NÄRÄSTYS!

kipper

Mulla tuntuu usein ruokatorven kohdalla närästysmäistä tunnetta. En varmaks uskalla sanoa että olis närästys, kun aina ei närästys lääkkeet tehoa. Te jotka ootte huomanneet alkavan närästää tietyn ruoka-aineen yhteydessä, pistäkää tänne niitä. voin sitten kokeilla käykö itselläni samoin. en ole huomannut suoraa yhteyttä juuri minkään ruoan
yhteydessä. joskus alkoholi pahentaa, olut tai siideri..
Myös vinkkejä olon helpotus konsteista otetaan mielellään vastaan.

2

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mari

Itsellä voimakasta närästystä aiheuttaa kaikki rasvaiset ruuat:, Mäkin hampurilaiset, pizzat yms.Itsellä auttaa kun närästys tulee, selällään hetken makaaminen ja veden juominen...Myös kahvi närästää paljon(joten olen luopunut sen juonnista)minulla ei oikein nuo närästyslääkkeet auta..parempi aina vaan odottaa että närästys menee ohi.

• Ei närästys ole minullekaan outoa. Jos jostain syystä tulee päivän aikana nauttineeksi enemmän kuin puolitoista kupillista kahvia ja lisäksi valkoista vehnästä (kalkkia ja sokeria) niin siinä se on. Kuivan tyyppinen närästys, johon voi joskus harvemmin liittyä mahakipua navan seutuvilla. (Kostean happamat röyhtäykset viittaavat valkuaisaineen sulamattomuuteen). Ei siitä kuitenkaan tarvitse kärsiä. Minulla se menee aina ohi kun otan 1/4 - 1/3 teelusikallista betainihydrokloridia (hienon sokerin näköistä ainetta) lasillisessa vettä. Se voi tuntua oudolta, koska betainikloridijuoma on hapanta ja närästäessä tuntuu kuin happoja olisi jo liikaa. Kannattaa antaa suun maun varmistaa tarpeen; jos juoma maistuu tuskin miltään, tarve on suuri, jos se on liian hapanta, tarvetta ei ole, älä ota. Sitä me tarvitsemme sulattaaksemme kahvin, sokerin ja kalkin. Jos sitä ei ole, hapot menevat sekaisin, mikä ilmenee närästyksenä. Kaikki hiilihappoiset juomat, makeudesta riippumatta, ovat tälle sulatukselle haitallisia.
      Olen tulkinnut oman tapaukseni siten, että melko runsas suklaan syönti nuoruudessani aiheutti pysyvää vajetta oman ruumiini betainikloridin tuotokseen tahmaamalla ko toimintaa. Purkista pitää ottaa sitä lisää tarpeen ilmetessä. Kohtalotovereitani, suklaan uhreja, on maassamme ehkä miljoona, sillä noin joka neljäs ei kestä tuota supermyrkkyä. Joukossa moni, jonka veriryhmä on O. Asiaan kannattaa puuttua tällä tavoin ajoissa, sillä vaiva voi ilmetä hoitamattomana myöhemmin elämän varrella taipumuksena kalkkeutumiseen ja esim. päänsärkyyn, kylmiin käsiin ja pieniin vetisiin näppyihin sormien välissä... niitähän löytyy.
      Jostain syystä betainihydrokloridin hinta Suomen apteekeissa on 4-5 kertainen esim. Saksan hintoihin verraten. Jos ostaa isomman määrän, se kannattaa hakea esim. Hampurista, sillä matkan ja aineen saa silloin samaan hintaan kuin pelkän aineen Suomesta lähiapteekista. Hassu tuo suomalainen hinnoittelutapa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1874
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe