Naisen ja miehen ikäero?

sinkkumies5

Mikä on suurin ikäero mitä voisitte kuvitella kumppanin kanssa olevan?

Mistä tuon ikäeron havaitsisi parhaiten päällepäin? On hyvin säilyneitä naisia ja ei niin omasta ulkonäöstä huolehtivia...
Miten reagoisitte, jos kadulla tulisi kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, jolla osoittautuukin olevan iso ikäero?

Itse olen 23v mies, jonka on sanottu näyttävän n. 38 vuotiaalta. Itselleni menisi nainen iältään 20-28

25

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjlhsjk

      Minä taas olen jo melkein 30. Haluaisin 18-20-vuotiaita naisia.

    • 8+16

      5vuotta suuntaan tai toiseen olisi paras, mutta ei se ole niin tarkkaa, jos mielenkiintoinen ihminen tulee vastaan niin voi sitä venyttää.

    • ---------------

      Minusta aika typerää olla joistain numeroista huolissaan tai siitä "mitä naapurit ajattelee". Ainoastaan luonteiden yhteensopivuus ja se, että kokee toisen seksuaalisesti haluttavaksi on se mikä ratkaisee.

      • mmmmies3

        Niin juuri. Moni mies pitää pihaleikkien ansiosta tiukassa kunnossa olevaa seiskaluokkalaista kiihottavampana kuin pulleaa nelikymppistä akkaa.


    • n27

      26-34v, voi vuodella parilla vaikka heittääkkin jos olisi mielenkiintoinen

    • 19vuotta

      itseäni nuoremman kanssa makasin juuri ja kivaa oli molemmilla

      • 19vuotta

        .. niin juu ja naisissa ikä näkyy ja tuntuu mun mielestä parhaiten ihossa, jos ei ole läski. Kasvojen iho uurtuu ja muussa kropassa siitä menee kimmoisuus. Jos taas on läski, vanha ja nuori läski hyllyy ja roikkuu eritavalla. Rumia molemmat.


    • totuus tulee nyt

      Koska minulla ei ole fetissiä vanhemman kumppanin suhteen....ikäraja on helppo vetää kysymykseen: voisiko hän olla lapsesi, voisinko minä olla hänen lapsensa....

      Kun taas kadulla tulee vastaan pari joilla suuri ikäero, ekana tulee mieleen kysymys...kummalla noista on rahaa. Tokana yökötys koska se on vaan niin kamalaa nähdä omin silmin äiti poika tai isä tytär suhteita.

      • Dr. Phil

        Insestifobiasi saattaa johtua tukahdutetusta halusta. Millainen on isäsuhteesi?


      • totuus tulee nyt
        Dr. Phil kirjoitti:

        Insestifobiasi saattaa johtua tukahdutetusta halusta. Millainen on isäsuhteesi?

        Isäpuoleni käytti minua seksuaalisesti hyväkseen. Isäni oli kuollut.


    • No itse olen 38 ja olen ajatellut, että 45 olisi kyllä yläraja. Moni mies on kyllä jo ihan pappamainen 45-vuotiaanakin...
      Kävin kerran treffeillä 48-vuotiaan kanssa ja voi että sitä valitusta, kun kolottaa sieltä ja täältä jne. Pukeutumistyylikin vielä vanhensi häntä huomattavasti. Näytti kuin olisin ollut isäni kanssa kahvilla :D

      Olen käynyt treffeillä myös muutaman 30-vuotiaan kanssa ja he ovat taas usein ajatusmaailmaltaan vielä aika erilaisia... biletystä, kaljaa, kavereita, festareita.
      Kummallista on, ettei nämä miehet itse havainneet meissä mitään ristiriitaa. Mä olisin ollut niin sopiva sille 48:lle ja parille 30:llekin.

      Tinderissä on ollut hauska seurata miten erilailla miehet vanhenee. Yksi olisi mennyt reippaasti nuoremmasta ja toinen taas saattoi näyttää mun isoisältäni. Riippuu niin geeneistä, elämäntavoista, yleisestä kunnosta ja elämänasenteesta.

      • 11+14

        Joo, no kokeiles jotai palstan 30 atmia, siis näitä oikeita jotka ei koskaa ees juo, tai käy missää baareissa, bileisiin heitä ei kutsuta.


      • 5+9
        11+14 kirjoitti:

        Joo, no kokeiles jotai palstan 30 atmia, siis näitä oikeita jotka ei koskaa ees juo, tai käy missää baareissa, bileisiin heitä ei kutsuta.

        Niin ja tottakai oisit niille miehille just oikea, ei miehet katso muuta kuin että oot kaunis kasvoiltas ja sit ettet ihan kauhea oo luonteeltas. Eli semmonen kenet tekee mieli rutistaa kainaloon illalla.


    • 13+4

      Itse 30v kävis korkeintaan se 40v, ja jos on todella nuorekas ja hyvin säilynyt. Usein katselen kuitenkin n. 33-36vuotiaita. Alle 30 ei käy, kakaroita.

    • Ei se ikä niinkään merkkaa mitään, mutta ne muut asiat kylläkin jotka hyvin harvon ylipäänsä natsaavat muutenkaan. Joskin on tietty raja et alle 40v olis suotavaa, sit toiseen päähän niin n. 20v on alaraja.

    • ätmi 37v

      Mielellään nainen saisi olla väliltä 27-42v.

    • Neito33

      Itse 33, miehen ikä 27-34 olisi ok. Tosin yli 30 v miehen pitäisi olla ikäisekseen nuorekas. Yllättävän monet pappautuvat ennenaikaisesti. ;)

    • Mies 33

      Nainen voisi olla 22-28, hyvin säilyneenä 35-vuotiaskin jees. Yli 30-vuotiaan kanssa en kuitenkaan lähtisi vakavaan suhteeseen, koska ei ehdi tutustua tarpeeksi ennen kun tulee lasten tekeminen kuvioihin. Alkuhuuman jälkeen on vielä hyvä sellainen 5 vuotta hengata yhdessä, että voi alkaa tehdä tärkeitä päätöksiä.

    • Just näin

      Mun serkun äiti on melkein 50v ja sen nykyinen poikaystävä on 23v. Kyllä niillä näyttää ihan hyvin menevän ja tän jätkän vanhemmatkaan ei sanonu vastaan.

    • Mies31v.

      Joku 34-40 vois olla ihan jees. Nuoremmat on yleensä aika hassuja, eikä mitenkään hyvällä tavalla.

      Itseäni on tänä vuonna luultu nuorimmillaan 22-vuotiaaksi. 6kertaa kysytty henkkarit bisseä ostaessa. Festareilla eräs kiva helsinkiläinen 35-vuotias nainen sanoi että olen max 26v. Sain taas esitellä henkkareitani. Korkeimmaksi iäkseni on veikkailtu 28-vuotta. Sama tulos kuin pari vuotta sitten. Jeijj

      Kai mun täytyy alkaa toyboyksi jollekin. Olen ammatiltani kokki ja osaan siivota(mitä olen myös tehnyt työkseni). Sarjaorgasmien tehtailija. Miau

    • ht palstajumissa

      Olen ajatellut että oma ikä -10v ois vielä ok tai oma oma ikä 5v menis vielä.

      Se -10v ikäraja tuli lähinnä henkisestä kypsyydestä. Vain harva sitä nuorempi nainen enää vetoaa henkiseltä puolelta, vaikka fyysisesti olisikin viehkeä.

      Ja se 5v ikäraja tulee lähinnä ulkonäöstä. Vain harva sitä vanhempi nainen herättää enää haluja ulkonäöllään. (Henkiseltä puolelta menis ihan hyvin vielä moni 10v nainen)

    • ikäleima 23

      Itse pidän naisen ja miehen välistä ikäeroa korkeintaan -/ 5 vuotta koska 25-30 vuotias nainen näyttää vielä hyvälle (jos hyvin hoidettu ihoa y.m)

      Itse olen 26 vuotta vanhan ûberkuuman mustatukkaisen naisen kanssa, siksi koska juttu luistaa loistavasti ja petipuuhissa on aivan loppu kun päästä tämän naisen vauhtiin ******** huhuh sitä kyytiä ja eikä näy minkäänlaisia ryppyjä missään ei mehukannuissa eikä mehu kinkuissa ,naamassa. Olen itse 23 eli ikäeroa se vajaa 3 vuotta.

      Eikä tule pahoja katseita vastaan kadulla.

      Eli ei kannata tuijottaa pelkää ikää koska sehän on vain numero loppupeleissä :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      219
      3337
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2029
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1504
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1352
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1184
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      21
      1173
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      103
      1139
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1073
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1037
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1010
    Aihe