Millähän aineilla siellä mennään, mitä veikkaatte?
Putin katoillut yllättävästi viime aikoina
Tyypillinen oire
15124
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Turvaa tilisi vahvistamalla puhelinnumerosi. Voit silloin palauttaa unohtuneen salasanan tekstiviestillä.
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 15
Vanhimmat
johtajat ovat kuin mäkättäviä ämmiä. Ei ole ihme, että Putin ei jaksa kuunnella lännen lässytyksiä koko ajan.
Viinaa ja lääkkeitä sekaisin.
Kreml in baarissa ryyppäämässä !
kuulemma eniten vi tuttaa kaikki !
Botoksia lirahtanut nuppiin ja umpisekaisin.
Lataamolla viettäny aikaa.
Hän pelkää. Hän pelkää oikeasti.
Seuratkaa vaan niin pian alkaa
henkilövaihdokset. Putinista tulee vainoharhainen Saddami-Gaddafi
Putin alkaa vaihtaa lähipiiriään uudempiin ja luotettavampiin kasvoihin.
Saattaa olla että Medejevkin saa mennä. Larinoffi saattaa säilyä ykkös ketjussa.
Siittä se lähtee:
http://www.youtube.com/watch?v=yhhDbaah9DQ
Miten ni vainoharhanen!?
Eks sekä Gaddafi että Husseini kohdannu kuolemansa vähän ninku etuajassa, et ei siinä mitään HARHAA ollu että ne siitä vainoontu!?! :D
Vainohulluuksissaan hankkivat itselleen liikaa vihollisia.
No konjakkiahan noi pressa-tason äijät perinteisesti on kulautellu?
Uppers vai downers? Molempia sekaisin? Piriä ja opioidieja?
Ketamiini ainakin aiheuttaa psykoottista käyttäytymistä. Amfetamiiniakos ne natsit vetivät?
Selvisi sitten tuohon katoiluun syytkin, eli se haimasyöpä. Varmaan tosin vetää monenlaista mömmöäkin nyt, ei huolta huomisesta...
On se väsyneen näköinen.
Putin vetää metamfetamiinia kuten Hitler aikoinaan. Botoxilla saadaan näyttämään vähän paremmalta. Kyllä Putinille poloniumia annetaan, siitä saanut jo syövän, niin käy kaikille niille jotka eivät tee niin kuin iso pomo käskee.