Hei,
Kirjoitan markkinointiaiheista gradua ja sitä varten tutkin suomalaisten kuluttajien brändeihin liittyviä mielikuvia. Lomakauden vallitessa kovin harva on vastannut kyselyyni, ja siksi kuulutan myös tällä foorumilla, jos vaikka joku innostuisi auttamaan.
Käykäähän siis sankoin joukoin vastaamassa osoitteessa: https://fi.surveymonkey.com/s/tuotemerkit2014
Vastaukset käsitellään luottamuksellisesti eikä niitä luovuteta eteenpäin. Mikäli saan 100 täytettyä kyselyä kasaan, arvon vastanneiden (sähköpostiosoitteensa ilmoittaneiden) kesken 2 kpl Finnkinon leffalippuja. Mikäli vastauksia kertyy 200, arvon vielä 2 lippua lisää (lippuja tarjolla siis yhteensä 2*2 kpl).
Ja kysely sulkeutuu siis 1.8.2014.
Lisätietoja:
Viena Sørensen
[email protected]
MSc. in International Marketing and Management (Kööpenhaminan kauppakorkeakoulu CBS, työnohjaaja Arne Lycke)
Markkinointikysely gradua varten - osallistujia kaivataan
Viena Sørensen
0
292
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848