Karille

Emeritus luo

Itse varajohtajuushan oli jo mulla. Se ei ollut tärkeää.

Mutta katsoin, nähtyäni Pentin laittomuudet, oikeudekseni jatkaa siinä hommassa.

Mitä kaikkea koulumme ja pihamme HUUMEjutuista asiaan liittyi, niistä et tiedä mitään.

Et tiedä, mitä kaikkea Pentti oikein teki perhettäni kohtaan.

Se oli jo todella RAAKAA!

Seurauksineen...

Ei Pentti tietenkään ole teitä siitä valistanut.
...............................................

Olen tätä nykyä onnellinen mies. Asun kahden perinnön turvin/syystä mitä upeimmassa Penthousessa, jonka tietysti vaimoni on rakennuttanut.

Kattoterassimme ja aitta vielä sen terassin päädyssa ovat jo 48 neliötä.

Asuntomme pinta- ala sisätiloissa on n. 95neliötä.

Velkaa ei koskaan ole ollut penniäkään/centtiäkään.

Matkaa merenrantaan on 250m.

Sarvipöllöt yöllä, citykanit kohteinaan, olivat upeaa katseltavaa. Onneksi citykanit poistuivat ja terassillemme uskalsi mennä myöäs yöllä(pöllön kynnet!).

Mitä tulee asumiseemme, en voinut kertoa sen Sunan pihan ja ympäristön yhteyksiä Treen Juicen huumejuttuihin.

Työsuojelu antoi meille turva-asunnon!!!, josta sitten muutimme tänne.

Pentti oli osasyyllinen huumejuttuun pihaamme ja Sunassa. Siis oppilaan ja isänsä huumejuttuun.

Tilanne muodostui tulenpalavaksi, joten saimme kaupungilta turvakodin.
..............................................................................................................................................
Kuitenkin, muistan miten sinua alunpitäen kannustin ja autoin jopa siivoojien aikoessa ryhtyä lakkoon osaamattomuutesi vuoksi.

Sain heidät lopettamaan aikeensa.

Sinä et minua auttanut, vaan jopa viimeksi kokouksessa kärvistit! Se oli kiitoksesi avustani, jota tietämättäsi tein puolestasi.

Olen pahoillani, että yritin sinua auttaa.

Se oli iso virhearvio.

Pentin valtahan se asian ratkaisi yhdessä tupakkahuoneen kanssa koulumme katolla.

Toivon myös elämänkumppanisi loukkauksestaan(tapaturmani) vuoksi vielä käsittävän, miten syvästi se koski ja monesti.

Käsittääkseni tapaturman uhria ei saa tahallaan loukata noin syvästi hänen vammastaan.

Olen valmis keskustelemaan hänen tavoistaan yöelämässä koska tahansa. Silloin jo hän oli kanssasi...

6

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs houkuteltu

      Kari:

      Kumppanisi Ruuthin minulle tapaturmavammastani niin törkeästi huomauttaminen osoitti, että olet tekemisissä TÄYSIN epäinhimillisen olennon kanssa.

      Lienet asian jo huomannut useastikin.

      Noin ei kukaan vammaiselle sano. Ei kukaan!

      Siksi olisi sinun syytä keskustella hänen kanssaan hänen suhteenne aikaisesta YÖELÄMÄSTÄÄN .

    • Juicen rou

      Teot, joihin Pentti syyllistyi silloin varajohtjan valinnan aikoihin huumeita koskien, olivat käsittämättömiä ja täysin edesvastuuttomia.

      Miten joku voi käsitellä noin huumeasiaa.

      • tyhmyyttä

        Hän kävi sotaa minua vastaan mm. yhden huumejengin avulla.

        Huumepoika kuului jengiin, jonka päämäärän tuoda pihaamme huumeita ja lääkkeeitä estin. Vaitiolovelvollisuuteni takia en voinut sitä muille talon asukkaille kertoa.

        Mutta he luulivat enemmän kuin tiesivät.

        Huumepojan isästä sen verran, että kai muistat Treen huumejutun käräjillä Juicea vastaan. Kas, kas kun ei todistaja ilmestynytkään käräjille.

        Mutta iso oli Juicen roudari ja vahva.

        Huumepojan isä näet.


    • Kari Runkeneva

      Oliko tää mulle??

      • Rolling stone

        Kerolle oli


    • Kuin kepun ketkuja

      Vihreitten Anni Sinnemäki meni Helsingin kaupungin apulaiskaupungin johtajaksi kaava-arkkitehdin ohi ainoa kokemus on Ultra Braan sanoitukset.

      Guggenhaimia pukkaa Pajunen ja sinnemäen johdolla ja kansa maksaa. Porvari öykkäröintiä ja vihreää terrorismia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe