Polttoaine.net ja Tankkaus.com aikas lailla hanurista

AJA TT ELI JA

Kukaan ei viitsi ilmoitella noihin hintoja, vaan ne laahaa monesti päiviä jäljessä.

Miksi viitsisikään, kun siitä ei palkita mitenkään.

Ja kuka takaa, ettei ilmoitetut hinnat ole hatusta vetäistyjä?

Lopputulos: ei noiden sivujen perusteella kannata lähteä ajelemaan mihinkään tietylle asemalle tankkaamaan => kilpailu latistuu.

19

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C180 Kompressor

      tankkaus.com -sivusto pilattiin huolimattomalla ja huonosti tehdyllä uudistuksella alkuvuodesta 2012. Se karkotti suuren osan käyttäjistä.

      tankkauksen kulutusseuranta oli myös aikanaan ihan kiva toiminto, mutta nykyään saksalainen spritmonitor.de on parempi ja sieltä löytyy laajasti tankkausdataa

      Ja mitäpä noita hintoja sen suuremmin kyttäilemään kun halvimmalla aineet saa kuitenkin ABC:ltä.

      • Mitäs niistä

        Saksan kulutukset ei vain ole oikein vertailukelpoisia tänne...


      • Delta €

        Viimeviikkoina ei apsi ole tahtonut pärjätä kun trustiwapaabensiini on myynyt dieseliä 1,349-1,359 hinnalla ja apsilla samaan aikaan brutto 1,489-1509, on joutunut jo miettimään saako muista ostoksista hyödyn takaisin suuremman kokonaiskertymän myötä... vai ei.


      • Ohhoh ja pöhhöh

        Jaa että halvimmat aineet ABC:ltä? Missäpäin Suomea? Mitä minä oon kattellu, niin ne on aina useita senttejä kalliimmat kuin muilla asemilla. Vasta kun käyttää bonuskorttia, niin ne tulevat saman hintaisiksi kuin muut.

        Nytkin polttoaine.netin mukaan 20 kalleimman hinnan joukossa on 12 ABC-asemaa. 20 halvimman aseman listalta ei löydy yhtään ABC-asemaa.


      • Polttoainetta
        Ohhoh ja pöhhöh kirjoitti:

        Jaa että halvimmat aineet ABC:ltä? Missäpäin Suomea? Mitä minä oon kattellu, niin ne on aina useita senttejä kalliimmat kuin muilla asemilla. Vasta kun käyttää bonuskorttia, niin ne tulevat saman hintaisiksi kuin muut.

        Nytkin polttoaine.netin mukaan 20 kalleimman hinnan joukossa on 12 ABC-asemaa. 20 halvimman aseman listalta ei löydy yhtään ABC-asemaa.

        Tankkasin tänään Abcltä dieseliä 1,379€/l eli nettona 1,303€/l.
        95E tolppahinta oli 1,559
        Ja paikka oli Turenki, siellä on TBllä ja Nesteellä ollut hintakisa juhannuksen kieppeiltä alkaen ja nyt abckin lähti mukaan.

        Turengin hintoja ei kukaan huutele nettiin...


      • Seppo Taalasmaa
        Polttoainetta kirjoitti:

        Tankkasin tänään Abcltä dieseliä 1,379€/l eli nettona 1,303€/l.
        95E tolppahinta oli 1,559
        Ja paikka oli Turenki, siellä on TBllä ja Nesteellä ollut hintakisa juhannuksen kieppeiltä alkaen ja nyt abckin lähti mukaan.

        Turengin hintoja ei kukaan huutele nettiin...

        Kyllä on huudeltu polttoaine.net:iin, TB:ltä alennuksineen 1.334. Vähän kieroa laskea tuota ABC:n hintaa noin, et sinä saa sitä senttiäkään halvemmalla kuin mainitsemasi 1.379, saat vain bonusta lisää.


      • C180 Kompressor
        Seppo Taalasmaa kirjoitti:

        Kyllä on huudeltu polttoaine.net:iin, TB:ltä alennuksineen 1.334. Vähän kieroa laskea tuota ABC:n hintaa noin, et sinä saa sitä senttiäkään halvemmalla kuin mainitsemasi 1.379, saat vain bonusta lisää.

        "et sinä saa sitä senttiäkään halvemmalla kuin mainitsemasi 1.379, saat vain bonusta lisää. "

        Fakta on se, että ABC:n polttoaine on kuitenkin halvempaa kuin TB:n (tai minkä tahansa aseman)


      • Seppo Taalasmaa
        C180 Kompressor kirjoitti:

        "et sinä saa sitä senttiäkään halvemmalla kuin mainitsemasi 1.379, saat vain bonusta lisää. "

        Fakta on se, että ABC:n polttoaine on kuitenkin halvempaa kuin TB:n (tai minkä tahansa aseman)

        Riippuu tietysti mikä on bonusprosenttisi, minun ei kannata tankata ABC:llä. Mutta ei se edelleenkään ole halvempaa. Minulla on Shellin ST1:n alennuskortti ja Liiton kortissa TB:n alennus. Se on suora alennus litrahinnasta, joka näkyy mittarissa kun pistoolin nostat käteesi. ABC:ltä et saa sentin senttiä pois siitä hinnasta vaan sekin tulee bonuksina.


      • 5+10
        Seppo Taalasmaa kirjoitti:

        Riippuu tietysti mikä on bonusprosenttisi, minun ei kannata tankata ABC:llä. Mutta ei se edelleenkään ole halvempaa. Minulla on Shellin ST1:n alennuskortti ja Liiton kortissa TB:n alennus. Se on suora alennus litrahinnasta, joka näkyy mittarissa kun pistoolin nostat käteesi. ABC:ltä et saa sentin senttiä pois siitä hinnasta vaan sekin tulee bonuksina.

        Mikä liitto antaa Lukoililla alennusta? Neuvostoliitto?


      • En höylää
        5+10 kirjoitti:

        Mikä liitto antaa Lukoililla alennusta? Neuvostoliitto?

        Ammattiliittojen korteilla saisi jotain, minun liiton kortilla tämän kesää 2,5 snt/l (n. 1,8% em. 1,379 hinnoilla) ja talvella vähemmän, mutta EI TB Express asemilta, mikä tuo Turengin asemakin on. Tosin sen dieselin hinta on ollut Nestettä ja Abctä ainakin 2 senttiä kalliimpaa jo toista kuukautta.


      • Voi Seppo
        Seppo Taalasmaa kirjoitti:

        Kyllä on huudeltu polttoaine.net:iin, TB:ltä alennuksineen 1.334. Vähän kieroa laskea tuota ABC:n hintaa noin, et sinä saa sitä senttiäkään halvemmalla kuin mainitsemasi 1.379, saat vain bonusta lisää.

        Saan bonuksen seuraavassa kuussa eli alennus tulee hieman perässä, mutta ei ongelma, minä lasken näin, eikä tili mene nollille sen takia että saan sen vasta seuraavassa kuussa. Ja kun tileillä ei ole korkoakaan ollut aikoihin, niin ei tarvitse sitäkään huomioida.
        Ja S-Bonus tulee oikeana rahana, ei minään leikkipisteinä.


      • Päiväyksen tsekkaus
        Voi Seppo kirjoitti:

        Saan bonuksen seuraavassa kuussa eli alennus tulee hieman perässä, mutta ei ongelma, minä lasken näin, eikä tili mene nollille sen takia että saan sen vasta seuraavassa kuussa. Ja kun tileillä ei ole korkoakaan ollut aikoihin, niin ei tarvitse sitäkään huomioida.
        Ja S-Bonus tulee oikeana rahana, ei minään leikkipisteinä.

        Ja onhan ne hinnat nyt olleet netissä, mutta ei silloin kesä-elokuun alussa...


      • 17+098

        Oletko töissä S-kaupassa?
        " halvimmalla aineet saa kuitenkin ABC:ltä. "


    • Näin on tosi

      Kyllä ABC on syvältä, oli hinta mikä tahansa!

      • Tuppuasemat

        Saat valita vapaasti, niin minäkin.


      • never abc again

        ABC ON SÄÄSTETTY pilalle, alussa kun tulivat markkinoille oli laatu ja hinnat kohdallaan nyttemmin kumpikaan ei kohtaa.


    • petr0lhead

      Löytyi tällanen, ei ole hintojen ilmottaminen niin monen mutkan takana: www.tankille.com

      Toimii kännyllä myös paremmin.

    • Stadin jätkä!

      Stadilaiset maksaa junttien halvat bensat. Löpön hinta pitäisi olla halvinta stadissa jossa sen kuljetus matkat laivalta asemalle on lyhintä. Nyt on halvimmat hinnat polttoaine.netin mukaan koko ajan jossain junteissa. On tää vaan niin väärin ja kun se on aina ollut niin.

      • Tsadistako

        Heh, pohjoiseen viedään laivalla ja tsadiin tuodaan aina autolla..., no toki pohjoisessakin rannasta autolla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. 292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe