Mulla on pienoinen ongelma.
Miksei ikkunoista tule valoa? Vaikka olisi koko talo täynnä ikkunoita, talo on yhtä pimeä kuin ilman yhtään ikkunaa. Ennen niistä kyllä tuli valoa, mutta jotenkin kummasti ei enää pian sen jälkeen kun rohkenin ladata The Sims 2-sivulta taloja.
Pitääkö mun asentaa koko peli uudestaan vai mikä avuksi?????
Sims 2+ikkunat
9
645
Vastaukset
- Simmy
Tietääkseni Sims 2:ssa on sen sortin vika, ettei ikkunoista tule valoa lainkaan. Itsekin olen sitä kiroillut, ei muuta kuin talo täyteen lamppuja.
Miten sitten on mahdollista että sinulla aiemmin ikkunat toimi? Täällä on ennenkin valiteltu toimimattomuutta ja tultu siihen tulokseen, että pelissä asuu pikkupikku bugi.
Tiedä häntä. Olisi kyllä kiva jos koko ajan ei tarvitsisi pitää valoja päällä ja vuorokaudenajan muutokset huomaisi muutenkin kuin kellosta.Kun mä laitan niitä ikkunoita niin tulee ihan mukavasti valoa. Ei se siis koko huonetta valase vaan sen ikkunan lähiympäristön. Näin ainakin muistelisin.
- Papuliini
nyt en pääse pelistä kattomaan, mut muistelisin et jossain asetuksissa ois et sitä voi vaihtaa, tuleeko valoa vai ei.. Tai jotai asetuksia mä räpläsin ja alko tulee ikkunoista valoa. Ei tietysti nii paljoo et koko talo valaistus, silti pitää laittaa lamppuja johonkin kohtaan taloa. Joten katteleppa niitä asetuksia, jos sieltä löytys joku kohta mistä sen voi vaihtaa.
- villikisu91
Joo pitää koittaa sieltä asetuksista. Oon varmaan vahingossa sieltä jotain muuttanut.
- TS2
villikisu91 kirjoitti:
Joo pitää koittaa sieltä asetuksista. Oon varmaan vahingossa sieltä jotain muuttanut.
Siis sehän on tehty mahdollisimman realistiseksi!
Jos te rakentaisitte taloa, niin aina kun olisitte saaneet 1 ikkunan paikalleen, niin huoneeseen tulvahtaisi tasainen valo... TODELLA EPÄ AITOA! Paljon, PALJON parempi näin!
Siis niin paljon realistisempi ja sillee!
Musta todella hyvä idea! :) - Elisabeth
TS2 kirjoitti:
Jos te rakentaisitte taloa, niin aina kun olisitte saaneet 1 ikkunan paikalleen, niin huoneeseen tulvahtaisi tasainen valo... TODELLA EPÄ AITOA! Paljon, PALJON parempi näin!
Musta todella hyvä idea! :)No,itselläni ainakin tulee ihan riittävästi valoa :)
Kolme ikkunaa joka huoneeseen ja on valosaa,lisäksi pari kattolamppua :) - villikissa91
TS2 kirjoitti:
Musta todella hyvä idea! :)Mulle ei tullut valoa ollenkaan!!! Huone pysyi ikkunoidenkin kohdalta pimeenä.
- Simmy
villikissa91 kirjoitti:
Mulle ei tullut valoa ollenkaan!!! Huone pysyi ikkunoidenkin kohdalta pimeenä.
Ei toimi minullakaan ollenkaan. Asetukset on kuitenkin ihan oikein.
- villikissa91
Simmy kirjoitti:
Ei toimi minullakaan ollenkaan. Asetukset on kuitenkin ihan oikein.
Muutin sieltä asetuksia ja nyt "toimii ikkunat".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261718Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121319Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83866
- 17857
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701