Turku DBTL

Paineita pippelissä

26.7 lauantaina Turussa. Olit joen varressa illalla vielä valoisan aikaan. Nousit kiviportaita ylös minua vastaan ja sinulla oli yksi kaveri mukana. Sinulla saattoi olla punaiset hiukset. Katseemme kohtasi yhden kerran. Sulla oli älyttömän hyvät suuret tissit. Ajattelen vielä tänä aamunakin sinun tissejä. Voi että...

Ota yhteyttä tähän

14

431

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pippelissä paineita
    • vai sen

      ai sun

      • kesäneito

        Minkä pituiset hiukset mulla oli? Entä oliko toppi?;)


    • Pippelissä paineita

      Sulla taisi olla melko pitkät hiukset. Ei ainakaan lyhimmästä päästä. No oli sulla joku sellainen vaatetus että tissit tuli hyvin esille. ;) en ole varma oliko toppi.

      • Pippelissä paineita

        Sitten sulla saattoi olla jotkut korkokengät. En katsonut sinun kenkiä, mutta kävelit niin varovasti portaat ylös.


      • kesäneito
        Pippelissä paineita kirjoitti:

        Sitten sulla saattoi olla jotkut korkokengät. En katsonut sinun kenkiä, mutta kävelit niin varovasti portaat ylös.

        Olin kyllä juuri siellä,mutta mulla puolipitkät hiukset...muuten tuntomerkit ehkä sopis...


    • Pippelissä paineita

      No voi vitsi. Mites me nyt selvitetään tämä? Ei sulla ollut alaselkään kumminkaan hiukset, olisin varmaan silloin siihen kiinnittänyt erityistä huomiota. En osaa nyt tarkkaan sanoa hiuksien pituutta... Hmm. Laita nyt ihmeessä kuva tonne mun sähköpostiin, jos et halua kasvoista laittaa niin laita nyt sit vaikka tisseistä niin yritän siitä tunnistaa, samalla topilla tai mitä sulla päällä oli. :D vai miten haluat?

      • kesäneito

        Hmmm...ehkä laitan?jos uskallan:)


    • Pippelissä paineita

      No laita nyt kuva niin ei jää tämä asia kesken ja vaivaamaan, muutenkin mennyt yöunet helteitten takia kuumassa kämpässä. ;) Mä lupaan laittaa sulle kuvan heti jälkeen sinun. Okei? :)

    • Kesäneito nro2

      Sopii kyllä muhunkin, paitsi mulla oli mekko, hiukset on kylläkin aika pitkät. Aika hyvä, jos osut heti oikeeseen tyyppiin.

    • Pippelissä paineita

      No hei. Nyt kun sinä neito nro2 sanoit mekosta, niin muistan sinulla olleen melko paljaat sääret eli olisko sulla ollut joku minihame.

      Pistäkää nyt jompikumpi jotakin kuvaa, muuten tähän tuskin selvyyttä tulee. :D menetän yö unet ens yönäkin. En saa sinua pois mielestä. :)

      Yhtään kuvaa ei ole tullut.

    • Pippelissä paineita

      Olisi ollut mukava löytää juuri sinut ketä etsin. Jäit niin minun mieleeni. Myöhemmin illalla toivoin näkeväni sinut vielä, mutta en löytänyt. Olit kaunis. Ehkä en löydä sinua enää, mutta mieleeni jäit.

      Laita minulle sähköpostia.

    • tuulikumihuuli

      Tämä ketju on pskaa.

      Tässä edes kukaa oikeasti ketään etsi. Eikä kukaan järkevä nainen tuollaiseen pippelipskan vastaa

      • Paineita pippelissä

        No sunnuntai aamuna ei ollut luovuus huipussaan ja nimimerkki tuntui kuvaavan sen hetkistä olotilaa. Loogisesti jatkan saman nimimerkin käyttöä niin lukijat ymmärtää että olen aloitus tekstin kirjoittaja. Älä sinä tuomitse naisia mikä on järkevää ja mikä ei. Jos et ole etsimäni nainen niin mitä sinä tähän tulet päteemään? Olet pikkumainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2206
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      112
      1278
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1170
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe