Särky alkoi joskus 5-vuotta sitten. Aluksi tammi-huhtikuu aikajaksolla, enimmäkseen iltaisin ja eteenpäin kumartuessa, esim portaiden nousu, sattui molemppien jalkojen etureiteen.
Viime kesänä jo kesällä sattui.
Nyt kipukohta on useimmiten molemmat takareidet samanaikaisesti. Kipu voi olla myös muualla, etureisi, pohkeet.
Tänä keväänä aluksi jouduin ottamaan aamuisin 600mg buranan ja panacodin. Kipu lisääntyi, joudui ottamaan myös iltaisin.
Tällä hetkellä joudun ottamaan aamulla, päivällä ja illalla.
Olen nyt lomalla. Viimeksi työlääkärin kanssa oli juttua että lomien jälkeen varaisin erikoislääkärille ajan. Tutkittaisiin kipu/hermoja.
Työpaikanlääkärin kautta vain on hidasta kun vain 3-kertaa/vuosi saa käydä erikoislääkärillä ja aina pitää mennä lähetteiden kanssa.
Onko kenelläkään ollut vastaavaa? Mistä tällainen kipu johtuu. Vaikka jalkoihin sattuu vika ei ole jaloissa, kipu säteilee muualta. Ja aina kipu on molemmissa jaloissa samassa kohtaa samanaikaisesti.
Molempien jalkojen samanaikainen särky
lääkkeistä riippuvai
1
80
Vastaukset
- Eikö kenelläkään
Eikökö kenelläkään ole tietoa mistä tämä johtuu ja millä voisi helpottaa särkyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131