No niin, onhan täällä jo tarpeeksi keskustelut

taas homoudesta!

Tosiaankin, homoudesta ja homoista on täällä taas saatu kirjoitella ihan sydämen kyllyydestä. Toki ymmärrän, että tämä aihe on kiinnostava, varsinkin jos ei ole koskaan voinut edes uneksia toteuttavansa omaa seksuaalisuuttaan. Silloin siitä voi kirjoitella kriittiseen sävyyn ja toivoa vain mahdollisimman ankaria uskonopillisia sääntöjä ja kaiken kieltävää maallista lainsäädäntöä. Silloin on niin paljon helpompaa pysyä mihinkään kiusaukseen lankeamatta kaidalla tiellä.

Mutta ei toki makeaa mahan täydeltä, eihän sellainen nyt sovi ollenkaan. Asia on nyt keskusteltu loppuun täällä suomi24-areenalla ja lopetan aiheen käsittelyn tähän! Siis ihan kaikilta, sillä enempi jankkaaminen ei enää tuota mitään tulosta.

Tasa-arvoinen avioliittolaki etenee pian eduskunnassa ja lainsäätäjän siellä tekevät päätöksensä. Tasa-arvoinen avioliittolaki saadaan tähänkin maahan, eikä meidän pidä ottaa tietenkään mitään neuvostoliittolaista mallia, miten epämääräistä se nyt olisikaan.

Nyt hyvät uskovaiset luterilaiset, etsikää jokin toinen aihe, ja mielellään jotain myönteisesti asennoituvaa keskustelua vaihteeksi. Jumala on rakkaus, Kristus opetti meitä rakastamaan lähimmäisiämme! Tuskin Lutherkaan kielsi mitään Kristuksen opetuksesta?

1

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatketaan kehäpäätelmä

Työkaverini on homo. Lasteni koulun rehtori samoin. Fiksuja ihmisiä molemmat. Monesti homot ovat lahjakkaita, luovia ja herkkiä ihmisiä. Ketään en tuomitse seksuaalisuutensa toteuttamisesta. Liha on heikkoa. Mutta-nyt on kysymys yhteiskunnan normeista ja siitä, mitä asioita me lapsillemme opetamme "normeina". Jumala rakastaa jokaista ihmistä. Jumala kuitenkin vihaa syntiä. Avioliitto on tämän vuoksi asetettu miehen ja naisen väliseksi. Miehen ja naisen värkit on luotu yhteen. Tämä vaan on kiistatonta biologiaa, eikä se jankkaamalla muuksi muutu. Homoja kohtaan on kautta historian toimittu epäinhimillisesti, ja nyt tästä halutaan revanssi valtaväestöä kohtaan. Haluan sanoa, että jokainen ihminen on arvokas ja häntä tulee kunnioittaa. Yhteiskunta ei voi kuitenkaan muuttua homonormatiiviseksi. Voisi tietysti toimia ratkaisuna maapallon liikakansoitukseen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe