Itse varajohtajuushan oli jo mulla. Se ei ollut tärkeää.
Mutta katsoin, nähtyäni Pentin laittomuudet, oikeudekseni jatkaa siinä hommassa.
Mitä kaikkea koulumme ja pihamme HUUMEjutuista asiaan liittyi, niistä et tiedä mitään.
Et tiedä, mitä kaikkea Pentti oikein teki perhettäni kohtaan.
Se oli jo todella RAAKAA!
Seurauksineen...
Ei Pentti tietenkään ole teitä siitä valistanut.
...............................................
Olen tätä nykyä onnellinen mies. Asun kahden perinnön turvin/syystä mitä upeimmassa Penthousessa, jonka tietysti vaimoni on rakennuttanut.
Kattoterassimme ja aitta vielä sen terassin päädyssa ovat jo 48 neliötä.
Asuntomme pinta- ala sisätiloissa on n. 95neliötä.
Velkaa ei koskaan ole ollut penniäkään/centtiäkään.
Matkaa merenrantaan on 250m.
Sarvipöllöt yöllä, citykanit kohteinaan, olivat upeaa katseltavaa. Onneksi citykanit poistuivat ja terassillemme uskalsi mennä myöäs yöllä(pöllön kynnet!).
Mitä tulee asumiseemme, en voinut kertoa sen Sunan pihan ja ympäristön yhteyksiä Treen Juicen huumejuttuihin.
Työsuojelu antoi meille turva-asunnon!!!, josta sitten muutimme tänne.
Pentti oli osasyyllinen huumejuttuun pihaamme ja Sunassa. Siis oppilaan ja isänsä huumejuttuun.
Tilanne muodostui tulenpalavaksi, joten saimme kaupungilta turvakodin.
..............................................................................................................................................
Kuitenkin, muistan miten sinua alunpitäen kannustin ja autoin jopa siivoojien aikoessa ryhtyä lakkoon osaamattomuutesi vuoksi.
Sain heidät lopettamaan aikeensa.
Sinä et minua auttanut, vaan jopa viimeksi kokouksessa kärvistit! Se oli kiitoksesi avustani, jota tietämättäsi tein puolestasi.
Olen pahoillani, että yritin sinua auttaa.
Se oli iso virhearvio.
Pentin valtahan se asian ratkaisi yhdessä tupakkahuoneen kanssa koulumme katolla.
Toivon myös elämänkumppanisi loukkauksestaan(tapaturmani) vuoksi vielä käsittävän, miten syvästi se koski ja monesti.
Käsittääkseni tapaturman uhria ei saa tahallaan loukata noin syvästi hänen vammastaan.
Olen valmis keskustelemaan hänen tavoistaan yöelämässä koska tahansa. Silloin jo hän oli kanssasi...
Karille
6
104
Vastaukset
- Eräs houkuteltu
Kari:
Kumppanisi Ruuthin minulle tapaturmavammastani niin törkeästi huomauttaminen osoitti, että olet tekemisissä TÄYSIN epäinhimillisen olennon kanssa.
Lienet asian jo huomannut useastikin.
Noin ei kukaan vammaiselle sano. Ei kukaan!
Siksi olisi sinun syytä keskustella hänen kanssaan hänen suhteenne aikaisesta YÖELÄMÄSTÄÄN . - Juicen rou
Teot, joihin Pentti syyllistyi silloin varajohtjan valinnan aikoihin huumeita koskien, olivat käsittämättömiä ja täysin edesvastuuttomia.
Miten joku voi käsitellä noin huumeasiaa.- tyhmyyttä
Hän kävi sotaa minua vastaan mm. yhden huumejengin avulla.
Huumepoika kuului jengiin, jonka päämäärän tuoda pihaamme huumeita ja lääkkeeitä estin. Vaitiolovelvollisuuteni takia en voinut sitä muille talon asukkaille kertoa.
Mutta he luulivat enemmän kuin tiesivät.
Huumepojan isästä sen verran, että kai muistat Treen huumejutun käräjillä Juicea vastaan. Kas, kas kun ei todistaja ilmestynytkään käräjille.
Mutta iso oli Juicen roudari ja vahva.
Huumepojan isä näet.
- Kari Runkeneva
Oliko tää mulle??
- Rolling stone
Kerolle oli
- Kuin kepun ketkuja
Vihreitten Anni Sinnemäki meni Helsingin kaupungin apulaiskaupungin johtajaksi kaava-arkkitehdin ohi ainoa kokemus on Ultra Braan sanoitukset.
Guggenhaimia pukkaa Pajunen ja sinnemäen johdolla ja kansa maksaa. Porvari öykkäröintiä ja vihreää terrorismia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1334108Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232096Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481841Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21810- 1061750
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411709Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4591560MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531312Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441286Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4581275