oikeat puolueet ovat jatkuvasti ottaneet kantaa esim. israelin ja ukrainan tilanteeseen, mutta persujen kannanotot loistavat poissaolollaan. jopa soinin normaali uho ja mölinä on täysin vaiennut. onko niin että persuilla ei ole minkäänlaista kantaa enää mihinkään kun kreikan talous nousee
persuilta ei yhtään kannanottoa koko kesänä
4
97
Vastaukset
- ex persehinen
Timppa keskittyy löhöilyyn ja kopsutteluun, kun muut paiskivat töitä ja kantavat vastuuta kesälläkin?
- Kestolausunto
Persuilla oli edellisissä eduskuntavaaleissa lyhyen aikaa käytössään slogan, joka jostain syystä vedettiin pois: "Perussuomalaiset on muuta mieltä kuin vanhat puolueet".
Tämä nerokas tokaisu toimii persujen yleislausuntona silloin, kun puolue ei toimita muita lausuntoja. Riittää siis, että muutat muiden puolueiden lausunnot päinvastaisiksi ja kas: sinulla on persujen mielipide asiasta. - Timo Hyrrätakki
On se Soini vaan aika venkula. Vaikka pystykirnuun pantaisiin, ei mäntä osuisi päähän. On siinä niin kiero heppu.
- sekopäät...
Tätä Israelin mölinää on jo viimeiset 60 v kiihkouskovaiset pitäneet yllä, jo on aikakin alkaa ottaa järkikäteen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751