Moica.. Onx teil kellään myydä mulle the sims 2. Mä tarttisin sit ne kaikki levyt.. Vastatkaa nopeesti..
Onx Teillä
7
336
Vastaukset
- jips
Joops... eli meneppäs huuto.net sivulle siellä on sellanen huutokauppa missä myydään kaiken näköst.. mut sinne pitää ekaks rekistöröityy... mut käy siel
Varmaan joku myy tällä uuden pelinsä :D
Mikset mee kauppaan tai tilaa netistä?- Elephantti
Viiraaks sul päässä?! Kaikki on ehkä jotain pulo kuukautta sitten ostanu ittellensä upouuden pelin ja sä siis haluu et joku myis sen sulle?!
- zeda2
Jos haluat pelisi nopeasti,suosittelen menemistä peliliikkeeseen tai tavarataloon. Hinta n. 50-60 euroa. Saat aika kauan vielä odotella, jos haluat halvemmalla (esim. käytetyn).
- apaavi
Ei kukaan nyt TÄÄLLÄ myy upouutta Sims kakkostaan! Mitä sulla on aivojen paikalla?
- girl
Saahan sitä nyt kysyä!? kyllä täällä varmasti on joku joka ehkä suostuis myymään sen mut mäki kyl suosittelen ostaan kaupasta... apaavi on pakko alkaa soittaan suutaan siis saahan sitä kysyä! HERÄTKÄÄ IHMISET TE OOTTE LIIAN JULMIA TOISILLENNE!
- blör
kuulin huhua että itäkeskuksen anttilassa olis alennusskorissa jotain simssejä....en tiiä mitä niistä mut kolmen paketti 5e!!!!!! en tiiä pitääkö paikkansa ja että voiko olla niin edullista?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064873
- 1514834
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464652- 1463014
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302683- 1582194
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202158- 401889
- 731390
- 221375