Kukaan ei viitsi ilmoitella noihin hintoja, vaan ne laahaa monesti päiviä jäljessä.
Miksi viitsisikään, kun siitä ei palkita mitenkään.
Ja kuka takaa, ettei ilmoitetut hinnat ole hatusta vetäistyjä?
Lopputulos: ei noiden sivujen perusteella kannata lähteä ajelemaan mihinkään tietylle asemalle tankkaamaan => kilpailu latistuu.
Polttoaine.net ja Tankkaus.com aikas lailla hanurista
20
1232
Vastaukset
- C180 Kompressor
tankkaus.com -sivusto pilattiin huolimattomalla ja huonosti tehdyllä uudistuksella alkuvuodesta 2012. Se karkotti suuren osan käyttäjistä.
tankkauksen kulutusseuranta oli myös aikanaan ihan kiva toiminto, mutta nykyään saksalainen spritmonitor.de on parempi ja sieltä löytyy laajasti tankkausdataa
Ja mitäpä noita hintoja sen suuremmin kyttäilemään kun halvimmalla aineet saa kuitenkin ABC:ltä.- Mitäs niistä
Saksan kulutukset ei vain ole oikein vertailukelpoisia tänne...
- Delta €
Viimeviikkoina ei apsi ole tahtonut pärjätä kun trustiwapaabensiini on myynyt dieseliä 1,349-1,359 hinnalla ja apsilla samaan aikaan brutto 1,489-1509, on joutunut jo miettimään saako muista ostoksista hyödyn takaisin suuremman kokonaiskertymän myötä... vai ei.
- Ohhoh ja pöhhöh
Jaa että halvimmat aineet ABC:ltä? Missäpäin Suomea? Mitä minä oon kattellu, niin ne on aina useita senttejä kalliimmat kuin muilla asemilla. Vasta kun käyttää bonuskorttia, niin ne tulevat saman hintaisiksi kuin muut.
Nytkin polttoaine.netin mukaan 20 kalleimman hinnan joukossa on 12 ABC-asemaa. 20 halvimman aseman listalta ei löydy yhtään ABC-asemaa. - Polttoainetta
Ohhoh ja pöhhöh kirjoitti:
Jaa että halvimmat aineet ABC:ltä? Missäpäin Suomea? Mitä minä oon kattellu, niin ne on aina useita senttejä kalliimmat kuin muilla asemilla. Vasta kun käyttää bonuskorttia, niin ne tulevat saman hintaisiksi kuin muut.
Nytkin polttoaine.netin mukaan 20 kalleimman hinnan joukossa on 12 ABC-asemaa. 20 halvimman aseman listalta ei löydy yhtään ABC-asemaa.Tankkasin tänään Abcltä dieseliä 1,379€/l eli nettona 1,303€/l.
95E tolppahinta oli 1,559
Ja paikka oli Turenki, siellä on TBllä ja Nesteellä ollut hintakisa juhannuksen kieppeiltä alkaen ja nyt abckin lähti mukaan.
Turengin hintoja ei kukaan huutele nettiin... - Seppo Taalasmaa
Polttoainetta kirjoitti:
Tankkasin tänään Abcltä dieseliä 1,379€/l eli nettona 1,303€/l.
95E tolppahinta oli 1,559
Ja paikka oli Turenki, siellä on TBllä ja Nesteellä ollut hintakisa juhannuksen kieppeiltä alkaen ja nyt abckin lähti mukaan.
Turengin hintoja ei kukaan huutele nettiin...Kyllä on huudeltu polttoaine.net:iin, TB:ltä alennuksineen 1.334. Vähän kieroa laskea tuota ABC:n hintaa noin, et sinä saa sitä senttiäkään halvemmalla kuin mainitsemasi 1.379, saat vain bonusta lisää.
- C180 Kompressor
Seppo Taalasmaa kirjoitti:
Kyllä on huudeltu polttoaine.net:iin, TB:ltä alennuksineen 1.334. Vähän kieroa laskea tuota ABC:n hintaa noin, et sinä saa sitä senttiäkään halvemmalla kuin mainitsemasi 1.379, saat vain bonusta lisää.
"et sinä saa sitä senttiäkään halvemmalla kuin mainitsemasi 1.379, saat vain bonusta lisää. "
Fakta on se, että ABC:n polttoaine on kuitenkin halvempaa kuin TB:n (tai minkä tahansa aseman) - Seppo Taalasmaa
C180 Kompressor kirjoitti:
"et sinä saa sitä senttiäkään halvemmalla kuin mainitsemasi 1.379, saat vain bonusta lisää. "
Fakta on se, että ABC:n polttoaine on kuitenkin halvempaa kuin TB:n (tai minkä tahansa aseman)Riippuu tietysti mikä on bonusprosenttisi, minun ei kannata tankata ABC:llä. Mutta ei se edelleenkään ole halvempaa. Minulla on Shellin ST1:n alennuskortti ja Liiton kortissa TB:n alennus. Se on suora alennus litrahinnasta, joka näkyy mittarissa kun pistoolin nostat käteesi. ABC:ltä et saa sentin senttiä pois siitä hinnasta vaan sekin tulee bonuksina.
- 5+10
Riippuu tietysti mikä on bonusprosenttisi, minun ei kannata tankata ABC:llä. Mutta ei se edelleenkään ole halvempaa. Minulla on Shellin ST1:n alennuskortti ja Liiton kortissa TB:n alennus. Se on suora alennus litrahinnasta, joka näkyy mittarissa kun pistoolin nostat käteesi. ABC:ltä et saa sentin senttiä pois siitä hinnasta vaan sekin tulee bonuksina.
Mikä liitto antaa Lukoililla alennusta? Neuvostoliitto?
- En höylää
5+10 kirjoitti:
Mikä liitto antaa Lukoililla alennusta? Neuvostoliitto?
Ammattiliittojen korteilla saisi jotain, minun liiton kortilla tämän kesää 2,5 snt/l (n. 1,8% em. 1,379 hinnoilla) ja talvella vähemmän, mutta EI TB Express asemilta, mikä tuo Turengin asemakin on. Tosin sen dieselin hinta on ollut Nestettä ja Abctä ainakin 2 senttiä kalliimpaa jo toista kuukautta.
- Voi Seppo
Kyllä on huudeltu polttoaine.net:iin, TB:ltä alennuksineen 1.334. Vähän kieroa laskea tuota ABC:n hintaa noin, et sinä saa sitä senttiäkään halvemmalla kuin mainitsemasi 1.379, saat vain bonusta lisää.
Saan bonuksen seuraavassa kuussa eli alennus tulee hieman perässä, mutta ei ongelma, minä lasken näin, eikä tili mene nollille sen takia että saan sen vasta seuraavassa kuussa. Ja kun tileillä ei ole korkoakaan ollut aikoihin, niin ei tarvitse sitäkään huomioida.
Ja S-Bonus tulee oikeana rahana, ei minään leikkipisteinä. - Päiväyksen tsekkaus
Voi Seppo kirjoitti:
Saan bonuksen seuraavassa kuussa eli alennus tulee hieman perässä, mutta ei ongelma, minä lasken näin, eikä tili mene nollille sen takia että saan sen vasta seuraavassa kuussa. Ja kun tileillä ei ole korkoakaan ollut aikoihin, niin ei tarvitse sitäkään huomioida.
Ja S-Bonus tulee oikeana rahana, ei minään leikkipisteinä.Ja onhan ne hinnat nyt olleet netissä, mutta ei silloin kesä-elokuun alussa...
- 17+098
Oletko töissä S-kaupassa?
" halvimmalla aineet saa kuitenkin ABC:ltä. " - Anonyymi
Tämä lauseesi on kyllä oikeaa komiikkaa tänä päivänä, nyt on ke 17.7.2024.
- Näin on tosi
Kyllä ABC on syvältä, oli hinta mikä tahansa!
- Tuppuasemat
Saat valita vapaasti, niin minäkin.
- never abc again
ABC ON SÄÄSTETTY pilalle, alussa kun tulivat markkinoille oli laatu ja hinnat kohdallaan nyttemmin kumpikaan ei kohtaa.
- petr0lhead
Löytyi tällanen, ei ole hintojen ilmottaminen niin monen mutkan takana: www.tankille.com
Toimii kännyllä myös paremmin. - Stadin jätkä!
Stadilaiset maksaa junttien halvat bensat. Löpön hinta pitäisi olla halvinta stadissa jossa sen kuljetus matkat laivalta asemalle on lyhintä. Nyt on halvimmat hinnat polttoaine.netin mukaan koko ajan jossain junteissa. On tää vaan niin väärin ja kun se on aina ollut niin.
- Tsadistako
Heh, pohjoiseen viedään laivalla ja tsadiin tuodaan aina autolla..., no toki pohjoisessakin rannasta autolla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1147457- 505598
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623132Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72613Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011457Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3261093Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2451058Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30936