Stubb lopettaa H:gin telakan viennin!

Työtön hitsari

Helsingin telakka tekee korkean teknoloigian jäänmurtajia Venäläisille. Niitä voidaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä käyttää myös arktisiin sotilaallisiin - tai niihin verrattaviin - tehtäviin. Laivojen vienti lopetetaan heti, sanoo Stubb korskuen..

11

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S Ääli

      Näin sitä meillä syvällä kurkkuäänellä uhotaan mistään mitään ajattelematta?

    • Reijo Se Kamala

      VAI EI STUBBI YMMÄRRÄ, mitä EU-kaverien hoopoilu voi Suomelle aiheuttaa, kovapuhuja Cameronin esimerkiksi? Sitten vielä, ystävällisesti, pyydämme muistamaan Itä-Suomen olemassaolo, eikä vain Itä-Ukrainan! Hamina, Imatra ja Lappeenranta eivät ole rikos! Lännen haukkkojen mieli on lännen haukkojen mieli, eivätkä ne ole Itä-Suomesta yhtä tietoisia, kuin esmes Suomen ministerien toivotaan olevan..

    • narsistipelle

      Hölmölässä on hölmölän touhut.

    • tätä se

      Natokiimasten touhu.. lamaa..

      • Äly hoi älä jätä

        Yhdysvallat lisäsi Venätän pakotelistalleen Helsingin telakan. No se oli odotettavissa, Subb?


    • Kliffaa hei

      ... Ei stubbien ja kavereiden kaa mee yhtää huonosti. Palkkahissi automaattinen ja jos kenkää mokien vuoksi nykyinen palkanmaksaja antaa vaaleissa , onhan unioni ....heille , varmaankin .

    • Onnen Pekka

      Tosi on! sano taannoin KOP:n mainos.

    • P Yykkär Akka

      E se Stubb siitä päätöksestä mitään ymmärtänyt! Puhui vaan lämpimikseen. Sellaiseen on kokkomuslaisten totuttu sortuneen. No anti mennä lapsen pesuveden mukana!

    • Kompro-Missi

      Suomalaisetbottakoot mallia venäläisistä: Valloitetaan takaisin Viipuri "vanha suomalainen kaupunki"! Vosiko Sale neuvotella asiasta komromissin. Venäjä saa Itä-Ukraiinan ja Suomi saa Viipurin?

    • NoRosteria

      Maailmalle leviävät kuvat Arandan ruostuneesta lipputangon pidikkeestä. Mitä auttaa tehdä miljoonien arvoinen alus jos katkeava lipputanko halkaisee jonkun kallon.

    • Mans- vai mustikka?

      Venäläiset luuli "merentutkimus"-alus Arandaa samanlaiseksi kuin heidän "merenmtutkimus"-aluksensa ovat. Siitäkö jouduttiin sanaharkkaan reitin muuttamisesta kesken "koesukellusten"!? Ketä tietää?

      Nyttemminn Suomi on luopunut enemmistä asian selvittelyistä? Kui varte?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe