Miten moni heistä käyttää "asemaansa" väärin,
tai ei ymmärrä mitä tekee?
Vastuu on kuitenkin melkoinen.
Hakeutuvatko tehtävään usein ne,
jotka haluavat tehdä itsensä "tärkeiksi"?
Tai "hallita" jotakuta ihmistä?
Tukihenkilöistä
7
115
Vastaukset
- påäölm
Mistä tukihenkilöistä nyt on kyse?
- vesihiisi¨¨
Onhan tukihenkilökoulutusta/kurssitusta.
- täs jotakin
On, tukihenkilökoulutusta on. Minäkin olen sellaisen koulutuksen saanut. Mutta tukihenkilöitä on monta sorttia, erilaisiin tehtäviin. Pelkkä sana tukihenkilö ei kerro mitään, mistä tukihenkilöistä on kyse. Vähän niinkuin puhuttaisi kuljettajista, niin herää kysymys, mikä kuljettaja.
Minä tiedän monia erilaisia tukihenkilöitä. Yhteistä kaikille on vain se, että he tukihenkilöinä ovat vapaaehtoisia. Jokainen on hakeutunut tukihenkilöksi eri syistä.
Aloittaja on ilmeisesti jostain katkera ja haluaa nähdä tukihenkilöt kielteisessä valossa. En mene väittämään, ettei joukossa olisi monen luonteisia. Valtaosa kuitenkin pyrkii toimimaan tuettavansa hyväksi ja iloitsee, kun voi auttaa. Tukihenkilö myös yrittää hyväksyä rajansa ja sen, ettei voi aina auttaa.
- kaisa47
Olen itsekin vapaaehtoistyössä,
ja ihmisiä ne ovat vaan nekin.
Joskus, ikävä kyllä, menee överiksi jossain tapauksessa.
Silloin syytä pyytää toinen henkilö. Siinänä omavanhurskasu loistaa,kun mikäkin.Joka itsensä korotaa se alennetaan.
- hgffghj
Kuka täällä on itsensä korottanut? Eivät muut kuin sinä itse, hyvä kuulija1.
hgffghj kirjoitti:
Kuka täällä on itsensä korottanut? Eivät muut kuin sinä itse, hyvä kuulija1.
En ole tukihenkikö enkä kommentoi sen enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798