oikeat puolueet ovat jatkuvasti ottaneet kantaa esim. israelin ja ukrainan tilanteeseen, mutta persujen kannanotot loistavat poissaolollaan. jopa soinin normaali uho ja mölinä on täysin vaiennut. onko niin että persuilla ei ole minkäänlaista kantaa enää mihinkään kun kreikan talous nousee
persuilta ei yhtään kannanottoa koko kesänä
4
82
Vastaukset
- ex persehinen
Timppa keskittyy löhöilyyn ja kopsutteluun, kun muut paiskivat töitä ja kantavat vastuuta kesälläkin?
- Kestolausunto
Persuilla oli edellisissä eduskuntavaaleissa lyhyen aikaa käytössään slogan, joka jostain syystä vedettiin pois: "Perussuomalaiset on muuta mieltä kuin vanhat puolueet".
Tämä nerokas tokaisu toimii persujen yleislausuntona silloin, kun puolue ei toimita muita lausuntoja. Riittää siis, että muutat muiden puolueiden lausunnot päinvastaisiksi ja kas: sinulla on persujen mielipide asiasta. - Timo Hyrrätakki
On se Soini vaan aika venkula. Vaikka pystykirnuun pantaisiin, ei mäntä osuisi päähän. On siinä niin kiero heppu.
- sekopäät...
Tätä Israelin mölinää on jo viimeiset 60 v kiihkouskovaiset pitäneet yllä, jo on aikakin alkaa ottaa järkikäteen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896228
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344721- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562522