Olenkin koko kansan edustajana ilman politikkaa innostamassa teitä lukemaan Mainostajat oletteko tekin tylsistymässä itseänne laiturin nokassa kuten useimmat kehuvat että eivät tee mitään vaan liottavat varpaitaan sekä toimettomana oleskelevat tyhjänpäiväisyyksiä pohdiskellen josta teidät ravistelen tähän päivään ja kerron mielelläni että suosittelen teillekin kirjaa käteen ja ensimäiseksi vaikka lukukokemusta nimeltä. Kirjavaras kirjoittanut : markus zusak vaikka itse sanonkin ette voi jättää kirjaa kesken vaan toteatte kuinka hyvin teillä onkaan asiat.

      ystävälisin terveisin eitodellakaan :) laitureiden nokassa oleskeleva mielummin mani /bedikyrissä.

      • the peak

        Tarina rohkeudesta ja rakkaudesta jossa joidenkin pisteiden välissä näkyy aina pilkahdus toivosta ja tulevaa klasikkoahan eiole vielä kirjoitetukaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe